Gaat het over als ze dan aan het drinken is? Heb ik ook gehad de eerste weken en schijnt iets hormonaal te zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:17 schreef nikky het volgende:
Mijn ene tepel doet pijn.. En niet zo'n beetje ook. Ik heb geen kloofjes kunnen ontdekken en hij ziet er net zo uit als de ander maar de ander doet geen pijn. Ik gebruik Bepanthen na elke voeding aangezien dat de pijn in het begin wegnam maar nu helt het niet meer lijkt het wel.
Als ze hapt dan verga ik echt en knijp ik in het voedingskussen aangezien ik anders mijn kind zou fijnknijpen.
In het begin was het na enkele seconden over maar nu blijft de pijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Gaat het over als ze dan aan het drinken is? Heb ik ook gehad de eerste weken en schijnt iets hormonaal te zijn.
Ik had het ook erg, maar dan alleen bij het aanhappen en het is vanzelf over gegaan, maar was iid ff doorbijten. Hoop dat het bij jou ook zo gaat.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:38 schreef nikky het volgende:
[..]
In het begin was het na enkele seconden over maar nu blijft de pijn.
Ik had een voorkeursarm, waardoor Kendahl bij de ene borst beter aanlag dan bij de andere. Controleer even of er verschil in aanleg techniek is tussen beide kanten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:38 schreef nikky het volgende:
[..]
In het begin was het na enkele seconden over maar nu blijft de pijn.
ze is wel driftig als ze hem niet ineens te pakken krijgt. Ze gaat dan heel hard met haar koppie heen en weer schudden en een gil geven en dan ineens HAP ZUIG SLIK SCHROKquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:18 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik had een voorkeursarm, waardoor Kendahl bij de ene borst beter aanlag dan bij de andere. Controleer even of er verschil in aanleg techniek is tussen beide kanten.
Haha, heel herkenbaar dat driftig nee schudden!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:19 schreef nikky het volgende:
[..]
ze is wel driftig als ze hem niet ineens te pakken krijgt. Ze gaat dan heel hard met haar koppie heen en weer schudden en een gil geven en dan ineens HAP ZUIG SLIK SCHROK.Wel komisch maar zoooooo pijnlijk
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:37 schreef PM-girl het volgende:
Moonah! Fijn voor jullie! Drinkt Thies nu wat meer inmiddels?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:31 schreef Moonah het volgende:
Joehoe! Thank God voor de neusspray!!! Ik heb net mijn borsten leeggekolfd, en de verstoppingen zijn weg!![]()
Hetgeen me zonder spray dus écht niet lukte...
Ja het is een heel gek geluid, je hoort echt haar maagje werken. Als ik er niet snel zelf verbetering in krijg dan ga ik er mee langs de huisarts, maar ik ben er eigenlijk wel zeker van dat het niet zo zeer een medisch probleem is. Ze drinkt ook onrustig nu omdat ze constant om zich heen wil kijken en naar mij wil lachen en dat werkt ook niet echt mee want elke keer aanhappen en los laten zorgt weer voor meer lucht in haar buik.quote:En owlet, geen tips, maar een krakend geluid in Ronja's buikje?
Wel zielig dat ze elke keer (??) pijn heeft.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef Jelief het volgende:
Neuk, als je bij die cursus niet genoeg zou kunnen kolven wat weer tot gevolg zou kunnen hebben dat de bv stopt vindt ik dat je baas dat niet van je kan verlangen. Maarja dat ismijn mening hoe dat wettelijk of in een cao geregeld is weet ik niet. Ik zou in ieder geval met mijn baas gaan overleggen.
En hoeveel dagen per week is het? persoonlijk zou ik 5 dagen 8 uur cursus en 3 uur reizen(als ik je goed begrijp,) wat veel vinden om bij je kleine man weg te zijn.
Goeie tipquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:00 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar als ik in jouw schoenen zou staan en het zou kunnen betalen zou ik mezelf verwennen met een dubbele electrische kolf inclusief wat goed reismateriaal. Ze zijn later echt goed door te verkopen en het zou het kolven op je werk en later op die cursus een stuk sneller en makkelijker maken denk ik.
Of anders huren?
Ik kan er niet onder uit dus ik zoek er iets positiefs aanquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:45 schreef dutchie het volgende:
Neuk meis wat een rotsituatie. Ik snap dat je het doet om straks lang met verlof te kunnen, maar voor kolven MOET je gewoon tijd voor krijgen. Al die stress die jij nu hebt komt de bv niet ten goede en ik zou willen dat ik voor je een kant en klare oplossing had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |