abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2007 @ 18:52:49 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45831784
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:45 schreef Sander-B het volgende:
Ik heb een Core 2 Duo processor (E6300), die is dus 64 bits..? Zal een 64-bits Vista dan ook beter lopen, of werkt dat niet goed samen met 32-bits programma's?
Veel 32 bit programma's draaien niet op 64 bit Windows.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:01:19 #102
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_45832111
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Vista Ultimate, en dan niet de upgrade?
Ohh, wacht anders haal ik eem mac voor een prijs waar ik 2 PC's voor kan halen. Dan hoef ik namelijk niet voor mijn OS te betalen
pi_45832384
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:01 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Ohh, wacht anders haal ik eem mac voor een prijs waar ik 2 PC's voor kan halen. Dan hoef ik namelijk niet voor mijn OS te betalen
1099 euro voor een 13" notebook met een volwaardige OS X licentie, die vergelijkbaar is met op zijn minst Vista Ultimate is waar je 550 euro voor alleen de licentie al moet betalen?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:10:49 #104
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_45832542
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef Geqxon het volgende:

[..]

1099 euro voor een 13" notebook met een volwaardige OS X licentie, die vergelijkbaar is met op zijn minst Vista Ultimate is waar je 550 euro voor alleen de licentie al moet betalen?
blabla, windows vista home premium kan waarschijnlijk net zoveel als Fart OS X. En bij een pc kost het je max 100.
pi_45832631
Tering, heet dit topic "doe hier als Apple nerd enorm tof over OS X" ofzo?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:26:39 #106
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45833215
Apple OS X vind ik nou niet bepaald vergelijkbaar met Windows Vista.

Maar laten we on-topic blijven
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_45833489
ik vind vista er netjes uitzien , heb het ook al even maar ik denk nu dat de tijd rijp is voor mij om over te stappen naar apple .

op een klein vista draaiend laptoptje na
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 19:50:26 #108
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45834222
Vista instaleren gaat vannacht
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:06:01 #109
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45834885
Ik dacht overigens dat je een Retail versie ook maar op 1 PC mag installeren en eventueel bij aanschaf van een nieuwe PC. Of zit ik nu compleet fout?
pi_45835251
Zover ik weet.. moet je voor elke pc een ander versie hebben.. volgens mij is de regel zelfs bij elk nieuw moederbord, maar die wordt niet nageleverd..
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:18:24 #111
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_45835418
Wauw hij blijft gewoon snel... IE, Word 2007, MSN, en 0,9GB aan het overpompen van me telefoon... briljant OS!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_45835458
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik dacht overigens dat je een Retail versie ook maar op 1 PC mag installeren en eventueel bij aanschaf van een nieuwe PC. Of zit ik nu compleet fout?
*Elke* Windows versie die je als consument kunt kopen, mag maar op 1 PC tegelijk geinstalleerd zijn. Dat is altijd zo geweest, en zal voorlopig zo blijven. Wat bij een retail versie wél mag, is 'm meenemen naar een eventuele nieuwe PC (mits je 'm op je oude PC uninstalled natuurlijk). OEM versies zijn machine (moederbord) gebonden en mogen dus niet meegenomen worden naar een nieuwe PC.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_45835511
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:18 schreef nils7 het volgende:
Wauw hij blijft gewoon snel... IE, Word 2007, MSN, en 0,9GB aan het overpompen van me telefoon... briljant OS!
Check, multitasking is hét sleutelwoord voor Vista, zeker icm een C2D. Was een tijdje terug een DVD aan het encoden (vanaf een 15 GB MPEG), een virtuele XP aan het draaien in Virtual XP, had nog wat browsers openstaan, WMP, mail, etc, etc, en ik kon nog gewoon werken alsof er níks aan de hand was. XP was allang langzaam geworden op zo'n punt.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:24:42 #114
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45835695
Vista multitasking? Ik vind de scheduler vooralsnog dramatisch aanvoelen.. Vanmiddag installeerde ik een Visual Studio service pack, en voor het eerst in 5 jaar had ik weer eens dat de muis bleef hangen als ie bezig was Met 2000 en XP had ik dit nooit... (en ik haat het)

Misschien komt 't omdat de display driver in user mode draait, of misschien was ie wel ernstig aan het swappen (toch 2GB ram)...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45835722
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:24 schreef soylent het volgende:
Vista multitasking? Ik vind de scheduler vooralsnog dramatisch aanvoelen.. Vanmiddag installeerde ik een Visual Studio service pack, en voor het eerst in 5 jaar had ik weer eens dat de muis bleef hangen als ie bezig was Met 2000 en XP had ik dit nooit... (en ik haat het)

Misschien komt 't omdat de display driver in user mode draait, of misschien was ie wel ernstig aan het swappen (toch 2GB ram)...
Ja hallo, Visual Studio SP1-en duurt op een quad core Xeon nog een eeuwigheid. Dat is gewoon een dráma.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:26:53 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45835778
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja hallo, Visual Studio SP1-en duurt op een quad core Xeon nog een eeuwigheid. Dat is gewoon een dráma.
Ja ok, maar op zo'n mooi systeem kan hij dan toch nog wel wat cycles reserveren voor het bewegen van de muis en het doorspelen van de mp3

(Niet dat Linux en Mac dit voor elkaar krijgt )
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:27:32 #117
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_45835813
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Check, multitasking is hét sleutelwoord voor Vista, zeker icm een C2D. Was een tijdje terug een DVD aan het encoden (vanaf een 15 GB MPEG), een virtuele XP aan het draaien in Virtual XP, had nog wat browsers openstaan, WMP, mail, etc, etc, en ik kon nog gewoon werken alsof er níks aan de hand was. XP was allang langzaam geworden op zo'n punt.
Amen
wat een OS ik ben helemaal toppie

Nu al me smilies ja ja weer terug in msn kloppen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_45835830
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef soylent het volgende:

[..]

Ja ok, maar op zo'n mooi systeem kan hij dan toch nog wel wat cycles reserveren voor het bewegen van de muis en het doorspelen van de mp3

(Niet dat Linux en Mac dit voor elkaar krijgt )
Troost je op mijn C2D E6600 met 2 GB is het ook drama. Ik weet niet welke apen ze de Visual Studio installer en updater laten programmeren, maar best is het niet...
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:41:22 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45836360
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef Jarno het volgende:

[..]

Troost je op mijn C2D E6600 met 2 GB is het ook drama. Ik weet niet welke apen ze de Visual Studio installer en updater laten programmeren, maar best is het niet...
Die config heb ik ook Ook zo'n Intel P965 boardje toevallig?

On topic: ik hoop dat er nu eens drivers voor m'n HP laser en scanner worden uitgebracht nu Vista retail beschikbaar is Heb maar weer even een ouwe printer uit de mottenballen gehaald..
pi_45836525
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:41 schreef soylent het volgende:

[..]

Die config heb ik ook Ook zo'n Intel P965 boardje toevallig?

On topic: ik hoop dat er nu eens drivers voor m'n HP laser en scanner worden uitgebracht nu Vista retail beschikbaar is Heb maar weer even een ouwe printer uit de mottenballen gehaald..
Nee, ik heb dat Bad Axe 2 ding van ze, da's met een 975nogiets.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:03:20 #121
4180 Hare
Come fly with me!
pi_45837150
Ehm....

Wil Vista wel kopen, 88 euro voor de Home Premium vind ik uitstekend te doen, maar zit nu met het probleem van 32 of 64 bits. Mijn processor kan 64 bit aan, de meeste programma's op het moment nog niet. Voor de toekomst zou het handig zijn om 64 bit te hebben, op het moment dus nog niet.

Wat raden jullie aan?

En er is geen versie van windows die ze beide kan draaien of wel?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:05:39 #122
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45837231
Volgens mij niet en voor de rest draait die vraag ook rond in mijn hoofd
pi_45837315
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:18 schreef nils7 het volgende:
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je snapt zijn sarcasme toch hopelijk wel?

Op 150 megabit van de ene naar de andere USB-disk pompen, gelijktijdig een RAR-file uitpakken en met 6 megabit downloaden (+ yEncoden) gaat zelfs op een P4 2.8Ghz met 512MB RAM nog easy-peasy.

Dat zoiets simpels als dit snel voelt is puur omdat zijn Windows XP waarschijnlijk cluttered was
pi_45837447
64bit nemen.

Alle Vista drivers worden geloof ik verplicht in 64bit geleverd, anders krijgen ze geen Windows driver certificaat. Programma's zijn er inderdaad nog niet echt veel maar dat moet binnen nu en een paar jaar tijd toch wel komen. Grootste problemen zijn te verwachten met oudere hardware (dank u wel meneer Gates!) en oudere spellen. Waar dat precies aan ligt? Ik weet t niet, mn 64bit Windows werd niet herkend door de spellen

Maar goed, op de iets langere termijn is 64bit de way to go Zal zelf ook zeker de 64bit halen maar dat zal pas in de zomer zijn
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45837486
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:

[..]

[..]

Je snapt zijn sarcasme toch hopelijk wel?

Op 150 megabit van de ene naar de andere USB-disk pompen, gelijktijdig een RAR-file uitpakken en met 6 megabit downloaden (+ yEncoden) gaat zelfs op een P4 2.8Ghz met 512MB RAM nog easy-peasy.
Eh, leuk geprobeerd fanboy, maar het antwoord is : nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')