Jammer. Nou ja...komt binnenkort wel danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:33 schreef Mark het volgende:
Sorry, heb hem als bestand ontvangen, onder voorwaarde dat ik het voor mij houd
Dit was hem dus:quote:
Nope. Deze week nog alle albums gedraaid. Mijn collega was het er aan het einde van de dag niet meer mee eensquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:17 schreef Mark het volgende:
Stil hier, zijn de fans ook met sabbatical?
geen idee, laatste jaren spelen ze vooral in niet-uitverkochte kleine zaaltjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:17 schreef Tokus het volgende:
ik denk dat het daar wel eens heel druk kan gaan worden.
klopt, en klopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:47 schreef ranja het volgende:
[..]
geen idee, laatste jaren spelen ze vooral in niet-uitverkochte kleine zaaltjes.
Maar Nijmegen is wel een beetje hun 2e thuisstad volgens mij.
Hier ookquote:
Da's goed nieuws, ik greep ook mis!quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Marjolein zegt op twitter dat er misschien een 2e concert komt, effe in de gaten houden dus.
Op dezelfde dag, zelfde plek, alleen dan 's middags. Lijkt me niet handigquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Marjolein zegt op twitter dat er misschien een 2e concert komt, effe in de gaten houden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop