*stil is*quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:02 schreef maartena het volgende:
Hey Murp..... heb jij je Windows Vista wel legaal gekocht?
Duo core heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Single Core P4: Vista ong. 5% langzamer dan XP.
Dual Core 2 Duo: Vista ong 25% sneller dan XP.
De uitgevoerde test was Winrar op de achtergrond laten uitpakken, en op de voorgrond werken in Excel.
Lijkt me trouwens ook niet echt wereldvreemd dat een nieuwe kernel ook betere support heeft voor nieuwere CPU's.
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:13 schreef murp het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
BUSTED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:04 schreef SoupNazi het volgende:
Waar zit de Disk Manager in Vista?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:15 schreef Mordreth het volgende:
start --> rechtermuisknop op "computer" --> beheren --> schijfbeheer
Je kreeg zeker een lege PM van mij ?quote:
ja, en waarom bewerkt je dit berichtje hierboven?quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kreeg zeker een lege PM van mij ?![]()
PM doet het nooit bij mij...quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:26 schreef murp het volgende:
[..]
ja, en waarom bewerkt je dit berichtje hierboven?
Heb je de mijne gehad?quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:26 schreef murp het volgende:
[..]
ja, en waarom bewerkt je dit berichtje hierboven?
Ik mis ze in XP niet en je kunt ze makkelijk instellen bv. met de Google Widgets etc. Ik mis er niets aanquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:00 schreef soylent het volgende:
Gebruiken jullie trouwens die gadgets? Ik vind ze maar vervelend, ik heb daar namelijk ook altijd m'n MSN staan 40% van de dag en dat werkt niet lekker als je 't over elkaar heen zet
De standaard gadgets vind ik ook niet zo boeiend, leuke suggesties?
Des te meer reden dus om over te stappen op Vista als ik een C2D in m'n prik. Alhoewel t nu ook al zou kunnen met de X2 3800+ maar goed daar zit maar 1gb geheugen inquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:52 schreef maartena het volgende:
Het is al bewezen dat Windows Vista veel optimaler omgaat met Dual Core processoren dan Windows XP. Ik heb hier een PCWORLD voor me liggen (Amerikaans computer tijdschrift) waarin tests met multitasken worden uitgevoerd op EXACT dezelfde hardware met zowel Windows XP als Windows Vista, en daar kwam iets in deze trend uit:
Betekent lowlevel niet kernel? Vista schijnt dat veel beter te beschermen waardoor verschillende versies van programmas niet meer willen werken. Heeft dan niets met 32/64 te maken maar met Vista.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:43 schreef soylent het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat veel 32bit programma's die lowlevel gebruik maken van OS features niet werken, zoals bijv. DVD brand programma's en alles met shell extensions.
Ik kom er niet uitquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:34 schreef MaddoxX het volgende:
Dat met die MA3D site ? Kheb mijn onderwijs instelling gevonden..
Is dat gratis ? zo niet pff dan is het wasted time![]()
ik ben lui
Bwoh na inschrijving bieden ze je het dus voor een prijs aanquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitMoet je jezelf eerst inschrijven? Zo ja, iemand die dat al is zou die dan kunnen kijken of de Erasmus Universiteit dat heeft en wat Home Premium dan zou moeten kosten?
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 31 januari 2007 09:54 schreef MaddoxX het volgende:
Bwoh na inschrijving bieden ze je het dus voor een prijs aan?
En ik dacht nog wel aan een gratis key
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |