quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
die 10 seconden moest je ff geduld hebben![]()
doe je ook is wat voor de kostquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben zowaar echt aan het werk werk. Dat is wel het laatst wat ik zou verwachten
.
En het wordt alleen maar drukker vannacht!.
whehehehehehehehehequote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben zowaar echt aan het werk werk. Dat is wel het laatst wat ik zou verwachten
.
En het wordt alleen maar drukker vannacht!.
Precies, ga eens boeven vangen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:04 schreef sjimz het volgende:
Ik ga dinsdag ook maar weer eens werken.. zit al weer veel te lang thuis
Ik denk dat de boeven op dit moment sneller ter been zijn dan ik benquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies, ga eens boeven vangen!
We Are Scientists is trouwens een geniale band.
Dat zijn ze standaardquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de boeven op dit moment sneller ter been zijn dan ik ben
Lach maarquote:
Nee, ik kon niet. Soort van dan. Ik had geen zin om veel te veel geld neer te tellen voor een retourtje A'dam als ik diezelfde avond nog moest werken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lach maar. Alleen maar telefoon, jankende Amerikaanse kutkinderen. Die checken ook nog eens allemaal in mijn dienst uit
! En ik wilde nog wel zo graag studeren
.
Was je nog naar die borrel geweest?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:12 schreef borisz het volgende:
Hans Klok stond hier gister nog bijna voor de deur![]()
wat moest hij in Ijmuiden dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:12 schreef borisz het volgende:
Hans Klok stond hier gister nog bijna voor de deur![]()
quote:
Maar hij had gister een optreden in Utrecht?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:15 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Hij parkeerde zijn auto en liep de schouwburg in van IJmuiden, ik woon er schuin vanaf![]()
Dat is de illusie!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar hij had gister een optreden in Utrecht?
Hij heeft een dubbelganger!
Godver! Dacht ik eindelijk een BN-er (een Bekende Wereldbewonder zelfs!) in te checken was hij het niet!quote:
checken? Ik raise meestal!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Godver! Dacht ik eindelijk een BN-er (een Bekende Wereldbewonder zelfs!) in te checken was hij het niet!
Ik ben te sloom voor al die trucjes.
Dan ga ik all in! (krijg ik dan ook zo'n mooi bandje?)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
"Nee meneer, voor vanavond is uw kamer het driedubbele waard."
Hans Klok was er al vroeg op de dag in IJmuiden, en optreden deed hij zeker niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Godver! Dacht ik eindelijk een BN-er (een Bekende Wereldbewonder zelfs!) in te checken was hij het niet!
Ik ben te sloom voor al die trucjes.
Ik raise vaker niet dan wel.quote:
Het is een NH hotel, geen all-inclusive! Je moet betalen hier! En nog veel te veel voor een nacht ook, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ga ik all in! (krijg ik dan ook zo'n mooi bandje?)
Ik race ook vaak!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik raise vaker niet dan wel.
Is hij echt alcoholist dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
VoreG met de AA dus.
En de negers van gemiddelde lengte niet te vergeten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehehehehe.
Al die grote negers die je dan tegenkomt.
Nee die zitten niet in het hotelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben de cheerleaders ook een etage ?.
Dat zijn dus echt gasten van 5 bij 5 die bezopen uit de stad terug komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehehehehe.
Al die grote negers die je dan tegenkomt.
In A'dam...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je maar weet waar ze wel zitten![]()
Whehe.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is er een uit zn hol gekropen hoor!
Onze Wereldkampioen Koikarperneuken toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:28 schreef borisz het volgende:
leuke plaat uit de freak 11 Revelations - Johan Gielen![]()
zoietsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Onze Wereldkampioen Koikarperneuken toch?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
In A'dam.......
Veel leuker is Holiday on Ice, die hebben ook altijd een hele verdieping.
Ik ben niet zo van het vissen neuken!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet wel Koi's zeggen sjimz, anders is het zo dubbel op.
FF wijntje erbijquote:
He, ik heb altijd gedacht van wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het vissen neuken!
quads! netjes hoor!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:32 schreef RayMania het volgende:
Hehe, in die SnG moest ik allin gaan door lage chipcount:
Klik.
Agenten zijn van het mierenneukenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
He, ik heb altijd gedacht van wel.
Nee ik ben meer van het mieren neuken!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
He, ik heb altijd gedacht van wel.
Geweldig, genieten!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:32 schreef RayMania het volgende:
Hehe, in die SnG moest ik allin gaan door lage chipcount:
Klik.
Dan invalide agenten!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Burgers zijn altijd sneller dan agenten
In bed moet je ook geen bier gooien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:32 schreef sjimz het volgende:
Ik ben maar van het bier afgegaan. Dat vond mijn vriendin niet echt fijn zo in bed.
drankmisbruik toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
In bed moet je ook geen bier gooien.
Ja, zonde van de drank.quote:
Ze was moe.. Ze heeft hard moeten werken.. in tegenstelling tot wat ik vandaag heb gedaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zonde van de drank.
Andere vloeistoffen zijn beter in bed te besteden.
gesmolten chocola?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zonde van de drank.
Andere vloeistoffen zijn beter in bed te besteden.
Niet alleen vandaag...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze was moe.. Ze heeft hard moeten werken.. in tegenstelling tot wat ik vandaag heb gedaan
Hey, ik ben er gewoon hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:38 schreef sjimz het volgende:
Ze was moe.. Ze heeft hard moeten werken.. in tegenstelling tot wat ik vandaag heb gedaan
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey, ik ben er gewoon hoor.
Hard gewerkt, moe etc etc.
Kom op, ik gipzz je zo in hoor
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wellicht als je niet alleen in bed ligt VoreG, maar dat zal jou niet gebeuren.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet alleen in bed liggen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trusteh, Jummie!quote:
Dan heb ik alles gedroomdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet alleen in bed liggen zal jou niet overkomen nee. Dat je dus alleen in bed ligt.
Joker.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Geweest is het mooi, weltrusten.
Vond ik ook al. Ik volg de route, maar ga een hol verder als je het niet erg vindtquote:
Weet je wat?quote:
Die kom ik zo weer tegen in ons bedje.quote:
Nee hoor, 3.30 was de planning, ze komen net de baan op.quote:
Ja Serena heeft twee flush met een Aas en Sharapova kickt in the bit with her kneequote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:00 schreef dndiek het volgende:
Alles goed aan de pokertafel?
Òei oei, tijd om te gaan slapen dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Serena heeft twee flush met een Aas en Sharapova kickt in the bit with her knee
Gonzalez - Federer gaat een fantastische finale worden hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:56 schreef popolon het volgende:
Er moet wel weinig op tv zijn wil ik tennis gaan kijken.
Dat zijn de echte atleten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 05:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, bekende bowlers.
Right on brother.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 05:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
In hart en nieren.
Hehe vervelendquote:
maandagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe vervelend
Ik ga zo een vriendin helpen met verhuizen... moet ook gebeuren
Wanneer gaat 't gips er eigenlijk af ?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
maandag
Heb zo een afspraak met de trouwfotograaf.![]()
Zon fotograaf gaat me inderdaad veel kosten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]spannend
Dat gaat je veel kosten zo'n fotograaf.... zowiezo is het een duur 'grapje'
Trouwens gisteren moest ik blazen vlakbij de RAI..... ik had natuurlijk niks op... maar ze hadden geen BOB sleutelhangers meer
ik kreeg vorig weekeinde ook geen BOB-sleutelhangerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]spannend
Dat gaat je veel kosten zo'n fotograaf.... zowiezo is het een duur 'grapje'
Trouwens gisteren moest ik blazen vlakbij de RAI..... ik had natuurlijk niks op... maar ze hadden geen BOB sleutelhangers meer
in FOT zitten ook wat hobby fotofreaks misschien is dat ook nog een optiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
maandag
Heb zo een afspraak met de trouwfotograaf.![]()
ja eng hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:51 schreef Suijk het volgende:
Ojee, PH in de grote stad!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:31 schreef Eilanden het volgende:
Claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaautje
Klaar voor een grote overwinning morgen voor FCG?
Ikke wel. Het MOET!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:31 schreef Eilanden het volgende:
Claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaautje
Klaar voor een grote overwinning morgen voor FCG?
Ik ook niet, maar ik rijd dan ook geen auto.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:26 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nog nooit moeten blazen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik rijd dan ook geen auto.
ik wel en heb nog niet eens mn rijbewijsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:26 schreef Suijk het volgende:
Ik heb nog nooit moeten blazen.
Blazen of blasen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik wel en heb nog niet eens mn rijbewijs
Volgens mij ook welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En het wordt volgens mij ook wel weer eens tijd voor thuisoverwinning toch?
aanstaande vrijdag mogen jullie wel winnen maar zondag even nietquote:
Kan ik me niks bij voorstellenquote:
ik las 1990quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:51 schreef methodmich het volgende:
Borisz, dat is natuurlijk niet helemaal serieus hoor... Bovendien was Ronaldo in 1980 pas vier jaar, dus reed ie nog op een fiets met zijwieltjes.
Was een geintje van André.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:47 schreef borisz het volgende:
omfg mich dat je de fietsenmaker van Ronaldo weet![]()
Het is alleen een wijvensportquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat is het voordeel van in de zaal spelen in de winter.
Het is geen sport, het is een hobbyquote:
Das de andere kant van 't land.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:12 schreef methodmich het volgende:
Wel gemengd douchen na afloop VoreG!
Met Mady Tims enzo.
En voor de derde keer "per ongeluk" zwanger. Ze weet niet hoe het werkt dus.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Die is al 30 joh.
Ik heb geen rijbewijs en m'n ouders zijn weg.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
En voor de derde keer "per ongeluk" zwanger. Ze weet niet hoe het werkt dus.
Maar Lego, rijd jij daar niet even voor naar Papendrecht dan?
No problem!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:54 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was een snelle verhuizing...
eiland nog bedankt voor 't bericht
Ach ja, whatever floats your boat.quote:
Ja wat je zegt Grover, ik kan alleen geen Engels.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach ja, whatever floats your boat.
hie is see ing dat je boot has to floow on de watterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja wat je zegt Grover, ik kan alleen geen Engels.
We hebben een woonboot, die ligt in de Amstel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
hie is see ing dat je boot has to floow on de watter
Uit een hol bedoel je?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef Eilanden het volgende:
Zijn Gay en Vaduz soms samen het bed uitgekropen ofzo![]()
Grappig verhaaltje. Wat een blunder ook van je over die Nederlands elftal vraagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:19 schreef methodmich het volgende:
Voor een kort verslagje van mijn tegenstander in de finale zie: http://forum.aswh.nl/viewtopic.php?t=817
De hetroseksuele details ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij bent toch juist zo van details?
Voor zover het typetje "Balkenende" door E.I. Landen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
hie is see ing dat je boot has to floow on de watter
Het lijkt wel voorjaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:46 schreef Suijk het volgende:
Ik zal het gesprek even een andere wending geven.
Wat is het weer bij jullie?
Lekker voetbalweer, alleen de velden werken niet meequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:46 schreef Suijk het volgende:
Ik zal het gesprek even een andere wending geven.
Wat is het weer bij jullie?
Dat is nog eens lekker wakker wordenquote:Strafpleiter Bram Moszkowicz doet aangifte tegen Jort Kelder wegens smaad en laster. Volgens Moszkowicz heeft Kelder vrijdag in het radioprogramma Standpunt.nl uitlatingen over zijn persoon gedaan die ver over de schreef gaan. De advocaat zal Kelder tevens langs civielrechtelijke weg aanpakken.
Hehe, denk het ook. Vanmorgen al weer een rondje hardgelopen, toen was het lekker!quote:
Jij doet het alleen voor de strakke pakkies en het omkleden in kleedkamerquote:
Om de Leeghwaterplas, langs de sportvelden van omniworld en de honkbalvelden, richting het spoor, door het bos der onverzetterlijken (o.i.d.). Is een rondje wat ik uit kan breiden als ik wil, van 7 tot 15 km. Geen auto's, soms een hond en lekker rustig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:59 schreef RayMania het volgende:
Suijk, waar loop je meestal hard dan?.
En een half uurtje later blauw met hier en daar wat lichte bewolking.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:01 schreef borisz het volgende:
grijs en blauw zonder zon
Ik heb net een afspraak gemaakt voor vrijdagmiddag 14:30quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Maar eerst zo naar de kapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dan moet je wel echt helemaal niks te doen hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:31 schreef borisz het volgende:
voor mensen die niks te doen hebben of voetbal willen kijken [FA Cup] Luton Town - Blackburn Rovers. 13.10 op BBC1!
Moest hij echt mee naar het bureau?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand die ik ken is half december een keer opgepakt omdat hij een ander persoon geduwd had bij een uitgaansgelegenheid. Het viel eigenlijk allemaal wel mee en dit bleek later ook op het bureau. Toch zou hij waarschijnlijk een boete krijgen. Inmiddels is het eind januari en hij heeft er niks meer van gehoord, is dit normaal?
Jup en mocht toen de (hulp)OvJ was gekomen weer weg. Heeft een uurtje daar gezeten ofzo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moest hij echt mee naar het bureau?
Dan is hij voorgeleid, heeft hij ook nog een verhoor af moeten leggen buiten de voorgeleiding om?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jup en mocht toen de (hulp)OvJ was gekomen weer weg. Heeft een uurtje daar gezeten ofzo.
Geen idee joh, dit zijn van die vragen uit de kroeg dat mensen naar me toe komen "he jij studeert toch rechten eh.. "uhh.. ja" Ow oke mooi blablabla. Meestal zeg ik dan dat ik er over na zal denken om er vervolgens nooit meer op terug te komenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef sjimz het volgende:
Dan is hij voorgeleid, heeft hij ook nog een verhoor af moeten leggen buiten de voorgeleiding om?
Dan moeten de agenten daarna proces verbaal op maken, maar daar hoeft de verdachte niet bij te zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee joh, dit zijn van die vragen uit de kroeg dat mensen naar me toe komen "he jij studeert toch rechten eh.. "uhh.. ja" Ow oke mooi blablabla. Meestal zeg ik dan dat ik er over na zal denken om er vervolgens nooit meer op terug te komenEn vraag dus niet alle preciese details.
Maar denk dat hij alleen door de poltie is verhoord.
Maar de kans is dus nog aanwezig dat hij een PV krijgt ofzo. 1.5 maand is best lang ? Of is dat normaal?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moeten de agenten daarna proces verbaal op maken, maar daar hoeft de verdachte niet bij te zijn.
Het kan dus zijn dat de Rechter Commisaris dit nog niet behandeld heeft maar de kans is ook groot dat er een sepo is omdat de hopper het al tegen heeft gehouden. Te kleine zaak. Kan ook tot een schikkingsvoorstel komen.
Als hij is voorgeleid dan moet hij sowieso bericht krijgen of er eventueel strafvervolging komt of niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar de kans is dus nog aanwezig dat hij een PV krijgt ofzo. 1.5 maand is best lang ? Of is dat normaal?
Hoort ie er sowieso iets van? Ook als het geseponeerd word?
Oke bedankt. Zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als hij is voorgeleid dan moet hij sowieso bericht krijgen of er eventueel strafvervolging komt of niet.
Dus ook bij een sepo krijgt hij bericht.
Ik denk dat hij beter plichten kan gaan studerenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:21 schreef sjimz het volgende:
Studeer jij rechten dan TR?
Ja, HBOquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:21 schreef sjimz het volgende:
Studeer jij rechten dan TR?
Ja, het is ook heel wat werk om 'civiel recht' of 'strafrecht' te typenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
netjes.
Wil je cr of sr richting in?
als apm/hap werk je graag met afkortingenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, het is ook heel wat werk om 'civiel recht' of 'strafrecht' te typen
ok blijf jij dan maar lkkr met afk. werkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
als apm/hap werk je graag met afkortingen
rgr tyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
ok blijf jij dan maar lkkr met afk. werken![]()
2quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:09 schreef RayMania het volgende:
Welk jaar zit je TR?
quote:
Dat is Golferquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als dat Bluezzz is, heb ik medelijden met golfer.
Als dat golfer is, heb ik medelijden met Bluezzzquote:
vertel het eensquote:
Weet je dat zeker?quote:
ja hoorquote:
Ajoh je kent dat wel; heerser op het middenveld, ballen afpakken, spel redelijk verdelen, gevaarlijk diepgaand, etc. Daarna aansluitend nog een half uur met het 1e meegedaan, maar dat ging ronduit kutquote:
Het was dus afgelast?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ajoh je kent dat wel; heerser op het middenveld, ballen afpakken, spel redelijk verdelen, gevaarlijk diepgaand, etc. Daarna aansluitend nog een half uur met het 1e meegedaan, maar dat ging ronduit kut![]()
Ach zulke wedstrijden heb je één keer in de 2 jaar, dan lukt er een keer wat.quote:
Jij studeert helemaal geen rechtenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee joh, dit zijn van die vragen uit de kroeg dat mensen naar me toe komen "he jij studeert toch rechten eh.. "uhh.. ja" Ow oke mooi blablabla. Meestal zeg ik dan dat ik er over na zal denken om er vervolgens nooit meer op terug te komenEn vraag dus niet alle preciese details.
Maar denk dat hij alleen door de poltie is verhoord.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als dat Bluezzz is, heb ik medelijden met golfer.
Tisser danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Spelen in sporthallen van school moet verboden worden, dammit.
Try: Publiek verplicht op 0.5m van de lijn, geen ruimte anders. Laag, ook nog. Speelt toch anders als je bij een verkeerde bal mensen kan torpederen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef VoreG het volgende:
Wat kan er slecht zijn aan een zaal?
boeiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Try: Publiek verplicht op 0.5m van de lijn, geen ruimte anders. Laag, ook nog. Speelt toch anders als je bij een verkeerde bal mensen kan torpederen.
Zwaar menselijk drama vanmiddag bij Legoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tegenstander heeft last van té veel teams, dus moesten we uitwijken naar zo'n schoolzaal. Zaal was crap, de palen stonden op een steun. (En kunnen dus omvallen, normaal zitten ze in de vloer.), kleedkamers hadden de odeur van voetbalschoenen die in geen 3 weken een keer frisse lucht hebben gezien. Enige goede waren de douches, die wél redelijk waren.
Okidoki.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:45 schreef sjimz het volgende:
golfer, we hebben al een fotograaf dus het aanbod vervalt helaas.
Toch bedankt!
Beetje het idee dat je een voetbalwedstrijd in je achtertuin hebtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tegenstander heeft last van té veel teams, dus moesten we uitwijken naar zo'n schoolzaal. Zaal was crap, de palen stonden op een steun. (En kunnen dus omvallen, normaal zitten ze in de vloer.), kleedkamers hadden de odeur van voetbalschoenen die in geen 3 weken een keer frisse lucht hebben gezien. Enige goede waren de douches, die wél redelijk waren.
Fabrique ziet er leuk uit! Ben er wel eens met een beurs geweest. Het ziet er, zoals de naam al zegt, als een fabriek, inclusief tegels die schots en scheef liggen en oude buizen e.d. aan de muur. Maar de sfeer is er zeker wel leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:51 schreef appelsientje het volgende:
http://www.defabrique.nl/
hier gaan we vanavond naar toe... bedrijfstfeest
ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Fabrique ziet er leuk uit! Ben er wel eens met een beurs geweest. Het ziet er, zoals de naam al zegt, als een fabriek, inclusief tegels die schots en scheef liggen en oude buizen e.d. aan de muur. Maar de sfeer is er zeker wel leuk
Het belangrijkste van het korfballen toch, de douchesessies?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Daar ben ik het mee oneens.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Beetje het idee dat je een voetbalwedstrijd in je achtertuin hebtHet welbekende B&A syndroom...
Niet gemengd vandaag.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het belangrijkste van het korfballen toch, de douchesessies?
Met palen, ballen en mandjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken zijn het wilde en natte orgies
Omdraaien en er achter zetten is dikke pret in die kleedkamer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar Lego scoort nooit meer dan een 6-je
Ik zou nee zeggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
http://forum.aswh.nl/viewtopic.php?p=21439#21439
Was dat een goal of niet, objectieve kijkers?
Ik zeg van wel, maar ja, dat is logisch.
Moeilijk te zeggen maar ik neig naar geen goal.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Het is moeilijk te zeggen omdat de hoek van waaruit de foto gemaakt wordt zorgt voor een vertekend beeldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef borisz het volgende:
lastige foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |