Zijn die dan gewelddadig homofoob? Roepen die op tot jihaat? Bedreigen die cabaretiers? Worden die goedgepraat door Aboutalib?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:06 schreef SCH het volgende:
Dan zou hij dat ook tegen zichzelf en zijn achterban moeten zijn natuurlijk.
Hij is intolerant.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zijn die dan gewelddadig homofoob? Roepen die op tot jihaat? Bedreigen die cabaretiers? Worden die goedgepraat door Aboutalib?
Dat is natuurlijk niet te vergelijken met een verwarmd terras.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:07 schreef Floripas het volgende:
Tsja, dan is een verbod op snelheidsovertredingen, graffiti en naaktloperij dat ook.
Ad hominem.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Elseetje het volgende:
Altijd vermakelijk hoe dik het bord voor de kop van sommige mensen is...
De AFA en kafka ook. Keur je dat ook goed?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, hij is intolerant t.o.v. de intoleranten. Da's heel wat anders.
Als een verwarmd terras bijdraagt aan klimaatverandering dan kan het grote gevolgen hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet te vergelijken met een verwarmd terras.
Nou, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:13 schreef Floripas het volgende:
De AFA en kafka ook. Keur je dat ook goed?
Ja, in grote lijnen wel ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zijn die dan gewelddadig homofoob? Roepen die op tot jihaat? Bedreigen die cabaretiers? Worden die goedgepraat door Aboutalib?
Dat doen ruften ook. Holocaustje dan maar?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef Floripas het volgende:
Als een verwarmd terras bijdraagt aan klimaatverandering dan kan het grote gevolgen hebben.
Leg eens uit, met bronnen en feiten en zo, dus niet uit de SCH-vooroordelendoos.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef SCH het volgende:
Ja, in grote lijnen wel ja.
Wat ook erg zou helpen is om veel sneller een Nederlands paspoort te geven aan die vrouwen - zodat ze niet lang in de onderdrukking hoeven te zitten als hun man ze mishandelt. Verplichte inburgeringscursussen - inclusief beheersing van het Nederlands en de rechten van vrouwen en het bestaan van beschermingsorganisaties zou veel helpen. Waarom hoor ik Geert Wilders daar niet over? En welke van zijn maatregelen draagt daadwerkelijk bij tot positieverbetering van deze vrouwen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:04 schreef PJORourke het volgende:
Heb je natuurlijk niks aan in een gesloten islamitische gemeenschap zoals die in NL aan het ontstaan zijn.
Hoezo? Ze zijn toch intelerant jegens intoleranten? Wat is daar onjuist aan?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het niet mee eens.
Kafka niet.quote:En die zijn nog buitenparlementair ook, dus niet goed vergelijkbaar.
Moet jij zeggen met al je vooroordelen en generalisaties over moslimsquote:Op zondag 28 januari 2007 17:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Leg eens uit, met bronnen en feiten en zo, dus niet uit de SCH-vooroordelendoos.
Waarom. Op de man spelen is op de man spelen, en dat is een algemene opmerking niet. Voelde je je aangesproken?quote:
En meester in het spelen op de onderbuikgevoelens! Wilders is een hype, net als de LPF stort hij in elkaar als een pudding wanneer mensen erachter komen hoe loos zijn manier van politiek voeren is.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef SCH het volgende:
We vinden Wilders het boegbeeld van het onderbuikracisme, dat vinden we!
Daar ben ik dus niet zo voor. Het paspoort wordt al veel te makkelijk uitgedeeld. Maar een afweging kan gemaakt worden of een permanente, zelfstandige verblijfsvergunning toepasselijk is. Maar niet automatisch.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef Floripas het volgende:
Wat ook erg zou helpen is om veel sneller een Nederlands paspoort te geven aan die vrouwen - zodat ze niet lang in de onderdrukking hoeven te zitten als hun man ze mishandelt.
Dat bestaat toch min of meer al? Tegen grote linkse weerzin...quote:Verplichte inburgeringscursussen - inclusief beheersing van het Nederlands en de rechten van vrouwen en het bestaan van beschermingsorganisaties zou veel helpen. Waarom hoor ik Geert Wilders daar niet over?
Zijn eerste maatregelen hebben de doelstelling de migratieput te dempen. Dat lijkt me ook voor de huidige migranten winst. Specifiek doelgroepenbeleid zal ongetwijfeld volgen.quote:En welke van zijn maatregelen draagt daadwerkelijk bij tot positieverbetering van deze vrouwen?
Het is gewoon geen argument. Wie weet heb jij dat bord wel voor de kop. Het wordt een welles-nietes, zonder veel waarde.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:20 schreef Elseetje het volgende:
Waarom. Op de man spelen is op de man spelen, en dat is een algemene opmerking niet. Voelde je je aangesproken?
Voor de vrouwen die er al zijn, dan tenminste,quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet zo voor. Het paspoort wordt al veel te makkelijk uitgedeeld. Maar een afweging kan gemaakt worden of een permanente, zelfstandige verblijfsvergunning toepasselijk is. Maar niet automatisch.
[..]
Niet mijn weerzin, hoor.quote:Dat bestaat toch min of meer al? Tegen grote linkse weerzin...
[..]
Wat helpt de migratieput dempen onderdrukte vrouwen?quote:Zijn eerste maatregelen hebben de doelstelling de migratieput te dempen. Dat lijkt me ook voor de huidige migranten winst. Specifiek doelgroepenbeleid zal ongetwijfeld volgen.
Het werkt ook zo goed in Vlaanderen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef SCH het volgende:
Ik ben toch wel voor een soort van cordon sanitaire rond Wilders - het is toch ongelooflijk dat dit soort extreemrechtse racisten ineens serieus politiek gaan bedrijven en serieus worden genomen.Het is gevaarlijk voor de toekomst van ons land.
Nee, veel minder. Al die Noord-Limburgers hebben echt niet op hem gestemd om dat grote allochtone gevaar hoor. Het gros heeft op hem gestemd omdat ie uit Limburg komt. En bovendien stemt men in Limburg gewoon vaker op vage protestpartijen zoals de boerenpartij, de nsb, cd, de lpf en nu weer Wilders. Als het echt onderbuik was dan had het relatieve armere Zuid-Limburg ook massaal op hem gestemd. Hebben ze niet gedaan, maar wel weer op de SP, waarschijnlijk omdat de SP in Zuid Limburg het al jaren goed doet. Denk dus dat het niet makkelijk allemaal als het lijkt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is 98 procent onderbuik als het niet meer is.
Ik vind het vrij goed werken, ze hebben geen serieuze invloed tot nu toe.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het werkt ook zo goed in Vlaanderen.
Kom op zegquote:Maar Wilders een racist? Dat kan je niet hard maken. Laster dus.
Welnee. Dan duw je ze nog meer in een slachtofferrol en dat is wat ze graag willen. Gewoon wijzen op de fouten die ze maken en duidelijk maken dat hun ideeën niet fijn zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef SCH het volgende:
Ik ben toch wel voor een soort van cordon sanitaire rond Wilders - het is toch ongelooflijk dat dit soort extreemrechtse racisten ineens serieus politiek gaan bedrijven en serieus worden genomen.Het is gevaarlijk voor de toekomst van ons land.
Het importeren van steeds meer probleemgevallen zal voor vermindering van draagvlak zorgen, en de aandacht en middelen zullen over steeds meer mensne verdeeld moeten worden. Ook zullen er dan steeds meer mensen binnekomen die het onderdrukken van vrouwen heel normaal vinden. Ook dat zal een politieke terugslag hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Floripas het volgende:
Wat helpt de migratieput dempen onderdrukte vrouwen?
Michiel Smit heeft een baksteen door de ruit van Perron Nul gegooid - iets waarop hijzelf niet trots meer is.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef PJORourke het volgende:
[quote]Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef Floripas het volgende:
Hoezo? Ze zijn toch intelerant jegens intoleranten? Wat is daar onjuist aan?
Ik schat hun eigen intolerantie gewoon groter in, ook als ik een gevarenanalyse maak en de NVU-aanhang vergelijk met die van de IS.
Michiel Smit van de spreeksteen willen trekken is daar een goed voorbeeld van. Ik geloof niet dat Michiel Smit dit opgekeerd ook zou willen doen.
Man, de hele Vlaamse politiek is er door vergiftigd. Er zijn bijvoorbeeld alleen nog tripartites mogelijk op Vlaaams niveau, en coalities van alle andere partijen in Antwerpen. Goed hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:28 schreef SCH het volgende:
Ik vind het vrij goed werken, ze hebben geen serieuze invloed tot nu toe.
Je kunt het dus niet bewijzen. Je wilt gewoon dat het zo is.quote:Kom op zeg
Het VB heeft geen hout bereikt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Man, de hele Vlaamse politiek is er door vergiftigd. Er zijn bijvoorbeeld alleen nog tripartites mogelijk op Vlaaams niveau, en coalities van alle andere partijen in Antwerpen. Goed hoor.
Het is een gegeven, zijn hele programma is doorspekt met ideeen tegen allochtonen, tegen anderen dan witte autochtonen. En dat steun jij toch ook?quote:Je kunt het dus niet bewijzen. Je wilt gewoon dat het zo is.
Da's 1 pot nat tegenwoordig.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef Monidique het volgende:
Een racist zou ik 'm niet noemen, maar gewoon anti-islamitisch.
De politiek is nu bang voor ze en stemt mee met hun dwaze ideeen uit een raar soort nieuw politieke correctheid. Dat belachelijke idee om gevangen voor hun cel te laten betalen van afgelopen week bv.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welnee. Dan duw je ze nog meer in een slachtofferrol en dat is wat ze graag willen. Gewoon wijzen op de fouten die ze maken en duidelijk maken dat hun ideeën niet fijn zijn.
Hoezo? Kunnen we hier niet normaal een discussie voeren zonder meteen allemaal labels opgeplakt te krijgen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef Apropos het volgende:
Gelukkig heeft de oude ''politieke correctheid'' nog her en der enige woordvoerders.
Vreemd he, als je de kans niet krijgt. Leuke cirkelredenering.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:33 schreef SCH het volgende:
Het VB heeft geen hout bereikt.
Kortom, laster dus.quote:Het is een gegeven, zijn hele programma is doorspekt met ideeen tegen allochtonen, tegen anderen dan witte autochtonen. En dat steun jij toch ook?
Ga je nu weer op de man spelen? Ik heb geen zin om jou dit topic te laten verbaggeren.quote:Jij doet ook altijd alof je zelf geen racist bent, dus ik kan dat niet zo serieus nemen. Zelfkennis is meestal niet erg ontwikkeld bij extreem-rechtsen.
Wie heb ik allemaal iets opgeplakt?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? Kunnen we hier niet normaal een discussie voeren zonder meteen allemaal labels opgeplakt te krijgen?
Limburgse katholieke fundamentalisten. Geloof je het zelf?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Is Wilders niet gewoon een radicale fundamentalistische gelovige die via de grondwet ons Joods-Christelijk gedachtegoed wil opdringen of is hij inmiddels van dat standpunt af?
Nee niet vreemd, dat is de winst van dat systeem.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vreemd he, als je de kans niet krijgt. Leuke cirkelredenering.
Nee, dat begrip ken je blijkbaar niet.quote:Kortom, laster dus.![]()
Hoezo op de man spelen? Waarom duiken jullie racisten altijd weg als het gewoon benoemd wordt???quote:Ga je nu weer op de man spelen? Ik heb geen zin om jou dit topic te laten verbaggeren.![]()
SCH reageerde op "Het werkt ook zo goed in Vlaanderen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vreemd he, als je de kans niet krijgt. Leuke cirkelredenering.
Er is niets mis met je correct opstellen en een neutrale manier van uiten gebruiken. Zegmaar, een soort van wetenschappelijke basis van de manier bekijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:37 schreef Apropos het volgende:
Gelukkig heeft de oude ''politieke correctheid'' nog her en der enige woordvoerders.
Goede opmerkingen van ToffeEllende, helaas kunnen die het SCHmieren niet onderbreken.
Ik zie je edit nu pas.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wie heb ik allemaal iets opgeplakt?
Inderdaad. Maar dat is niet poltiek correct - al dan niet ''oud'' of ''nieuw'' -, dat is gewoon correct.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is niets mis met je correct opstellen en een neutrale manier van uiten gebruiken. Zegmaar, een soort van wetenschappelijke basis van de manier bekijken.
Geen fatsoenlijke coalitie kan gevormd worden maar je noemt het winst. Vreemd.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef SCH het volgende:
Nee niet vreemd, dat is de winst van dat systeem.
Gewoon pure laster.quote:Nee, dat begrip ken je blijkbaar niet.
Verbaggeringspoging.quote:Hoezo op de man spelen? Waarom duiken jullie racisten altijd weg als het gewoon benoemd wordt???
Je zou er gewoon openlijk en trots op moeten zijn, dan ben je tenminste eerlijk. Nu ben je altijd zo dubbel en lafjes.
Er zijn er genoeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:42 schreef PJORourke het volgende:
Limburgse katholieke fundamentalisten. Geloof je het zelf?![]()
Ja, het is winst dat de racisten hun dwaze ideeen niet kunnen uitvoeren, liever wat lastige coalities.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke coalitie kan gevormd worden maar je noemt het winst. Vreemd.
Je bent dus gewoon uitgeluld.quote:Gewoon pure laster.
Typerend weer. Je denkt alles maar te kunnen roepen over moslims en allochtonen maar als dat gewoon benoemd wordt, haak je ineens af. Is gewoon laf maar niet verrassend. Valt me op zich wel tegen want ik vind het stoerder als mensen gewoon eerlijk zijn.quote:Verbaggeringspoging.![]()
Is toch ook belangrijk, dat si de kern van de discussie.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Apropos het volgende:
Voor de goede orde: ik zal nooit op Wilders stemmen, maar iedereen kan nu al zien dat de rest van de discussie in het teken zal staan van ''geef nou toe dat je een racist bent, doe niet zo laf'' gedrein.
Dat hoeft van mij ook niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Apropos het volgende:
Voor de goede orde: ik zal nooit op Wilders stemmen, maar iedereen kan nu al zien dat de rest van de discussie in het teken zal staan van ''geef nou toe dat je een racist bent, doe niet zo laf'' gedrein.
Artikel 1 is toch het schoolvoorbeeld van opgedrongen gedachtegoed? Een herinneringsclausule met referenties aan de joods-christelijke achtergrond van ons land dringt niemand wat op. Hooguit een beetje geschiedenis.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar wat is in essentie het verschil dan tussen het opdringen van een gedachtegoed, zelfs dmv. van de grondwet en waar hij tegen vecht; de Islam?
SCH, als ik jou was zou ik deze discussie stoppen en een ander punt zoeken, jullie worden het toch niet eens...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, het is winst dat de racisten hun dwaze ideeen niet kunnen uitvoeren, liever wat lastige coalities.
Het cordon werkt gewoon!
[..]
Je bent dus gewoon uitgeluld.
[..]
Typerend weer. Je denkt alles maar te kunnen roepen over moslims en allochtonen maar als dat gewoon benoemd wordt, haak je ineens af. Is gewoon laf maar niet verrassend. Valt me op zich wel tegen want ik vind het stoerder als mensen gewoon eerlijk zijn.
Perfecte stof voor een geschiedenisboek dus, maar in de grondwet van een seculiere staat hoort het niet thuis.quote:
Dat kan natuurlijk ook komen doordat de anti-Wilders mensen in een overgrote meerderheid zijn...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef hardstylesage het volgende:
Alleen anti-wilders mensen reageren hier
Diegene die Wilders goed vinden reageren hier niet omdat die geen bevestiging van een topic op Fok nodig hebben,
Artikel 1 gaat niet over gedachtes, maar over handelingen. Wat mij betreft mag je denken en zeggen wat je wil, zolang je maar geen Joden weigert in je winkel, weigert homo's aan te nemen of je makelaar opdracht geeft het nabijgelegen huis niet aan Marokkanen te verkopen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Artikel 1 is toch het schoolvoorbeeld van opgedrongen gedachtegoed? Een herinneringsclausule met referenties aan de joods-christelijke achtergrond van ons land dringt niemand wat op. Hooguit een beetje geschiedenis.
Verkeersdrempels voor scholen mochten niet aangelegd worden omdat dat een VB-idee was. Top, zo'n egoistisch cordon.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:50 schreef SCH het volgende:
Ja, het is winst dat de racisten hun dwaze ideeen niet kunnen uitvoeren, liever wat lastige coalities.
Het cordon werkt gewoon!
Nee hoor, ik heb gewoon genoeg van je verbaggeringstaktieken.quote:Je bent dus gewoon uitgeluld.
Man, je wilt alleen lekker etiketjes plakken.quote:Typerend weer. Je denkt alles maar te kunnen roepen over moslims en allochtonen maar als dat gewoon benoemd wordt, haak je ineens af. Is gewoon laf maar niet verrassend. Valt me op zich wel tegen want ik vind het stoerder als mensen gewoon eerlijk zijn.
Handelingen die voortkomen uit een bepaald gedachtegoed. Alle voorbeelden die jij noemt, vallen wat mij betreft onder de persoonlijke vrijheid.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:53 schreef Floripas het volgende:
Artikel 1 gaat niet over gedachtes, maar over handelingen. Wat mij betreft mag je denken en zeggen wat je wil, zolang je maar geen Joden weigert in je winkel, weigert homo's aan te nemen of je makelaar opdracht geeft het nabijgelegen huis niet aan Marokkanen te verkopen.
Misschien is dat nu juist een obstakel.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef SCH het volgende:
daar doet verhaaltje van Toffe Ellende niks aan af, het bevestigt het in mijn ogen alleen maar.
Wilders wil toch het Joods-Christelijke gedachtegoed in de grondwet hebben, of ben ik nu planken aan het misslaan?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef PJORourke het volgende:
Artikel 1 is toch het schoolvoorbeeld van opgedrongen gedachtegoed? Een herinneringsclausule met referenties aan de joods-christelijke achtergrond van ons land dringt niemand wat op. Hooguit een beetje geschiedenis.
En gelukkig ook geen racistische maatregelen - het heeft enorm geholpen en het gaat in Nederland ook nog wel gebeuren als mensen echt doorkrijgen wie de ratten in het parlement zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Verkeersdrempels voor scholen mochten niet aangelegd worden omdat dat een VB-idee was. Top, zo'n egoistisch cordon.
Je hebt gewoon moeite met de waarheid. Je doet niks anders dan alle moslims en buitenlanders op 1 hoop gooien en noemt dat dan ineens de intoleranten. Man, alsof wij gek zijn.quote:Nee hoor, ik heb gewoon genoeg van je verbaggeringstaktieken.
Van duidelijkheid wordt de wereld niet slechterquote:Man, je wilt alleen lekker etiketjes plakken.
Nou, de PVV die het OM onderzoek wil laten doen over uitspraken op Marokko.nl denkt daar héél anders over.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Handelingen die voortkomen uit een bepaald gedachtegoed. Alle voorbeelden die jij noemt, vallen wat mij betreft onder de persoonlijke vrijheid.
Neuh, ik negeer alleen de verbaggeringspogingen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef Floripas het volgende:
Als SCH en PJO nou een cordon sanitaire om elkaar heenleggen!
Nee hoor, ik vind dat soort incompente doorzichtige druiloren juist leuk. PJO is verder niks, het gaat om die ratten in het parlement.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef Floripas het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh, ik negeer alleen de verbaggeringspogingen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh, ik negeer alleen de verbaggeringspogingen.
Piepzak! Nou moeten jullie trouwen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dat soort incompente doorzichtige druiloren juist leuk. PJO is verder niks, het gaat om die ratten in het parlement.
Ik zat meer aan een hek te denken om er omheen te zetten. Af en toe wat vlees en wortels naar binnen gooien en eens per 3 maanden een POL-excursie voor de liefhebbers.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef Floripas het volgende:
Het is wel de bestaande wet, en die moet niet selectief worden toegepast, zoals nu wel gebeurt.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Floripas het volgende:
Nou, de PVV die het OM onderzoek wil laten doen over uitspraken op Marokko.nl denkt daar héél anders over.
Naar mijn mening moeten eigenaren van bedrijven e.d. hun eigen toelatingsbeleid maken. En uiteindelijk gebeurt dat nu al, als je kijkt naar uitgaansgelegenheden.quote:Ik vind mensen weigeren omdat ze jodds zijn etc. een aantasting van hun persoonlijke vrijheid.
Vandaar dat de PvdA 9 zetels kwijt is.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef SCH het volgende:
En gelukkig ook geen racistische maatregelen - het heeft enorm geholpen en het gaat in Nederland ook nog wel gebeuren als mensen echt doorkrijgen wie de ratten in het parlement zijn.
QED.quote:Je hebt gewoon moeite met de waarheid. Je doet niks anders dan alle moslims en buitenlanders op 1 hoop gooien en noemt dat dan ineens de intoleranten. Man, alsof wij gek zijn.
Van duidelijkheid wordt de wereld niet slechter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |