Ik kwam ze in het centrum tegen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:58 schreef Athmozz het volgende:
in een normale buurt uitgaan waar dat soort volk niet rondloopt lost het probleem ook op...
En als je er zelf woont heb je dikke pech, kan je enkel hopen dat je ouders het ook eens beu worden en verhuizen.
hadden ze toevallig geen vragenlijstjes bij zich?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:19 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik kwam ze in het centrum tegen.
het is feed the worldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ploertendoder for t3h pwn
TS je kon de ruzie ook voorkomen door het volgende te zingen:
Freeeeeee the worldddddddd, let them know it's christmas time
Dat komt omdat je zelf een turk bent man!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:01 schreef cultheld het volgende:
Ik loop bijna dagelijks 's avonds in m'n eentje (op weg naar stad of supermarkt) langs groepen negers, Marokkanen, Bosniërs en blanke hangjongeren: Toch gebeurt me nooit iets, vandaar dat ik behoorlijk twijfel aan het verhaal van TS.
Veel succes bij het zoeken naar een vriendin in Harlingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
beter een eenzame rukker dan een vriendin met een backlog ten grootte van de Bijbel![]()
Onduidelijke zangersquote:
Ze zingen niet in limburgs dialect hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Onduidelijke zangersook zoiets gaars
euh, nee?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:21 schreef postmortum het volgende:
TS je hebt wel vaak ruzie met allochtonen he![]()
ok verkeerde dan in gedachten sorryquote:
Daar zit het probleemquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze zingen niet in limburgs dialect hoor![]()
sjeng aon de geng lalaquote:
Dat zal best wel, kneusjes worden wel vaker geslagen, maar niet alleen door Turken en negers. Als TS de waarheid spreekt, baalt ie gewoon dat ie een pispaaltje isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat wil nog niet zeggen dat het niet kan en nergens voorkomt
Dan is het niet erg neequote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal best wel, kneusjes worden wel vaker geslagen, maar niet alleen door Turken en negers. Als TS de waarheid spreekt, baalt ie gewoon dat ie een pispaaltje is.
Ja goede redenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:31 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik heb ook nooit last van buitenlandse mensen.
Je zult het wel uitlokken op de een of andere manier.
Mischien staat je gezicht ze niet aan, of draag je gabberkleren en ben je kaal.
ja en het is altijd een kleine groep die het verpest voor de restquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:32 schreef IHVK het volgende:
Wat een verhaal weer.
Een kwestie van selectie.quote:
Ja of de Limburgers natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja en het is altijd een kleine groep die het verpest voor de rest![]()
Dat is jouw conclusie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja want iemand in een elkaar slaan is ok
Trieste kerel ben je![]()
natuurlijke selectiequote:
Oja, kan mij niet herinneren dat ik ooit klappen eerder heb gehad. Maar wat probeer je nu dan? Mij zwart te maken omdat dat agressieve volkje van jou weer fout in de picture staat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal best wel, kneusjes worden wel vaker geslagen, maar niet alleen door Turken en negers. Als TS de waarheid spreekt, baalt ie gewoon dat ie een pispaaltje is.
Dude, je bent ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Oja, kan mij niet herinneren dat ik ooit klappen eerder heb gehad. Maar wat probeer je nu dan? Mij zwart te maken omdat dat agressieve volkje van jou weer fout in de picture staat?![]()
![]()
als je zwart was geweest had je geen problemen gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:35 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Oja, kan mij niet herinneren dat ik ooit klappen eerder heb gehad. Maar wat probeer je nu dan? Mij zwart te maken omdat dat agressieve volkje van jou weer fout in de picture staat?![]()
![]()
Leer eens lezen man, er staat toch dat dit zo'n beetje de eerste klappen zijn geweest die ik ooit heb gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dude, je bent ongeloofwaardig.![]()
Als je echt zo vaak inelkaar wordt geslagen, zou ik naar de politie gaan, in plaats van kuttopics openen op Fok!.
Maar ik geloof er geen hol van.
Zeg tegen die gare gasten dat ze wat duidelijker moeten zingenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:38 schreef WanEnOonlie het volgende:
Maikuuul je bent een kutkneus. Typ dan in ieder geval de juiste tekst
Nee hoor. Maar sommige mensen stralen nou eenmaal angst uit en bepaalde groepen anticiperen daarop. Een kwestie van selectie dus. Ik loop rustig langs die groepjes en word niet beroofd, geslagen etc. (ik vermoed dat ik nog het meest te "vrezen" zou hebben van kaalkopjes). Een tijdje terug liep ik langs een grote groep negers en één vroeg me of ik wat te roken voor 'm had. Toen ik zei dat ik niet rookte zei die alleen maar "goed bezig man, rustig aan dan".quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij vindt willekeurig mensen in elkaar slaan ok?![]()
Je hebt wel gedeeltelijk gelijk. Die groepen zijn meestal alleen maar stoer als jij niet zeker over komt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar sommige mensen stralen nou eenmaal angst uit en bepaalde groepen anticiperen daarop. Een kwestie van selectie dus. Ik loop rustig langs die groepjes en word niet beroofd, geslagen etc. (ik vermoed dat ik nog het meest te "vrezen" zou hebben van kaalkopjes). Een tijdje terug liep ik langs een grote groep negers en één vroeg me of ik wat te roken voor 'm had. Toen ik zei dat ik niet rookte zei die alleen maar "goed bezig man, rustig aan dan".
Jezus man, wat een helden verhaal. Heb jij je eigen standbeeld al?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:40 schreef cultheld het volgende:
Toen ik zei dat ik niet rookte zei die alleen maar "goed bezig man, rustig aan dan".
In jouw verhaal gaan negers met Turken om.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:38 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Leer eens lezen man, er staat toch dat dit zo'n beetje de eerste klappen zijn geweest die ik ooit heb gehad.
Wat kom je eigenlijk in dit topic doen? Mij zwart maken omdat ik klappen heb gehad van een allochtoon? Wat wil je nu dan? Staat er ook maar ergens dat ik niet met turken of negers om ga? Rot aub een eind op.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
In jouw verhaal gaan negers met Turken om.
Maar dat zie ik bijna nooit bij overlastjongeren.
Ze gaan juist alleen maar met "eigen" mensen om.
En waarom zitten er apen in jouw verhaal? Ontsnapt uit Artis ofzo?![]()
Negers en Marokkanen welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
In jouw verhaal gaan negers met Turken om.
Maar dat zie ik bijna nooit bij overlastjongeren.
Ik kom hier twijfelen aan je verhaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:45 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat kom je eigenlijk in dit topic doen? Mij zwart maken omdat ik klappen heb gehad van een allochtoon? Wat wil je nu dan? Staat er ook maar ergens dat ik niet met turken of negers om ga? Rot aub een eind op.
Ja, en zeggen dat ik iemand met een fietsenpomp gemept heb, en een paat tikken heb uitgedeeld. Strak plan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:43 schreef IHVK het volgende:
En ohja: als het waar is:
Heb je al aangifte gedaan? Zou ik doen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |