Beter je best doen dan. Of niet, natuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:21 schreef NathaN het volgende:
Ik spoor niet.
Ik ken mensen die het daar vast niet mee eens zijn...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Niet sporen kan vaak ook erg aangenaam zijn
Treinreizigers?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het daar vast niet mee eens zijn...
Nee, ik spoor niet, dus tenzij ze me enorm missen, hebben die daar geen last van.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Treinreizigers?
Ja en dus moet de machinist aangespoort worden om meer stipt op tijd te rijdenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef FamFarmerFan het volgende:
Al is de trein nog zo snel, de NS vertraagt hem wel....
Behalve dan die van je buuf...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben toch wel diep ontroerd door alle meelevende reacties voor Danny,......
Rust zacht kleine groene vriend...
Oh, nou doet ie het ineens.quote:
Dat krijg je met studiolampen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
De belichting klopt volgens mij ook niet helemaal...
Mja... door die wolkjesachtergrond, ga je toch denken dat het maar een lichtbron moet zijn...quote:
Bluescreen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef wonderer het volgende:
Mja... door die wolkjesachtergrond, ga je toch denken dat het maar een lichtbron moet zijn...
Dus je laat je vanavond in het damestoilet pijpen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef Ang3l het volgende:
*mooi aankleed*
Ik ga vanaaf met vrouwen op zuip.
Dat klinkt natuurlijk heel simpel, maar het zijn Helmondse vrouwen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus je laat je vanavond in het damestoilet pijpen?
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
.
leuk hoor je hebt mij tochquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:28 schreef samjustme het volgende:
@ wonderer ik zat door je foto's door te bladeren
en het zijn overigens hele leuke foto's
ik vind hem charmant
http://gallery.nietoverdr(...)/normal_P1030204.jpg
Hij heeft iets, zo een vriend zou ik wel willen hebbenSorry
Jij had al iemand, toch? Of is 1 nog steeds niet genoeg?quote:
En belangrijk ook nog.quote:
pijpen in het toilet is zo 2006 (zie paris hilton)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus je laat je vanavond in het damestoilet pijpen?
Interpunctie is heel 2007.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:43 schreef Nuno_G het volgende:
pijpen in het toilet is zo 2006 (zie paris hilton)![]()
Het belang ervan wordt vaak flink onderschat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En belangrijk ook nog.
Ik kies "zoiets". Wat win ik nu?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:45 schreef Nuno_G het volgende:
zeikerd of zoiets
Een verkeerd geplaatste punt of letter maakt van jezus nog een ketter. © H. Finkersquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het belang ervan wordt vaak flink onderschat.
Ik heb even je verkeerde letter gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Een verkeerd geplaatste punt of letter maakt van Jezus nog een ketter. © H. Finkers
als je leuk bent en in utrecht woont mmmmmquote:
Da's mijn zwagerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:28 schreef samjustme het volgende:
@ wonderer ik zat door je foto's door te bladeren
en het zijn overigens hele leuke foto's
ik vind hem charmant
http://gallery.nietoverdr(...)/normal_P1030204.jpg
Hij heeft iets, zo een vriend zou ik wel willen hebbenSorry
Dan...?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:50 schreef Nuno_G het volgende:
als je leuk bent en in utrecht woont mmmmm![]()
Oh, maar die kleine letter was goed, er moest alleen nog een spatie tussen "je" en "zus".quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb even je verkeerde letter gecorrigeerd.
dan mag je mij taalles komen gevenquote:
Met mijn uurtarief is dat een aardige prijs, ja.quote:
ach als je een lekker ding bent dan.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met mijn uurtarief is dat een aardige prijs, ja.
Dan...?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:56 schreef Nuno_G het volgende:
ach als je een lekker ding bent dan.....
dan mag je me taallessen geven, snap jequote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan...?
Als je nou in één keer je zinnen afmaakt, gaat het topic wat langer mee.
Heb je het al gelezenquote:
Hij heeft iets. Ik vind hem heel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's mijn zwager(aannemende dat je de heer in het blauw bedoelt en niet de jongens...). Tja, marinier he? (nou ja, iets in die richting).
nee vertel !quote:
Nu je het niet zo vaag laat, wel, ja. Maar waarom wil je nu pas taallessen? Was dat op de basisschool niet handiger geweest? En waarom moet je taalleraar leuk, woonachtig in Utrecht en een lekker ding zijn? Een goede taalbeheersing lijkt me toch een verstandiger vereiste.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
dan mag je me taallessen geven, snap je
Als jij zoiets op basis van een foto kunt concluderen, vind ik je of heel oppervlakkig of weinig veeleisend.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij heeft iets. Ik vind hem heel aantrekkelijk![]()
Och, op basis van een foto kun je best een algemene indruk krijgen. Zolang je maar niet zo naïef bent om te denken dat die indruk ook klopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef wonderer het volgende:
Als jij zoiets op basis van een foto kunt concluderen, vind ik je of heel oppervlakkig of weinig veeleisend.
sorry ben noch in utrecht noch in nederland op school geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nu je het niet zo vaag laat, wel, ja. Maar waarom wil je nu pas taallessen? Was dat op de basisschool niet handiger geweest? En waarom moet je taalleraar leuk, woonachtig in Utrecht en een lekker ding zijn? Een goede taalbeheersing lijkt me toch een verstandiger vereiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |