abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45952232
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef owlet het volgende:

[..]

of je maakt gewoon een kolfbeha zodat je ondertussen de privé kan lezen overigens vind ik het wel een goed idee, hoe raar het er ook uit ziet. Mits het een niet-knellende beha is natuurlijk
Fokken terwijl u kolft
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45952507
Variety is the spice of life
pi_45953109
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef owlet het volgende:

[..]

of je maakt gewoon een kolfbeha zodat je ondertussen de privé kan lezen overigens vind ik het wel een goed idee, hoe raar het er ook uit ziet. Mits het een niet-knellende beha is natuurlijk
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 21:08:04 #154
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_45953530
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb nog nooit dubbel gekolfd. Maar ik stel het me voor als ontzettend bewerkelijk, waarbij je met een hele stellage voor je lolo's zit nadat je eerst 1001 pwnderdelen in elkaar geschroefd hebt.
Kom ik plaatje tegen:
[afbeelding]
En dat ziet er weer uit als iets wat je voor je rack zet, knopje aan en klateren maar.

Welk beeld klopt?
Hangt van je lolo's af. Ik had gewoon een hand per (uitbundige) lolo nodig om een cone tegenaan te houden.
Maar wel in tien minuten klaar. En deze kolf (ja, 't is de Ameda) is heel makkelijk schoon te maken.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 4 februari 2007 @ 10:12:10 #155
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45964194
Moonah: je laatste post aan mij gericht liet duidelijk blijken dat je begrijpt hoe ik me voel en je beschreef het ook gelijk goed. Ik sta best met de rug tegen de muur. Ik probeer me er nu overheen te zetten en er het beste van te maken. Aangezien handmatig kolven dan waarschijnlijk al helemaal niet lukt en de Medela mini teveel herrie maakt en me pijn doet ben ik nu toch overstag gegaan en heb op advies van velen de Medela Swing besteld. Ik ga neusspray kopen en dan lukt het me vast die weken door te komen
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_45965115
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:12 schreef Neuk het volgende:
Moonah: je laatste post aan mij gericht liet duidelijk blijken dat je begrijpt hoe ik me voel en je beschreef het ook gelijk goed. Ik sta best met de rug tegen de muur. Ik probeer me er nu overheen te zetten en er het beste van te maken. Aangezien handmatig kolven dan waarschijnlijk al helemaal niet lukt en de Medela mini teveel herrie maakt en me pijn doet ben ik nu toch overstag gegaan en heb op advies van velen de Medela Swing besteld. Ik ga neusspray kopen en dan lukt het me vast die weken door te komen
Klinkt goed Neuk, succes!
  zondag 4 februari 2007 @ 11:32:31 #157
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45965308
Neuk, die neusspray krijg je op recept vergoed van je verzekering. Ik hoop van harte voor je dat je met deze keuze je BV goed op peil kunt houden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 4 februari 2007 @ 12:05:29 #158
108648 cattie
lieve moeder
pi_45965924
Neuk, wat fijn dat je een beslissing heft genomen. Het gaat vast lukken!

Zoals ik al in het moederstopic heb gezegd ga ik 1 voeding afbouwen en dus verwisselen voor een flesje (kv, water of sap), zodat Ive toch meer aan het flesje went. En ik hou nog 7 voedingen over om lekker bv te geven en er van te genieten.
  zondag 4 februari 2007 @ 12:18:55 #159
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45966197
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:32 schreef Moonah het volgende:
Neuk, die neusspray krijg je op recept vergoed van je verzekering. Ik hoop van harte voor je dat je met deze keuze je BV goed op peil kunt houden.
dat wist ik dus niet. Ga morgen effe bellen als ik er aan denk. Kan ik dan gewoon zeggen dat het voor de TSR is? Die krijg ik nl niet meer aan de linkerkant. Rechts wel geloof ik

Ik ben ook van 'campinatiet' gewisseld. Eerst was dat mijn linker, en sinds deze week rechts. Raar he? Ik had op een ochtend een harde plek links en nadat die weg was kreeg ik vrijwel niets meer uit die kant. Rechts opeens wel veel meer...
Iedere golf van de zee,
pi_45966678
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:18 schreef Neuk het volgende:

[..]

dat wist ik dus niet. Ga morgen effe bellen als ik er aan denk. Kan ik dan gewoon zeggen dat het voor de TSR is? Die krijg ik nl niet meer aan de linkerkant. Rechts wel geloof ik
Volgens mij is hij ook niet te koop zonder recept...
  zondag 4 februari 2007 @ 12:43:26 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45966887
Dubbel kolven wordt vlug makkelijker hoor! In het begin zat ik als een soort oma, krom met twee handen vol. Inmiddels kan ik het half liggend of zittend met een halve hand, dus ondertussen tijd om te lezen/zappen/sudoko'en!

Neuk, succes!

Mwana, mini elctric plus maakt veel herrie en kolft ok, maar ik was de luxe gewend van mijn gehuurde kolf. Maar ik ben geen gemiddelde kolfster, het gaat bij mij erg makkelijk dus ik weet niet of die kolf voor iedereen prettig is.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 4 februari 2007 @ 12:44:02 #162
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45966915
Trouwens, niemand hier onder de indruk van mijn Zendium met colostrum verhaal, of poetsen jullie allemaal met Prodent?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_45969682
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef PM-girl het volgende:
Trouwens, niemand hier onder de indruk van mijn Zendium met colostrum verhaal, of poetsen jullie allemaal met Prodent?
ik ben heeeeeeel erg onder de indruk. Ik geloof dat ik het eigenlijk niet had willen weten
Gelukkig poets ik met Parodontax. Alhoewel,misschien zit het daar ook wel in Vanavond even de verpakking checken.
pi_45971164
quote:
Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef PM-girl het volgende:
I'm in denial
  zondag 4 februari 2007 @ 23:31:59 #165
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45993867
ach colostrum... beter dan stierespermies, lijkt mij
Iedere golf van de zee,
pi_45998578
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:31 schreef Neuk het volgende:
ach colostrum... beter dan stierespermies, lijkt mij
Heb jij dat in jouw tandpasta?
  maandag 5 februari 2007 @ 09:45:46 #167
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45999596
Maud heeft besloten dat ze het nachtritme anders in deelt. We zaten best wel lekker.
07:00
ergens tussen 10 en half elf
ergens tussen 2 en half 3
ergens tussen half 6 en zes uur
clusteren tussen 6 en 8
ergens tussen 11 uur en half 12
en dan rond 3 uur
(en dan eigenlijk pas weer om 7 uur)
om nu tussen 5 en half 6 al weer trek te hebben.
Dan geef ik 1 borst en slaapt ze weer verder. Om 7 uur drinkt ze dan de andere en vaak ook nog ene beetje uit de eerste.

Heb met F. afgesproken dat als Maud in maart nog niet doorslaapt hij de laatste voeding gaat doen. Ik wil dan rond half 10 kolven en dan om 10 uur in mijn bed liggen. Dat slaap ik in elk geval het eerste stuk 5 uur achter elkaar en dan nog eens 3 tot 4 uur erna. Nu kan ik in de ochtend nog even rusten, maar dat zal vanaf maart niet meer kunnen.

Gebruik Elmex....
pi_46000387
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:45 schreef chacama het volgende:
Maud heeft besloten dat ze het nachtritme anders in deelt. We zaten best wel lekker.
07:00
ergens tussen 10 en half elf
ergens tussen 2 en half 3
ergens tussen half 6 en zes uur
clusteren tussen 6 en 8
ergens tussen 11 uur en half 12
en dan rond 3 uur
(en dan eigenlijk pas weer om 7 uur)
om nu tussen 5 en half 6 al weer trek te hebben.
Dan geef ik 1 borst en slaapt ze weer verder. Om 7 uur drinkt ze dan de andere en vaak ook nog ene beetje uit de eerste.

Heb met F. afgesproken dat als Maud in maart nog niet doorslaapt hij de laatste voeding gaat doen. Ik wil dan rond half 10 kolven en dan om 10 uur in mijn bed liggen. Dat slaap ik in elk geval het eerste stuk 5 uur achter elkaar en dan nog eens 3 tot 4 uur erna. Nu kan ik in de ochtend nog even rusten, maar dat zal vanaf maart niet meer kunnen.

Gebruik Elmex....
Lijkt op on schema
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 5 februari 2007 @ 11:03:41 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46001232
We schelen ook maar een week of zo. Dus wat dat betreft is het wel een gerusstelling dat het erbij hoort.

Heb trouwens de slokken geteld die Maud neemt (al een aantal dagen) En kom elke keer op ca. 250 slokken per voeding. Uit de fles krijgt ze 120 ml. Dat zou dus ca. een halve ml per slok zijn. Kan ik toch een beetje in de gaten houden of ze minder/meer drinkt en of ik de voeding in de flessen moet op gaan voeren op een gegeven moment.
pi_46002098
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef chacama het volgende:
We schelen ook maar een week of zo. Dus wat dat betreft is het wel een gerusstelling dat het erbij hoort.
Hehehe idd daar is deze rubriek voor!
Gisteren waren hier de ouweluitjes op bezoek. Mijn neefje, 6 weken ouder dan Nune, is dus zo'n perfect kind: slaapt vanaf de eerste week door, altijd lachen, alleen chaggie als hij wakker gemaakt wordt. En dat komt allemaal door De Fles. Blijkbaar.
Het ís gewoon een heel lief jochie hoor, ik word soms dat gevergelijk zo zat.
quote:
Heb trouwens de slokken geteld die Maud neemt (al een aantal dagen) En kom elke keer op ca. 250 slokken per voeding. Uit de fles krijgt ze 120 ml. Dat zou dus ca. een halve ml per slok zijn. Kan ik toch een beetje in de gaten houden of ze minder/meer drinkt en of ik de voeding in de flessen moet op gaan voeren op een gegeven moment.
Das ook een slim idee! Ga als mijn nieuwe kolf binnen is ook aan het flessen hier voor straks, misschien kan ik me e r nog aan vasthouden
  maandag 5 februari 2007 @ 11:42:01 #171
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46002221
Wááát!?
Slokken tellen??!
Wel slim als je twijfelt of je kind wel genoeg binnenkrijgt!

En wat is een perfect kind? Duh.
Thies wordt nog steeds 1 á 2x per nacht wakker, hij heeft totaal geen ritme (naja, soms een paar dagen ). Maar wat een heerlijk ventje zeg!
pi_46002712
haha die kolf-bh

chacama slim om de slokken te tellen.
maud weet wel hoe ze mama wakker moet houden.

mwana een perfect kind??? bestaat dat? geloof er niks van.
pmgirl Zendium met colostrum. hoe kom je daarop?

heb niet alles terug gelezen beetje teveel van het goede voor mij.
wilde nog even zeggen dat jullie kanjers zijn.
heb echt respect voor jullie dat jullie zo kunnen doorzetten ondank alles.
mama van 3 kids!
  maandag 5 februari 2007 @ 12:01:27 #173
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46002734
En nu dat Thies ziek is, zal dat ritme wel ver te zoeken zijn of niet?
  maandag 5 februari 2007 @ 12:12:36 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46003029
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:01 schreef chacama het volgende:
En nu dat Thies ziek is, zal dat ritme wel ver te zoeken zijn of niet?

Maar dat boeit niet.
Lekker veel op verzoek!
  maandag 5 februari 2007 @ 12:13:13 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46003049
Hey Popples!
Geef jij nog BV? Ben het even kwijt....