Ik slaap nu gek genoeg iets beter. Na mijn laatste poging met stoppen heb ik geen nacht meer doorgeslapen (tenzij in beschonken toestand). Elke 2 uur werd ik wakkerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb het ook, en zit nu op vier dagen. Zullen wel normale afkickverschijnselen zijn, zou over een paar dagen over moeten zijn.
Mijn probleem is vooral dat ik 's nachts enorm slecht slaap sinds ik ben gestopt en daardoor overdag maar op halve kracht functioneer.
Moet je een digitale bekbeuk?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:18 schreef AltTab het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op fok en zou me graag aansluiten bij dit topic. Ben dinsdagavond gestopt, nadat ik dat rare boek van carr heb uitgelezen.
Waarom is het een raar boek? Het is toch voor velen de heilige graalquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:22 schreef AltTab het volgende:
Oh, dat moet trouwens maandagavond zijn, sorry.
En wat is er verder mis met mijn post?
Voor veel mensen kan het helpen, bij mij hielp het geen zier. Zo heilig is dat boek nou dus ook weer niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:26 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom is het een raar boek? Het is toch voor velen de heilige graal
Van mijn kant ook een grapje op een nieuweling in de maling te nemenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:28 schreef AltTab het volgende:
Ach dat was een grapje!
Ik heb het gelezen en denk wel degelijk dat het me zal helpen om gestopt te blijven. Sorry als ik vijandig overkwam ofzo, was niet mijn bedoeling
Dan zijn wij een stopdatum tweelingquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Kan ik dus ook in het lijstje? 11 Februari.
Iedereen gaat dood aan kanker, alleen sommigen hebben het geluk dat ze een hartstilstand hebben van te voren of een ander ongeval.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:52 schreef GI het volgende:
Ironie is dat Carr is overleden aan longkanker...
Antirookgoeroe Allen Carr overleden aan longkanker
Oh wat knus.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan zijn wij een stopdatum tweeling.
Nouja, ik kan natuurlijk niet eerder beginnen met roken dan jij, dat snap je natuurlijk welquote:
Toch geen afterparty dipje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:07 schreef Lips het volgende:
Lips is ook nog steeds gestopt!! Al weer bijna 5 maanden zelfs(3 maart)
Momenteel enorme keelpijn van dat klote carnaval, zou nu eerder zelfmoord plegen dan roken
Ligt eraan hoe je 't bekijkt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Liep jij vroeger altijd te bietsen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:53 schreef weerdo het volgende:
Na die 6 jaar dat ik ermee gestopt ben, zou ik ongetwijfeld 1000én euros over moeten houden, niet dat ik daar iets van gemerkt heb..
Dan zou hij vast geen duizenden euro's bespaard hebben inmiddels, me dunkt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef kless het volgende:
[..]
Liep jij vroeger altijd te bietsen?
Hoi klessquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef kless het volgende:
[..]
Liep jij vroeger altijd te bietsen?
Dus je zit gewoon te zeuren om het zeurenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
en daar kan ik een leuke macbook van kopen
Ik heb geen ibg bijdrage, dus die kan/hoef ik ook niet te laten verminderen.
Desalniettemin merk ik er maar weinig van
Althans, ik ben dit jaar wel elk weekend uitgeweest, iets waar ik afgelopen jaar geen geld voor had
Misschien merk ik het stiekem toch wel
Ik ben blij dat wij je daar bij hebben kunnen helpen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
ik denk het ja
Ach ja, beter zeuren om het zeuren, dan roken om het roken
Laat ik het zo zeggen, ik realiseerde me, tot het schrijven van mijn vorige post, niet dat ik geld bespaard had
Ik zit nu op ruim 3 maanden,quote:Op zondag 25 februari 2007 18:32 schreef Posdnous het volgende:
Het wordt er na 2 maanden niet makkelijker op.
die ervaring heb ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 18:32 schreef Posdnous het volgende:
Bij mij jeukten die pleisters ook als de ziekte. Volgens mij was dat zo'n 10 minuten na het plakken weer over (of na flink hard krabbenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef maedel het volgende:
Die pleister, dat heb ik een half uur volgehouden, ik kreeg een geïrriteerde huid. Toen dacht ik dus van "ik neem 'm wel als ik het niet meer uithou". Inmiddels ben ik anderhalve dag verder en lees ik hier verhalen over nicotineoverdosering. Betekent dat dat ik helemaal niet meer aan die pleisters moet/kan beginnen?
Na ruim een jaar zijn er dagen dat je het vergeetquote:Op zondag 25 februari 2007 18:32 schreef Posdnous het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sterker nog; ik heb er ook wel eens bij gerookt. Dat smaakt alleen enorm ranzig.
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik was nieuwsgierig.
Maar;
Two weeks, one day, 9 hours, 41 minutes and 5 seconds. 462 cigarettes not smoked, saving ¤ 84,84. Life saved: 1 day, 14 hours, 30 minutes..
Steeds wakker worden enzo? Of heel erg zweten en daardoor wakker worden??quote:Op maandag 26 februari 2007 09:44 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu al twee nachten heel slecht geslapen, maar mijn collega zegt dat zij dat ook had en dat het over gaat.
Dus ik hou maar gewoon vol![]()
Nou, ik heb het wel warm, maar echt heel erg zweten heb ik nog niet gemerkt.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Steeds wakker worden enzo? Of heel erg zweten en daardoor wakker worden??
Och, dat heb ik ook gehad. Zelfs toen ik weer begonnen was met roken. Dat is heel vervelendquote:Op maandag 26 februari 2007 10:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik heb het wel warm, maar echt heel erg zweten heb ik nog niet gemerkt.
Ik word 's nachts gewoon om het uur wakkerHeel onrustig slapen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |