abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:52:39 #91
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45816672
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 08:26 schreef XL het volgende:

[..]
Ik weet ook dat ik met sjors wel eens op de piste heb gestaan met een bevroren fles isostar of een bevroren reep snickers.
Maar niet met een bevroren tube zonnebrandprut
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:55:34 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45816726
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:52 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Maar niet met een bevroren tube zonnebrandprut
Nee, want die heb ik niet op waterbasis.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:03:07 #93
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45816853
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:55 schreef XL het volgende:

[..]

Nee, want die heb ik niet op waterbasis.
Ik wel, in de binnenzak, desalniettemin prima bruikbaar. Je reactie was trouwens wel erg voorspelbaar, heb alleen niet steeds zin om dit soort inkoppertjes af te dekken..
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:09:15 #94
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45816969
quote:
Op maandag 29 januari 2007 13:30 schreef RichardX het volgende:
maar dat was in de praktijk toch niet altijd zo waardoor ik nog eens 5km heb moeten lopen de berg op, midden in de nacht.. arghh..
Heerlijke nachtelijke workout voor het slapen gaan!

Maar klinkt als een fijne vakantie. La Plagne is natuurlijk gewoon een prachtgebied. Wel mooi dat iedereen het heeft over "eerste 2 dagen aardig maar niet heel goed, toen grote dump, poeder, blablabla".
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:11:29 #95
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45817016
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:03 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik wel, in de binnenzak, desalniettemin prima bruikbaar. Je reactie was trouwens wel erg voorspelbaar, heb alleen niet steeds zin om dit soort inkoppertjes af te dekken..
Nee, jij zette hem eerder in dit topic nog op de wastafel voor je ging boarden. Ik weiger je gelijk te geven. Ik heb bij een dokter in Solden eens iemand met een bevroren wang ontmoet, de arts was later mijn skischoen uit aan het doen en vertelde me over de verschillen om me af te leiden van de pijn. Ik neem met logica in mijn achterhoofd (over het bevriezen van substanties) zijn verhaal eerder voor waarheid aan dan het marketing-prietpraatje. Het was trouwens niet eens extreem koud daar, ongeveer -20. Oostenrijk in December. Dat gezond verstand een hoop kan voorkomen prima, maar het verschil tussen beiden is vooral relevant en pas daarna marketingtechnisch interessant.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:24:50 #96
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45817289
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:11 schreef XL het volgende:

[..]

Nee, jij zette hem eerder in dit topic nog op de wastafel voor je ging boarden.
Dat was mijn oplossing voor gaylords die denken dat hun wangen bevriezen door er zonnebrand op te smeren.
quote:
Ik weiger je gelijk te geven.
Dat is een kwaaltje van je dat inmiddels algemeen bekend moge zijn.
quote:
Ik heb bij een dokter in Solden eens iemand met een bevroren wang ontmoet, de arts was later mijn skischoen uit aan het doen en vertelde me over de verschillen om me af te leiden van de pijn. Ik neem met logica in mijn achterhoofd (over het bevriezen van substanties) zijn verhaal eerder voor waarheid aan dan het marketing-prietpraatje. Het was trouwens niet eens extreem koud daar, ongeveer -20. Oostenrijk in December. Dat gezond verstand een hoop kan voorkomen prima, maar het verschil tussen beiden is vooral relevant en pas daarna marketingtechnisch interessant.
Moet nu naar college racen dus hier reageer ik kort op. Het is gewoon een lulverhaal La Plagne, -21, zomer-zonnebrand opgedaan en meegenomen en jij en ik weten dat er geen rare dingen zijn gebeurd.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 10:30:30 #97
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_45817416
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:24 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Dat was mijn oplossing voor gaylords die denken dat hun wangen bevriezen door er zonnebrand op te smeren.
[..]

Dat is een kwaaltje van je dat inmiddels algemeen bekend moge zijn.
[..]

Moet nu naar college racen dus hier reageer ik kort op. Het is gewoon een lulverhaal La Plagne, -21, zomer-zonnebrand opgedaan en meegenomen en jij en ik weten dat er geen rare dingen zijn gebeurd.
Ik hoop voor je dat je iemand ontmoet met een bevroren plek in zijn gezicht voor je zelf een keer onzorgvuldig met je zonnebrand bent omgegaan.
pi_45818242
heb even wat geld uitgegeven

Nieuw snowboard: Nitro Natural 2006

Jas: Burton Phantom La Grey

Broek: O'Neill Launch Banzai

Kan ik er in ieder geval weer even tegenaan.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:44:29 #99
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_45820626
Bataleon Evil Twin van 2007-2008!!!

Zelfde stijl als 2006-2007 maar weer super stijl!!!

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_45823473
Jezus, hebben we hier echt een discussie over Zonnebrandcrème? En dan de dramatiek die erin wordt gelegd...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_45826397
Net alsof het een echte discussie is he? Maar wees gerust, ze zijn gewoon aan het oefenen voor het grote snowboarddebat van volgende week
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:03:26 #102
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45830223
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef beerke het volgende:
Jezus, hebben we hier echt een discussie over Zonnebrandcrème? En dan de dramatiek die erin wordt gelegd...
Niets mis met een flinke discussie. Zowel XL als ik zijn niet de makkelijksten als het gaat om het opgeven van een eenmaal ingenomen positie, het onderwerp doet dan ook niet meer zoveel ter zake . Als men me overtuigt dat ik ongelijk heb ben ik niet de beroerdste om mijn standpunt bij te stellen. Maar daar is nu geen sprake van, de argumenten worden steeds ridiculer. Daarbij vind ik het persoonlijk heerlijk om af en toe even verbaal te rollebollen.

Een beetje zonnebrand kan nooit de oorzaak zijn van bevriezingsverschijnselen. Het menselijk lichaam alleen al bestaat voor 65% uit water; wij zijn helemaal niet gebouwd om ons te begeven in lage temperaturen. Het komt wel vaker voor dat lichaamsdelen bevriezen tijdens de wintersport (NoComment had brandblaren op zijn gezicht na geboard te hebben bij -25) en dat heeft alles te maken met de temperatuur en niets met het beetje water in de (ingetrokken!) zonnebrand. Als je wat sneeuw of water (zweet?) op je gezicht krijgt bij die temperaturen kan het best even ontdooien (lichaamswarmte, of even in de gondel, of het restaurant, of...) om vervolgens weer vast te vriezen. Dat lijkt me een stuk logischer dan het hiervoor gestelde.

XL draait uiteindelijk wel bij, inmiddels heeft hij ook een Burton snowboard en Burton kleding
pi_45831214
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:03 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Niets mis met een flinke discussie. Zowel XL als ik zijn niet de makkelijksten als het gaat om het opgeven van een eenmaal ingenomen positie, het onderwerp doet dan ook niet meer zoveel ter zake . Als men me overtuigt dat ik ongelijk heb ben ik niet de beroerdste om mijn standpunt bij te stellen. Maar daar is nu geen sprake van, de argumenten worden steeds ridiculer. Daarbij vind ik het persoonlijk heerlijk om af en toe even verbaal te rollebollen.

Een beetje zonnebrand kan nooit de oorzaak zijn van bevriezingsverschijnselen. Het menselijk lichaam alleen al bestaat voor 65% uit water; wij zijn helemaal niet gebouwd om ons te begeven in lage temperaturen. Het komt wel vaker voor dat lichaamsdelen bevriezen tijdens de wintersport (NoComment had brandblaren op zijn gezicht na geboard te hebben bij -25) en dat heeft alles te maken met de temperatuur en niets met het beetje water in de (ingetrokken!) zonnebrand. Als je wat sneeuw of water (zweet?) op je gezicht krijgt bij die temperaturen kan het best even ontdooien (lichaamswarmte, of even in de gondel, of het restaurant, of...) om vervolgens weer vast te vriezen. Dat lijkt me een stuk logischer dan het hiervoor gestelde.

XL draait uiteindelijk wel bij, inmiddels heeft hij ook een Burton snowboard en Burton kleding
nu die Flows nog de deur uit
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:04:58 #104
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_45832276
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:43 schreef 360sjors het volgende:
Ja hoor alsof je zonnebrand bevriest als die eenmaal is ingetrokken. Denk toch eens na dwazen. 's Ochtends voor vertrek insmeren en nergens last van.
helemaal gelijk g360! en met je onderkomen is niks mis hoor maar persoonlijk vond ik het gewoon echt een foute foto hahaha
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:48:21 #105
71115 Rnej
I walk the line
pi_45836634
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:36 schreef Kentaro het volgende:

[..]

nu die Flows nog de deur uit
k wou net zeggen

nu nog echte bindingen kopen en hij is er

enne, voor die zonnebrandskait:

Bandana voor je snufferd... voor extra steez en geen verbrande bakkes
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:02:58 #106
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45837137
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:03 schreef 360sjors het volgende:

[..]

En ik had die dag niet eens zonnebrand gebruikt!

Maarja, het was -26 als je uit de wind zat... probleem was alleen dat het niet bepaald windstil was, en dan nog eens op tempo de berg af. Net dat ene hele kleine plekje dat niet bedekt was ging er toen aan
Life's like music, get the rhythm..
pi_45837753
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:02 schreef NoComment het volgende:

[..]

En ik had die dag niet eens zonnebrand gebruikt!

Maarja, het was -26 als je uit de wind zat... probleem was alleen dat het niet bepaald windstil was, en dan nog eens op tempo de berg af. Net dat ene hele kleine plekje dat niet bedekt was ging er toen aan
-26 zit er nu niet in vrees ik

Wetter heute
Vorab Gletscher, 3010 m.ü.M
Temperatur -2° C
Wind NW 14 bis 19 km/h
Chill factor -6.7
Crap Sogn Gion, 2228 m.ü.M
Temperatur -0.8° C
Wind SW 3 bis 6 km/h
Chill factor -1.3
Laax Murschetg, 1100 m.ü.M
Temperatur -2.8° C
Wind NW 6 bis 9 km/h
Chill factor -5.2
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:42:01 #108
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45841114
Ma sneeuw hebben we toen ook niet gezien hoor.. toen we aankwamen dooide het enorm (15 graden ofzo..) en daarna met -26 (overdag!!!) erover. Denk dat je je wel een beetje kunt voorstellen wat voor ijsbanen dat geeft
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 31 januari 2007 @ 11:19:02 #109
75736 Gstyles
pi_45850726
waarschijnlijk bij de meesten onder ons al bekend, maar wil deze handige site toch wel even benadrukken:

www.sneeuwhoogte.nl

Je kan hier kijken naar het gebied waar je je gaat begeven en hoe de sneeuwhoogten en condities zijn. Ook kun je de plaatselijke webcams bekijken!
pi_45850899
Trouwens, wat voor zinnetjes/woordjes zijn wel handig om in het frans te leren? Met mijn 5 jaar middelbare school frans kom ik namelijk niet veel verder dan j'mapelle Ruben.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_45851123
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:18 schreef XL het volgende:

[..]

en skiers zijn vet cool zeker

Open je eigen topic voor skiers, zul je zien wat voor succes dat gaat brengen
De hele "stoerheid" van Snowboarden is allang verdwenen, sinds Jan en Alleman denkt dat ze diehard boarders zijn. Maargoed, zoals overal geld, zowel bij skieén als boarden, als je gewoon goed bent ziet alles er vet uit.
  woensdag 31 januari 2007 @ 11:44:21 #112
75736 Gstyles
pi_45851434
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:32 schreef honderd het volgende:

[..]

De hele "stoerheid" van Snowboarden is allang verdwenen, sinds Jan en Alleman denkt dat ze diehard boarders zijn. Maargoed, zoals overal geld, zowel bij skieén als boarden, als je gewoon goed bent ziet alles er vet uit.
*meldt en niet eens! ik vind het juist een stoere sport! je ziet toch ook wel van iemand af of hij goed kan boarden of niet.. en zoja dan kan het er vet uitzien!
pi_45851784
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef Gstyles het volgende:

[..]

*meldt en niet eens! ik vind het juist een stoere sport! je ziet toch ook wel van iemand af of hij goed kan boarden of niet.. en zoja dan kan het er vet uitzien!
Ja zeker weten, maar dat vind ik bij skiërs ook. Dus who cares, wat je doet.
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:05:13 #114
75736 Gstyles
pi_45852047
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:56 schreef honderd het volgende:

[..]

Ja zeker weten, maar dat vind ik bij skiërs ook. Dus who cares, wat je doet.
ja dus who cares of je nou stoer ben of ni!
pi_45852321
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, wat voor zinnetjes/woordjes zijn wel handig om in het frans te leren? Met mijn 5 jaar middelbare school frans kom ik namelijk niet veel verder dan je m'appelle Ruben.
dat ligt eraan wat je wil zeggen.

voulez-vous coucher avec moi ce soir is een beetje afgezaagd natuurlijk, misschien kun je beter voulez-vous monter proberen.
pi_45853253
quote:

[..]

Hhmm.. je hoeft toch niet persé goed te zijn, of een die hard te zijn..? Als je er maar plezier in hebt..
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:01:46 #117
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45855165
quote:

[..]

eens
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:02:03 #118
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45855174
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 12:51 schreef poiuy het volgende:

[..]

Hhmm.. je hoeft toch niet persé goed te zijn, of een die hard te zijn..? Als je er maar plezier in hebt..
eens
  woensdag 31 januari 2007 @ 22:30:30 #119
71115 Rnej
I walk the line
pi_45866667
en toch ben ik die-hard

errrrrjeee trouwens vandaag gezien @ snowworld...
ik denk althans dat hij t was?

anyway, was les aan t geven, komt er een of andere idioot me omver snowboarden.. heb nu een put in mijn scheenbeen en mijn knieband die dus verrekt was, is nu dus weer verrekt.. ben echt goed chagrijnig
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:31:48 #120
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_45874772
NIEUWE BATALEON 2007-2008
Disputed (powderboard) en Evil Twin

Fun Kink (nieuw board?) en Goliath

Let op nij Fun Kink met de link naar de Uninc

NOg 2 Bataleon die ik niet kan thuis brengen

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')