Take That deed hun laatste optreden bij Ivo Niehe, maar wij krijgen geen kans meer om The Gathering met Anneke nog één keer te zien...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik voelde me net zo'n Take That-fan gisteravondNiet zo hysterisch maar ik zat wel effe in tranen, m'n favoriete band, zangeres en concertbezoeken, hoe moet dat nou
Elke keer zat ik op hun site te checken of er al een A noise severe releasedatum was, lees je opeens dit
Precies, dat zat ik ook te denkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Take That deed hun laatste optreden bij Ivo Niehe, maar wij krijgen geen kans meer om The Gathering met Anneke nog één keer te zien...
![]()
Jawel, Anneke speelt daar namelijk geen rol inquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:37 schreef morgane het volgende:
Ik had ze heel graag nog een keer in originele bezetting willen zien, maar dat zit er nu dus niet meer in.
Ik bedoel in de bezetting zoals 'ie als laatste wasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Jawel, Anneke speelt daar namelijk geen rol in![]()
De metal die ze speelden was toen helemaal niet zo standaard.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik bedoel in de bezetting zoals 'ie als laatste wasis overigens wel de meest originele bezetting, als in: voor die tijd speelden ze toch alleen maar van die standaard metal
ik kom Anneke ook wel eens tegen bij de AH enzo. Wat een knappe vrouw is 't tof![]()
Zonder make up vind ik haar eigenlijk niet zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef morgane het volgende:
ik kom Anneke ook wel eens tegen bij de AH enzo. Wat een knappe vrouw is 't tof![]()
Voor metal valt het inderdaad erg mee, maar ik vind dat ze later toch veel meer een eigen stijl hebben ontwikkeld. Ik ben erg benieuwd wat er van die stijl overblijft als ze met een zanger (of meerdere zangers en zangeressen) gaan werken. Maar wie weet wordt het wel erg goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:46 schreef Capetown het volgende:
[..]
De metal die ze speelden was toen helemaal niet zo standaard.
Of nog erger, gothicmuziek in de lijn van Within Temptationquote:Op zondag 10 juni 2007 13:49 schreef Brammie1 het volgende:
toch vreemd dat veruit de meeste mensen nog zeggen dat TG gothic muziek maakt.
Tja, stevige rock/metal met een keyboard en een zangeres krijgt nogal snel het label 'gothic'.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:49 schreef Brammie1 het volgende:
toch vreemd dat veruit de meeste mensen nog zeggen dat TG gothic muziek maakt.
Ja hoor daar gaan we weerquote:Van Giersbergen was dertien jaar het gezicht van The Gathering. De Brabantse band stond aan de wieg van de zogenoemde gothic metal die later navolgers kende zoals Within Temptation.
Overigens zijn het de 13-jarige huppelkutjes die tegenwoordig steevast van de partij zijn bij concerten van bands als Within Temptation, Epica en After Forever die eraan bijdragen dat dit soort bands nog steeds 'gothic' genoemd worden. Zij schreeuwen dit namelijk zelf het hardst, en lopen er ook nog eens ongelooflijk triest bij.quote:
Maar The Gathering van toen is compleet anders dan The Gathering van nu. Net als bijvoorbeeld Anathema en Ulver. Toch worden bands altijd 'afgerekend' op hun verleden. Zo zie je de cd's in de meeste winkels ook bij de metal staan, terwijl het natuurlijk geen kloot meer met metal te maken heeft.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:12 schreef SlaadjeBla het volgende:
Maar het album Always heeft toch ook best wat gothic invloeden (objectief bekeken)?
Anneke zingt daar helemaal niet in toch? Zat ze er toen nog niet bij of had ze een andere rol?
Toen zat Anneke er idd nog niet bij, pas vanaf Mandylion zong ze mee.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:12 schreef SlaadjeBla het volgende:
Maar het album Always heeft toch ook best wat gothic invloeden (objectief bekeken)?
Anneke zingt daar helemaal niet in toch? Zat ze er toen nog niet bij of had ze een andere rol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |