Inderdaad; gewoon doen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh, wacht anders haal ik eem mac voor een prijs waar ik 2 PC's voor kan halen. Dan hoef ik namelijk niet voor mijn OS te betalen![]()
Met welke programma's heb je er dan last van? En je weet dat UAC ook uit kan he?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:50 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
55 dagen
Ik heb hem eerst D: gezet voor de zekerheid maar ik doe straks een schone installquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:40 schreef nils7 het volgende:
Wauw ik ben dr heel blij mee![]()
Ik verbaas me dr nog steeds over... stabiel, snel![]()
Echt een aanrader...
Dualboot heet dat, en ja dat kan primaquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:47 schreef Badabingea het volgende:
Kan ik zegmaar 2 soorten windows installeren.
Dat ik ook altijd nog Xp op kan starten?
Heb ik nu ook gedaan. En installeer niet al je programma's opnieuwquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:47 schreef Badabingea het volgende:
Kan ik zegmaar 2 soorten windows installeren.
Dat ik ook altijd nog Xp op kan starten?
Hoe doe je dat precies?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb ik nu ook gedaan. En installeer niet al je programma's opnieuwLink ze gewoon even door vanaf je XP Want daar staan ze nog gewoon
![]()
Bij mij werkt dat dus niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dualboot heet dat, en ja dat kan prima.
Je installeert Vista gewoon op een D schijf of E als je hem maar niet op dezelfde schijf zet waar je XP op hebt staanquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies?
Moet je er nog dingen speciaal voor doen?
Als je m via een kabeltje aan het internet koppelt (als je normaal WiFi gebruikt) of zodra die aan het internet zit gekoppeld gaat ie alle drivers zelf lopen zoeken....quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst D: gezet voor de zekerheid maar ik doe straks een schone install![]()
Wel eerst wat drivers op een cdtje branden... Geluid wil nog niet echt super werken![]()
Dat deed hij bij mij dus niet ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je m via een kabeltje aan het internet koppelt (als je normaal WiFi gebruikt) of zodra die aan het internet zit gekoppeld gaat ie alle drivers zelf lopen zoeken....
Dan moet je 2 partities maken met PartitionMagic. Maar dat raad ik niet aan als je er geen verstand van hebt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |