Wat nou roman, is nog geen 14 uur geleden gebeurd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:36 schreef sjimz het volgende:
goede roman!
Dus nog vers van de pers!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat nou roman, is nog geen 14 uur geleden gebeurd.
Nope, een andere.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:40 schreef Lucille het volgende:
Is dit nog steeds die vriendin van je die, zoals je zelf ooit gepost hebt, een snol is en de hele sneekweek bij elkaar heeft lopen te prostitueren?
Ja, ik heb die kloten syrier maar even voor het gemak onder turk laten vallen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:41 schreef cultheld het volgende:
Eerst waren er alleen Turken en negers en daarna ook nog wiggers? Wow.
Ja, zo snel vergeten wij dit soort dingen niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nope, een andere.
Leuk dat je die post onthouden hebt.![]()
Ja, dat klopt dus niet he, Hollanders zijn ook geen Zwitsers omdat ze beiden van kaas houden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, ik heb die kloten syrier maar even voor het gemak onder turk laten vallen.
Anders zouden ze wel gelijk hebben gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nope, een andere.
Leuk dat je die post onthouden hebt.![]()
Misschien nog steeds wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Anders zouden ze wel gelijk hebben gehad.
Nee, ik zuig dit hele verhaal uit mijn duimquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:43 schreef cultheld het volgende:
Wigger= White nigger. Volgende keer nog meer Fanta drinken of aan je verhaallijn werken, dan wordt het wellicht ooit nog geloofwaardig.
ze herkenden hem en wilde graag korting bij zijn nieuwe slettebakquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Anders zouden ze wel gelijk hebben gehad.
Dat is geen slet man.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze herkenden hem en wilde graag korting bij zijn nieuwe slettebak
Iemand die Sjakie heet én een vriendin heeft is natuurlijk ook ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:47 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, ik zuig dit hele verhaal uit mijn duim![]()
Je hoeft het van mij niet te geloven, wilde alleen mijn klacht kwijt.
komt er ook een chocoladefabriek in voor??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iemand die Sjakie heet én een vriendin heeft is natuurlijk ook ongeloofwaardig.
Ja, want mijn forumnaam staat ook in mijn paspoort.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iemand die Sjakie heet én een vriendin heeft is natuurlijk ook ongeloofwaardig.
Zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:54 schreef CrazyTaxi het volgende:
Foto van je oogkast maakt het verhaal wat geloofwaardiger, verder leuk en amusant verhaaltje. Bedankt![]()
Bananen doen het erg goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:52 schreef wise het volgende:
volgende keer wat fruit meenemen en dat naar ze gooien.
Zal ze leren.
Lijkt me sterk dat er Sjakie01 in staat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, want mijn forumnaam staat ook in mijn paspoort.![]()
Mischien omdat jij een dan ook een echte hoer bent!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:01 schreef cultheld het volgende:
Ik loop bijna dagelijks 's avonds in m'n eentje (op weg naar stad of supermarkt) langs groepen negers, Marokkanen, Bosniërs en blanke hangjongeren: Toch gebeurt me nooit iets, vandaar dat ik behoorlijk twijfel aan het verhaal van TS.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:59 schreef Bupatih het volgende:
Haha, je hebt een blauwtje opgelopen bij een neger.
WoW, mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:01 schreef cultheld het volgende:
Ik loop bijna dagelijks 's avonds in m'n eentje (op weg naar stad of supermarkt) langs groepen negers, Marokkanen, Bosniërs en blanke hangjongeren: Toch gebeurt me nooit iets, vandaar dat ik behoorlijk twijfel aan het verhaal van TS.
Maar jij ziet er waarschijnlijk zo breed en sterk uit dat ze weten dat ze niet met jou moeten spottenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:01 schreef cultheld het volgende:
beter een eenzame rukker dan een vriendin met een backlog ten grootte van de Bijbelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:49 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat is geen slet man.![]()
En trouwens, lekker makkelijk roepen of niet? Terwijl jezelf alleen je rechter vuistje te grazen neemt.
Ik ook niet maar dat wil nog niet zeggen dat het niet kan en nergens voorkomtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:01 schreef cultheld het volgende:
een hoer voor een hoer uitschelden is niet zo leuk..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:04 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Mischien omdat jij een dan ook een echte hoer bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |