quote:
Niets, maar je vroeg eromquote:Op maandag 29 januari 2007 00:04 schreef Slarioux het volgende:
Ja ok leuk, maar wat verandert dat verder aan de nadelen die ik noemde aan mn Macbook?
Nee dit zijn voornamelijk gele tekstbalonnen. Je kan dat kreng nog ergens uitzetten ook zelfsquote:Bovendien, je hebt er een stel dubbel, niet al die dingen zijn popups, en tot mijn verrassing zitten er popups bij waar je daadwerkelijk wat aan hebt.
Ik heb geen laptop om mee te vergelijken, maar werk op een 23" Cinema Screen. Ik ben dus wel wat aan ruimte gewend zeg maar, dus neig heel sterk naar een MacBookPro, maar die is oo kwel weer een stuk duurder, dan wil ik wel overtuigende argumenten hebben!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aan de normale Macbook kun je "slechts" een 23" ACD hangen. Daarnaast kan ik niet zeggen hoe 13" werkt, dat is up to you.
Waar werk je nu op? Hoeveel inch en welke resolutie? Widescreen / 4:3 scherm?
Hah, touché.quote:
Ik moet zeggen, het is één van de vele irritanten aspecten van XP.quote:Nee dit zijn voornamelijk gele tekstbalonnen. Je kan dat kreng nog ergens uitzetten ook zelfs
Jawohl, wie gaat er binnenkort 1 halenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:56 schreef de_sapje het volgende:
Maar goed, het ging hier over de MacBooks toch?
Welke kleur? Gegevens? Prijs totaalquote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef JvR het volgende:
ik heb m vorige week zondag besteld.. en als ik de bestellingstracker moet geloven, heb ik m 1 feb in huis![]()
En dan de 15" of de 17" ?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:45 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop om mee te vergelijken, maar werk op een 23" Cinema Screen. Ik ben dus wel wat aan ruimte gewend zeg maar, dus neig heel sterk naar een MacBookPro, maar die is oo kwel weer een stuk duurder, dan wil ik wel overtuigende argumenten hebben!
quote:
20 februari Walter, ik heb er vertrouwen in.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice...
...heb ook weer zin om wat aan te schaffen in de Apple Store
Wat is 20 febquote:Op maandag 29 januari 2007 22:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
20 februari Walter, ik heb er vertrouwen in.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1193184
De prijzen worden niet verlaagd denk ik. Apple verkoopt de macbooks nu ook wel en ze beseffen zelf maar al te goed dat als ze er minder voor vragen er ook minder verdient gaat worden (want er zullen niet veel meer verkocht worden)quote:Op maandag 29 januari 2007 22:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
. Moet me duidelijk beter inlezen
. Als ze nou de prijzen verlagen
![]()
Apple heeft het nergens aangekondigd, alleen deze site en Looprumours.com hebben het er over.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1193184
AppleInsider, echter, had het over vier 79 dollar kostende producten. Waarschijnlijk gekleurde Shuffles. Don't get your hopes upquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Apple heeft het nergens aangekondigd, alleen deze site en Looprumours.com hebben het er over.
Trouwens, de Store is dicht, as we speak.
En ThinkSecret poste vanochtend een bericht over een waarschijnlijke update van de Mac Pro of Cinema Display
Je mag ook wel posts van anderen lezen hoor, soms melden we nog wel eens iets nuttigs.quote:
Toch wel: de Airport N Enabler is nu ook te koop, voor 1,95quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef super-muffin het volgende:
Voor zo ver ik kan zien niet.
Die koop ik wel als ik een n router koopquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch wel: de Airport N Enabler is nu ook te koop, voor 1,95
Ik zag het echt nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je mag ook wel posts van anderen lezen hoor, soms melden we nog wel eens iets nuttigs.
Hij is trouwens al best lang down, eigenlijk te lang om vier nieuwe shuffle kleuren toe te voegen...
http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&str=chess&srchArea=mac%7Cosx&x=0&y=0quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:20 schreef PankPinther het volgende:
hoi, weet iemand een schaakprogramma voor OSX waarbij je zelf de begin opstelling kan bepalen?
kortom, om bepaalde stellingen te oefenen enzo
dit kan helaas niet met het standaard schaakprogramma in OSX
dankje, zal eens kijken of daar wat tussen zitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&str=chess&srchArea=mac%7Cosx&x=0&y=0
En? Hoe bevalt ie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Bij deze groet ik u vanaf mijn nieuwe macbook. Halleluja!
Fok! doet t iig!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Foto'squote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zou het gewoon van Apple zelf kopen, straks verpest het je Mac.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
die n-enabler is inmiddels al redelijk in omloop op BT en usenet. Hier werkt iig prima!
Ik heb ook niet het idee dat Apple dat heel erg vind, eigenlijk. Volgens mij maken ze met creditkaartkosten en andere overhead best verlies op dat tooltje. Maargoed, op mijn G4 zal het weinig invloed hebben, dus het boeit me niet zo. Ik wacht rustig verder op nieuwe hardware en software.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
die n-enabler is inmiddels al redelijk in omloop op BT en usenet. Hier werkt iig prima!
Want ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon van Apple zelf kopen, straks verpest het je Mac.
Via surfspot krijg je wel korting bij applestore! kijk maar eens bij partner shopsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat voor kortingen zijn er geldig als je student bent?
Via de apple site kan je korting krijgen als je aantoont dat je op school zit.
(ik las nog iets over Surfspot.nl, maar dat is alleen software). En als je een rekening bij de postbank krijg je ook nog een paar % korting.
F.ck; dat zie ik dus nu pas voor 't eerstquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef JvR het volgende:
[..]
Via surfspot krijg je wel korting bij applestore! kijk maar eens bij partner shopszo kreeg ik meer korting via de Erasmus uni, dan via store for education zelf
Fok aanklagen, het verdwijnen van de slowchat heeft je een hoop geld gekost dan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
F.ck; dat zie ik dus nu pas voor 't eerst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |