beter een eenzame rukker dan een vriendin met een backlog ten grootte van de Bijbelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:49 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat is geen slet man.![]()
En trouwens, lekker makkelijk roepen of niet? Terwijl jezelf alleen je rechter vuistje te grazen neemt.
Ik ook niet maar dat wil nog niet zeggen dat het niet kan en nergens voorkomtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:01 schreef cultheld het volgende:
Ik loop bijna dagelijks 's avonds in m'n eentje (op weg naar stad of supermarkt) langs groepen negers, Marokkanen, Bosniërs en blanke hangjongeren: Toch gebeurt me nooit iets, vandaar dat ik behoorlijk twijfel aan het verhaal van TS.
een hoer voor een hoer uitschelden is niet zo leuk..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:04 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Mischien omdat jij een dan ook een echte hoer bent!
Ik kwam ze in het centrum tegen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:58 schreef Athmozz het volgende:
in een normale buurt uitgaan waar dat soort volk niet rondloopt lost het probleem ook op...
En als je er zelf woont heb je dikke pech, kan je enkel hopen dat je ouders het ook eens beu worden en verhuizen.
hadden ze toevallig geen vragenlijstjes bij zich?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:19 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik kwam ze in het centrum tegen.
het is feed the worldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ploertendoder for t3h pwn
TS je kon de ruzie ook voorkomen door het volgende te zingen:
Freeeeeee the worldddddddd, let them know it's christmas time
Dat komt omdat je zelf een turk bent man!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:01 schreef cultheld het volgende:
Ik loop bijna dagelijks 's avonds in m'n eentje (op weg naar stad of supermarkt) langs groepen negers, Marokkanen, Bosniërs en blanke hangjongeren: Toch gebeurt me nooit iets, vandaar dat ik behoorlijk twijfel aan het verhaal van TS.
Veel succes bij het zoeken naar een vriendin in Harlingen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
beter een eenzame rukker dan een vriendin met een backlog ten grootte van de Bijbel![]()
Onduidelijke zangersquote:
Ze zingen niet in limburgs dialect hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Onduidelijke zangersook zoiets gaars
euh, nee?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:21 schreef postmortum het volgende:
TS je hebt wel vaak ruzie met allochtonen he![]()
ok verkeerde dan in gedachten sorryquote:
Daar zit het probleemquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze zingen niet in limburgs dialect hoor![]()
sjeng aon de geng lalaquote:
Dat zal best wel, kneusjes worden wel vaker geslagen, maar niet alleen door Turken en negers. Als TS de waarheid spreekt, baalt ie gewoon dat ie een pispaaltje isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat wil nog niet zeggen dat het niet kan en nergens voorkomt
Dan is het niet erg neequote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zal best wel, kneusjes worden wel vaker geslagen, maar niet alleen door Turken en negers. Als TS de waarheid spreekt, baalt ie gewoon dat ie een pispaaltje is.
Ja goede redenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:31 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik heb ook nooit last van buitenlandse mensen.
Je zult het wel uitlokken op de een of andere manier.
Mischien staat je gezicht ze niet aan, of draag je gabberkleren en ben je kaal.
ja en het is altijd een kleine groep die het verpest voor de restquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:32 schreef IHVK het volgende:
Wat een verhaal weer.
Een kwestie van selectie.quote:
Ja of de Limburgers natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja en het is altijd een kleine groep die het verpest voor de rest![]()
Dat is jouw conclusie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja want iemand in een elkaar slaan is ok
Trieste kerel ben je![]()
natuurlijke selectiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |