Ik kwam op respectievelijk 33 en 11.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat is extreem laag? 1?
Mijn SQ = 45, en mijn EQ = 9
Ik eigenlijk altijd wel op 120+. Bij engelstalige tests, maar ik weet niet of dat veel verschil maakt.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook, diverse malen verschillende tests. De ene keer komt er 110 uit, de andere keer 135. Wazige tests allemaal.
Ik heb exact dezelfde vragen moeten maken bij de tests m.b.t. diagnosevorming. De AQ test, EQ en SQ test, en de Dewey's Story Test (en natuurlijk nog veel meer dingen). En al deze testen had ik al eens gedaan op internet.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef Light het volgende:
[..]
Ik kwam op respectievelijk 33 en 11.
Sommige vragen zijn best lastig, dus een psych kan vast tot andere waardes komen.
jij bent vast beter in engels dan ikquote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef Light het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd wel op 120+. Bij engelstalige tests, maar ik weet niet of dat veel verschil maakt.
sinds een weekje heb ik discovery channel, national geographic channel en animal planet van kanaal 30, 31 en 32 (want zover zap ik nooit) naar direct achter de reguliere zenders verhuisd. Dus ik kijk nu veel vaker (en veel liever) naar de docu's die ze daar uitzendenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:46 schreef Juup© het volgende:
Wie van jullie kijkt er ook liever naar documentaires en wetenschappelijke programma's dan naar de reguliere tv programma's?
Erg hoge Empathie.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:10 schreef Floripas het volgende:
Systeemontwerp is 6, en Empathie is 71
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:31 schreef Juup© het volgende:
Wordt nog druk in de Asperger topics
Ik zou zelf nooit hebben durven beginnen met zulke topic's uit angst om voor gek uitgemaakt te worden. Maar het doet mij goed om te zien dat er hier op Fok! meer mensen rondhangen die enige vorm van autisme of aanverwante stoornissen hebben.
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:36 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, da's leuk als ik met dat doel de deur uitga.
Welke van de tigquote:Op zondag 28 januari 2007 23:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe scoor jij, als "vrouw van", op die test?
Die waar ik zo omgekeerd op scoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:10 schreef Floripas het volgende:
Systeemontwerp is 6, en Empathie is 71
Uw score op Systeemontwerp is 22, en op Empathie is die 64.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die waar ik zo omgekeerd op scoor.
Ik kijk ook liever docu's en wetenschappelijke programma's. Echter politiek kan me heel weinig interesseren.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:46 schreef Juup© het volgende:
Wie van jullie kijkt er ook liever naar documentaires en wetenschappelijke programma's dan naar de reguliere tv programma's?
Slowchat kan gewoon in het SC-topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:07 schreef Juup© het volgende:
Ik heb een slowchat topic aangemaakt zodat de serieuze topics niet vervuild worden door SC.
[R&P] ASS SC Deel1
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:31 schreef Juup© het volgende:
Voor Asperger Slowchat heb ik een Forumpje opgezet
Aspergeritis
Misschien kunnen wij daar onzinnig posten en hier op Fok! serieus
Is het niets dan houd het opquote:Op maandag 29 januari 2007 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Meteen een forum. Je kon ook gewoon een SC topic hier op Fok! aanmaken hoor
. Bovendien is er al een forum voor autisten (autsider.net), maar goed, dit is dan weer voor aspergers
. We zullen zien hoe het loopt
. Ik ga me aanmelden
.
Ach ja, ik was weer eens impulsiefquote:Op maandag 29 januari 2007 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Meteen een forum. Je kon ook gewoon een SC topic hier op Fok! aanmaken hoor
. Bovendien is er al een forum voor autisten (autsider.net), maar goed, dit is dan weer voor aspergers
. We zullen zien hoe het loopt
. Ik ga me aanmelden
.
je valt in herhalingquote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach ja, ik was weer eens impulsief
Het forum is er, maar ik ben de enige tot nu toe
Op Autsider voel ik mij niet thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |