abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 10:02:41 #201
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_46686877
Vandaag ben ik 4 maanden rookvrij.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 26 februari 2007 @ 10:08:37 #202
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_46686982
quote:
Op maandag 26 februari 2007 09:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Steeds wakker worden enzo? Of heel erg zweten en daardoor wakker worden??
Nou, ik heb het wel warm, maar echt heel erg zweten heb ik nog niet gemerkt.
Ik word 's nachts gewoon om het uur wakker Heel onrustig slapen dus.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 26 februari 2007 @ 10:19:02 #203
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_46687203
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:08 schreef maedel het volgende:

[..]

Nou, ik heb het wel warm, maar echt heel erg zweten heb ik nog niet gemerkt.
Ik word 's nachts gewoon om het uur wakker Heel onrustig slapen dus.
Och, dat heb ik ook gehad. Zelfs toen ik weer begonnen was met roken. Dat is heel vervelend .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_46689662
Iemand anders ook last gehad van extreme duizel/draaierigheid tijdens de eerste dagen?
(ik wil vooral weten wanneer t op houdt, want dit is echt niet te houden, kan nauwelijks rechtop blijven lopen)
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 26 februari 2007 @ 12:22:42 #205
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46690423
da's toch vrij bizar...
De enige problemen die ik ondervond was (al dan niet extreme) chagrijnigheid, rare dromen, veel rochels, en volle neus.
Volle neus heb ik nog steeds veel last van, maar de rest niet meer
Ook heb ik nog nooit iemand gehoord die last had van draaierigheid of duizeligheid...
Wellicht moet je even met je huisarts bellen?
Gebruik je nog iets om te stoppen? Als in pillen/plijsters/kauwgom o.i.d.?
Misschien da thet daar een bijwerking van is..
Signature.
pi_46690756
Nope ik gebruik er niets bij... was al wel overspannen thuis voordat ik stopte...
pi_46690918
Ik heb de lijst bijgewerkt .

Volhouden mensen en succes aan degenen die pas gestopt zijn .
  maandag 26 februari 2007 @ 12:41:29 #208
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46690936
Heb je echt geen peuk meer gerookt sinds je gestopt bent?
Ik heb dat namelijk wel gedaan een tijd geleden, en toen was ik ook wel duizelig, maar dat was niet zo erg dat ik niet meer kon lopen, en hield ook niet aan...

Het klinkt mij raar in de oren allemaal
Signature.
  maandag 26 februari 2007 @ 12:44:28 #209
14746 k_i_m
pi_46691037
Wat ik mij dan voor kan stellen is dat je niet zoveel lucht hebt als normaal. Door het roken gaan je longblaasje openstaan, meen ik mij te herinneren. Ik heb nu eerder last van ademtekort als toen ik nog rookte. Dit gaat overigens gewoon weer over hoor .

Als je toch al overspannen bent, ben je gevoeliger voor bijvoorbeel hyperventilatie. Dit in combinatie met ademtekort kan zorgen voor een (lichte) paniek aanval wat onder andere voor duizeligheid zorgt?
In my life
Why do I smile
  maandag 26 februari 2007 @ 12:46:23 #210
14746 k_i_m
pi_46691096
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:40 schreef schatje het volgende:

Wat sta ik hoog in het lijstje! .

Dank .
In my life
Why do I smile
  maandag 26 februari 2007 @ 12:54:27 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46691348
Weinig nieuws hier. Het gaat nog steeds prima. Afgelopen vrijdag had ik iets teveel gedronken en toen stopte een vriendin een sig in mn mond, ik nam een trekje en ik moest gigantisch hoesten. Goed teken dus. Ik hoef niet meer.
Over elf dagen ben ik vier maanden gestopt
pi_46691699
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:44 schreef k_i_m het volgende:
Wat ik mij dan voor kan stellen is dat je niet zoveel lucht hebt als normaal. Door het roken gaan je longblaasje openstaan, meen ik mij te herinneren. Ik heb nu eerder last van ademtekort als toen ik nog rookte. Dit gaat overigens gewoon weer over hoor .

Als je toch al overspannen bent, ben je gevoeliger voor bijvoorbeel hyperventilatie. Dit in combinatie met ademtekort kan zorgen voor een (lichte) paniek aanval wat onder andere voor duizeligheid zorgt?
dat klinkt redelijk aannemelijk...
t nauwelijks rechtop kunnen staan is overigens wat overdreven.. gevoelsmatig draai ik alle kanten op, maar ik kan nog wel staan of lopen.. t voelt alleen eng nu... alles voelt ook vrij onwerkelijk.. ws vooral t resultaat van spanning.. heb t gevoel dat ik de hele dag geconcentreerd bezig ben met stoppen (of ik t nou wil of niet, m'n hoofd ontspant geen moment) en da's waarschijnlijk nogal intensief..
  maandag 26 februari 2007 @ 13:10:21 #213
14746 k_i_m
pi_46691881
Als ik jou zo hoor zou ik eerst die overspannenheid aanpakken en daarna stoppen met roken. Als je thuiszit en niks om handen hebt maak je het jezelf ook wel heel lastig .

Ik gok trouwens dan ook wel weer dat de duizeligheid niet overgaat als je wél weer gaat roken. Lastig hoor, succes iig!
In my life
Why do I smile
pi_46693143
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:10 schreef k_i_m het volgende:
Als ik jou zo hoor zou ik eerst die overspannenheid aanpakken en daarna stoppen met roken. Als je thuiszit en niks om handen hebt maak je het jezelf ook wel heel lastig .
Jep, t is idd een waardeloze timing van mezelf...
Alles wat méér is dan stilzitten trek ik niet vanwege overprikkeling, en stilzitten trek ik niet omdat ik me dan continu bewust ben van t nietroken.. aan de andere kant zit ik nu verdomme al op dag 4, weet ik dat ik me door een sigaret ook niet 123 volledig relaxed zal voelen, en zal ik me juist weer rot voelen dat ik weer rook en eigenlijk gelijk weer willen stoppen (en dan begint de hele heisa weer opnieuw )
  maandag 26 februari 2007 @ 13:54:29 #215
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_46693429
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Alles wat méér is dan stilzitten trek ik niet vanwege overprikkeling, en stilzitten trek ik niet omdat ik me dan continu bewust ben van t nietroken.. aan de andere kant zit ik nu verdomme al op dag 4, weet ik dat ik me door een sigaret ook niet 123 volledig relaxed zal voelen, en zal ik me juist weer rot voelen dat ik weer rook en eigenlijk gelijk weer willen stoppen (en dan begint de hele heisa weer opnieuw )
Als je je toch al klote voelt, kan dat stoppen met roken er ook wel bij.
Wel opzoek naar een andere anti-stress geval (eten is geeeeeeen optie)
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  maandag 26 februari 2007 @ 13:55:34 #216
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_46693472
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:40 schreef schatje het volgende:

Cool en thanks!
Alleen, ik ben op de 24e gestopt Da's wel een hele dag langer hoor!
  maandag 26 februari 2007 @ 14:10:08 #217
14746 k_i_m
pi_46694006
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Gebruik je hulpmiddelen of helemaal niets? In het geval van niets zou je dat kunnen overwegen. Je krijgt dan nog wel nicotine binnen waardoor je wat rustiger blijft, maar je rookt niet meer. Wat bij mij ook heeft geholpen is een inhaler, van Nicorette. Het lijkt een beetje op roken . Ik nam hem -toen ik weer rookte- ook vaak mee naar gelegenheden waar ik lang niet kon roken .

http://www.nicorette.com.au/product_inhaler.cfm
In my life
Why do I smile
  maandag 26 februari 2007 @ 23:56:32 #218
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46718488
enorm 'ik zou het liefst een vol pak peuken wegroken' moment hier
Zit even belachelijk slecht in m'n vel, 't is maar goed dat er hier geen peuken voor handen zijn, anders zou ik mezelf niet kunnen garanderen dat ik er geen gerookt zou hebben nu...
Zelfs niet terwijl ik weet dat het toch allemaal niks helpt om te roken
Signature.
pi_46718689
ik ben de fout ingegaan. veel stress. auto ongeluk gehad vrijdag, thuissituatie, verveling. en dus al snel een sigaret. nu 3 dagen clean alweer. morgen dingen ervoor halen. ik wil dit doorzetten. zo graag.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:49:21 #220
14746 k_i_m
pi_46728709
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:03 schreef BloodyLotte het volgende:
ik ben de fout ingegaan. veel stress. auto ongeluk gehad vrijdag, thuissituatie, verveling. en dus al snel een sigaret. nu 3 dagen clean alweer. morgen dingen ervoor halen. ik wil dit doorzetten. zo graag.
Jeetje! Ben je nog wel heel? . Joh, als je alweer 3 dagen niet gerookt hebt ben je al weer bijna over het ergste punt heen. Ik zou die ene sigaret niet eens meetellen als ik jou was. Het is toch niet de bedoeling om een heel pakje leeg te stomen? Ik denk dat iedereen die stopt er een keer intrapt om er toch nog ééntje te roken. Als het daar maar bij blijft . Zet em op! .

Ik weet niet wat ik heb vandaag, maar ik heb ENORM veel zin in een sigaret . . Ik doe het natuurlijk niet, maar het is voor het eerst sinds ik gestopt ben dat ik er gewoon narrig van kan worden .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:54:13 #221
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_46728884
Ik heb de laatste tijd ook wel wat vaker trek in een sigaret. Vooral omdat het op school niet allemaal verloopt zoals ik zou willen, meestal werkte het dan wel om even van de pc weg te lopen en een peuk te roken, op die momente had ik de meest geniale ingevingen meestal.

En inderdaad, verder geen lichamelijke schade overgehouden aan het ongeluk? En als het nu weer goed gaat, zou ik ook niet zomaar aan hulpmiddelen beginnen. Hoewel het handig kan zijn dat je ze hebt als je ze wel wilt gebruiken natuurlijk.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_46729306
Ik had dat ook hoor, dat duizelige (ben nu een week gestopt, mag ik in het lijstje trouwens ). Met name de tweede en derde dag voelde ik me echt niet goed, heel flauw enzo, voelde alsof mijn suikerspiegel een beetje naar de knoppen was zeg maar. Ik droom ook raar en slaap onrustig.
pi_46729552
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:49 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Jeetje! Ben je nog wel heel? . Joh, als je alweer 3 dagen niet gerookt hebt ben je al weer bijna over het ergste punt heen. Ik zou die ene sigaret niet eens meetellen als ik jou was. Het is toch niet de bedoeling om een heel pakje leeg te stomen? Ik denk dat iedereen die stopt er een keer intrapt om er toch nog ééntje te roken. Als het daar maar bij blijft . Zet em op! .

Ik weet niet wat ik heb vandaag, maar ik heb ENORM veel zin in een sigaret . . Ik doe het natuurlijk niet, maar het is voor het eerst sinds ik gestopt ben dat ik er gewoon narrig van kan worden .
ik typ nu met 3 vingers, de rest is gekneusd. en verder een pijnlijke nek, hoofd (met hoofd tegen zijraam en stuur geknald) en wat moeilijk gedoe met been en knie (dashboard is best hard, zo ondervond ik). en het was niet 1 sigaret, het waren er wel meer. echt te lame. maar goed, nu zo naar de stad met m'n ma en spul halen.

en jij ook volhouden! je kunt het!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 13:58:40 #224
14746 k_i_m
pi_46731106
Nou en, dan heb je er meer gerookt. Het gaat er toch om dat je er niet mee doorgaat? Komt wel goed hoor! Beterschap met al je gekneusde ledematen!
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 februari 2007 @ 04:31:16 #225
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_46761114
Oh, hoi, vergeten te melden.

Gaat goed, niks gerookt, geen zin meer in ook, op dit moment.

Lichamelijke kwaaltjes zijn ook verdwenen.
'sup.
  woensdag 28 februari 2007 @ 09:38:57 #226
14746 k_i_m
pi_46763164
Ik kan niet meer fietsen . Na 3 keer trappen krijg ik bijna een hyperventilatie aanval omdat ik adem tekort kom. Dat valt toch onder kwalen die je gelijk na het stoppen krijgt? En toch niet na bijna 2,5 weken? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 februari 2007 @ 09:41:00 #227
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_46763210
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan niet meer fietsen . Na 3 keer trappen krijg ik bijna een hyperventilatie aanval omdat ik adem tekort kom. Dat valt toch onder kwalen die je gelijk na het stoppen krijgt? En toch niet na bijna 2,5 weken? .
De kwalen verspreiden zich over de periode dat je stopt. Het hangt maar net van de verwerking vanuit je eigen lichaam af.

Na bijna 4 maanden heb ik af en toe nog de gewoonte trekjes. Fysiek heb ik vorige maand nog het zweten een keer gehad. Er is geen met goud omlijnde regelset over het stoppen. Take it as it goes.

Wel weet ik dat het na 2,5 week eigenlijk alleen maar makkelijker wordt. De gewoontes beginnen dan een beetje te slijten.
  woensdag 28 februari 2007 @ 09:55:16 #228
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46763543
* Posdnous reaches 2 month mark. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:17:22 #229
14746 k_i_m
pi_46764028
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef GI het volgende:

[..]

De kwalen verspreiden zich over de periode dat je stopt. Het hangt maar net van de verwerking vanuit je eigen lichaam af.

Na bijna 4 maanden heb ik af en toe nog de gewoonte trekjes. Fysiek heb ik vorige maand nog het zweten een keer gehad. Er is geen met goud omlijnde regelset over het stoppen. Take it as it goes.

Wel weet ik dat het na 2,5 week eigenlijk alleen maar makkelijker wordt. De gewoontes beginnen dan een beetje te slijten.
Vaag, ik heb eigenlijk -behalve zweten- veel minder last gehad van kwaaltjes t.o.v. de vorige stoppogingen. Sterker nog; ik heb eigenlijk bijna nergens last van . Ik slaap zelfs eindelijk weer eens een hele nacht door, dat heb ik al jaren niet meer gedaan .

Nouja, tot nu dan . En mijn broek gaat ook al strakker zitten, terwijl ik echt heel erg oplet om niet meer te eten dan normaal
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:48:05 #230
41885 kless
pi_46764782
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:17 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Vaag, ik heb eigenlijk -behalve zweten- veel minder last gehad van kwaaltjes t.o.v. de vorige stoppogingen. Sterker nog; ik heb eigenlijk bijna nergens last van . Ik slaap zelfs eindelijk weer eens een hele nacht door, dat heb ik al jaren niet meer gedaan .

Nouja, tot nu dan . En mijn broek gaat ook al strakker zitten, terwijl ik echt heel erg oplet om niet meer te eten dan normaal
Je moet ook minder gaan eten..., je stofwisseling ligt hoger als je rookt.
*is mij ook niet gelukt hoor.. ben +10 kg in de eerste 6 week?. en nu al 3? maand stabiel. maar dusnogsteeds strakke broeken enzo.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  woensdag 28 februari 2007 @ 10:58:55 #231
14746 k_i_m
pi_46765063
De vorige keer stoppen was bijna 20kg erbij. Daarvan heb ik 5kg nooit meer weg kunnen krijgen . Ik ben allang blij dat ik nu geen enorme last van verstopping heb . Maargoed. Ik heb geen grote broeken meer, dus dan maar meer sporten en op dieet .
In my life
Why do I smile
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:02:21 #232
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_46783401
Gestopt Datum: 24 februari 2007 Tijdstip: 11:30
Tijdsduur: 4 dagen 8 uren 31 minuten 8 seconden
Niet gerookt: 100
Bespaard: 15,40 euro.
Extra levensduur: 0 jaren, 0 dagen, 8 uren, 18 minuten en 20 seconden

Zo, die pak ik toch mooi maar effe mee
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:12:41 #233
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_46783807
Ik heb mijn metertje volgens mij verwijderd. Nou ja, volgende week alweer 4 maanden. Per week tussen de 150 en 200 peuken. Reken maar uit.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 28 februari 2007 @ 20:25:24 #234
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_46784333
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb mijn metertje volgens mij verwijderd. Nou ja, volgende week alweer 4 maanden. Per week tussen de 150 en 200 peuken. Reken maar uit.
Ik denk dat ik het over een paar dagen ook niet meer open heb
Maar, die 100 vond ik wel stoer.
pi_46842729
Zo de eerste week (en de eerste -175 sigaretten) zit er op...
Viel opzich uiteindelijk de laatste dagen wel mee..
De 'help, ik word he-le-maal gek als ik niet rook'-momenten zijn nu wel voorbij, t blijft alleen vechten tegen de 'een peuk zou nu wel erg lekker zijn'(met name bij m'n biertje)-momenten.. en tegen de momenten waarop ik me gewoon echt beroerd (qua stemming) voel... moet mezelf dan maar voor de geest houden dat ik die momenten als roker ook had, maar houd momenteel dan toch nog n beetje t gevoel van `misschien zou t wel een klein beetje schelen áls ik nu zou mogen roken van mezelf´..
pi_46859188
Oké, ik zit momenteel even in de gevarenzone geloof ik..
Weet niet wat t is, maar ik heb gewoon zo onwijs zin om te roken.. en t vooruitzicht t nooit meer te doen schrikt me eerder enorm af dan dat t me een trots of tevreden gevoel geeft..

Ik weet momenteel ook ff niet meer waarom ik nou eigenlijk gestopt ben .. (nouja, ik wéét t nog wel, maar t voelt allemaal als onzin... ik wil gewoon roken..)
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:51:21 #237
41885 kless
pi_46861409
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:53 schreef Mvnl het volgende:
Oké, ik zit momenteel even in de gevarenzone geloof ik..
Weet niet wat t is, maar ik heb gewoon zo onwijs zin om te roken.. en t vooruitzicht t nooit meer te doen schrikt me eerder enorm af dan dat t me een trots of tevreden gevoel geeft..

Ik weet momenteel ook ff niet meer waarom ik nou eigenlijk gestopt ben .. (nouja, ik wéét t nog wel, maar t voelt allemaal als onzin... ik wil gewoon roken..)
`*
eingelijk is het ook allemaal onzin. maarja wat is dat niet in het leven.
"zin" "onzin" al dat gefilosofeer enzo.

Als jij nog maar weet waarom je er ook maar weer aan begonnen bent en gestopt is het toch genoeg?

=> me een trots of tevreden gevoel geeft<= Zeg dat gevoel de eerste 3 maand vaarwel. of je gevoel van dat je gestopt bent en blijft kan dat compensenen (bij mij was alles al"kut" dus kon stoppen met roken er ook nog wel bij.

Hele rare motivatie misschien maar je slecht voelen en dan nog slechter en dat dan ook nog eens zelf doen.. ach, maakt de volgende piek alleen maar hoger.
iGEM
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:38:59 #238
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_46880482
* Lips is vandaag 5 maanden gestopt!!!
Ik ben zo trots op mezelf
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_46880883
Hmm,vanmiddag op een zwak moment toch 1 trekje genomen.. nouja, als je t al zo mag noemen.. peuk in m'n mond gestopt, aangestoken, en direct weer uitgemaakt...
Nou schijn je na een trekje weer terug bij af te zijn.. is dat fysiek/psychisch echt zo dat ik nu weer van voor af aan kan beginnen???
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:06:07 #240
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_46881321
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:52 schreef Mvnl het volgende:
Hmm,vanmiddag op een zwak moment toch 1 trekje genomen.. nouja, als je t al zo mag noemen.. peuk in m'n mond gestopt, aangestoken, en direct weer uitgemaakt...
Nou schijn je na een trekje weer terug bij af te zijn.. is dat fysiek/psychisch echt zo dat ik nu weer van voor af aan kan beginnen???
Je moet je niet zo aanstellen en iets gaan doen waarbij je niet steeds aan roken denkt
Heb je 'm uitgemaakt omdat het vies was of omdat je 't toch niet wilde?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_46883225
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:06 schreef Lips het volgende:

[..]

Je moet je niet zo aanstellen en iets gaan doen waarbij je niet steeds aan roken denkt
Heb je 'm uitgemaakt omdat het vies was of omdat je 't toch niet wilde?
Nja, die afleiding zoeken blijft lastig aangezien ik overspannen thuiszit en zondermeer de afgelopen maanden t enige waarvan ik écht tot rustkwam letterlijk niets doen was... (totdat ik stopte met roken )

Ik heb m uitgemaakt omdat ik direct na/op t moment van t aansteken zoiets had van.. oké, nu ff een time-out, dit moet wel net genoeg zijn om nu duidelijk te beslissen of ik nu stop of weer begin.
En ik besloot dus te stoppen, voelde me er ook ineens weer heel relaxed bij, maar dat zal wel dat minimale vleugje nicotine zijn geweest
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 maart 2007 @ 18:44:19 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46883835
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 10:58 schreef k_i_m het volgende:
De vorige keer stoppen was bijna 20kg erbij. Daarvan heb ik 5kg nooit meer weg kunnen krijgen . Ik ben allang blij dat ik nu geen enorme last van verstopping heb . Maargoed. Ik heb geen grote broeken meer, dus dan maar meer sporten en op dieet .
Ik heb gewoon grotere broeken gekocht...
pi_46932588
8 maanden vandaag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 maart 2007 @ 10:31:28 #244
14746 k_i_m
pi_46933354
Three weeks, one day, 10 hours, 30 minutes and 38 seconds. 673 cigarettes not smoked, saving ¤ 123,59. Life saved: 2 days, 8 hours, 5 minutes.

.

Het geld wat ik zou besparen heb ik inmiddels al ruim drie keer uitgegeven aan leuke spulletjes voor in huis .
In my life
Why do I smile
  maandag 5 maart 2007 @ 10:40:17 #245
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46933567
2 maandjes gestopt en de keren dat ik aan roken denk neemt steeds meer af. Wel een kilo of 3, 4 a 5 aangekomen schat ik zo

verkapt-mag-ik-bij-2-maanden-stoppers-post?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_46933997
natuurlijk mag dat
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 maart 2007 @ 11:18:27 #247
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46934523
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef DarkElf het volgende:
natuurlijk mag dat
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  maandag 5 maart 2007 @ 12:37:52 #248
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46936815
Wil ik ook. .

2 maanden en 6 dagen inmiddels. Still going strong .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 5 maart 2007 @ 12:39:11 #249
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_46936870
quote:
I haven't smoked for 4 months, 1 week and 2 days, saving 2,660.53 cigarettes and $399.08 .
bijna 400 euro bespaard niet opgerookt
Signature.
  maandag 5 maart 2007 @ 13:28:54 #250
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_46938440
Hoi!

'k Ben, n.a.v. een weddenschap, inmiddels 4,5 dag gestopt met behulp van pleisters. Met pleisters zou ik toch geen afkickverschijnselen moeten krijgen? Ik slaap slecht, zweet verschrikkelijk, ben trillerig en duizelig...

Is dit de nasleep van een griepje dat ik vorige week had of ben ik echt aan het "ontwennen"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')