Veel 32 bit programma's draaien niet op 64 bit Windows.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:45 schreef Sander-B het volgende:
Ik heb een Core 2 Duo processor (E6300), die is dus 64 bits..? Zal een 64-bits Vista dan ook beter lopen, of werkt dat niet goed samen met 32-bits programma's?
Ohh, wacht anders haal ik eem mac voor een prijs waar ik 2 PC's voor kan halen. Dan hoef ik namelijk niet voor mijn OS te betalenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vista Ultimate, en dan niet de upgrade?
1099 euro voor een 13" notebook met een volwaardige OS X licentie, die vergelijkbaar is met op zijn minst Vista Ultimate is waar je 550 euro voor alleen de licentie al moet betalen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh, wacht anders haal ik eem mac voor een prijs waar ik 2 PC's voor kan halen. Dan hoef ik namelijk niet voor mijn OS te betalen![]()
blabla, windows vista home premium kan waarschijnlijk net zoveel als Fart OS X. En bij een pc kost het je max 100.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
1099 euro voor een 13" notebook met een volwaardige OS X licentie, die vergelijkbaar is met op zijn minst Vista Ultimate is waar je 550 euro voor alleen de licentie al moet betalen?
*Elke* Windows versie die je als consument kunt kopen, mag maar op 1 PC tegelijk geinstalleerd zijn. Dat is altijd zo geweest, en zal voorlopig zo blijven. Wat bij een retail versie wél mag, is 'm meenemen naar een eventuele nieuwe PC (mits je 'm op je oude PC uninstalled natuurlijk). OEM versies zijn machine (moederbord) gebonden en mogen dus niet meegenomen worden naar een nieuwe PC.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik dacht overigens dat je een Retail versie ook maar op 1 PC mag installeren en eventueel bij aanschaf van een nieuwe PC. Of zit ik nu compleet fout?
Check, multitasking is hét sleutelwoord voor Vista, zeker icm een C2D. Was een tijdje terug een DVD aan het encoden (vanaf een 15 GB MPEG), een virtuele XP aan het draaien in Virtual XP, had nog wat browsers openstaan, WMP, mail, etc, etc, en ik kon nog gewoon werken alsof er níks aan de hand was. XP was allang langzaam geworden op zo'n punt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:18 schreef nils7 het volgende:
Wauw hij blijft gewoon snel... IE, Word 2007, MSN, en 0,9GB aan het overpompen van me telefoon... briljant OS!
Ja hallo, Visual Studio SP1-en duurt op een quad core Xeon nog een eeuwigheid. Dat is gewoon een dráma.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:24 schreef soylent het volgende:
Vista multitasking? Ik vind de scheduler vooralsnog dramatisch aanvoelen..Vanmiddag installeerde ik een Visual Studio service pack, en voor het eerst in 5 jaar had ik weer eens dat de muis bleef hangen als ie bezig was
Met 2000 en XP had ik dit nooit... (en ik haat het)
Misschien komt 't omdat de display driver in user mode draait, of misschien was ie wel ernstig aan het swappen (toch 2GB ram)...
Ja ok, maar op zo'n mooi systeem kan hij dan toch nog wel wat cycles reserveren voor het bewegen van de muis en het doorspelen van de mp3quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hallo, Visual Studio SP1-en duurt op een quad core Xeon nog een eeuwigheid. Dat is gewoon een dráma.
Amenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check, multitasking is hét sleutelwoord voor Vista, zeker icm een C2D. Was een tijdje terug een DVD aan het encoden (vanaf een 15 GB MPEG), een virtuele XP aan het draaien in Virtual XP, had nog wat browsers openstaan, WMP, mail, etc, etc, en ik kon nog gewoon werken alsof er níks aan de hand was. XP was allang langzaam geworden op zo'n punt.
Troost je op mijn C2D E6600 met 2 GB is het ook drama. Ik weet niet welke apen ze de Visual Studio installer en updater laten programmeren, maar best is het niet...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja ok, maar op zo'n mooi systeem kan hij dan toch nog wel wat cycles reserveren voor het bewegen van de muis en het doorspelen van de mp3![]()
(Niet dat Linux en Mac dit voor elkaar krijgt)
Die config heb ik ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Troost je op mijn C2D E6600 met 2 GB is het ook drama. Ik weet niet welke apen ze de Visual Studio installer en updater laten programmeren, maar best is het niet...
Nee, ik heb dat Bad Axe 2 ding van ze, da's met een 975nogiets.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:41 schreef soylent het volgende:
[..]
Die config heb ik ookOok zo'n Intel P965 boardje toevallig?
On topic: ik hoop dat er nu eens drivers voor m'n HP laser en scanner worden uitgebracht nu Vista retail beschikbaar isHeb maar weer even een ouwe printer uit de mottenballen gehaald..
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:18 schreef nils7 het volgende:
Wauw hij blijft gewoon snel... IE, Word 2007, MSN, en 0,9GB aan het overpompen van me telefoon... briljant OS!
Je snapt zijn sarcasme toch hopelijk wel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check, multitasking is hét sleutelwoord voor Vista, zeker icm een C2D. Was een tijdje terug een DVD aan het encoden (vanaf een 15 GB MPEG), een virtuele XP aan het draaien in Virtual XP, had nog wat browsers openstaan, WMP, mail, etc, etc, en ik kon nog gewoon werken alsof er níks aan de hand was. XP was allang langzaam geworden op zo'n punt.
Eh, leuk geprobeerd fanboy, maar het antwoord is : nee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Je snapt zijn sarcasme toch hopelijk wel?
Op 150 megabit van de ene naar de andere USB-disk pompen, gelijktijdig een RAR-file uitpakken en met 6 megabit downloaden (+ yEncoden) gaat zelfs op een P4 2.8Ghz met 512MB RAM nog easy-peasy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |