Ja hoor, het was weer eens zo ver, de locale allochtonen united stond vannacht weer alles en iedereen buiten(gezien het feit ze nergens meer binnen komen) te intimideren. Zo dus ook mij, en mijn vriendin. Ik zag ze al staan op een afstandje, maar bij 1 van die gasten heeft mijn broertje in het voetbalteam gezeten, dus ik dacht, daar kan je zo even langs lopen. Niet dus, ik was ze nog niet eens gepasseerd, of ze begonnen mijn vriendin al voor hoer uit te maken. Niet dat ik daarom een paar vuisten laat vliegen, dus we liepen gewoon verder. Maar 1 maal langs die lui heen gelopen, kwamen de stoerste, een turk met een bont kraag, en een zwarte gast, recht voor mijn neus staan, en vonden het nodig om mij te laten stoppen, om vervolgens nog maar eens te zeggen dat mijn vriendin een k*nker hoer was. Op dat moment wist ik al zeker dat ik daar niet zonder vechten weg kon komen. Dus ik haal uit naar die tyfus tering kloten maatschappelijke profiteur, waarna hij gestrekt ging. Dit was echter een niet al te slim plan gezien, zijn vrienden (4 stuks) er ook nog waren. Dus op het gegeven moment haalt die joekel naar mij uit, en raakt mij vol op mijn oogkas(die dus nu blauw is) vervolgens ben ik gek geworden, en heb een fietspomp van een fiets afgetrokken, die ik vervolgens kapot heb geslagen op die aap zijn hoofd, waarna ik een trap in mijn rug kreeg van zo'n wigger. Ik viel op de grond, maar wist snel weer op te staan, zodat ik die kloten wigger ook nog een vuist op zijn kaak kon zetten.
Dit was tevens de laatste klap die werd uitgedeeld. En die achterlijke stink syrier die bij mijn broertje in het elftal had gezeten, stond er een beetje bij te schreeuwen samen met mijn vriendin: Niet doen, kappen nou!. En dat terwijl die kut schooier al meerdere malen bij ons aan tafel heeft gezeten. Die neger komt er vanavond wel achter. Zal ik die mafkees eens met mijn ''matties'' opzoeken. Hoewel dat niet nodig is, gezien ik die aap zelf ook wel een lesje kan leren.
Klacht: Ruzie zoekende economische profiteurs
[ Bericht 1% gewijzigd door Sjakie01 op 27-01-2007 17:05:12 ]