Die is wel héél matigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:46 schreef Lucille het volgende:
En we maken je niet zwart, anders zou je een neger geworden zijn.
Wat schiet je hiermee op dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, en zeggen dat ik iemand met een fietsenpomp gemept heb, en een paat tikken heb uitgedeeld. Strak plan.![]()
![]()
Kijk nou: Een woeste nerdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jezus man, wat een helden verhaal. Heb jij je eigen standbeeld al?![]()
Ik straal helemaal geen angst uit man mafkees. LEER VERDOMME EENS LEZEN!!
Dit is de eerste keer dat mij zoiets overkomt.
fa is die grappen komen maken die ik al eerder heb gemaaktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:46 schreef Lucille het volgende:
En we maken je niet zwart, anders zou je een neger geworden zijn.
Je kan het inderdaad niet op zelfverdediging gooienquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, en zeggen dat ik iemand met een fietsenpomp gemept heb, en een paat tikken heb uitgedeeld. Strak plan.![]()
![]()
Wat schiet de gemiddelde TS op van een topic in KLB?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat schiet je hiermee op dan?
Met dit topic bedoel ik dus.
het was wel zelfverdediging maar geen strafuitsluitingsgrondquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan het inderdaad niet op zelfverdediging gooien![]()
Niks.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat schiet de gemiddelde TS op van een topic in KLB?
Nou danquote:
Hij zegt toch dat dit z'n eerste keer is...quote:Maar ik zou er toch iets aan doen, als ik vaak werd bedreigd en een keer inelkaar ben geslagen.
HIj zegt toch dat hij eerder is bedreigd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou dan![]()
[..]
Hij zegt toch dat dit z'n eerste keer is...
Lekker blijven provoceren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niks.
Maar ik zou er toch iets aan doen, als ik vaak werd bedreigd en een keer inelkaar ben geslagen.
Provoceren?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:51 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Lekker blijven provoceren.![]()
Klein kind.
Jij vecht alleen tegen de stemmen in je hoofdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:49 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Een nerd die begint met vechten?![]()
kindjes waren 6 en 7 en jij is er 43quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij vecht alleen tegen de stemmen in je hoofd. Wel knap trouwens: Vechten met 4 man en er met een blauw oog vanaf komen
.
Dat dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
het was wel zelfverdediging maar geen strafuitsluitingsgrond
gelukkig hoor ik daar niet bijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Het zijn wel altijd dezelfden die dit soort gedrag proberen goed te keuren doormiddel van achterlijke opmerkingen hier op Fok! Erg jammer....
Ik ben 20, en die lui zijn rond de 18.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
kindjes waren 6 en 7 en jij is er 43![]()
Ik scheld sommige mensen tenminste niet uit voor kankerapen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Het zijn wel altijd dezelfden die dit soort gedrag proberen goed te keuren doormiddel van achterlijke opmerkingen hier op Fok! Erg jammer....
ik ben stiekem een negerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik scheld sommige mensen tenminste niet uit voor kankerapen.
Moet je eens aan zo'n Turk vragen: "Hé, weet jij hoe ik in u t'recht kom?"quote:
wat zou jij zeggen als het je gebeurd was? lieve allochtone medemens?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik scheld sommige mensen tenminste niet uit voor kankerapen.
ja hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef Janetje het volgende:
Beetje laat, maar beter laat dan nooit..
TS, zou je het 'geaap' en 'gekanker' even uit je OP kunnen halen?
Nee, maar schelden met 'kanker' en/of 'aap' is dan ook weer te veel van het 'goede', hè.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef jovink het volgende:
[..]
wat zou jij zeggen als het je gebeurd was? lieve allochtone medemens?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef Janetje het volgende:
Beetje laat, maar beter laat dan nooit..
TS, zou je het 'geaap' en 'gekanker' even uit je OP kunnen halen?
Sinds wanneer doet schelden pijn?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar schelden met 'kanker' en/of 'aap' is dan ook weer te veel van het 'goede', hè.
sinds ze jouw vriendin voo hoer uitmakenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet schelden pijn?
oeh das wel een 1 nulletjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
sinds ze jouw vriendin voo hoer uitmaken![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet schelden pijn?
Na dat de eerste keer gehoord te hebben, ben ik gewoon door gelopen hoor. Pas toen die gasten op nog geen 10 cm voor mij gingen staan, en het nochmaals schreeuwden, ben ik gaan klapperen. Zoals ook beschreven staat in mijn op.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
sinds ze jouw vriendin voo hoer uitmaken![]()
Niks, die stond in eerste instantie te schreeuwen: kappen nu, ophouden etc.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:07 schreef jovink het volgende:
[..]
oeh das wel een 1 nulletje
maar sjaakie wat zie je vriendin dan?
goh en dat hadden wij nog niet doorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:11 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Niks, die stond in eerste instantie te schreeuwen: kappen nu, ophouden etc.![]()
Later zei ze dat die gasten gewoon op ruzie uitwaren.
Ik antwoord gewoon op een vraag kansloze ruknerd. (ja ik heb je fotoboek net even bekeken.)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
goh en dat hadden wij nog niet door![]()
janetje ik reageer niet meer op hemquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:15 schreef Janetje het volgende:
Hou het even normaal qua reacties pls...
Ik snap dat er veel emoties vrijkomen bij zo'n topic.. maar doe even rustig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |