Blijkbaar wel he?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:26 schreef Jajong het volgende:
Economische profiteur. Weet je überhaupt wel wat dat inhoudt?
Ik ga misschien een beetje ver, maarja simpel zo denk ik er nu over. En dat hebben ze aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:37 schreef Jajong het volgende:
Niet zo flamen? Dit hele topic is 1 grote flame. De OP staat boordensvol met borderline racisme en dat mag dan wel?
Waaruit blijkt dat dan? Dat ongelofelijk mooie stukje proza uit de OP waaruit blijkt dat jij zo ontzettend intellectueel en verheven bent dat je aan iemands huidskleur kan zien of hij of zij profiteert?quote:
En gelijk heb je!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:39 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik ga misschien een beetje ver, maarja simpel zo denk ik er nu over. En dat hebben ze aan zichzelf te danken.
Oeh, iemand gebruikt een keertje geen politiek correcte benamingen voor een stelletje teringlijers.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:37 schreef Jajong het volgende:
Niet zo flamen? Dit hele topic is 1 grote flame. De OP staat boordensvol met borderline racisme en dat mag dan wel?
Gast, na het zien van je ondertitel: WE ARE ALL ONE, wist ik al wat voor een vlees ik in de kuip had. Dit beeld werd bevestigd nadat ik een kijkje had genomen in je fotoboek. Waarom voel jij je uberhaupt aangesproken voor iemand ander zijn stupiteiten?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat dan? Dat ongelofelijk mooie stukje proza uit de OP waaruit blijkt dat jij zo ontzettend intellectueel en verheven bent dat je aan iemands huidskleur kan zien of hij of zij profiteert?
Try again.
Ik zou nou inhoudelijk kunnen reageren maar ik ben bang dat je gewoon te dom bent om te begrijpen hoeveel onzin je lult. Maargoed, blijf Shownieuws kijken en de Telegraaf lezen, dan zie ik je over een aantal jaar als mijn dakgoot aan reparatie toe is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:42 schreef Henk-B het volgende:
[..]
En gelijk heb je!
9 van de 10 keer zijn het buitenlanders!
Ga eens in de gevangenissen kijken en kijk wat er buiten loopt!
20 % buitenlanders in Nederland waarvan 75 % crimineel.
80 % rasechte Nederlanders waarvan ruim genomen 20 % crimineel is statistisch gezien heel weinig!
Probeer het toch maar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zou nou inhoudelijk kunnen reageren maar ik ben bang dat je gewoon te dom bent om te begrijpen hoeveel onzin je lult. Maargoed, blijf Shownieuws kijken en de Telegraaf lezen, dan zie ik je over een aantal jaar als mijn dakgoot aan reparatie toe is.
Nee jij hebt veel uitstraling met je lippircing. Ik denk dat werkgevers echt staan te springen om iemand met zo'n gangstahh uiterlijk als jou.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zou nou inhoudelijk kunnen reageren maar ik ben bang dat je gewoon te dom bent om te begrijpen hoeveel onzin je lult. Maargoed, blijf Shownieuws kijken en de Telegraaf lezen, dan zie ik je over een aantal jaar als mijn dakgoot aan reparatie toe is.
Gewoon een linkse knaap, daar lopen er zoveel van hierquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gast, na het zien van je ondertitel: WE ARE ALL ONE, wist ik al wat voor een vlees ik in de kuip had. Dit beeld werd bevestigd nadat ik een kijkje had genomen in je fotoboek. Waarom voel jij je uberhaupt aangesproken voor iemand ander zijn stupiteiten?
Wat voor een vleesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gast, na het zien van je ondertitel: WE ARE ALL ONE, wist ik al wat voor een vlees ik in de kuip had. Dit beeld werd bevestigd nadat ik een kijkje had genomen in je fotoboek. Waarom voel jij je uberhaupt aangesproken voor iemand ander zijn stupiteiten?
Hahaha.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat ik links ben? Wat heeft dit topic met politieke voorkeur te maken? Het boeit me echt geen fuck waar het topic over gaat, TS is gewoon dom. Ook al ging het over zijn scooter en hoe zijn kilometerteller kapot was, dan zou ik 'm net zo hard afzeiken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:46 schreef Fetai het volgende:
[..]
Gewoon een linkse knaap, daar lopen er zoveel van hier
Die wordt dagelijks al door een allochtoon geneukt hoor, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:48 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hahaha.
Grapjasje!
Kom jij maar eens onder je grote steen vandaan.
We zien elkaar wel weer als je vriendin verkracht wordt door 5 turken en een neger!
1-0.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die wordt dagelijks al door een allochtoon geneukt hoor, maak je niet druk.
Och ja hoor, ze zijn er nog. De 'ik ben slim want ik vorm een geheel eigen, unieke mening'-personen. Wil je nu een koekje knul? Besef je wel dat je zelf ook niet al te intelligent overkomt door eveneens een gehele tak van de Nederlandse samenleving als 'dom' af te doen? Wat maakt jou zo verheven?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat voor een vlees.
Wat voor een vlees dan? Iemand die niet gebrainwashed is? Iemand die gewoon elke situatie op zich bekijkt en zelf een mening kan vormen i.p.v. mee te lopen met de rest van VMBO Nederland?
En mijn fotoboek bevestigt jouw vermoeden op wat voor manier? Ik ben bruin, dus..........?
En hoe kom je erbij dat ik me aangesproken voel? Jij bent net zo dom als de mensen die je afkraakt, dat vind ik grappig en dom dus ik zet je even op je plek.
Jij bent een net niet allochtoon.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die wordt dagelijks al door een allochtoon geneukt hoor, maak je niet druk.
Eerder ik ben slim dus ik vorm mijn eigen mening.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Och ja hoor, ze zijn er nog. De 'ik ben slim want ik vorm een geheel eigen, unieke mening'-personen. Wil je nu een koekje knul? Besef je wel dat je zelf ook niet al te intelligent overkomt door eveneens een gehel tak van de Nederlandse samenleving als 'dom' af te doen? Wat maakt jou zo verheven?
Het enige wat steeds duidelijker wordt is jouw reden om dit topic te openen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eerder ik ben slim dus ik vorm mijn eigen mening.
Ja, want er wordt elke dag wel iemand verkracht door 5 Turken en een neger.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:48 schreef Henk-B het volgende:
We zien elkaar wel weer als je vriendin verkracht wordt door 5 turken en een neger!
Idd en voor je het weet ben jij aan de beurt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, want er wordt elke dag wel iemand verkracht door 5 Turken en een neger.
Sterker nog neger en Turken doen niets anders.
Nee hoor gekkie. Ik behoor tot die 5 mensen die een meisje verkrachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Idd en voor je het weet ben jij aan de beurt.
En jouw posts getuigen van originaliteit? "Weer zo'n blablabla-persoontje" Heb je dat soms helemaal zelfs verzonnen? Deze discussies zijn elke keer hetzelfde. "Allochtoon is stom -> Niet allemaal -> omfgz wtf linkse rakker -> Ben niet links, stel je niet aan ik heb gewoon een eigen mening -> lolzz dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:56 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Wat een ongelooflijke dooddoener zeg.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
En jouw posts getuigen van originaliteit? "Weer zo'n blablabla-persoontje" Heb je dat soms helemaal zelfs verzonnen? Deze discussies zijn elke keer hetzelfde. "Allochtoon is stom -> Niet allemaal -> omfgz wtf linkse rakker -> Ben niet links, stel je niet aan ik heb gewoon een eigen mening -> lolzz dat zeggen ze allemaal.
Ik probeer niet origineel te zijn. Ik heb nergens de links / rechts discussie gevoerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
En jouw posts getuigen van originaliteit? "Weer zo'n blablabla-persoontje" Heb je dat soms helemaal zelfs verzonnen? Deze discussies zijn elke keer hetzelfde. "Allochtoon is stom -> Niet allemaal -> omfgz wtf linkse rakker -> Ben niet links, stel je niet aan ik heb gewoon een eigen mening -> lolzz dat zeggen ze allemaal.
Ik beweer dat ook helemaal niet.quote:Je kan zelf ook wel beoordelen welke reacties hier van hoger niveau zijn.
Ik erken alle problematiek omtrend sommige bevolkingsgroepen, nergens hoor je mij zeggen dat ik het gedrag van de mensen waar de TS het over heeft goed keur. Niks van dat alles, toch word me dat meteen verweten zodra ik tegengas geef.
Wat heb ik niet zelf verzonnen dan? Waar praat ik 'Geertje' na? Wat een onzin zeg.quote:Echt, als je wil reageren, reageer dan ook met iets wat je zelf verzint en hou eens op met Geertje na te praten.
Als iemand gelijk heeft kan je hem best napraten hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt, als je wil reageren, reageer dan ook met iets wat je zelf verzint en hou eens op met Geertje na te praten.
Jij bent echt über-triest.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Jajong wat kom je hier in godsnaam doen?![]()
Even aan de mensen laten tonen dat jij een slimme allochtoon bent? Erg leuk, maar dat compenseert niet met die andere miljoenen die hier lopen te kloten en te profiteren.
Heb jij ook maar 1 zinnige post hier geplaatst? Het enige wat jij hier loopt te doen is posts van andere mensen die tegen allochtonen zijn afkraken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij bent echt über-triest.
"Dat compenseert niet" """"
Kan je tegen allochtonen zijn dan? Grappig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Heb jij ook maar 1 zinnige post hier geplaatst? Het enige wat jij hier loopt te doen is posts van andere mensen die tegen allochtonen zijn afkraken.
Jij doet zelf anders ook je best hoor.quote:Ik vind het sowieso kansloos dat als ik een paar tikken krijg van een allochtoon, hier mensen op Fok! beginnen te zeiken, en kut posts neer plaatsen om het slachtoffer op een mongool te laten lijken. Stelletje idioten.
Dat mag je vinden.quote:Ik was eerst oprecht tegen WIlders, maar bij nader inzien heeft de beste man toch een paar punten waar hij helemaal gelijk in heeft.
Ik post helemaal niks geen foto op dit nerd forum. knap trouwens als je zo'n OP uit je duim weet te zuigen. Groningse kanker hond.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Komt die foto nog of kun je geen goede afbeelding op Google vinden?
In dat verband staat het er helemaal niet man. Rukker, als je het allemaal zo goed weet, ga je vader en moeder dan lekker Nederlands geven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan je tegen allochtonen zijn dan? Grappig.![]()
Opgefokt mannetje ben jij. Maar ja jij bent ook zo geweldig dat je meerdere jongens vloert met 1 vuistslag.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik post helemaal niks geen foto op dit nerd forum. knap trouwens als je zo'n OP uit je duim weet te zuigen. Groningse kanker hond.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:31 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
In dat verband staat het er helemaal niet man. Rukker, als je het allemaal zo goed weet, ga je vader en moeder dan lekker Nederlands geven.
Ga je bril poetsen, nerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:30 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik post helemaal niks geen foto op dit nerd forum. knap trouwens als je zo'n OP uit je duim weet te zuigen. Groningse kanker hond.
jullie zijn allemaal knuppels EINZZ!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:33 schreef Heinekenner het volgende:
Tijd voor de Fok knokploeg.
Neem jij vanavond de knuppels mee?
Knokken heb ik vannacht al gedaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:33 schreef Heinekenner het volgende:
Tijd voor de Fok knokploeg.
Neem jij vanavond de knuppels mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |