Ik moet naar de kapper, om 10:00 in Maarheeze.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat doe je wel erg vroeg dan
zoek je iets stijlvols voor de begrafenis/crematie plechtigheid?
Er ligt een Helmondse vrouw naast je?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:44 schreef Ang3l het volgende:
Soms word je wakker temidden van een kluwen dekens en condooms en denk je "What de fok heb ik gisyeravond gedaan?!" en dna kijk je naast je en denk je ..... "kut"......
Wie!?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:44 schreef Ang3l het volgende:....... kater ...........
*op jacht naar boxershort*
Soms word je wakker temidden van een kluwen dekens en condooms en denk je "What de fok heb ik gisyeravond gedaan?!" en dna kijk je naast je en denk je ..... "kut"......
Volg de laatste trendsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb nieuwe schoenennu nog een nieuwe jas
mijn winterjas heb ik serieus al 5 jaar
meisje uit mn klas zei van de week: "jij kleedt je helemaal niet als homo!"
kan iemand me uitleggen hoe dat moet?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb nieuwe schoenennu nog een nieuwe jas
mijn winterjas heb ik serieus al 5 jaar
meisje uit mn klas zei van de week: "jij kleedt je helemaal niet als homo!"
kan iemand me uitleggen hoe dat moet?
mooooooie prent, mag ik weten wie de maker is en of er meer van te vinden is op internet>?? weet je dat misschien?quote:
http://www.ismaelalvarez.com/quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:54 schreef purmernoord het volgende:
[..]
mooooooie prent, mag ik weten wie de maker is en of er meer van te vinden is op internet>?? weet je dat misschien?
Alsof ik me als homo kleed.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet je even met CDP of Ang3l praten
Ik heb geen hoofdpijn gehad. Alleen enorm duf. Maar 4u geslapen of zo dus eigenlijk was ik vanochtend nog zat. Volgens mij had ik helemaal geen auto mogen rijden, maar ik moest naar de kapper.quote:
2 uur daar gezeten, vond ik toch lang genoeg!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben jij nu al van de kapper terug???
de vorige keer duurde dat toch veel langer ?
Pfff. Anders ik wel.quote:
Dat zeggen ze. Ik kijk meestal af wat beroemde mensen aan hebben en dat na-apen. Ken wel iemand die mode studeert in Amsterdam. Hij is een Italiaan. Ben dol op Italianenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wij homo's zijn toch juist trendsetters en geen volgers![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik me als homo kleed.![]()
Ik heb geen naveltruitjes, geen sjaaltjes om de nek (ja die 2m wintersjaal), geen glitters en blingbling, geen petje/hoedje/ding.
Anders had ik je moeten spanken!quote:
Maar dan volg je nog het voorbeeld van anderen, in plaats van dat jezelf een trend zetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat zeggen ze. Ik kijk meestal af wat beroemde mensen aan hebben en dat na-apen. Ken wel iemand die mode studeert in Amsterdam. Hij is een Italiaan. Ben dol op Italianen![]()
Maar een trend zetten is niet leuk, want dat betekent dat het dus een trend wordt en iedereen het gaat doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan volg je nog het voorbeeld van anderen, in plaats van dat jezelf een trend zet![]()
I'ma gonna spank ya mothafokkin' white-boy ass bitch!quote:
Is toch beter dan als een lemming achter de meute aanlopenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar een trend zetten is niet leuk, want dat betekent dat het dus een trend wordt en iedereen het gaat doen
Zo meneer kan op stapquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:33 schreef samjustme het volgende:
Maar ik ga zometeen weg. Ga een leren armband, een gewoon armbandje en een halsketting dragen.
Een colbertje, een vest, leuk t-shirt met comic onderschrift. Net geschoren en ga zometeen nog gel aanbrengen voor een kuifje effect
ha zatlap die in het bezit was van helmondse zuipmonstersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'ma gonna spank ya mothafokkin' white-boy ass bitch!![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'ma gonna spank ya mothafokkin' white-boy ass bitch!![]()
Oh, ze waren in de Rechter?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ha zatlap die in het bezit was van helmondse zuipmonsters.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ha zatlap die in het bezit was van helmondse zuipmonsters.
Lemmingquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:33 schreef samjustme het volgende:
Maar ik ga zometeen weg. Ga een leren armband, een gewoon armbandje en een halsketting dragen.
Een colbertje, een vest, leuk t-shirt met comic onderschrift. Net geschoren en ga zometeen nog gel aanbrengen voor een kuifje effect
Ik hoop wel alleen bij jou!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup!
en dat heeft een memorabele indruk achtergelaten.
Whahaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup!
en dat heeft een memorabele indruk achtergelaten.
Steph, wanneer gaan wij eens samen het Stratums op?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop wel alleen bij jou!
O nee, ik zat eerst tegen een andere barman aan te lullen in het café, en die zei: Volgens mij moet je Jerre hebben, die staat ginds!
*LOL*![]()
O je wil ook wakkerworden in een berg van kleren en condooms?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steph, wanneer gaan wij eens samen het Stratums op?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je wil ook wakkerworden in een berg van kleren en condooms?
Als er iemand niet op de hoogte is van modetrends, ben ik het welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet je even met CDP of Ang3l praten
Nou het was ook de bedoeling dat die persoon gewoon op de slaapbank zou gaan slapenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het matras in de studeerkamer beviel prima!
Oh, hij gaat er echt komen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het was ook de bedoeling dat die persoon gewoon op de slaapbank zou gaan slapen
Maar goed, we gaan wel eens kroegentochten over stratumseind en dan eindigen op de Stratumse Dijk (Pallaz/Pecheur) of zo.
Iets voor de volgende meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |