Zeker. Alleen, je moet je hoofd bewegen om alles te kunnen zien,quote:
Lijkt mij een goede beslissing, het proces lijkt daar nl. te stokken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen kennisgeving achterlaten en wel een pakketje bij de buren achterlaten is inderdaad waardeloos ben ik volledig met je eens.
Ik vraag me af wat klantenservice doet met dit soort klachten. Hopelijk worden deze externe chauffeurs ontslagen bij chronische nalatigheid.
quote:BAGHDAD Contrary to U.S. military statements, four U.S. soldiers did not die repelling a sneak attack at the governor's office in the Shiite holy city of Karbala last week. New information obtained by The Associated Press shows they were abducted and found dead or dying as far as 25 miles away.
http://www.editorandpubli(...)ontent_id=1003538279
Ja, toch?!quote:
Is dat niet een beetje erg zacht uitgedrukt, om iemand TOF te vindenquote:Nouja, dat ik het dus niet verschrikkelijk vind klinken. En dat ze niet een 13-uit-een-dozijn-zangeres is.
Ik heb het al draaien op een Vmware sessie. Ik ben er nog niet kapot van. Ik wacht gewoon lekker totdat Microsoft het gebruik van Windows XP onmogelijk maakt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
Straks eens even Windows Vista installeren en kijken of het wat is.
Ik durf het niet aan....Kijk eerst maar de kat uit de boom....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik heb het al draaien op een Vmware sessie. Ik ben er nog niet kapot van. Ik wacht gewoon lekker totdat Microsoft het gebruik van Windows XP onmogelijk maakt.
Ik wilde hem installeren op een andere schijf uit mijn oude computer maar is een Vmware sessie makkelijker en kan ik dat gewoon op de harde schijf van mijn zetten waar ik XP op draai?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik heb het al draaien op een Vmware sessie. Ik ben er nog niet kapot van. Ik wacht gewoon lekker totdat Microsoft het gebruik van Windows XP onmogelijk maakt.
VMware is een virtuele computer waarin je als het ware als in een zandbak allerlei dingen kunt doen zonder iets kapot te maken op je windows installatie. zie www.vmware.comquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wilde hem installeren op een andere schijf uit mijn oude computer maar is een Vmware sessie makkelijker en kan ik dat gewoon op de harde schijf van mijn zetten waar ik XP op draai?
Met dat programma voor uitgebreide skins kun je exact hetzelfde resultaat bereiken. Maar het ziet er wel goed uit inderdaad.quote:Grafisch ziet het er wel vet uit althans de plaatjes die ik ervan heb gezien.
Ik zal het straks eens proberen. Try before you buyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
VMware is een virtuele computer waarin je als het ware als in een zandbak allerlei dingen kunt doen zonder iets kapot te maken op je windows installatie. zie www.vmware.com
Met dat programma voor uitgebreide skins kun je exact hetzelfde resultaat bereiken. Maar het ziet er wel goed uit inderdaad.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Monidique het volgende:
Dat is je ringtone.
Mijn plaatje heeft nul met Björk te maken.quote:
Ja, ik vind dat best bewonderenswaardig voor iemand in de muziekindustrie. En dat anders heeft niet alleen betrekking op haar, maar ook op de muziek die ze maakt.quote:[..]
Is dat niet een beetje erg zacht uitgedrukt, om iemand TOF te vindenOf vind je haar zo TOF, puur voornamelijk omdat ze zo anders is?
Sinds wanneer is het Horst-Wessel lied van de SS?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef Monidique het volgende:
Dat is je ringtone.
"progressieven" willen anderen opdringen dingen te doen die ze niet willen. Zij nemen de vrijheid dus om anderen in hun vrijheid te beperken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:18 schreef problematiQue het volgende:
Iedereen wil persoonlijke vrijheden, conservatieven zijn alleen zo bekrompen dat ze vergeten dat niet iedereen de dingen wil doen die zij goedkeuren, en zodoende zijn ze voor minder persoonlijke vrijheden, maar alleen waar hun dit uitkomt en niet hun eigen vrijheid indamt.
Hoogste tijd dus dat alle verlichte zielen zich verzamelen op een waddeneiland en zichzelf onafhankelijk verkondigenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat is heel fijn dat je dat vind, maar de toekomst is nu eenmaal conservatief. Het toekomstige politieke landschap zal bestaan uit linkse conservatieven, centrum-rechtse conservatieven en hard rechts. Politieke correctheid zal worden verpulverd.
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef MrX1982 het volgende:
Een post in het lucht ledige vervang conservatief voor elke andere stroming en het klopt ook.
Nou, nee. Liberalisme vind ik niet dat je daar zou kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:26 schreef MrX1982 het volgende:
Een post in het lucht ledige vervang conservatief voor elke andere stroming en het klopt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |