Qua uiterlijk bedoel ik en je mag me oppervlakkig vinden, het boeit me niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als jij zoiets op basis van een foto kunt concluderen, vind ik je of heel oppervlakkig of weinig veeleisend.
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:06 schreef Nuno_G het volgende:
sorry ben noch in utrecht noch in nederland op school geweest
en ik wil geen taallessen maar een lekker ding altijdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nu je het niet zo vaag laat, wel, ja. Maar waarom wil je nu pas taallessen? Was dat op de basisschool niet handiger geweest? En waarom moet je taalleraar leuk, woonachtig in Utrecht en een lekker ding zijn? Een goede taalbeheersing lijkt me toch een verstandiger vereiste.
zwitserland (en schrijf ik dat nu goed ?)quote:
Landen krijgen een hoofdletter.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef Nuno_G het volgende:
zwitserland (en schrijf ik dat nu goed ?)
Hilarisch. Heb je lang op die "grap" geoefend?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:09 schreef Nuno_G het volgende:
en ik wil geen taallessen maar een lekker ding altijd![]()
nee ben van mezelf zo vol van humorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hilarisch. Heb je lang op die "grap" geoefend?
Optimist.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
nee ben van mezelf zo vol van humor
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, maar wat nog veel belangrijker is of je bijelkaar past. Klikt het, laat hij je lachen, pas je bijelkaar gevoelsmatig. Ik ben echt moe na een lange week van hard werken, morgen heb ik lekker een ontspannend dag. Met D in een bed heerlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ik wil geen taallessen maar een lekker ding altijd![]()
Ja, ik vroeg me op school ook altijd af of de docenten wel gevoelsmatig bij me pasten...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:16 schreef samjustme het volgende:
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, maar wat nog veel belangrijker is of je bijelkaar past. Klikt het, laat hij je lachen, pas je bijelkaar gevoelsmatig. Ik ben echt moe na een lange week van hard werken, morgen heb ik lekker een ontspannend dag. Met D in een bed heerlijk![]()
lucky you .. ik heb een kut dag morgen ...mijn ex belde vandaag en R was hier en vond het niet leuk dat ik nog steeds geemotioneerd was van hem, maar wat wil je ? ik dacht dat ik er na een jaar overheen was maar ....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, maar wat nog veel belangrijker is of je bijelkaar past. Klikt het, laat hij je lachen, pas je bijelkaar gevoelsmatig. Ik ben echt moe na een lange week van hard werken, morgen heb ik lekker een ontspannend dag. Met D in een bed heerlijk![]()
Zolang het af en toe maar minimaal dragelijk is, kom je er wel uit, toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Al met al valt het allemaal vaak nog niet mee.
Hoe is het schatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me op school ook altijd af of de docenten wel gevoelsmatig bij me pasten...
Tot nu toe wel, ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang het af en toe maar minimaal dragelijk is, kom je er wel uit, toch?
Dan gaan we er gewoon vanuit dat die trend zich in stand houdt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot nu toe wel, ja.
Moe, verveeld en iets te inspiratieloos om lekker te kunnen schrijven. Maar afgezien daarvan gaat het lekker, hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:25 schreef samjustme het volgende:
Hoe is het schat
Misschien komt het omdat ik hem in het echt ken en nee, het is geen onknappe vent (een halve kop kleiner dan ik, daar val ik sowieso niet op, en verder is het mijn smaak ook niet), maar als je zegt "charmant" en "zo'n vriend zou ik wel willen hebben"... mja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Qua uiterlijk bedoel ik en je mag me oppervlakkig vinden, het boeit me niet.
Als iemand hier op het forum loopt te hijgen over zijn 100e scharrel is het goed maar ikke ho maar
je moet gewoon doen wat je niet laten kan ... en als het alleen s.x is so whatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Qua uiterlijk bedoel ik en je mag me oppervlakkig vinden, het boeit me niet.
Als iemand hier op het forum loopt te hijgen over zijn 100e scharrel is het goed maar ikke ho maar
Ik begin me echt af te vragen draait het bij jou puur om seksquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je moet gewoon doen wat je niet laten kan ... en als het alleen s.x is so what![]()
als het alleen daar om gaat was ik nu niet hier, had een telefoontje vanavond dat had "sex" al over it maar heb dat geweigerd en ben hier met R. en dat terwijl we enorme ruzie hebbenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:40 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik begin me echt af te vragen draait het bij jou puur om seks
Je hoopt natuurlijk op goedmaakseks.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
. en dat terwijl we enorme ruzie hebben
Ik ga slapen. Morgen ben ik niet online en overmorgen ook niet zal in Utrecht wezentquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als het alleen daar om gaat was ik nu niet hier, had een telefoontje vanavond dat had "sex" al over it maar heb dat geweigerd en ben hier met R. en dat terwijl we enorme ruzie hebben
waarheen ga je ? in utrecht dan ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ga slapen. Morgen ben ik niet online en overmorgen ook niet zal in Utrecht wezent![]()
Maar kom je nog?
Welterusten allemaal
Als ik hem zie denk ik dat zelfs dat er niet in zitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hoopt natuurlijk op goedmaakseks.
Jajaja, je bent bij iedereen populair en iedereen wil met je naar bed. Maar jij bent zooooooo standvastig dat je nee zegt, zelfs al heb je ruzie met je vriend (alsof dat ooit een excuus kan zijn). Nou, applausje, hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:44 schreef Nuno_G het volgende:
als het alleen daar om gaat was ik nu niet hier, had een telefoontje vanavond dat had "sex" al over it maar heb dat geweigerd en ben hier met R. en dat terwijl we enorme ruzie hebben
sorry wist niet dat je het zo opvat, en nee dat is helemaal niet waar. Maar ok als je zo'n eikel bent die dat gelijk denkt dan ga je gang. En aj ik ben natuurlijk onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jajaja, je bent bij iedereen populair en iedereen wil met je naar bed. Maar jij bent zooooooo standvastig dat je nee zegt, zelfs al heb je ruzie met je vriend (alsof dat ooit een excuus kan zijn). Nou, applausje, hoor.
Heb je nou echt zelf niet door hoe je overkomt?
Ik ga bij D en samen met een vriendin van hem een filmpje kijken en wat eten en vervolgens bij D gewoon blijven slapen. Misschien stappen maar dat weet ik nietquote:
als je weet war je heen gaat vertel het mij dan even misschien komen we even langsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ga bij D en samen met een vriendin van hem een filmpje kijken en wat eten en vervolgens bij D gewoon blijven slapen. Misschien stappen maar dat weet ik niet
Oh ja, nee, sorry, ik was even vergeten dat je Nederlands zo slecht is dat je niet weet wat je zegt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
sorry wist niet dat je het zo opvat, en nee dat is helemaal niet waar. Maar ok als je zo'n eikel bent die dat gelijk denkt dan ga je gang. En aj ik ben natuurlijk onweerstaanbaar![]()
deze snap ik niet sorryquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oh ja, nee, sorry, ik was even vergeten dat je Nederlands zo slecht is dat je niet weet wat je zegt.
Als het telefoontje met sex all over it dat telefoontje van je ex is, snap ik in ieder geval erg goed waarom R. pissig is. Zo niet, dan heeft-ie nog meer reden om pissig te zijn.
Dat geeft niet. Daar kun je ook niks aan doen, Bonnie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
deze snap ik niet sorry
Het is al een 1 persoonbed 2 mensen passen er nauwelijks, laat staan 4quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je weet war je heen gaat vertel het mij dan even misschien komen we even langs
nee nog niet zal het even doen. Ik zit met die Nathan te chatten en hij denkt dat ie geweldig is omdat mijn nederlands zo slecht is. Ik denk het niet voor een niet nederlander... jaja ik maak fouten met D en Tquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is al een 1 persoonbed 2 mensen passen er nauwelijks, laat staan 4![]()
Maar heb je je pm gelezen?
HAHA, misschien is hij niet op de hoogte van de hele BNN affaire. Ik ga nu echt mee kappen anders krijg ik weer te horen dat ik te veel post bye allemaal. En pm me nunoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Daar kun je ook niks aan doen, Bonnie.
kus schat en vertel me even waar jullie heen gaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA, misschien is hij niet op de hoogte van de hele BNN affaire. Ik ga nu echt mee kappen anders krijg ik weer te horen dat ik te veel post bye allemaal. En pm me nuno![]()
Nee, ik denk dat ik geweldig ben omdat ik geweldig ben (yeah, right). En ik denk dat je dom bent omdat je nogal domme gedachtes erop na houdt en niet in staat bent een logische redenering te construeren of te volgen. Je Nederlands is best goed voor een niet-Nederlander, maar dat neemt niet weg dat je wel eens wat aan je interpunctie mag doen. Over d's, t's, etc. heb ik het niet gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:07 schreef Nuno_G het volgende:
nee nog niet zal het even doen. Ik zit met die Nathan te chatten en hij denkt dat ie geweldig is omdat mijn nederlands zo slecht is. Ik denk het niet voor een niet nederlander... jaja ik maak fouten met D en T
Misschien is een dubbel NN een oplossingquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik geweldig ben omdat ik geweldig ben (yeah, right). En ik denk dat je dom bent omdat je nogal domme gedachtes erop na houdt en niet in staat bent een logische redenering te construeren of te volgen. Je Nederlands is best goed voor een niet-Nederlander, maar dat neemt niet weg dat je wel eens wat aan je interpunctie mag doen. Over d's, t's, etc. heb ik het niet gehad.
Nou ja, ik ga wel voor jongens, dat wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:18 schreef samjustme het volgende:
Misschien is een dubbel NN een oplossing
Nathan en Nuno ga ervoor jongens![]()
![]()
hahaha logica is mijn vakquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik geweldig ben omdat ik geweldig ben (yeah, right). En ik denk dat je dom bent omdat je nogal domme gedachtes erop na houdt en niet in staat bent een logische redenering te construeren of te volgen. Je Nederlands is best goed voor een niet-Nederlander, maar dat neemt niet weg dat je wel eens wat aan je interpunctie mag doen. Over d's, t's, etc. heb ik het niet gehad.
ach je kunt lezen, dat zou je hier dan ook eens moeten doen. Maar dat is teveel moeite denk ik voor je bekrompen mind.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga wel voor jongens, dat wel.
Nu ga ik overigens voor een boek.
dat doe je wel erg vroeg danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 08:44 schreef Ang3l het volgende:....... kater ...........
*op jacht naar boxershort*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |