ohhh gemeen hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb werkelijk waar een fantastische theorie, maar ik ben te moe
Bart is dat ook altijdquote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef Suikeroom het volgende:
.NL is de enige die eerlijk is tegen Nena omdat hij haar niet wilt neuken
Ach, morgen is ie toch weer anders joh.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb werkelijk waar een fantastische theorie, maar ik ben te moe
Hej wat grappig, we typen nagenoeg dezelfde zinquote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef ruby het volgende:
NL heeft geen zin in moeilijkdoenerij want anders beukt ie iemand door het raam heen.
En dat geloof jij?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef Suikeroom het volgende:
.NL is de enige die eerlijk is tegen Nena omdat hij haar niet wilt neuken
We lijken wel een tweeling.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej wat grappig, we typen nagenoeg dezelfde zin
Ik nietquote:
ah wat de bullschitt !! ondertussen staat hij daar sneaky als een dj te draaien ..... the devil him self !!!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef vzzzzzbx het volgende:
NL reageerde als enige op de juiste manier. geen bullshit meisje
Het resultaat van een beetje veel spul in je bloed wat er niet in thuis hoort.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:11 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik snap die huub ook niet, dat ie zich zo mee laat sleuren door die barbie looks van nena
en hij krijgt er ook nog punten voor.. big upsquote:Op zondag 28 januari 2007 01:10 schreef snetje het volgende:
[..]
ah wat de bullschitt !! ondertussen staat hij daar sneaky als een dj te draaien ..... the devil him self !!!
denk je of zag je dat?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:11 schreef Suikeroom het volgende:
Brian is biechten bij Bart
ja, klopt. als ie dronken is heeft hij het niet onder controle, maar ook nuchter roept ie continu dat ze "vet lekker" isquote:Op zondag 28 januari 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het resultaat van een beetje veel spul in je bloed wat er niet in thuis hoort.
Zit ik nu 75 minuten hiernaar te kijken ????quote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow iemand heeft het opgenomen, dus ik kopieer maar even schaamteloos de link.
http://www.youtube.com/watch?v=JvfEk9QFzLE
Geen enkele kantquote:Op zondag 28 januari 2007 01:12 schreef demins het volgende:
Iemand nog enig idee welke kant dit vanavond nog opgaat?![]()
Echt niet. Zo lang heeft Brian het never volgehoudenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit ik nu 75 minuten hiernaar te kijken ????
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |