quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:
Op het Ajax Netwerk kan je hem al opstellen in je favoriete opstelling, met rugnummer 19.
Laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben wel bereid een rondje te geven @ supp. home, mits er niet meer dan 25 gasten komen.
De beide Jaspers in ieder geval al welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen![]()
![]()
Jij kent toch de meeste van FOK ookal of niet dan![]()
Jij heet ook zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De beide Jaspers in ieder geval al wel.
quote:
Voetbal kijken met een vrouw. Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:32 schreef Riro het volgende:
Of morgen een meet om ergens Groningen - Ajax te kijken
Je moet alles een keer proberen tochquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voetbal kijken met een vrouw. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Ik wel en soms nogal irritantquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voetbal kijken met een vrouw. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Bij elke terugspeelbal waar de tegenstander nog op eigen helft staat: PASSS NOU OPPPPquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wel en soms nogal irritant![]()
![]()
SCHIET DIE BAL WEG, SCHIET WEG![]()
![]()
Of, bij elke stevige overtreding:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:14 schreef jna het volgende:
[..]
Bij elke terugspeelbal waar de tegenstander nog op eigen helft staat: PASSS NOU OPPPP
Deal, bij jou thuis?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:32 schreef Riro het volgende:
Of morgen een meet om ergens Groningen - Ajax te kijken
Ach, dan zitten er duizenden wijven in 't stadion die na elke vrije trap, ingooi, hoekschop, overtreding zonder gele kaart en doeltrap voor/door de tegenstander 'blinde tyfushond, jalalalala' inzetten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of, bij elke stevige overtreding:
"Dat is toch ROOOD??!?!!"!
Davids, de missing link!!
quote:Ajax niet veilig tot laatste koopdag
AMSTERDAM - Zonder de naar Werder Bremen vertrokken Markus Rosenberg bereidde Ajax zich vrijdag voor op de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Trainer Henk ten Cate: ''Onze vorm is groeiende.''
Ten Cate noemde de transfer van Rosenberg 'voor alle partijen de beste oplossing'. ''Een voetballer van zijn leeftijd wil spelen. Daar kwam hij bij ons niet aan toe en dus raakte hij minder gemotiveerd.''
Rosenberg had volgens Ten Cate meer moeite met zijn status dan Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales, die ook lang niet altijd spelen. ''Dat zijn andere types. Bovendien werd Rosenberg vorig seizoen als de grote man binnengehaald. En als dan na een half jaar Huntelaar wordt aangetrokken omdat je niet voldoet, want dat is neem ik aan de reden geweest, dan zegt dat veel. Maar Markus heeft nooit problemen gemaakt in de groep.''
De trainer van Ajax sluit niet uit dat er nog meer spelers vertrekken. ''In de laatste week van januari zijn er veel transfers. Die week is nu ingegaan. Ajax is afhankelijk van de gekte van de markt. In dat spel zijn wij nu eenmaal niet de aanvallende partij. Wesley Sneijder, Huntelaar en Ryan Babel kunnen bij wijze van spreken ook nog worden verkocht. Je moet overal rekening mee houden.''
Ten Cate gaat ervan uit dat hij morgen tegen FC Groningen over alle voetballers kan beschikken die op het trainingsveld stonden. Plús Jaap Stam, die gisteren ontbrak vanwege privé-omstandigheden. Ajax won nog niet eerder in de Euroborg. ''Maar die negatieve reeks moeten we dan maar doorbreken. Ik heb er heel veel vertrouwen in. Onze vorm is groeiende. Tegen FC Utrecht en Haarlem hebben we veel kansen gecreëerd, iets dat in de maand december niet lukte.''
v/d meyde wil ik er wel bij hebben. Die zie ik wel opbloeien onder Ten Cate.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:01 schreef ASroma het volgende:
nu seedorf, kanu, v/d meyde en musampa nog![]()
Neenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
v/d meyde wil ik er wel bij hebben. Die zie ik wel opbloeien onder Ten Cate.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:47 schreef Urquhart het volgende:
Idd, we hebben De Mul die moeten we nu een kans geven. De tijd van Van De Meijde is passé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |