Het hoort er ook bij om daar superverontwaardigd om te zijn!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets anders: ik vind dat opnemen van die gesprekken juist hilarisch!
Hoort helemaal bij het spel, dit soort kutgeintjes.
Ik heb vrijdagavond expres niet gekeken omdat ik daar geen behoefte aan had. Op zich kun je dan wel van stream wisselen, wat Gert zegt, maar voor mij werkt dat niet. Net zoals BB vind ik het leuke van DGK volgen dat je op FOK meeleest/meepraat en op een avond dat er 3 hoeren komen kun je daar dan gewoon niet onderuit. Toevallig heb ik gisteravond ook niet lang meegekeken zodat ik het gevoos van Brian en Nena ook niet heb gezien. Het weekend bestond uit meer dan seks, maar savonds voerde het wel de boventoon.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sex is dit weekend wel de boventoon geweest.
En die hoertjes hadden toch ook geweigerd kunnen worden of later in het programma.
Het is moeilijk uit te leggen maar ik voel me gewoon niet op mijn gemak als ik daar naar kijk.
Heb hem ook uitgezet op een gegeven moment.
-knip-
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik niet, het is zelfs wettelijk verboden.
Dat is ook wel weer zo natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
Iets anders: ik vind dat opnemen van die gesprekken juist hilarisch!
Hoort helemaal bij het spel, dit soort kutgeintjes.
Vanaf het begin vind ik Brian en Nena wel gewaagd aan elkaar.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:08 schreef Darklight het volgende:
Nena verdient niet beter, wat een hoer
Match made in heavenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanaf het begin vind ik Brian en Nena wel gewaagd aan elkaar.
straf ????quote:Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef happyme28 het volgende:
De redactie zou aan tafel eens een paar opgenomen gesprekken van Brian moeten laten horen als straf !!
Inderdaad ja , wat hij allemaal over Nena verteld end at hij alleen maar gesprekken aangaat om dat later tegen mensen te kunnne gebruiken, getuige ook de voice recorder.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:03 schreef happyme28 het volgende:
De redactie zou aan tafel eens een paar opgenomen gesprekken van Brian moeten laten horen als straf !!
Kunnen ze daar geen aparte serie van maken? Misschien iets voor Nickelodeon... ?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanaf het begin vind ik Brian en Nena wel gewaagd aan elkaar.
Zoals alles bij Talpa: van de KijkShop!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef avonne het volgende:
[..]
straf ????
Hoe komt hij aan die voice recorder?
Hebben de kaboutertjes die gebracht?
Ik heb Brian en Bart in oktober of zo al horen praten over het bestellen van afluisterapparatuur.
En daarna is het ook nog een paar keer voorbij gekomen.
Zeker weten dat de productie er van af weet.
Voor zover ik weet had hij gezegd dat hij dat wilde gebruiken voor gedichten en ideeen die bij hem opkwamen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef avonne het volgende:
[..]
straf ????
Hoe komt hij aan die voice recorder?
Hebben de kaboutertjes die gebracht?
Ik heb Brian en Bart in oktober of zo al horen praten over het bestellen van afluisterapparatuur.
En daarna is het ook nog een paar keer voorbij gekomen.
Zeker weten dat de productie er van af weet.
Niet dat hij ooit van plan was om de memorecorder daarvoor te gebruiken... Het was een goed bedachte smoes, met anderen (Bart of Nathanael) doorgesproken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet had hij gezegd dat hij dat wilde gebruiken voor gedichten en ideeen die bij hem opkwamen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
Denk dat de redactie erg moet oppassen dat de geloofwaardigheid van het programma geen gevaar loopt. Ene moment grootste ruzie's en andere moment alles koek en ei. bv. Natasia (alles wat ze diet) en Nena en brian. OM maar niet te spreken over de gescripte aktie van .NL en de kapster
is het al niet een grote poppenkastquote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
Denk dat de redactie erg moet oppassen dat de geloofwaardigheid van het programma geen gevaar loopt. Ene moment grootste ruzie's en andere moment alles koek en ei. bv. Natasia (alles wat ze diet) en Nena en brian. OM maar niet te spreken over de gescripte aktie van .NL en de kapster
Opgesloten in zo'n huis wisselen emoties enzo elkaar gewoon zeer snel af. Dat is met niets te vergelijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:18 schreef farceman het volgende:
Het zal ongetwijfeld in het contract van Talpa staan dat de stemmen van de bewoners ten alle tijden opgenomen mag worden door opnameapparatuur van Talpa.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik niet, het is zelfs wettelijk verboden.
ene moment alles negeren en een dag later groot verzoen feest, waarin iedereen met elkaar praat.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef doesss het volgende:
[..]
![]()
Dat gevoel bekruipt mij ook.
De chronologische ontwikkelingen kloppen gewoon niet.
Net of gaten in zitten.En juist in die gaten schijnen gedragsbepalende dingen te gebeuren cq te worden verteld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |