gelukkig hoor ik daar niet bijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Het zijn wel altijd dezelfden die dit soort gedrag proberen goed te keuren doormiddel van achterlijke opmerkingen hier op Fok! Erg jammer....
Ik ben 20, en die lui zijn rond de 18.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
kindjes waren 6 en 7 en jij is er 43![]()
Ik scheld sommige mensen tenminste niet uit voor kankerapen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Het zijn wel altijd dezelfden die dit soort gedrag proberen goed te keuren doormiddel van achterlijke opmerkingen hier op Fok! Erg jammer....
ik ben stiekem een negerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik scheld sommige mensen tenminste niet uit voor kankerapen.
Moet je eens aan zo'n Turk vragen: "Hé, weet jij hoe ik in u t'recht kom?"quote:
wat zou jij zeggen als het je gebeurd was? lieve allochtone medemens?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik scheld sommige mensen tenminste niet uit voor kankerapen.
ja hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef Janetje het volgende:
Beetje laat, maar beter laat dan nooit..
TS, zou je het 'geaap' en 'gekanker' even uit je OP kunnen halen?
Nee, maar schelden met 'kanker' en/of 'aap' is dan ook weer te veel van het 'goede', hè.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef jovink het volgende:
[..]
wat zou jij zeggen als het je gebeurd was? lieve allochtone medemens?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef Janetje het volgende:
Beetje laat, maar beter laat dan nooit..
TS, zou je het 'geaap' en 'gekanker' even uit je OP kunnen halen?
Sinds wanneer doet schelden pijn?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar schelden met 'kanker' en/of 'aap' is dan ook weer te veel van het 'goede', hè.
sinds ze jouw vriendin voo hoer uitmakenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet schelden pijn?
oeh das wel een 1 nulletjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
sinds ze jouw vriendin voo hoer uitmaken![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet schelden pijn?
Na dat de eerste keer gehoord te hebben, ben ik gewoon door gelopen hoor. Pas toen die gasten op nog geen 10 cm voor mij gingen staan, en het nochmaals schreeuwden, ben ik gaan klapperen. Zoals ook beschreven staat in mijn op.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
sinds ze jouw vriendin voo hoer uitmaken![]()
Niks, die stond in eerste instantie te schreeuwen: kappen nu, ophouden etc.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:07 schreef jovink het volgende:
[..]
oeh das wel een 1 nulletje
maar sjaakie wat zie je vriendin dan?
goh en dat hadden wij nog niet doorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:11 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Niks, die stond in eerste instantie te schreeuwen: kappen nu, ophouden etc.![]()
Later zei ze dat die gasten gewoon op ruzie uitwaren.
Ik antwoord gewoon op een vraag kansloze ruknerd. (ja ik heb je fotoboek net even bekeken.)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
goh en dat hadden wij nog niet door![]()
janetje ik reageer niet meer op hemquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:15 schreef Janetje het volgende:
Hou het even normaal qua reacties pls...
Ik snap dat er veel emoties vrijkomen bij zo'n topic.. maar doe even rustig..
Blijkbaar wel he?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:26 schreef Jajong het volgende:
Economische profiteur. Weet je überhaupt wel wat dat inhoudt?
Ik ga misschien een beetje ver, maarja simpel zo denk ik er nu over. En dat hebben ze aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:37 schreef Jajong het volgende:
Niet zo flamen? Dit hele topic is 1 grote flame. De OP staat boordensvol met borderline racisme en dat mag dan wel?
Waaruit blijkt dat dan? Dat ongelofelijk mooie stukje proza uit de OP waaruit blijkt dat jij zo ontzettend intellectueel en verheven bent dat je aan iemands huidskleur kan zien of hij of zij profiteert?quote:
En gelijk heb je!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:39 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik ga misschien een beetje ver, maarja simpel zo denk ik er nu over. En dat hebben ze aan zichzelf te danken.
Oeh, iemand gebruikt een keertje geen politiek correcte benamingen voor een stelletje teringlijers.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:37 schreef Jajong het volgende:
Niet zo flamen? Dit hele topic is 1 grote flame. De OP staat boordensvol met borderline racisme en dat mag dan wel?
Gast, na het zien van je ondertitel: WE ARE ALL ONE, wist ik al wat voor een vlees ik in de kuip had. Dit beeld werd bevestigd nadat ik een kijkje had genomen in je fotoboek. Waarom voel jij je uberhaupt aangesproken voor iemand ander zijn stupiteiten?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat dan? Dat ongelofelijk mooie stukje proza uit de OP waaruit blijkt dat jij zo ontzettend intellectueel en verheven bent dat je aan iemands huidskleur kan zien of hij of zij profiteert?
Try again.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |