Dat zou kunnen, maarrr.... zowel BBNN als SHIN zullen beseffen dat de eerste klap een daalder waard is. Zodra je in de minderheid bent, word je een voor een afgeserveerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:56 schreef itsme het volgende:
[..]
zou het inderdaad zo gaan dat de meerderheid bepaalt?
Absoluut, ook omdat Nena hem nu niet bepaald corrigeert. Maar dit doet 'ie goed, leuk om samen met het baasje bezig te zijn. Dat zegt die meneer dus ook net.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Gezien zijn gedrag in huis had ik verwacht dat Benji echt onopgevoed was, maar dat valt erg mee nu.
Woef!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:10 schreef demins het volgende:
Leuk om weer eens een normaal mens te horen praten op de streams!
Meerderheid gaat nooit werken, want de gene op de schopstoel stemt niet, dus heb je automatisch meerdereheid. Dan gaat het om wie het eerst aanvraagd wint.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maarrr.... zowel BBNN als SHIN zullen beseffen dat de eerste klap een daalder waard is. Zodra je in de minderheid bent, word je een voor een afgeserveerd.
Aan de andere kant: er kan in een paar maanden een hoop gebeuren.
Denk maar eens aan hoofdluis!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:10 schreef Ecila111 het volgende:
Leuk dat Benji er weer is maar voor de voortgang van de vête: jammer want dieren verbroederen.
Dat betekent nú zo snel mogelijk een preventieve aanvraag doen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Meerderheid gaat nooit werken, want de gene op de schopstoel stemt niet, dus heb je automatisch meerdereheid. Dan gaat het om wie het eerst aanvraagd wint.
Ik denk eerder dat ze gezegd gaat worden dat ze moeten kijken wie bijdraagd aan het programma en ze dus niet bang moeten zijn om uit hun eigen groep mensen te offeren. Ik voorspel dat Bart op de schopstoel zit.
Oef, je stelt me helemaal gerust.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Meerderheid gaat nooit werken, want de gene op de schopstoel stemt niet, dus heb je automatisch meerdereheid. Dan gaat het om wie het eerst aanvraagd wint.
Ik denk eerder dat ze gezegd gaat worden dat ze moeten kijken wie bijdraagd aan het programma en ze dus niet bang moeten zijn om uit hun eigen groep mensen te offeren. Ik voorspel dat Bart op de schopstoel zit.
John de Mol eruit!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dat betekent nú zo snel mogelijk een preventieve aanvraag doen!
Hij gaat niet tekenen voor de nieuwe regels, hoorde ik dat goed?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:23 schreef demins het volgende:
Daar heb je Bart "dat is mooi" Driesen ook weer!![]()
Hij heeft echt een karma van saaiheid om zich heen hangen idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik voorspel dat Bart op de schopstoel zit.
Dieren hebben vlooien, geen luizen toch? Of een goeie teek.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |