quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef owlet het volgende:
[..]
of je maakt gewoon een kolfbeha zodat je ondertussen de privé kan lezenoverigens vind ik het wel een goed idee, hoe raar het er ook uit ziet. Mits het een niet-knellende beha is natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef owlet het volgende:
[..]
of je maakt gewoon een kolfbeha zodat je ondertussen de privé kan lezenoverigens vind ik het wel een goed idee, hoe raar het er ook uit ziet. Mits het een niet-knellende beha is natuurlijk
Hangt van je lolo's af. Ik had gewoon een hand per (uitbundige) lolo nodig om een cone tegenaan te houden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb nog nooit dubbel gekolfd. Maar ik stel het me voor als ontzettend bewerkelijk, waarbij je met een hele stellage voor je lolo's zit nadat je eerst 1001 pwnderdelen in elkaar geschroefd hebt.
Kom ik plaatje tegen:
[afbeelding]
En dat ziet er weer uit als iets wat je voor je rack zet, knopje aan en klateren maar.
Welk beeld klopt?
Klinkt goed Neuk, succes!quote:Op zondag 4 februari 2007 10:12 schreef Neuk het volgende:
Moonah: je laatste post aan mij gericht liet duidelijk blijken dat je begrijpt hoe ik me voel en je beschreef het ook gelijk goed. Ik sta best met de rug tegen de muur. Ik probeer me er nu overheen te zetten en er het beste van te maken. Aangezien handmatig kolven dan waarschijnlijk al helemaal niet lukt en de Medela mini teveel herrie maakt en me pijn doet ben ik nu toch overstag gegaan en heb op advies van velen de Medela Swing besteld. Ik ga neusspray kopen en dan lukt het me vast die weken door te komen![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:32 schreef Moonah het volgende:
Neuk, die neusspray krijg je op recept vergoed van je verzekering. Ik hoop van harte voor je dat je met deze keuze je BV goed op peil kunt houden.
Volgens mij is hij ook niet te koop zonder recept...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:18 schreef Neuk het volgende:
[..]dat wist ik dus niet. Ga morgen effe bellen als ik er aan denk. Kan ik dan gewoon zeggen dat het voor de TSR is? Die krijg ik nl niet meer aan de linkerkant. Rechts wel geloof ik
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef PM-girl het volgende:
Trouwens, niemand hier onder de indruk van mijn Zendium met colostrum verhaal, of poetsen jullie allemaal met Prodent?
I'm in denialquote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef PM-girl het volgende:
Trouwens, niemand hier onder de indruk van mijn Zendium met colostrum verhaal, of poetsen jullie allemaal met Prodent?
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:31 schreef Neuk het volgende:
ach colostrum... beter dan stierespermies, lijkt mij
Lijkt op on schemaquote:Op maandag 5 februari 2007 09:45 schreef chacama het volgende:
Maud heeft besloten dat ze het nachtritme anders in deelt. We zaten best wel lekker.
07:00
ergens tussen 10 en half elf
ergens tussen 2 en half 3
ergens tussen half 6 en zes uur
clusteren tussen 6 en 8
ergens tussen 11 uur en half 12
en dan rond 3 uur
(en dan eigenlijk pas weer om 7 uur)
om nu tussen 5 en half 6 al weer trek te hebben.
Dan geef ik 1 borst en slaapt ze weer verder. Om 7 uur drinkt ze dan de andere en vaak ook nog ene beetje uit de eerste.
Heb met F. afgesproken dat als Maud in maart nog niet doorslaapt hij de laatste voeding gaat doen. Ik wil dan rond half 10 kolven en dan om 10 uur in mijn bed liggen. Dat slaap ik in elk geval het eerste stuk 5 uur achter elkaar en dan nog eens 3 tot 4 uur erna. Nu kan ik in de ochtend nog even rusten, maar dat zal vanaf maart niet meer kunnen.
Gebruik Elmex....
Hehehe idd daar is deze rubriek voor!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef chacama het volgende:
We schelen ook maar een week of zo. Dus wat dat betreft is het wel een gerusstelling dat het erbij hoort.
Das ook een slim idee! Ga als mijn nieuwe kolf binnen is ook aan het flessen hier voor straks, misschien kan ik me e r nog aan vasthoudenquote:Heb trouwens de slokken geteld die Maud neemt (al een aantal dagen) En kom elke keer op ca. 250 slokken per voeding. Uit de fles krijgt ze 120 ml. Dat zou dus ca. een halve ml per slok zijn. Kan ik toch een beetje in de gaten houden of ze minder/meer drinkt en of ik de voeding in de flessen moet op gaan voeren op een gegeven moment.
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:01 schreef chacama het volgende:
En nu dat Thies ziek is, zal dat ritme wel ver te zoeken zijn of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |