Omdat ook Hij zo op z'n tijd wel houdt van een beetje leedvermaak.quote:
Was dat 'De Dominee'? Of 'Van God Los'?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik las pas over een dominee die niet in God geloofde... Was wel interessant.
Whehe... ik herinner me opeens dat jij mij hebt beloofd om mee te gaan naar de Kerk binnenkortquote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik las pas over een dominee die niet in God geloofde... Was wel interessant.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:17 schreef pberends het volgende:
http://tastefulcelebs.com(...)o_new_photoshoot.jpg
Hier past zelfs het geval van Dizer in.
Nee, een echtequote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Was dat 'De Dominee'? Of 'Van God Los'?
Ja, Re zei dat pas ook tegen me, dat ik dat beloofd had....quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe... ik herinner me opeens dat jij mij hebt beloofd om mee te gaan naar de Kerk binnenkort.
Maar ik doe het wel hoor!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, Re zei dat pas ook tegen me, dat ik dat beloofd had....
Ideaal voor jou toch, hoeft ze niet te bukkenquote:
Hoe laat is dat?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck, ik had hoger moeten inzetten.
Ohquote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Op zondag, we vertrekken om 8 uur vanuit CS.
Mwah... ik heb een goede reputatie daar, dus ik zou je niet graag zo mee willen nemenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OhDan kan ik beter een nachtje opblijven
Hoiquote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
*burp*
Jamaar... 8 uur?? Op zondag?? Ik dacht dat het pas 10 uur begon.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah... ik heb een goede reputatie daar, dus ik zou je niet graag zo mee willen nemen.
quote:
quote:dwarfism is "a medical or genetic condition that usually results in an adult height of 4'10" (147 cm)[1] or shorter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |