ohhh gemeen hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb werkelijk waar een fantastische theorie, maar ik ben te moe
Bart is dat ook altijdquote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef Suikeroom het volgende:
.NL is de enige die eerlijk is tegen Nena omdat hij haar niet wilt neuken
Ach, morgen is ie toch weer anders joh.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb werkelijk waar een fantastische theorie, maar ik ben te moe
Hej wat grappig, we typen nagenoeg dezelfde zinquote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef ruby het volgende:
NL heeft geen zin in moeilijkdoenerij want anders beukt ie iemand door het raam heen.
En dat geloof jij?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef Suikeroom het volgende:
We lijken wel een tweeling.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej wat grappig, we typen nagenoeg dezelfde zin
Ik nietquote:
ah wat de bullschitt !! ondertussen staat hij daar sneaky als een dj te draaien ..... the devil him self !!!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef vzzzzzbx het volgende:
NL reageerde als enige op de juiste manier. geen bullshit meisje
Het resultaat van een beetje veel spul in je bloed wat er niet in thuis hoort.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:11 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik snap die huub ook niet, dat ie zich zo mee laat sleuren door die barbie looks van nena
en hij krijgt er ook nog punten voor.. big upsquote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef snetje het volgende:
[..]
ah wat de bullschitt !! ondertussen staat hij daar sneaky als een dj te draaien ..... the devil him self !!!
denk je of zag je dat?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
Brian is biechten bij Bart
ja, klopt. als ie dronken is heeft hij het niet onder controle, maar ook nuchter roept ie continu dat ze "vet lekker" isquote:Op zondag 28 januari 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het resultaat van een beetje veel spul in je bloed wat er niet in thuis hoort.
Zit ik nu 75 minuten hiernaar te kijken ????quote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow iemand heeft het opgenomen, dus ik kopieer maar even schaamteloos de link.
http://www.youtube.com/watch?v=JvfEk9QFzLE
Geen enkele kantquote:Op zondag 28 januari 2007 01:12 schreef demins het volgende:
Iemand nog enig idee welke kant dit vanavond nog opgaat?![]()
Echt niet. Zo lang heeft Brian het never volgehoudenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit ik nu 75 minuten hiernaar te kijken ????
[afbeelding]
Hij bepaalt wel hoe Huub & Nena zich bewegen...de sfeer...master of the gamequote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef snetje het volgende:
[..]
ah wat de bullschitt !! ondertussen staat hij daar sneaky als een dj te draaien ..... the devil him self !!!
ik zag 'm 't kantoor inlopen en daar zit Bart te pokerenquote:
Het zijn toch ook de Gorillaz samen met die gast van die Engelse groep uit Manchester waarvan ik even niet op de naam kom?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en hij krijgt er ook nog punten voor.. big ups![]()
hey deze sample hebben de Gorillaz ook gebruikt![]()
denk niet dat er nog iets schokkends gebeurd, ze gaan straks gewoon naar bed denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 01:12 schreef demins het volgende:
Gelukkigquote:Op zondag 28 januari 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt niet. Zo lang heeft Brian het never volgehouden
Huh? Nou ja, kan best ik heb hem zelf nog niet gezienquote:Op zondag 28 januari 2007 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit ik nu 75 minuten hiernaar te kijken ????
[afbeelding]
oh ok hij klonk wat anders dan dat ik hem ken en aangezien .NL er een paar oldskool dingen er doorheen gooide dacht ik datquote:Op zondag 28 januari 2007 01:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Het zijn toch ook de Gorillaz samen met die gast van die Engelse groep uit Manchester waarvan ik even niet op de naam kom?
Het is gewoon De la Soul met de Gorillaz toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Het zijn toch ook de Gorillaz samen met die gast van die Engelse groep uit Manchester waarvan ik even niet op de naam kom?
Dus Huub heeft Nathanael gekocht voor anderhalf uur voor de prijs van 29 contactpunten?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Kom mee feesten bij .nl Ik luister alleen, snap het namelijk ook niet als ik hem vrolijk zie doen met joep... Gewoon luisteren, hij draait weer super.
Ligt eraan wat Brian doet.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:12 schreef demins het volgende:
Geen wonder, die is van biseksueel naar homo veranderd.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef Suikeroom het volgende:
Nope. Het is de Gorillaz met Shaun Ryder van de voormalige Happy Mondays of ook de Black Grape.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:16 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het is gewoon De la Soul met de Gorillaz toch?
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus Huub heeft Nathanael gekocht voor anderhalf uur voor de prijs van 29 contactpunten?
"dan ben je mijn bitch" zei Huub erbij.
Is dat zoiets als "Nathanael is een hoer"?
ach, flauw grapje, maar hij nam de punten wel aan, toch?
nee das Feel Good Inc.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:16 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het is gewoon De la Soul met de Gorillaz toch?
Er gaan zeker wat mensen slapenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:12 schreef demins het volgende:
Hij kan wel lekker draaien ja alleen dit nummer ben ik wel zat.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nathanael is super achter die draaitafel![]()
idd hij is verliefd op Bart maar die houdt afstand. .gelukkig kan ie zn agressie kwijt in het draaienquote:Op zondag 28 januari 2007 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen wonder, die is van biseksueel naar homo veranderd.
Bart is al een uurtje niet meer aan het pokeren. Tenminste niet op PokerStars.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zag 'm 't kantoor inlopen en daar zit Bart te pokeren
oh jaquote:
Plannetjes smeden om de gebeurtenissen van vanavond tegen mensen te gebruikenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:21 schreef ruby het volgende:
Mensen, ik maak me zorgen om leeghoofd.
Waar zou ie toch zijn?
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:21 schreef ruby het volgende:
Mensen, ik maak me zorgen om leeghoofd.
Waar zou ie toch zijn?
Bart kijkt naar de streamsquote:Op zondag 28 januari 2007 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bart is al een uurtje niet meer aan het pokeren. Tenminste niet op PokerStars.
Volgens mij was het dit keer wel hardcorequote:Op zondag 28 januari 2007 01:24 schreef Darklight het volgende:
Hebben ze echt genuekt, of was het weer als altijd
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow iemand heeft het opgenomen, dus ik kopieer maar even schaamteloos de link.
http://www.youtube.com/watch?v=JvfEk9QFzLE
als altijd vermoed ikquote:Op zondag 28 januari 2007 01:24 schreef Darklight het volgende:
Dit keer in een verborgen hoekje. Broer konijn had zn jeans tot op de knietjes en ramde er lustig op los, maar werd gestoord door een handlanger van Stijn. Het ging erg rap en is niet afgemaaktquote:Op zondag 28 januari 2007 01:24 schreef Darklight het volgende:
Lijkt wel of ie d'r verkrachtequote:Op zondag 28 januari 2007 01:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij was het dit keer wel hardcore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |