Maar niet met een bevroren tube zonnebrandprutquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet ook dat ik met sjors wel eens op de piste heb gestaan met een bevroren fles isostar of een bevroren reep snickers.
Nee, want die heb ik niet op waterbasis.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:52 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Maar niet met een bevroren tube zonnebrandprut
Ik wel, in de binnenzak, desalniettemin prima bruikbaar. Je reactie was trouwens wel erg voorspelbaar, heb alleen niet steeds zin om dit soort inkoppertjes af te dekken..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:55 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik niet op waterbasis.![]()
Heerlijke nachtelijke workout voor het slapen gaan!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:30 schreef RichardX het volgende:
maar dat was in de praktijk toch niet altijd zo waardoor ik nog eens 5km heb moeten lopen de berg op, midden in de nacht.. arghh..![]()
Nee, jij zette hem eerder in dit topic nog op de wastafel voor je ging boarden. Ik weiger je gelijk te geven. Ik heb bij een dokter in Solden eens iemand met een bevroren wang ontmoet, de arts was later mijn skischoen uit aan het doen en vertelde me over de verschillen om me af te leiden van de pijn. Ik neem met logica in mijn achterhoofd (over het bevriezen van substanties) zijn verhaal eerder voor waarheid aan dan het marketing-prietpraatje. Het was trouwens niet eens extreem koud daar, ongeveer -20. Oostenrijk in December. Dat gezond verstand een hoop kan voorkomen prima, maar het verschil tussen beiden is vooral relevant en pas daarna marketingtechnisch interessant.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:03 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik wel, in de binnenzak, desalniettemin prima bruikbaar. Je reactie was trouwens wel erg voorspelbaar, heb alleen niet steeds zin om dit soort inkoppertjes af te dekken..
Dat was mijn oplossing voor gaylords die denken dat hun wangen bevriezen door er zonnebrand op te smeren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:11 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, jij zette hem eerder in dit topic nog op de wastafel voor je ging boarden.
Dat is een kwaaltje van je dat inmiddels algemeen bekend moge zijn.quote:Ik weiger je gelijk te geven.
Moet nu naar college racen dus hier reageer ik kort op. Het is gewoon een lulverhaalquote:Ik heb bij een dokter in Solden eens iemand met een bevroren wang ontmoet, de arts was later mijn skischoen uit aan het doen en vertelde me over de verschillen om me af te leiden van de pijn. Ik neem met logica in mijn achterhoofd (over het bevriezen van substanties) zijn verhaal eerder voor waarheid aan dan het marketing-prietpraatje. Het was trouwens niet eens extreem koud daar, ongeveer -20. Oostenrijk in December. Dat gezond verstand een hoop kan voorkomen prima, maar het verschil tussen beiden is vooral relevant en pas daarna marketingtechnisch interessant.
Ik hoop voor je dat je iemand ontmoet met een bevroren plek in zijn gezicht voor je zelf een keer onzorgvuldig met je zonnebrand bent omgegaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:24 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat was mijn oplossing voor gaylords die denken dat hun wangen bevriezen door er zonnebrand op te smeren.
[..]
Dat is een kwaaltje van je dat inmiddels algemeen bekend moge zijn.
[..]
Moet nu naar college racen dus hier reageer ik kort op. Het is gewoon een lulverhaalLa Plagne, -21, zomer-zonnebrand opgedaan en meegenomen en jij en ik weten dat er geen rare dingen zijn gebeurd.
Niets mis met een flinke discussie. Zowel XL als ik zijn niet de makkelijksten als het gaat om het opgeven van een eenmaal ingenomen positie, het onderwerp doet dan ook niet meer zoveel ter zakequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef beerke het volgende:
Jezus, hebben we hier echt een discussie over Zonnebrandcrème? En dan de dramatiek die erin wordt gelegd...
nu die Flows nog de deur uitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:03 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Niets mis met een flinke discussie. Zowel XL als ik zijn niet de makkelijksten als het gaat om het opgeven van een eenmaal ingenomen positie, het onderwerp doet dan ook niet meer zoveel ter zake. Als men me overtuigt dat ik ongelijk heb ben ik niet de beroerdste om mijn standpunt bij te stellen. Maar daar is nu geen sprake van, de argumenten worden steeds ridiculer. Daarbij vind ik het persoonlijk heerlijk om af en toe even verbaal te rollebollen.
Een beetje zonnebrand kan nooit de oorzaak zijn van bevriezingsverschijnselen. Het menselijk lichaam alleen al bestaat voor 65% uit water; wij zijn helemaal niet gebouwd om ons te begeven in lage temperaturen. Het komt wel vaker voor dat lichaamsdelen bevriezen tijdens de wintersport (NoComment had brandblaren op zijn gezicht na geboard te hebben bij -25) en dat heeft alles te maken met de temperatuur en niets met het beetje water in de (ingetrokken!) zonnebrand. Als je wat sneeuw of water (zweet?) op je gezicht krijgt bij die temperaturen kan het best even ontdooien (lichaamswarmte, of even in de gondel, of het restaurant, of...) om vervolgens weer vast te vriezen. Dat lijkt me een stuk logischer dan het hiervoor gestelde.
XL draait uiteindelijk wel bij, inmiddels heeft hij ook een Burton snowboard en Burton kleding
helemaal gelijk g360! en met je onderkomen is niks mis hoor maar persoonlijk vond ik het gewoon echt een foute foto hahahaquote:Op maandag 29 januari 2007 17:43 schreef 360sjors het volgende:
Ja hoor alsof je zonnebrand bevriest als die eenmaal is ingetrokken. Denk toch eens na dwazen. 's Ochtends voor vertrek insmeren en nergens last van.
k wou net zeggenquote:
En ik had die dag niet eens zonnebrand gebruikt!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:03 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Niets mis met een flinke discussie. Zowel XL als ik zijn niet de makkelijksten als het gaat om het opgeven van een eenmaal ingenomen positie, het onderwerp doet dan ook niet meer zoveel ter zake. Als men me overtuigt dat ik ongelijk heb ben ik niet de beroerdste om mijn standpunt bij te stellen. Maar daar is nu geen sprake van, de argumenten worden steeds ridiculer. Daarbij vind ik het persoonlijk heerlijk om af en toe even verbaal te rollebollen.
Een beetje zonnebrand kan nooit de oorzaak zijn van bevriezingsverschijnselen. Het menselijk lichaam alleen al bestaat voor 65% uit water; wij zijn helemaal niet gebouwd om ons te begeven in lage temperaturen. Het komt wel vaker voor dat lichaamsdelen bevriezen tijdens de wintersport (NoComment had brandblaren op zijn gezicht na geboard te hebben bij -25) en dat heeft alles te maken met de temperatuur en niets met het beetje water in de (ingetrokken!) zonnebrand. Als je wat sneeuw of water (zweet?) op je gezicht krijgt bij die temperaturen kan het best even ontdooien (lichaamswarmte, of even in de gondel, of het restaurant, of...) om vervolgens weer vast te vriezen. Dat lijkt me een stuk logischer dan het hiervoor gestelde.
XL draait uiteindelijk wel bij, inmiddels heeft hij ook een Burton snowboard en Burton kleding
-26 zit er nu niet in vrees ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:02 schreef NoComment het volgende:
[..]
En ik had die dag niet eens zonnebrand gebruikt!![]()
Maarja, het was -26 als je uit de wind zat... probleem was alleen dat het niet bepaald windstil was, en dan nog eens op tempo de berg af. Net dat ene hele kleine plekje dat niet bedekt was ging er toen aan
De hele "stoerheid" van Snowboarden is allang verdwenen, sinds Jan en Alleman denkt dat ze diehard boarders zijn. Maargoed, zoals overal geld, zowel bij skieén als boarden, als je gewoon goed bent ziet alles er vet uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:18 schreef XL het volgende:
[..]
en skiers zijn vet cool zeker![]()
Open je eigen topic voor skiers, zul je zien wat voor succes dat gaat brengen![]()
![]()
*meldt en niet eens! ik vind het juist een stoere sport! je ziet toch ook wel van iemand af of hij goed kan boarden of niet.. en zoja dan kan het er vet uitzien!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:32 schreef honderd het volgende:
[..]
De hele "stoerheid" van Snowboarden is allang verdwenen, sinds Jan en Alleman denkt dat ze diehard boarders zijn. Maargoed, zoals overal geld, zowel bij skieén als boarden, als je gewoon goed bent ziet alles er vet uit.
Ja zeker weten, maar dat vind ik bij skiërs ook. Dus who cares, wat je doet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
*meldt en niet eens! ik vind het juist een stoere sport! je ziet toch ook wel van iemand af of hij goed kan boarden of niet.. en zoja dan kan het er vet uitzien!
ja dus who cares of je nou stoer ben of ni!quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:56 schreef honderd het volgende:
[..]
Ja zeker weten, maar dat vind ik bij skiërs ook. Dus who cares, wat je doet.
dat ligt eraan wat je wil zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, wat voor zinnetjes/woordjes zijn wel handig om in het frans te leren? Met mijn 5 jaar middelbare school frans kom ik namelijk niet veel verder dan je m'appelle Ruben.
Hhmm.. je hoeft toch niet persé goed te zijn, of een die hard te zijn..? Als je er maar plezier in hebt..quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:32 schreef honderd het volgende:
[..]
De hele "stoerheid" van Snowboarden is allang verdwenen, sinds Jan en Alleman denkt dat ze diehard boarders zijn. Maargoed, zoals overal geld, zowel bij skieén als boarden, als je gewoon goed bent ziet alles er vet uit.
eensquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:32 schreef honderd het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:51 schreef poiuy het volgende:
[..]
Hhmm.. je hoeft toch niet persé goed te zijn, of een die hard te zijn..? Als je er maar plezier in hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |