Inderdaad; gewoon doen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh, wacht anders haal ik eem mac voor een prijs waar ik 2 PC's voor kan halen. Dan hoef ik namelijk niet voor mijn OS te betalen![]()

Met welke programma's heb je er dan last van? En je weet dat UAC ook uit kan he?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:50 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
55 dagen

Ik heb hem eerst D: gezet voor de zekerheid maar ik doe straks een schone installquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:40 schreef nils7 het volgende:
Wauw ik ben dr heel blij mee![]()
Ik verbaas me dr nog steeds over... stabiel, snel![]()
Echt een aanrader...

Dualboot heet dat, en ja dat kan primaquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:47 schreef Badabingea het volgende:
Kan ik zegmaar 2 soorten windows installeren.
Dat ik ook altijd nog Xp op kan starten?

Heb ik nu ook gedaan. En installeer niet al je programma's opnieuwquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:47 schreef Badabingea het volgende:
Kan ik zegmaar 2 soorten windows installeren.
Dat ik ook altijd nog Xp op kan starten?

Hoe doe je dat precies?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb ik nu ook gedaan. En installeer niet al je programma's opnieuwLink ze gewoon even door vanaf je XP Want daar staan ze nog gewoon
![]()

Bij mij werkt dat dus niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dualboot heet dat, en ja dat kan prima.

Je installeert Vista gewoon op een D schijf of E als je hem maar niet op dezelfde schijf zet waar je XP op hebt staanquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies?
Moet je er nog dingen speciaal voor doen?

Als je m via een kabeltje aan het internet koppelt (als je normaal WiFi gebruikt) of zodra die aan het internet zit gekoppeld gaat ie alle drivers zelf lopen zoeken....quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst D: gezet voor de zekerheid maar ik doe straks een schone install![]()
Wel eerst wat drivers op een cdtje branden... Geluid wil nog niet echt super werken![]()

Dat deed hij bij mij dus niet ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je m via een kabeltje aan het internet koppelt (als je normaal WiFi gebruikt) of zodra die aan het internet zit gekoppeld gaat ie alle drivers zelf lopen zoeken....

Dan moet je 2 partities maken met PartitionMagic. Maar dat raad ik niet aan als je er geen verstand van hebt...quote:

Vista in je dvd speler mieteren en opnieuw opstarten booten van DVD enquote:

Heb het eerder wel eens gedaan en zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dan moet je 2 partities maken met PartitionMagic. Maar dat raad ik niet aan als je er geen verstand van hebt...

Ik lees idd dat itt eerdere berichten Microsoft daar geen problemen mee heeftquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:09 schreef WebbySP het volgende:
Heb nu XP Pro op m'n laptopje (OEM), dan kan ik toch gewoon een OEM pakketje van Vista Ultimate NL scoren bij hardwaretotaal.nl voor 158 euro, dan ben ik toch ook klaar ? Of zie ik iets over het hoofd ?

Dat zal wel komen mede door dat WGA, als je een illegale XP/Vista heb, dan kan je wimpelweg niet updatenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:36 schreef Jarno het volgende:
Laten we wel wezen, MS is blij met íedereen die langer dan 2 tellen nadenkt over z'n Windows licentie ipv 't gedachtenloos van usenet/bittorrent te rukken. Wat dat betreft zie ik heel veel mensen aan de legale Vista gaan opeens, waar ze een paar jaar terug nog XP voor niks wilde. Kennelijk is daar toch iets in veranderd.
En of dat dan uiteindelijk een oem, upgrade of retail is, ach, dat is nuance. Ik heb nog nooit een activerings verzoek geweigerd gehoord aan de telefoon, en ik heb mijn XP toch al aardig wat keren geherinstalleerd.

Ik snap hoe ik Windows moet installeren, maar eventjes niet hoe ik me xp ook kan houden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een partitie van 25 gb. Ik heb de dvd hier liggen.
Wat moet ik nu doen?

Wat is het verschil precies?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:48 schreef Panick het volgende:
Ik kan nog steeds niet kiezen tussen x64 of x86..

x64 is theoretisch gezien sneller, alleen is er vrij weinig 64bit software en is de driverondersteuning om te huilen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Wat is het verschil precies?
Call me a noob
Ik heb een 64bit processor, maar moet ik dan ook de 64 versie installeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |