Nope...................quote:
Zo ongeveer elke sponsor op die auto is Albers...quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:42 schreef roelofjan het volgende:
Ok, geen sponsors en nog geen enkele testkilometer gemaakt....
Dat gaat vast een succes worden.
Ik las op internet ergens dat ze in turkije de b-spec konden inzetten, Race 12 van de 17quote:Op maandag 5 februari 2007 21:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er komt dus een B-versie halverwege het seizoen.
Spyker wordt bijgespijkerd...![]()
Pfff ja en de belangrijkste toevallig van Sutil. Zo kan je wel ff doorgaan natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke sponsor op die auto is Albers...
Welke dan???quote:Op maandag 5 februari 2007 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke sponsor op die auto is Albers...
Dat is genaaid voor Spyker.
Geen titelsponsor, lege vleugels, lege side-pods
Dan liggen ze nog altijd voor op Toro Rosso en Super Aguri. Die gaan namelijk nog later pas testkilomters maken met de nieuwe bolide.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:42 schreef roelofjan het volgende:
Ok, geen sponsors en nog geen enkele testkilometer gemaakt....
Dat gaat vast een succes worden.
Maar terug naar Nederland is het al 11 uur vliegen toch???quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:02 schreef Googolplexian het volgende:
Schiet mij iets te binnen (betreft dat Giedo van der Garde verhaal).
Als hij nou getekend heeft bij Super Aguri en binnen 9 uur in Nederland tekent (als het Super Aguri contract in Japan ligt) ... dan is de datum en tijd van de handtekening op het contract van Spyker "eerder" dan die op dat van SA. Ben benieuwd hoe die uit gaat pakken (Giedogate).
brainfart ...
Le Faxquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar terug naar Nederland is het al 11 uur vliegen toch???
True.....quote:
Toen het contract met Super Aguri gesloten werd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Giedo was in Spanje voor de tests weten we nog mensen
en 11 uur vliegen vanuit Spanje lijkt me zwaar onmogelijk tenzij Kelly het vliegtuig bestuurd
Dat kun je niet zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:57 schreef TJDoornbos het volgende:
prestaties en spijker gaan tot turkije niet hand in hand
Juist, het valt me op dat iedereen zo enorm negatieg is over de eerste versie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeggenpas na de eerste tests.....
Helemaal als je de ontwerpfilosofie bekijkt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Juist, het valt me op dat iedereen zo enorm negatieg is over de eerste versie.
Ok Gascoyne zal vast en zeker een betere ontwerper zijn, maar een James Key zal toch ook wel een auto kunnen ontwerpen die niet op voorhand al als traag gezien kan worden.
Zelfs dan is er weinig over te melden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeggenpas na de eerste tests.....
Er is dan weinig over te zeggen, maar wel of de bolide beter is dan vorig seizoen. Ik denk dat dat prioriteit nr. 1 is.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zelfs dan is er weinig over te melden.
Al moet ik zeggen dat het aannemen van 4 testrijders, geen echte hoofdsponsor (allemaal kleintjes) en het late tijdstip van testen niet echt bemoedigend is. Nog steeds vreemd dat een andere Nederlandse bank niet inspringt als sponsor. Dat ING (met hun oranje) voor Renault gaat is ergens nog wel te begrijpen ... maar wel jammer.
Ik denk dat ze in ieder geval Super Aguri voorbij zijn![]()
... betrouwbaar zit nu ook wel goed (motorisch dan) maar STR rijdt met dezelfde motor. Wordt iig een spannend seizoen en KAN NIET WACHTEN!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:38 schreef TJDoornbos het volgende:
In F1racing geef Mike zelf aan dat ze pas halverwege het seizoen gaan meedoen en tot die tijd overleven is.
Ow weet niet waar dat contract getekend is maar toen die gebeld werd en moest vertrekken om bij Spijker te tekenen wastie in Spanje dacht ik
Ja maar die rijden in een Red Bull en een Honda.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan liggen ze nog altijd voor op Toro Rosso en Super Aguri. Die gaan namelijk nog later pas testkilomters maken met de nieuwe bolide.
Lijkt me niet echt een unieke ontwerpfilosofie Sanger...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Helemaal als je de ontwerpfilosofie bekijkt.
Ze hebben primair gecontreerd om die onderdelen te verbeteren waarvan bekend was dat ze op de M16 niet goed genoeg waren. De bolide kan dus alleen maar beter zijn dan de M16. Dat gecombineerd met een betere motor moet toch wel een stap voorwaarts zijn.
Overigens verwacht ik niet dat Spyker ineens in de punten rijdt, het belangrijkste is dat ze zich tov vorig seizoen sterk hebben verbeterd.
Natuurlijk niet nee, maar dat houdt in dat het team wel vooruitgang boekt, en dat is in dit stadium het belangrijkste.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een unieke ontwerpfilosofie Sanger...
Ieder team heeft afgelopen winter de minpunten van hun auto geprobeerd te verbeteren.
Deze nieuwe auto zal vast wel sneller zijn dan de oude, maar dit geld voor ieder team...
Dus hoe het er nu voor staat kunnen we alleen maar gokken, na de eerste race weten we pas feiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |