abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46006652
Terug Vind Post!
Calmer than you are
  maandag 5 februari 2007 @ 14:34:45 #162
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46007017
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:22 schreef roelofjan het volgende:

[..]
Nope...................
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 5 februari 2007 @ 14:35:30 #163
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46007033
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46007882
Ik vind de kleurstelling wel ok
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  maandag 5 februari 2007 @ 16:30:14 #165
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_46010780
betekent wel dat MCLaren sneller is dan de Ferrari
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 5 februari 2007 @ 18:16:18 #166
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46014278
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:22 schreef roelofjan het volgende:

[..]
Zo ongeveer elke sponsor op die auto is Albers...

Dat is genaaid voor Spyker.
Geen titelsponsor, lege vleugels, lege side-pods
pi_46015108
Ok, geen sponsors en nog geen enkele testkilometer gemaakt....

Dat gaat vast een succes worden.
pi_46015292
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:42 schreef roelofjan het volgende:
Ok, geen sponsors en nog geen enkele testkilometer gemaakt....

Dat gaat vast een succes worden.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  maandag 5 februari 2007 @ 20:54:09 #169
102466 cappp
Ondertitel
pi_46020254
Topteam idd
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_46022642
Er komt dus een B-versie halverwege het seizoen.

Spyker wordt bijgespijkerd...
Calmer than you are
  maandag 5 februari 2007 @ 22:12:10 #171
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46023379
mooie wagen, en een goed kleur oranje


Mijn handen jeuken al voor de eerste GP nog 38 dagen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46023555
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er komt dus een B-versie halverwege het seizoen.

Spyker wordt bijgespijkerd...
Ik las op internet ergens dat ze in turkije de b-spec konden inzetten, Race 12 van de 17
pi_46024989
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Zo ongeveer elke sponsor op die auto is Albers...
Pfff ja en de belangrijkste toevallig van Sutil. Zo kan je wel ff doorgaan natuurlijk.
Het zal niet meteen hosanna zijn, maar ook echt niet meteen kut zoals jij het doet voorkomen.
pi_46031109
Schiet mij iets te binnen (betreft dat Giedo van der Garde verhaal).

Als hij nou getekend heeft bij Super Aguri en binnen 9 uur in Nederland tekent (als het Super Aguri contract in Japan ligt) ... dan is de datum en tijd van de handtekening op het contract van Spyker "eerder" dan die op dat van SA. Ben benieuwd hoe die uit gaat pakken (Giedogate).

brainfart ...
Calm down, please!
pi_46031160


Leuk je weer eens te zien Googol
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_46031170
Calm down, please!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:30:41 #177
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46031322
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Zo ongeveer elke sponsor op die auto is Albers...

Dat is genaaid voor Spyker.
Geen titelsponsor, lege vleugels, lege side-pods
Welke dan???

Ik zie alleen MAN en McGregor. De grootste (Medion) is van Sutil.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:32:14 #178
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46031338
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:42 schreef roelofjan het volgende:
Ok, geen sponsors en nog geen enkele testkilometer gemaakt....

Dat gaat vast een succes worden.
Dan liggen ze nog altijd voor op Toro Rosso en Super Aguri. Die gaan namelijk nog later pas testkilomters maken met de nieuwe bolide.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:32:57 #179
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46031344
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:02 schreef Googolplexian het volgende:
Schiet mij iets te binnen (betreft dat Giedo van der Garde verhaal).

Als hij nou getekend heeft bij Super Aguri en binnen 9 uur in Nederland tekent (als het Super Aguri contract in Japan ligt) ... dan is de datum en tijd van de handtekening op het contract van Spyker "eerder" dan die op dat van SA. Ben benieuwd hoe die uit gaat pakken (Giedogate).

brainfart ...
Maar terug naar Nederland is het al 11 uur vliegen toch???
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46031443
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar terug naar Nederland is het al 11 uur vliegen toch???
Le Fax
Calm down, please!
pi_46031498
Giedo was in Spanje voor de tests weten we nog mensen

en 11 uur vliegen vanuit Spanje lijkt me zwaar onmogelijk tenzij Kelly het vliegtuig bestuurd
  dinsdag 6 februari 2007 @ 08:56:27 #182
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46031551
Damm dat ding is oranje

Had wel iets meer zwart tussen gemogen, zou er wat stoerder uit zien.
Ben erg benieuwd naar de presetaties.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46031559
prestaties en spijker gaan tot turkije niet hand in hand
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:06:38 #184
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46031687
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:45 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Le Fax
True.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:07:10 #185
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46031694
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Giedo was in Spanje voor de tests weten we nog mensen

en 11 uur vliegen vanuit Spanje lijkt me zwaar onmogelijk tenzij Kelly het vliegtuig bestuurd
Toen het contract met Super Aguri gesloten werd?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:07:54 #186
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46031698
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:57 schreef TJDoornbos het volgende:
prestaties en spijker gaan tot turkije niet hand in hand
Dat kun je niet zeggen pas na de eerste tests.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46031774
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat kun je niet zeggen pas na de eerste tests.....
Juist, het valt me op dat iedereen zo enorm negatieg is over de eerste versie.
Ok Gascoyne zal vast en zeker een betere ontwerper zijn, maar een James Key zal toch ook wel een auto kunnen ontwerpen die niet op voorhand al als traag gezien kan worden.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:15:48 #188
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46031830
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:12 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Juist, het valt me op dat iedereen zo enorm negatieg is over de eerste versie.
Ok Gascoyne zal vast en zeker een betere ontwerper zijn, maar een James Key zal toch ook wel een auto kunnen ontwerpen die niet op voorhand al als traag gezien kan worden.
Helemaal als je de ontwerpfilosofie bekijkt.

Ze hebben primair gecontreerd om die onderdelen te verbeteren waarvan bekend was dat ze op de M16 niet goed genoeg waren. De bolide kan dus alleen maar beter zijn dan de M16. Dat gecombineerd met een betere motor moet toch wel een stap voorwaarts zijn.

Overigens verwacht ik niet dat Spyker ineens in de punten rijdt, het belangrijkste is dat ze zich tov vorig seizoen sterk hebben verbeterd.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46031843
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat kun je niet zeggen pas na de eerste tests.....
Zelfs dan is er weinig over te melden.
Al moet ik zeggen dat het aannemen van 4 testrijders, geen echte hoofdsponsor (allemaal kleintjes) en het late tijdstip van testen niet echt bemoedigend is. Nog steeds vreemd dat een andere Nederlandse bank niet inspringt als sponsor. Dat ING (met hun oranje) voor Renault gaat is ergens nog wel te begrijpen ... maar wel jammer.

Ik denk dat ze in ieder geval Super Aguri voorbij zijn ... betrouwbaar zit nu ook wel goed (motorisch dan) maar STR rijdt met dezelfde motor. Wordt iig een spannend seizoen en KAN NIET WACHTEN!
Calm down, please!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:25:29 #190
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46032006
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:16 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Zelfs dan is er weinig over te melden.
Al moet ik zeggen dat het aannemen van 4 testrijders, geen echte hoofdsponsor (allemaal kleintjes) en het late tijdstip van testen niet echt bemoedigend is. Nog steeds vreemd dat een andere Nederlandse bank niet inspringt als sponsor. Dat ING (met hun oranje) voor Renault gaat is ergens nog wel te begrijpen ... maar wel jammer.

Ik denk dat ze in ieder geval Super Aguri voorbij zijn ... betrouwbaar zit nu ook wel goed (motorisch dan) maar STR rijdt met dezelfde motor. Wordt iig een spannend seizoen en KAN NIET WACHTEN!
Er is dan weinig over te zeggen, maar wel of de bolide beter is dan vorig seizoen. Ik denk dat dat prioriteit nr. 1 is.....

Ik denk dat die 4 testrijders de functie van oofdsponsor moeten opvangen....oftewel ze hebben allen wat budget mee moeten brengen. En ze zijn nog steeds bezig met een hoofdsponsor. Het late tijdstip van testen is een combinatie van factoren, en in mijn ogen een juiste keuze geweest. Als je de motor pas op 15 december hebt, en dan nog moet inpassen in je chassis ben je niet klaar voor de laatste december test. Testen met de oude bolide had geen nut omdat deze wezenlijk verschilde van de nieuwe.

Ik verwacht ook dat ze SA pakken, en STR ook. Die schijnen problemen te hebben de Ferrari motor in het chassis in te passen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_46032223
In F1racing geef Mike zelf aan dat ze pas halverwege het seizoen gaan meedoen en tot die tijd overleven is.

Ow weet niet waar dat contract getekend is maar toen die gebeld werd en moest vertrekken om bij Spijker te tekenen wastie in Spanje dacht ik
pi_46032371
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:38 schreef TJDoornbos het volgende:
In F1racing geef Mike zelf aan dat ze pas halverwege het seizoen gaan meedoen en tot die tijd overleven is.

Ow weet niet waar dat contract getekend is maar toen die gebeld werd en moest vertrekken om bij Spijker te tekenen wastie in Spanje dacht ik
Leer nu eens om het enige Nederlandse F1 team correct te schrijven!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_46032450
man maak je niet zo druk
pi_46032463
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Dan liggen ze nog altijd voor op Toro Rosso en Super Aguri. Die gaan namelijk nog later pas testkilomters maken met de nieuwe bolide.
Ja maar die rijden in een Red Bull en een Honda.

Die maken dus al kilometers...
pi_46032476
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:50 schreef TJDoornbos het volgende:
man maak je niet zo druk
't scheelt je anders elke keer wel 1 letter tiepen typen
Calm down, please!
pi_46032558
Lekker belangrijk die ene letter

Ik verwacht toch veel van Davidson wellicht lullig voor Chris en Spyker, maar denk dat Ant een plaag gaat wezen. En verder ben ik benieuwd naar de RB3 want die presteert voorlopig 0 en met beetje geluk blijft dat net als in 2006 weinig Dat zou dan nog erger gelden voor STR want die hebben het mindere personeel van die 2 maar wel zelfde chassis!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:30:22 #197
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_46034872
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Helemaal als je de ontwerpfilosofie bekijkt.

Ze hebben primair gecontreerd om die onderdelen te verbeteren waarvan bekend was dat ze op de M16 niet goed genoeg waren. De bolide kan dus alleen maar beter zijn dan de M16. Dat gecombineerd met een betere motor moet toch wel een stap voorwaarts zijn.

Overigens verwacht ik niet dat Spyker ineens in de punten rijdt, het belangrijkste is dat ze zich tov vorig seizoen sterk hebben verbeterd.
Lijkt me niet echt een unieke ontwerpfilosofie Sanger...
Ieder team heeft afgelopen winter de minpunten van hun auto geprobeerd te verbeteren.
Deze nieuwe auto zal vast wel sneller zijn dan de oude, maar dit geld voor ieder team...
Dus hoe het er nu voor staat kunnen we alleen maar gokken, na de eerste race weten we pas feiten
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_46035290
Karthikeyan ook in Le Mans?

ik hoop van niet
Only when close to death, you really feel alive
pi_46035505
die haalt de 2 uur niet eens
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:28:46 #200
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_46036704
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:30 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt een unieke ontwerpfilosofie Sanger...
Ieder team heeft afgelopen winter de minpunten van hun auto geprobeerd te verbeteren.
Deze nieuwe auto zal vast wel sneller zijn dan de oude, maar dit geld voor ieder team...
Dus hoe het er nu voor staat kunnen we alleen maar gokken, na de eerste race weten we pas feiten
Natuurlijk niet nee, maar dat houdt in dat het team wel vooruitgang boekt, en dat is in dit stadium het belangrijkste.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')