abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:52:49 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45831784
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:45 schreef Sander-B het volgende:
Ik heb een Core 2 Duo processor (E6300), die is dus 64 bits..? Zal een 64-bits Vista dan ook beter lopen, of werkt dat niet goed samen met 32-bits programma's?
Veel 32 bit programma's draaien niet op 64 bit Windows.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:01:19 #102
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_45832111
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Vista Ultimate, en dan niet de upgrade?
Ohh, wacht anders haal ik eem mac voor een prijs waar ik 2 PC's voor kan halen. Dan hoef ik namelijk niet voor mijn OS te betalen
pi_45832384
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:01 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Ohh, wacht anders haal ik eem mac voor een prijs waar ik 2 PC's voor kan halen. Dan hoef ik namelijk niet voor mijn OS te betalen
1099 euro voor een 13" notebook met een volwaardige OS X licentie, die vergelijkbaar is met op zijn minst Vista Ultimate is waar je 550 euro voor alleen de licentie al moet betalen?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:10:49 #104
159979 G.Fawkes
pi_45832542
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef Geqxon het volgende:

[..]

1099 euro voor een 13" notebook met een volwaardige OS X licentie, die vergelijkbaar is met op zijn minst Vista Ultimate is waar je 550 euro voor alleen de licentie al moet betalen?
blabla, windows vista home premium kan waarschijnlijk net zoveel als Fart OS X. En bij een pc kost het je max 100.
pi_45832631
Tering, heet dit topic "doe hier als Apple nerd enorm tof over OS X" ofzo?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:26:39 #106
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45833215
Apple OS X vind ik nou niet bepaald vergelijkbaar met Windows Vista.

Maar laten we on-topic blijven
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_45833489
ik vind vista er netjes uitzien , heb het ook al even maar ik denk nu dat de tijd rijp is voor mij om over te stappen naar apple .

op een klein vista draaiend laptoptje na
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 19:50:26 #108
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45834222
Vista instaleren gaat vannacht
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:06:01 #109
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45834885
Ik dacht overigens dat je een Retail versie ook maar op 1 PC mag installeren en eventueel bij aanschaf van een nieuwe PC. Of zit ik nu compleet fout?
pi_45835251
Zover ik weet.. moet je voor elke pc een ander versie hebben.. volgens mij is de regel zelfs bij elk nieuw moederbord, maar die wordt niet nageleverd..
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:18:24 #111
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_45835418
Wauw hij blijft gewoon snel... IE, Word 2007, MSN, en 0,9GB aan het overpompen van me telefoon... briljant OS!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_45835458
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik dacht overigens dat je een Retail versie ook maar op 1 PC mag installeren en eventueel bij aanschaf van een nieuwe PC. Of zit ik nu compleet fout?
*Elke* Windows versie die je als consument kunt kopen, mag maar op 1 PC tegelijk geinstalleerd zijn. Dat is altijd zo geweest, en zal voorlopig zo blijven. Wat bij een retail versie wél mag, is 'm meenemen naar een eventuele nieuwe PC (mits je 'm op je oude PC uninstalled natuurlijk). OEM versies zijn machine (moederbord) gebonden en mogen dus niet meegenomen worden naar een nieuwe PC.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_45835511
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:18 schreef nils7 het volgende:
Wauw hij blijft gewoon snel... IE, Word 2007, MSN, en 0,9GB aan het overpompen van me telefoon... briljant OS!
Check, multitasking is hét sleutelwoord voor Vista, zeker icm een C2D. Was een tijdje terug een DVD aan het encoden (vanaf een 15 GB MPEG), een virtuele XP aan het draaien in Virtual XP, had nog wat browsers openstaan, WMP, mail, etc, etc, en ik kon nog gewoon werken alsof er níks aan de hand was. XP was allang langzaam geworden op zo'n punt.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:24:42 #114
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45835695
Vista multitasking? Ik vind de scheduler vooralsnog dramatisch aanvoelen.. Vanmiddag installeerde ik een Visual Studio service pack, en voor het eerst in 5 jaar had ik weer eens dat de muis bleef hangen als ie bezig was Met 2000 en XP had ik dit nooit... (en ik haat het)

Misschien komt 't omdat de display driver in user mode draait, of misschien was ie wel ernstig aan het swappen (toch 2GB ram)...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45835722
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:24 schreef soylent het volgende:
Vista multitasking? Ik vind de scheduler vooralsnog dramatisch aanvoelen.. Vanmiddag installeerde ik een Visual Studio service pack, en voor het eerst in 5 jaar had ik weer eens dat de muis bleef hangen als ie bezig was Met 2000 en XP had ik dit nooit... (en ik haat het)

Misschien komt 't omdat de display driver in user mode draait, of misschien was ie wel ernstig aan het swappen (toch 2GB ram)...
Ja hallo, Visual Studio SP1-en duurt op een quad core Xeon nog een eeuwigheid. Dat is gewoon een dráma.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:26:53 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45835778
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja hallo, Visual Studio SP1-en duurt op een quad core Xeon nog een eeuwigheid. Dat is gewoon een dráma.
Ja ok, maar op zo'n mooi systeem kan hij dan toch nog wel wat cycles reserveren voor het bewegen van de muis en het doorspelen van de mp3

(Niet dat Linux en Mac dit voor elkaar krijgt )
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:27:32 #117
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_45835813
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Check, multitasking is hét sleutelwoord voor Vista, zeker icm een C2D. Was een tijdje terug een DVD aan het encoden (vanaf een 15 GB MPEG), een virtuele XP aan het draaien in Virtual XP, had nog wat browsers openstaan, WMP, mail, etc, etc, en ik kon nog gewoon werken alsof er níks aan de hand was. XP was allang langzaam geworden op zo'n punt.
Amen
wat een OS ik ben helemaal toppie

Nu al me smilies ja ja weer terug in msn kloppen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_45835830
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef soylent het volgende:

[..]

Ja ok, maar op zo'n mooi systeem kan hij dan toch nog wel wat cycles reserveren voor het bewegen van de muis en het doorspelen van de mp3

(Niet dat Linux en Mac dit voor elkaar krijgt )
Troost je op mijn C2D E6600 met 2 GB is het ook drama. Ik weet niet welke apen ze de Visual Studio installer en updater laten programmeren, maar best is het niet...
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:41:22 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45836360
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef Jarno het volgende:

[..]

Troost je op mijn C2D E6600 met 2 GB is het ook drama. Ik weet niet welke apen ze de Visual Studio installer en updater laten programmeren, maar best is het niet...
Die config heb ik ook Ook zo'n Intel P965 boardje toevallig?

On topic: ik hoop dat er nu eens drivers voor m'n HP laser en scanner worden uitgebracht nu Vista retail beschikbaar is Heb maar weer even een ouwe printer uit de mottenballen gehaald..
pi_45836525
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:41 schreef soylent het volgende:

[..]

Die config heb ik ook Ook zo'n Intel P965 boardje toevallig?

On topic: ik hoop dat er nu eens drivers voor m'n HP laser en scanner worden uitgebracht nu Vista retail beschikbaar is Heb maar weer even een ouwe printer uit de mottenballen gehaald..
Nee, ik heb dat Bad Axe 2 ding van ze, da's met een 975nogiets.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:03:20 #121
4180 Hare
Come fly with me!
pi_45837150
Ehm....

Wil Vista wel kopen, 88 euro voor de Home Premium vind ik uitstekend te doen, maar zit nu met het probleem van 32 of 64 bits. Mijn processor kan 64 bit aan, de meeste programma's op het moment nog niet. Voor de toekomst zou het handig zijn om 64 bit te hebben, op het moment dus nog niet.

Wat raden jullie aan?

En er is geen versie van windows die ze beide kan draaien of wel?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:05:39 #122
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45837231
Volgens mij niet en voor de rest draait die vraag ook rond in mijn hoofd
pi_45837315
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:18 schreef nils7 het volgende:
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je snapt zijn sarcasme toch hopelijk wel?

Op 150 megabit van de ene naar de andere USB-disk pompen, gelijktijdig een RAR-file uitpakken en met 6 megabit downloaden (+ yEncoden) gaat zelfs op een P4 2.8Ghz met 512MB RAM nog easy-peasy.

Dat zoiets simpels als dit snel voelt is puur omdat zijn Windows XP waarschijnlijk cluttered was
pi_45837447
64bit nemen.

Alle Vista drivers worden geloof ik verplicht in 64bit geleverd, anders krijgen ze geen Windows driver certificaat. Programma's zijn er inderdaad nog niet echt veel maar dat moet binnen nu en een paar jaar tijd toch wel komen. Grootste problemen zijn te verwachten met oudere hardware (dank u wel meneer Gates!) en oudere spellen. Waar dat precies aan ligt? Ik weet t niet, mn 64bit Windows werd niet herkend door de spellen

Maar goed, op de iets langere termijn is 64bit de way to go Zal zelf ook zeker de 64bit halen maar dat zal pas in de zomer zijn
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45837486
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:

[..]

[..]

Je snapt zijn sarcasme toch hopelijk wel?

Op 150 megabit van de ene naar de andere USB-disk pompen, gelijktijdig een RAR-file uitpakken en met 6 megabit downloaden (+ yEncoden) gaat zelfs op een P4 2.8Ghz met 512MB RAM nog easy-peasy.
Eh, leuk geprobeerd fanboy, maar het antwoord is : nee.
pi_45837557
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd: blij zijn met multi-tasken in Vista. De fanboys doen dat al jaren in OSX.
Calmer than you are
pi_45837618
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd: blij zijn met multi-tasken in Vista. De fanboys doen dat al jaren in OSX.
Het is niet dat het in XP niet kon, maar in Vista kan het énorm goed. Ik durf zelfs te wedden dat het beter gaat dan in OS X, heb er vanochtend nog zo 1 op z'n knietjes gekregen door wat simpel office werk.
pi_45837662
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef Geqxon het volgende:
Hoe groot is dat OSx nou? 15cm of 16cm?
pi_45837737
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het is niet dat het in XP niet kon, maar in Vista kan het énorm goed. Ik durf zelfs te wedden dat het beter gaat dan in OS X, heb er vanochtend nog zo 1 op z'n knietjes gekregen door wat simpel office werk.
Wel, misschien ben ik verwend met de Core2Duo en de 2Gb geheugen maar zelfs in mijn PB G4 en 1Gb ging dat als een trein. Pas bij veel open programma's merk ik wat vertraging, maar zeker niet bij simpel office werk....
Calmer than you are
pi_45837817
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Wel, misschien ben ik verwend met de Core2Duo en de 2Gb geheugen maar zelfs in mijn PB G4 en 1Gb ging dat als een trein. Pas bij veel open programma's merk ik wat vertraging, maar zeker niet bij simpel office werk....
Nou, dan zijn er nu 2 puike OS - en op deze planeet. Hallelujah!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:22:14 #131
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45837899
Nou mensen niet zo snel geirriteerd. Laten we het gezellig houden, nergens voor nodig om je overal druk om te maken
pi_45837969
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou mensen niet zo snel geirriteerd. Laten we het gezellig houden, nergens voor nodig om je overal druk om te maken
Nou, eerlijk gezegd word ik die Apple fanboys flink zat die zonodig in elk Vista topic dwangmatig moeten komen vermelden hoe tof OS X wel niet is. Prima dat je andere voorkeuren hebt, maar blijf dan lekker in je Apple topic. Je bent toch geen Jehova ofzo?
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 21:26:13 #133
Toezicht is gezond!
pi_45838067
Ik draai nu XP prof. Als ik vista wil instaleren moet ik dan uitgaan van een schone installatie of kan je hem gewoon upgraden ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:26:27 #134
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45838076
Ik snap je wel. Ik irriteer me er ook aan maar het is misschien beter ze te negeren

Welke Vista versie draai jij aangezien je er al ervaring mee hebt? RC? MSDN? Retail van vandaag?

Ik heb een tijdje de RC2 & RTM geprobeerd en ik moet zeggen het was ff wennen maar zeker een verbetering t.o.v. Windows XP. Om maar niet over de nieuwe Office Suite te beginnen, die vind ik echt geniaal
pi_45838114
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik draai nu XP prof. Als ik vista wil instaleren moet ik dan uitgaan van een schone installatie of kan je hem gewoon upgraden ?
Als je een upgrade versie hebt gekocht, moét je een upgrade install doen. OEM en retail-full kun je clean installen. Of er moet geen direct upgrade pad naar jouw Vista versie zijn, dan krijg je alsnog de mogelijkheid een clean install te doen.
pi_45838119
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:23 schreef Jarno het volgende:
Je bent toch geen Jehova ofzo?
Nou heb ik hier een folder, misschien wil je die eens doorlezen!

Anyway....wat is de grootste reden om Ultimate te halen en niet Home Premium?
pi_45838178
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap je wel. Ik irriteer me er ook aan maar het is misschien beter ze te negeren

Welke Vista versie draai jij aangezien je er al ervaring mee hebt? RC? MSDN? Retail van vandaag?

Ik heb een tijdje de RC2 & RTM geprobeerd en ik moet zeggen het was ff wennen maar zeker een verbetering t.o.v. Windows XP. Om maar niet over de nieuwe Office Suite te beginnen, die vind ik echt geniaal
RC 1 en RC 2 heb ik gedraaid, was er toen nog niet van onder de indruk qua performance. Draai sinds -ie uit is de MSDN versie en ben er dík tevreden over. Gek wat wat debug code kan schelen. .

Office ben ik nog niet mee bezig geweest, die 2 brieven die ik per jaar tik kunnen wel in Wordpad. Alhoewel de nieuwe interface er puik uit ziet.
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 21:28:59 #138
Toezicht is gezond!
pi_45838198
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als je een upgrade versie hebt gekocht, moét je een upgrade install doen. OEM en retail-full kun je clean installen. Of er moet geen direct upgrade pad naar jouw Vista versie zijn, dan krijg je alsnog de mogelijkheid een clean install te doen.
Danku
pi_45838210
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:27 schreef FJD het volgende:

[..]

Nou heb ik hier een folder, misschien wil je die eens doorlezen!

Anyway....wat is de grootste reden om Ultimate te halen en niet Home Premium?
Bitlocker, domain support en ehhhhh, nogiets. Voor de doorsnee thuisgebruiker amper de moeite waard.
pi_45838277
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:28 schreef Jarno het volgende:
Office ben ik nog niet mee bezig geweest, die 2 brieven die ik per jaar tik kunnen wel in Wordpad. Alhoewel de nieuwe interface er puik uit ziet.
Waar ik over Vista (beta geprobeerd) maar matigjes enthousiast ben, ben ik over Office 2007 erg enthousiast. De nieuwe layout is even wennen maar werkt veel beter. Een hoop stommigheidjes van Office 2003 zijn eruit (je weet wel, die dingen waar Office zelf gaat denken). Ik ben er super tevreden mee
pi_45838310
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:29 schreef Jarno het volgende:
Bitlocker, domain support en ehhhhh, nogiets. Voor de doorsnee thuisgebruiker amper de moeite waard.
Ik twijfel nog beetje over extern bureaublad. Is dat simpelweg inloggen en dan een andere PC beheren? maar goed of dat dan 80,- extra waard is...
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:31:52 #142
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45838319
Met Ultimate kunnen anderen een Remote Desktop connectie met jou PC maken en jij zelf uiteraard ook. Met Home Premium kun je alleen zelf een Remote Desktop connectie maken en niet andersom

Groot verschil he
pi_45838716
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan beide doen Maar als je XP prof hebt moet je denk ik wél naar Vista Business of Ultimate upgraden.
pi_45838794
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Je kan beide doen
Neehoor. Een upgrade Vista heeft een geinstalleerde, geactiveerde XP nodig om te kunnen upgraden. Dat je tijdens die upgrade de mogelijkheid hebt *kunt* krijgen om een clean install te doen, doet daar niks aan af. Je hebt altijd die XP nodig.

Ik heb zelfs gelezen dat upgrade DVD's niet bootable zouden zijn, maar kan even geen bron vinden.
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 21:53:20 #145
Toezicht is gezond!
pi_45839175
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Je kan beide doen Maar als je XP prof hebt moet je denk ik wél naar Vista Business of Ultimate upgraden.
Ultimate
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Neehoor. Een upgrade Vista heeft een geinstalleerde, geactiveerde XP nodig om te kunnen upgraden. Dat je tijdens die upgrade de mogelijkheid hebt *kunt* krijgen om een clean install te doen, doet daar niks aan af. Je hebt altijd die XP nodig.

Ik heb zelfs gelezen dat upgrade DVD's niet bootable zouden zijn, maar kan even geen bron vinden.
Ik heb een orginele en geactiveerde XP versie dus dat zit wel goed
pi_45839562
Is Ultimate nou ook zwaarder in het draaien dan bijvoorbeeld Business?
pi_45839721
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is Ultimate nou ook zwaarder in het draaien dan bijvoorbeeld Business?
Dat lijkt me niet. Zitten alleen wat extra programma's bij, zoals Media Center.
pi_45840095
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Noem mij geen fanboy, want dat ben ik niet.

Al moet ik er wel om gniffelen dat jullie pas sinds vandaag kunnen multi-tasken.
pi_45840134
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:17 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Noem mij geen fanboy, want dat ben ik niet.

Al moet ik er wel om gniffelen dat jullie pas sinds vandaag kunnen multi-tasken.
Ben jij 12?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:21:33 #150
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45840247
Laat hem.

Windows Vista Home Premium 64bit besteld bij Azerty
pi_45840313
was dat nou Matthijs van Nieuwkerk bij die presentatie van Vista (8-uur journaal)?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_45840342
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:21 schreef Morpheus2002 het volgende:

Windows Vista Home Premium 64bit besteld bij Azerty
Mooi! Zelf weet ik nog niet precies wat ik doe. Via een exam insurance special offer op een MS examen zou ik recht hebben op 1 jaar gratis Technet Plus Direct, misschien dat ik dat even afwacht zodat ik op m'n gemak de versies kan testen en het hele 32/64 bit verhaal kan uitdiepen. Ik draai nu een MSDN versie die ik (met toestemming) van iemand geleend heb ter evaluatie namelijk.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:24:40 #153
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45840373
Oh, de OEM versie dus
pi_45842599
Ik ben op zoek naar de drivers voor de Creative USB Sound Blaster Audigy 2 NX
voor Windows Vista. Kan iemand mij misschien helpen?
pi_45842864
Hier is de webcast te vinden van de introductie van Vista.
pi_45842869
Openen het liefst in WMP.
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 23:29:48 #157
Toezicht is gezond!
pi_45842906
Vista geinstaleerd heeft... nu nog alles instellen hoe krijg je dat al die mappen achter elkaar in 3D staan ? zoals in die filmpjes te zien is
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:29:53 #158
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45842911
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:19 schreef dvanduijn het volgende:
Ik ben op zoek naar de drivers voor de Creative USB Sound Blaster Audigy 2 NX
voor Windows Vista. Kan iemand mij misschien helpen?
Volgens mij zijn die er nog niet. En als ze er al zijn moet het hier staan!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:30:25 #159
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45842934
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vista geinstaleerd heeft... nu nog alles instellen hoe krijg je dat al die mappen achter elkaar in 3D staan ? zoals in die filmpjes te zien is
Windows toets + Tab.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:34:15 #160
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45843035
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:52 schreef soylent het volgende:
Veel 32 bit programma's draaien niet op 64 bit Windows.
En waar haal je die wijsheid vandaan?

Onzin dus, 99% van de 32 bits programma's werken zonder problemen op 64 bits Windows.

Of bedoel jij misschien drivers?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_45843065
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af!
  Forum Admin dinsdag 30 januari 2007 @ 23:35:52 #162
58651 crew  murp
murp
pi_45843073
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Windows toets + Tab.
nee, je moet die ene aero theme/skin gebruiken...
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 23:37:27 #163
Toezicht is gezond!
pi_45843115
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:35 schreef dvanduijn het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me ook af!
Ik heb het !

In de start balk ! staan 3 icoontjes die middelste moet je hebben te makkelijk ook

En inderdaad windows toets + tab
pi_45843222
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik heb het !

In de start balk ! staan 3 icoontjes die middelste moet je hebben te makkelijk ook

En inderdaad windows toets + tab
Bij mij doet ie dat niet
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:42:01 #165
159979 G.Fawkes
pi_45843261
Ik word onderhand een beetje gek. Midden november ben ik naar de systeembeheerder op mijn Hogeschool (HRO ) gegaan om te vragen om een vista licensie. ik kon namelijk al een tijdje niet meer op ma3d.com komen. Zegt ie: Naja die heb ik niet maar ik zal ze voor je aan vragen, heb je ze over een paar dagen. Blijkt dat hij dat wilde doen via ma3d.com, maar dat lukte niet omdat de kutschoot vergeten was zijn licensie's te verlengen . Dus mailen met ma3d en ik zou een mailtje van hem krijgen als de accounts weer geactiveerd waren. Nu is die gast dus ziek en ik ben nog voordat hij ziek thuis was al 5 keer langs geweest. Onderhand kunnen consumenten het pakket al kopen en ik zit nogsteeds zonder

Gotver de gotver de gotver(ik had ook een topic in Klaagbaak kunnen openen maar die noobs snappen mij toch niet )
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 23:42:22 #166
Toezicht is gezond!
pi_45843270
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:40 schreef dvanduijn het volgende:

[..]

Bij mij doet ie dat niet
Alle 2 die opties doen het niet ?
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 23:43:08 #167
Toezicht is gezond!
pi_45843297
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik word onderhand een beetje gek. Midden november ben ik naar de systeembeheerder op mijn Hogeschool (HRO ) gegaan om te vragen om een vista licensie. ik kon namelijk al een tijdje niet meer op ma3d.com komen. Zegt ie: Naja die heb ik niet maar ik zal ze voor je aan vragen, heb je ze over een paar dagen. Blijkt dat hij dat wilde doen via ma3d.com, maar dat lukte niet omdat de kutschoot vergeten was zijn licensie's te verlengen . Dus mailen met ma3d en ik zou een mailtje van hem krijgen als de accounts weer geactiveerd waren. Nu is die gast dus ziek en ik ben nog voordat hij ziek thuis was al 5 keer langs geweest.

Gotver de gotver de gotver(ik had ook een topic in Klaagbaak kunnen openen maar die noobs snappen mij toch niet )
Met deze verwoording niet nee
pi_45843323
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Alle 2 die opties doen het niet ?
Nee ik heb de Basic Home Edition, ik kan ook maar iets van 3 of 4 thema's instellen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:43:54 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45843325
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:34 schreef maartena het volgende:

En waar haal je die wijsheid vandaan?

Onzin dus, 99% van de 32 bits programma's werken zonder problemen op 64 bits Windows.

Of bedoel jij misschien drivers?
Ik heb me laten vertellen dat veel 32bit programma's die lowlevel gebruik maken van OS features niet werken, zoals bijv. DVD brand programma's en alles met shell extensions.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:44:07 #170
159979 G.Fawkes
pi_45843331
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Met deze verwoording niet nee
Niet grappig

Huil gewoon ff met me mee, dat heb ik nodig
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 23:44:43 #171
Toezicht is gezond!
pi_45843360
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:43 schreef dvanduijn het volgende:

[..]

Nee ik heb de Basic Home Edition, ik kan ook maar iets van 3 of 4 thema's instellen
Oww vaag... najah ik heb de ultimate versie Ik heb alles dus... ik weet er verder ook echt helemaal niets van af
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:46:15 #172
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45843413
quote:

[..]

Met Basic Home kan dat niet. Je moet daar Aero voor hebben en dat zit niet bij Windows Vista Home Basic. Het enige wat je kunt is gewoon het welbekende Alt + Tab.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:52:57 #173
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45843606
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:

Dat zoiets simpels als dit snel voelt is puur omdat zijn Windows XP waarschijnlijk cluttered was
Het is al bewezen dat Windows Vista veel optimaler omgaat met Dual Core processoren dan Windows XP. Ik heb hier een PCWORLD voor me liggen (Amerikaans computer tijdschrift) waarin tests met multitasken worden uitgevoerd op EXACT dezelfde hardware met zowel Windows XP als Windows Vista, en daar kwam iets in deze trend uit:

Single Core P4: Vista ong. 5% langzamer dan XP.
Dual Core 2 Duo: Vista ong 25% sneller dan XP.

De uitgevoerde test was Winrar op de achtergrond laten uitpakken, en op de voorgrond werken in Excel.

Lijkt me trouwens ook niet echt wereldvreemd dat een nieuwe kernel ook betere support heeft voor nieuwere CPU's.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Forum Admin dinsdag 30 januari 2007 @ 23:53:05 #174
58651 crew  murp
murp
pi_45843610
http://i7.tinypic.com/48rrwih.jpg

-edit: resizen-

[ Bericht 26% gewijzigd door slakkie op 31-01-2007 08:06:43 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:54:13 #175
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45843647
quote:
Tja, in de Home Basic Edition van Vista ontbreekt een hele hoop leuk speelgoed..... Je had ook de Home Premium Edition moeten aanschaffen.
-
  Forum Admin dinsdag 30 januari 2007 @ 23:55:22 #176
58651 crew  murp
murp
pi_45843685
hier te vinden http://i15.tinypic.com/30u7p09.jpg

-edit: resizen-

[ Bericht 43% gewijzigd door slakkie op 31-01-2007 08:06:11 ]
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:00:05 #177
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45843826
Gebruiken jullie trouwens die gadgets? Ik vind ze maar vervelend, ik heb daar namelijk ook altijd m'n MSN staan 40% van de dag en dat werkt niet lekker als je 't over elkaar heen zet

De standaard gadgets vind ik ook niet zo boeiend, leuke suggesties?
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:02:15 #178
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45843881
Hey Murp..... heb jij je Windows Vista wel legaal gekocht?
-
  Forum Admin woensdag 31 januari 2007 @ 00:04:30 #179
58651 crew  murp
murp
pi_45843947
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:02 schreef maartena het volgende:
Hey Murp..... heb jij je Windows Vista wel legaal gekocht?
*stil is*

* murp is weg

zoef!
  PR/Manusje van alles woensdag 31 januari 2007 @ 00:07:51 #180
Toezicht is gezond!
pi_45844044
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef maartena het volgende:

[..]

Single Core P4: Vista ong. 5% langzamer dan XP.
Dual Core 2 Duo: Vista ong 25% sneller dan XP.

De uitgevoerde test was Winrar op de achtergrond laten uitpakken, en op de voorgrond werken in Excel.

Lijkt me trouwens ook niet echt wereldvreemd dat een nieuwe kernel ook betere support heeft voor nieuwere CPU's.
Duo core heeft Heerlijk
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:11:45 #181
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45844136
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef murp het volgende:

[..]

*stil is*

* murp is weg

zoef!
-
  Forum Admin woensdag 31 januari 2007 @ 00:13:03 #182
58651 crew  murp
murp
pi_45844175
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:11 schreef maartena het volgende:

[..]

[afbeelding]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

BUSTED

woensdag 31 januari 2007 @ 00:17:01 #183
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45844251
Pauper
-
  PR/Manusje van alles woensdag 31 januari 2007 @ 00:18:15 #184
Toezicht is gezond!
pi_45844273
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:13 schreef murp het volgende:

[..]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

BUSTED

Forum Admin woensdag 31 januari 2007 @ 00:19:57 #185
58651 crew  murp
murp
pi_45844319
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

ik wil er niets mee te maken hebben
  PR/Manusje van alles woensdag 31 januari 2007 @ 01:01:31 #186
Toezicht is gezond!
pi_45845162
Mijn PC is nog nooit zo snel geweest btw.... tering
  woensdag 31 januari 2007 @ 01:04:17 #187
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45845212
Waar zit de Disk Manager in Vista?
A.F.C. Ajax
  Forum Admin woensdag 31 januari 2007 @ 01:17:06 #188
58651 crew  murp
murp
pi_45845383
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:04 schreef SoupNazi het volgende:
Waar zit de Disk Manager in Vista?
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:15 schreef Mordreth het volgende:
start --> rechtermuisknop op "computer" --> beheren --> schijfbeheer

[ Bericht 77% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 31-01-2007 01:24:35 ]
  woensdag 31 januari 2007 @ 01:22:14 #189
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45845482
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:17 schreef murp het volgende:

[..]

[..]
Dank u
A.F.C. Ajax
  PR/Manusje van alles woensdag 31 januari 2007 @ 01:24:51 #190
Toezicht is gezond!
pi_45845532
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:17 schreef murp het volgende:

[..]

[..]
Je kreeg zeker een lege PM van mij ?
  Forum Admin woensdag 31 januari 2007 @ 01:26:19 #191
58651 crew  murp
murp
pi_45845556
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Je kreeg zeker een lege PM van mij ?
ja, en waarom bewerkt je dit berichtje hierboven?
  PR/Manusje van alles woensdag 31 januari 2007 @ 01:42:06 #192
Toezicht is gezond!
pi_45845821
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:26 schreef murp het volgende:

[..]

PM doet het nooit bij mij...
Wou je quoten enzo

Hmmm heb problemen met mijn geluid...
  woensdag 31 januari 2007 @ 01:58:58 #193
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45846033
Bij de Vista RC2 had ik dat het geluid in Vista niet automatisch overschakelde van interne speakers naar hoofdtelefoonuitgang (op mijn laptop dus). Dat moest ik dan op een gekke manier handmatig doen. Is dat in de finalversie wel normaal ?
2000 light years from home
pi_45847916
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:26 schreef murp het volgende:

[..]

Heb je de mijne gehad?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45847976
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:00 schreef soylent het volgende:
Gebruiken jullie trouwens die gadgets? Ik vind ze maar vervelend, ik heb daar namelijk ook altijd m'n MSN staan 40% van de dag en dat werkt niet lekker als je 't over elkaar heen zet

De standaard gadgets vind ik ook niet zo boeiend, leuke suggesties?
Ik mis ze in XP niet en je kunt ze makkelijk instellen bv. met de Google Widgets etc. Ik mis er niets aan
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef maartena het volgende:
Het is al bewezen dat Windows Vista veel optimaler omgaat met Dual Core processoren dan Windows XP. Ik heb hier een PCWORLD voor me liggen (Amerikaans computer tijdschrift) waarin tests met multitasken worden uitgevoerd op EXACT dezelfde hardware met zowel Windows XP als Windows Vista, en daar kwam iets in deze trend uit:
Des te meer reden dus om over te stappen op Vista als ik een C2D in m'n prik. Alhoewel t nu ook al zou kunnen met de X2 3800+ maar goed daar zit maar 1gb geheugen in
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:43 schreef soylent het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat veel 32bit programma's die lowlevel gebruik maken van OS features niet werken, zoals bijv. DVD brand programma's en alles met shell extensions.
Betekent lowlevel niet kernel? Vista schijnt dat veel beter te beschermen waardoor verschillende versies van programmas niet meer willen werken. Heeft dan niets met 32/64 te maken maar met Vista.

Ik vraag me overigens wel af waarom al die programma's elke keer weer zoveel zwaarder worden Wat kan de huidige Nero nou meer dan een paar versies terug? Gebruik t kreng nog voor precies dezelfde dingen als in versie 4 ofzo
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:34:50 #196
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_45848426
Dat met die MA3D site ? Kheb mijn onderwijs instelling gevonden..
Is dat gratis ? zo niet pff dan is het wasted time

ik ben lui
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_45848482
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:19 schreef murp het volgende:

[..]

ik wil er niets mee te maken hebben
Ben je er?

Sorrie, offtopic.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45848492
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:34 schreef MaddoxX het volgende:
Dat met die MA3D site ? Kheb mijn onderwijs instelling gevonden..
Is dat gratis ? zo niet pff dan is het wasted time

ik ben lui
Ik kom er niet uit Moet je jezelf eerst inschrijven? Zo ja, iemand die dat al is zou die dan kunnen kijken of de Erasmus Universiteit dat heeft en wat Home Premium dan zou moeten kosten?
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:54:39 #199
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_45848774
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:39 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik kom er niet uit Moet je jezelf eerst inschrijven? Zo ja, iemand die dat al is zou die dan kunnen kijken of de Erasmus Universiteit dat heeft en wat Home Premium dan zou moeten kosten?
Bwoh na inschrijving bieden ze je het dus voor een prijs aan ?
En ik dacht nog wel aan een gratis key
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_45848926
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:54 schreef MaddoxX het volgende:
Bwoh na inschrijving bieden ze je het dus voor een prijs aan ?
En ik dacht nog wel aan een gratis key
Ik heb geen idee Ik snap geen zak van dat hele ding. Ach de pest is ook dat Universiteiten en andere instellingen waarschijnlijk de retail versie zullen verkopen. Daar krijg je dan veel korting op en dan kom je uiteindelijk nog duurder uit dan de OEM

Ik ga de winkel op de Universiteit eens mailen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')