Daar heeft Lexxie vast wel foto's vanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:42 schreef vlad het volgende:
GAZ!
Benzine is alleen geschikt om Molotovcocktails mee te makenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
zo als het plaatje laat zien, om op te koken
Diesel is voor vrachtwagens en schepen bootjesquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:50 schreef lipje het volgende:
[..]
Benzine is alleen geschikt om Molotovcocktails mee te maken![]()
Olie om in te bakkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:46 schreef M5 het volgende:
[..]
zo als het plaatje laat zien, om op te koken
GAZ personenwagensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Daar heeft Lexxie vast wel foto's van
mja.. in een gasturbine kun je bijna alles stoken.. dus dat is wel een mooie oplossingquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:54 schreef lipje het volgende:
dus spierkracht is de enige manier om je fatsoenlijk voort te bewegen
verbrandingsmotor ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:01 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. in een gasturbine kun je bijna alles stoken.. dus dat is wel een mooie oplossing
om in een gasturbine te stoken bedoel je? nee past niet door de sproeiers.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:02 schreef lipje het volgende:
ook M5-jes met een V6 en 4motion met 123-knippers?
jah, maar in een benzine motor kun je geen diesel stoken en vice versa, terwijl je in een gasturbine het niet uit maakt. je kunt het zelfs mengen.quote:
rookiequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:02 schreef lipje het volgende:
ook M5-jes met een V6 en 4motion met 123-knippers?
kan welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:04 schreef M5 het volgende:
[..]
jah, maar in een benzine motor kun je geen diesel stoken en vice versa, terwijl je in een gasturbine het niet uit maakt. je kunt het zelfs mengen.
je hebt humorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
als je het dan aanmengt met wat lipje, alfa en jtd komt het wel goed
verwend nestquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ik mis de 1-2-3 knippers serieus sinds ik het op die vito heb gehad![]()
comfort my assquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
rookie![]()
comfortknipperlichten heet dat, dat weet toch iedereen?![]()
tis niet te gleuven!!quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:08 schreef lipje het volgende:
[..]
comfort my ass, luilakpinkers zijn het
![]()
1.....2....3.. ja, hij doet hetquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn visa stata bekend om de 1-2-3-knippers
erg waarschijnlijk iddquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:11 schreef M5 het volgende:
[..]
na 3 keer knipperen heeft ie de accu leeg getrokken en trekt de dynamo het niet meer.
hier thuis hebben we precies zo'n zelfde auto gehad, zelfde kleur ook nog, maar dan een paar jaartjes ouder, dus ik weet hoe het is om in zo'n ding te zitten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Julie zijn gewoon jaloers!
Het waait in mijn auto nog meer in die van Paal als ie een open dak heeft, ha!
Varkensneusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:25 schreef M5 het volgende:
[..]
hier thuis hebben we precies zo'n zelfde auto gehad, zelfde kleur ook nog, maar dan een paar jaartjes ouder, dus ik weet hoe het is om in zo'n ding te zitten.
't was er overigens wel eentje van een eerder model.
dat model wat jij hebt hebben we daarna gehad, met een 1100cc blokje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
"We hadden precies dezelfde, maar dan anders"
wat. in Middelburg, waar danquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:32 schreef Fugie het volgende:
vanavond naar olav basoski
tegenwoordig elke vrijdag een toffe dj hierniet bevorerend voor mij though
Nee, maandag werkte ik, in Leeuwarden. Heb je het misschien gedroomd?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:28 schreef HansU het volgende:
ik zag afgelopen maandag nog een blauwe Visa rijden in A'Dam, was jij dat Alex?
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:41 schreef vlad het volgende:
zeg lexxie, heb jij stiekem toevallig SoP als .mp3?![]()
nee dit was echt, ik dacht er nog aan een foto te maken. Maar dat denk ik tegenwoordig ook al in mijn droom.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maandag werkte ik, in Leeuwarden. Heb je het misschien gedroomd?
jep, also known as opera of elektra of bioscoop (waaaaaaaay back dan)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:45 schreef HansU het volgende:
[..]
hmmm.. is dat dat tentje naast de Brooklyn
Krijgen we dit gejank elke avond te horen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:15 schreef PeuRac het volgende:dinnetje net naar de trein gebracht, nu zie ik dr pas over ruim 2 maanden weer
Nee hoor dan zou ik zelfs gek worden van mezelfquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Krijgen we dit gejank elke avond te horen?![]()
over twee maanden alweer? jankerdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:15 schreef PeuRac het volgende:dinnetje net naar de trein gebracht, nu zie ik dr pas over ruim 2 maanden weer
en zeker geen zin om ze door te patsen?quote:
Je moet de studio CD, Live CD en Live DVD geowon kopen, heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:22 schreef vlad het volgende:
[..]
en zeker geen zin om ze door te patsen?![]()
komen daar nog steeds zoveel van die tering boeren, of is het tegenwoordig een normale tentquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
jep, also known as opera of elektra of bioscoop (waaaaaaaay back dan)
ik koop alleen alle cd's van Katatoniaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet de studio CD, Live CD en Live DVD geowon kopen, heb ik ook gedaan.
Nee, ik heb de hele middag gechilled met vrienden en Vlad heeft me niet gebeldquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:31 schreef lipje het volgende:
nog een mini meet emt Vlad gehad?
Als ik zo lang aan een stuk weg zou gaan als jij deed, was ze er nooit aan begonnenquote:
Gast, je hebt 2 weken met 'r nu? Doe normaal, jezusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik zo lang aan een stuk weg zou gaan als jij deed, was ze er nooit aan begonnennu wou ze t eigenlijk ook niet, maar ik heb er van overtuigd dat een jaar zo om is
als je me gewoon netjes je nr. had gegevenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik heb de hele middag gechilled met vrienden en Vlad heeft me niet gebeld
als mijn vriendin zo claimend was, had ik haar er allang uitgeschoptquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik zo lang aan een stuk weg zou gaan als jij deed, was ze er nooit aan begonnennu wou ze t eigenlijk ook niet, maar ik heb er van overtuigd dat een jaar zo om is
We hebben ook bagger-muziek hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Bosnische muziek is OK
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:48 schreef vlad het volgende:
[..]
als je me gewoon netjes je nr. had gegeven![]()
je hebt er ook niet naar gevraagdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Of jij dat van jou aan mij
![]()
ik vroeg je gister of je er nog zou zijn savonds, en ja zeg jequote:Maar ik was toch niet op de TU, en had om heel eerlijk te zijn ook niet echt aan je gedacht![]()
jepsquote:Hoe ging het? Iets vruchtbaars uit gekomen?
Klopt, jij ook nietquote:
Ik was van plan te gaan studerenquote:[..]
ik vroeg je gister of je er nog zou zijn savonds, en ja zeg jeen niet aan mij denken...
![]()
![]()
Puik.quote:[..]
jeps![]()
ik durf niet zo goedquote:
quote:Ik was van plan te gaan studeren
no problemoquote:Puik.
Kon je het vinden?
In het echt ben ik vriendelijkerquote:
't was echt mijn intentiequote:![]()
[..]
Damn, was ik er bijna ingetrapt![]()
![]()
Gaan we dan wel ff bakkie koffie doenquote:[..]
no problemotot 6 uur geweest. En waarschijnlijk kom ik er nog wel een paar keer in de toekomst
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In het echt ben ik vriendelijker
quote:'t was echt mijn intentieTot ik een sms kreeg met "BIER OP HUIS"
quote:Gaan we dan wel ff bakkie koffie doen
quote:
Slappe zak oléquote:[..]
"en het arme jong kan geen nee zeggen"![]()
Of bier natuurlijkquote:[..]
![]()
zo reageren aapjes op pinda'squote:
en dan heb je nog niets eens een vaste gleuf aan de armquote:Slappe zak olé
Bier en auto is niet mijn dingquote:Of bier natuurlijk
quote:
Daar ben ik een stuk feller tegenquote:[..]
en dan heb je nog niets eens een vaste gleuf aan de arm![]()
![]()
Goh, dat van jou ook al niet?quote:[..]
Bier en auto is niet mijn ding![]()
voordeel van de twijfel enzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
Daar ben ik een stuk feller tegen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:46 schreef M5 het volgende:
[..]
peugeot-ford-toyota-rijdende-toyota-fapper
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
precies ja
maar de Peugeot gaat eruit
morgen komt er iemand kijken
Dat was ook mijn reactiequote:
ja goed planquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:53 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactie![]()
ik vind dat hij ons mee moet nemen naar de beste bar in nederland, om ons verdriet hierom weg te kunnen zuipen![]()
![]()
wat ben je voor toyofappert?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
en over die krukkut, geen id man
Ik geloof dat Stommy ook wel van een Schotse houdtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:53 schreef vlad het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactie![]()
ik vind dat hij ons mee moet nemen naar de beste bar in nederland, om ons verdriet hierom weg te kunnen zuipen![]()
![]()
hij heeft wel smaak eh?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik geloof dat Stommy ook wel van een Schotse houdt
en LPGquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op die stomme Toyota's na wel ja.
Hij houdt ook van bootjes
klotequote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, doordat ik dus vanmorgen zo'n hoerig stinktentamen had kon ik vandaag niet naar Boot Dusseldorf![]()
Nee, m'n pa en broertje zijn vandaag gegaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:59 schreef vlad het volgende:
[..]
klotemaar is de rest van het weekend geen optie?
![]()
het was een belangrijk tentamen?![]()
en nog wel de ergste, mijn zwak voor toyota's gaat t/m het bouwjaar 96 ongeveerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op die stomme Toyota's na wel ja.
Hij houdt ook van bootjes
ssstquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij houdt daar ook alleen maar beroepshalve van
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:01 schreef vlad het volgende:
[..]
ssst![]()
heb vandaag de hele rit op benzine gereden, omdat gas zo kut rijdt![]()
geweldig spul is datquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en nog wel de ergste, mijn zwak voor toyota's gaat t/m het bouwjaar 96 ongeveer
bootjes zijn zeker![]()
had ik al verteld dat ik laatst weer bij die sleepert gekeken heb....
2x 8 cil 2 takt diesels met turbo's zo groot als de 6 cil scania motoren die er als generator's staan.
en dat in zo'n klein bootje...
maar mooi is het niet![]()
Mja, daar kan ik ook wel restecp voor opbrengen ja, die krengen blijven tenminste heelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en nog wel de ergste, mijn zwak voor toyota's gaat t/m het bouwjaar 96 ongeveer
Neequote:bootjes zijn zeker![]()
had ik al verteld dat ik laatst weer bij die sleepert gekeken heb....
Bij dat soort bootjes geldt, het hoeft niet mooi te zijn, als het maar kabaal maakt, naar diesel stinkt en goed hard gaatquote:2x 8 cil 2 takt diesels met turbo's zo groot als de 6 cil scania motoren die er als generator's staan.
en dat in zo'n klein bootje...
maar mooi is het niet![]()
Ja echt prachtig idd..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, daar kan ik ook wel restecp voor opbrengen ja, die krengen blijven tenminste heel
[..]
Nee![]()
[..]
Bij dat soort bootjes geldt, het hoeft niet mooi te zijn, als het maar kabaal maakt, naar diesel stinkt en goed hard gaat![]()
![]()
Dat geluid
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:01 schreef vlad het volgende:
[..]
ssst![]()
heb vandaag de hele rit op benzine gereden, omdat gas zo kut rijdt![]()
Heerlijke shitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja echt prachtig idd..
die knaap ging ook tijdens het draaien nog even een injector open schroeven...
steekvlam joh
geweldig
ja ik ga ook maar eensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heerlijke shit![]()
![]()
![]()
Ik ben een biertje doen![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:06 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ga nog ff 2 afleveringen 24 kijken en dan
je bent er nogquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat ga je trouwens aan je slet doen?
ik kan wel even in autodata kijken, daar zal het wel in staan...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent er nog![]()
ik denk dat het slim is om de distributie eens te vervangenmijn opa heeft de slet 8 jaar gehad, en ik heb er in een jaar tijd 20K km opgezet. In al die tijd is de riem nog niet vervangen
dus lijkt me wel een leuk klusje voor de lente
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik kan wel even in autodata kijken, daar zal het wel in staan...
maar ben nu echt weg![]()
komen geen boerenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:26 schreef HansU het volgende:
[..]
komen daar nog steeds zoveel van die tering boeren, of is het tegenwoordig een normale tent
Ik ben daar echt al een jaar of 4 niet binnen geweest denk ik.
als een alcoholische anorexia patient, met typische snor en bolhoed opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:00 schreef BaraCuda het volgende:
Sletjes![]()
Vanavond feestje met thema The Oscars![]()
Ik geloof dat ik maar moet gaan als "Filmster over 10 jaar"
Weet echt helemaal niks
Mocht je je vervelen..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Er staat nog GEEN Alfa voor de deur.
Ja, die gast heeft en gouden handjes en weet en abnormaal veel van.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:55 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.skoften.net/comments.php?id=4766_0_1_0
met je hummer door irak![]()
Na twee keer bumpen trekt een of andere Barry je eruit en rost je kapot om er vervolgens met je Hummer vandoor te gaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet ook zo'n ding hebben voor als ik weer eens naar de randstad ga
het is de bedoeling om niet tot stilstand te komen. en dan heeft ook niemand de tijd om je achter het stuur vandaan te trekkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Na twee keer bumpen trekt een of andere Barry je eruit en rost je kapot om er vervolgens met je Hummer vandoor te gaan
Hij belt z'n vrienden en die rijden je klemquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef M5 het volgende:
[..]
het is de bedoeling om niet tot stilstand te komen. en dan heeft ook niemand de tijd om je achter het stuur vandaan te trekken
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vandaar dat die iraq'iesdie amerikanen neerschieten, zou ik ook doen als zo'n hufter achterop mijn mooie Eupfel Astra tieft.
Precies, hufters.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Wat een kuthufters eh, die mensen werken hun eigen de tering om die auto's te kunnen rijden![]()
Niks gek dat ze die amerikanen haten![]()
quote:Worden je maten ergens afgeschoten gaan die mafklappers niet aan de kans. Hoeveel mensen zouden er in nederland voor een toeterende hummer blijven reiden.
Poster: Toiletbeast 27/01 13:56
Ik hoor die bak er dik overheen jankenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
tutertje van die hummer valt me trouwens ernstig tegen![]()
Ik had er zelf een scheepshoorn in getieft, dat komt tenminste over.
Gezellig dagje inderdaad, was echt net wakker toen jullie aanbeldenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de radio zit er in, en het was een erg gezellig dagje met lipje en Paladijn
wat een gaaf filmpje zeg, je ziet bij een witte Skoda ze gewoon een complete deuk in de wagen rijden, die gasten verdienen het gewoon op beschoten te worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vandaar dat die iraq'iesdie amerikanen neerschieten, zou ik ook doen als zo'n hufter achterop mijn mooie Eupfel Astra tieft.
Wat is er mis met een deuk in een oude Skoda rijden?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:59 schreef HansU het volgende:
[..]
wat een gaaf filmpje zeg, je ziet bij een witte Skoda ze gewoon een complete deuk in de wagen rijden, die gasten verdienen het gewoon op beschoten te worden.
het was niet eens een oude, het leek een octavia taxi.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met een deuk in een oude Skoda rijden?
er komt niet eens een skoda in voorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:10 schreef HansU het volgende:
[..]
het was niet eens een oude, het leek een octavia taxi.
maakt het uit, ik zou gewoon de banden lekprikkenquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:23 schreef vlad het volgende:
[..]
maakt het uit, ik zou gewoon de banden lekprikken![]()
niet dat dat nut heeft, maar het gaat om het gevoel![]()
dat zeg ik, het gaat om het gevoelquote:
In je wetsuit moeten zeikenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:52 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zeg ik, het gaat om het gevoel![]()
is hetzelfde als in je broek pissen wanneer je een thermopak aanhebt: het geeft je een warm gevoel, maar niemand merkt er iets van![]()
Niet heel gek, als 90% van Eindhoven "Woensel" heetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet morgen door Woensel
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet heel gek, als 90% van Eindhoven "Woensel" heet
Ik slaap tegenwoordig in een half golfparcours
Alles fjers?quote:
Verjaardag ouders gehad.quote:
Gister zuip avond gehad met mn maten. Werd om 15 uur wakkerquote:Op zondag 28 januari 2007 00:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verjaardag ouders gehad.
Was erg gezellig, tot 10 uur, toen werden al die ouwe mensjes te dronken
Toen heb ik iedereen eruit geveegd
Opzich prima dusMet jou?
Kenkersquote:Op zondag 28 januari 2007 00:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gister zuip avond gehad met mn maten. Werd om 15 uur wakker
Mja wakkers dus nu
neequote:Op zondag 28 januari 2007 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
Is Mucha al terug btw?
Ja. De hele rambam.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit duurt wel erg lang
Al pamfletten opgehangen enzo?
Een maand bijnaquote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Godkut
Hoe lang is ze nu al weg?
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De TSW's niet mijn persoonlijke smaak eigenlijk, maar ik had 17" nodig voor de grip
Tuning voor gevorderden, daar begrijp jij gewoon niets vanquote:
Want zonder 17" ligt een Maser 155 als een dweil op de wegquote:Op zondag 28 januari 2007 11:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tuning voor gevorderden, daar begrijp jij gewoon niets van
nee, peu is ernstig in de veronderstelling dat je zonder 17" er niet bij hoort dus dan koop je voor weinig een foei lelijksetje en kun je toch Peu'mpenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Want zonder 17" ligt een Maser 155 als een dweil op de weg
En de vorige keer was de verklaring dat met 17" de topsnelheid significant hoger lag
O My god. You...are...alive!quote:
Met goeie klussen bezig?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:26 schreef Googolplexian het volgende:
And kickin (whazaah)
Dat ookquote:
wow?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat ook
Voornamelijk verdwaald in een spel. Maar ook dat begint lucratief te worden![]()
Je bent op internet een Mokkel met dikke tieten?quote:
Ipv dat dom rondjes rijden zou ik liever onder de kap kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef BroesWillems het volgende:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1437
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef BroesWillems het volgende:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1437
alleen zit daar niets omdat de motor achterin ligtquote:Op zondag 28 januari 2007 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ipv dat dom rondjes rijden zou ik liever onder de kap kijken
Jij neemt het leven echt te letterlijk soms.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:24 schreef M5 het volgende:
[..]
alleen zit daar niets omdat de motor achterin ligt
Doe een beetje van alles.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ontwerp je accesoires oid? Of zit je ook in Second Life onroerend goed?![]()
nou en?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij neemt het leven echt te letterlijk soms.
Tof, bedankt voor de pics.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, peu is ernstig in de veronderstelling dat je zonder 17" er niet bij hoort dus dan koop je voor weinig een foei lelijksetje en kun je toch Peu'mpen
maar ach........ nog een paar dagen en dan verlaat hij Nederland![]()
Lachenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Doe een beetje van alles.Verdien nu (relatief) lekker geld met bouwen.
Het is voornamelijk bezigheidstherapiemaar interessant genoeg dat bedrijven als Philips, ABN-AMRO, Dell, Reebok, etc. ook spelen.
't Is een maf spel, maar ik mag het wel
[Second Life] deel 1
Betere grip door grotere velgen?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]zeker velgen kopen omdat iemand anders ze mooi vind
Met mn vorige 15" had ik veel minder gevoel in mn stuur en minder grip.
Anshe Chungquote:Op zondag 28 januari 2007 13:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lachen
Ik zag een repo op tv over een vrouw die in de SL onroerend goed zit en die heeft elke dag 15-20 man personeel om zoet te houden
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Betere grip door grotere verlgen?
Internetkudo's of echt geld?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Anshe ChungDe Duitse Chinese. Lache, ja.
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Anshe_Chung
Met een beetje bouwen heb ik deze maand ook iets van 200 dollar verdiend en de opdrachten stromen binnen ... binnenkort maar een personeel aannemen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn hummer ligt als een huis op de weg ouwe
15 inchquote:Op zondag 28 januari 2007 13:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn Hondaatje gript voor geen meter![]()
quote:
1000 L$ = (afhankelijk van de Lindex koers) iets van $ 3,76quote:However, this changed when she entered Second Life, where the in-game currency, "Linden Dollars" (L$), can be officially exchanged for real money.
Ik heb deze maand dus 53k L$ verdiend ^^quote:Daily Summary
Last Close Date 2007-01-27
Best buying rate: L$266 / US$1.00
Best selling rate: L$275 / US$1.00
Last trade: L$266 / US$1.00
Last close: L$277 / US$1.00
Change: -L$11 / US$1.00
Today's volume: L$4,939,884
Today's open: L$266 / US$1.00
Today's high: L$277 / US$1.00
Today's low: L$266 / US$1.00
Today's average: L$268.0795 / US$1.00
haha tofquote:Op zondag 28 januari 2007 13:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[..]
1000 L$ = (afhankelijk van de Lindex koers) iets van $ 3,76
[..]
Ik heb deze maand dus 53k L$ verdiend ^^
Zonder twentysixer's krijg ik geen streetcredits meerquote:Op zondag 28 januari 2007 13:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
13 zelfs, geloof ik
Heb niets te compenseren, he
Maakt geen fuck uit ... ik glij alle kanten op. Lachertje bij het stoplicht en verlies het van iedere wagen met meer inch in z'n bro onder z'n waggie.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zonder twentysixer's krijg ik geen streetcredits meer
je ziet het in dat polo filmpje ook. 13 inch = 0,0 gripquote:Op zondag 28 januari 2007 13:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit ... ik glij alle kanten op. Lachertje bij het stoplicht en verlies het van iedere wagen met meer inch in z'n bro onder z'n waggie.
Inderdaad ... die komt geen meter vooruit.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
je ziet het in dat polo filmpje ook. 13 inch = 0,0 grip
Tommyquote:Op zondag 28 januari 2007 14:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Alfisti
je ondertitel is anders
quote:The one that sticks in my mind was when I was filling up the Murcie a year or so ago. A Guy comes wandering over, looks around the Lambo then asks me which kit it is?! Thought I'd play along so I said its an Italian kit, made somewhere in Italy, can't remember the name. He keeps walking around it then looks inside and says 'its a damn good replica, quality is spot on isnt it'. I agreed, then he asked if he could look at the engine? Finished filling up so lifts up the engine cover for him. He stares at the engine for a good minute before saying 'umm its a real one isnt it?' 'Yes' I said.
'Sorry mate'
quote:A good mate has an F40. Whilst in his local garage filling it up a very elderly lady pulls in and gets out of her Austin Allegro. She walks over, looks at the car and says to Mark "that is a very nice car you have young man". Mark replies thank you, it is a Ferrari. Yes she replies with a glare, I am not an idiot. It is a Ferrari F40, and from the style of the engine cover it is the later model F40 with catalytic converters and adjustable height front suspension. Mark just stood there with his mouth open and then apologised.
sowieso een aanrader om op een banden van een goed merk te rijden.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:12 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt van Toyo T1S Naar Pirelli P Zero Nero (op 16" velg)
Meer grip, betere wegligging, in het nat iets beter ... door de iets slappere wang wel een beetje minder in de bochten (marginaal) maar dat fixen we wel met de verstelbare dempers
aanrader![]()
Ach ... Toyo heb ik anders fijn op gereden hoor ... en is ook niet echt een B-merk.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:43 schreef M5 het volgende:
[..]
sowieso een aanrader om op een banden van een goed merk te rijden.
quote:
Bredere banden mogelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 13:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Betere grip door grotere velgen?
Klopt, maar dan zou mn carter over de grond slepenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
Dat ligt aan de hoogte van je band en type band.
Als je laag profiel banden op een 15 inch legt is het zelfde effect.
nee man, dat is normaal bij veel speed/cocaïne e.d. gebruikquote:Op zondag 28 januari 2007 19:22 schreef Fugie het volgende:
ik heb echt gruwelijke last van mijn ogen, zat ik net tv te kijken had ik opeens last van een blur effect
toch maar eens naar de opticien gaan denk ik
leuk ja, kunstgrasquote:Op zondag 28 januari 2007 19:32 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe m'n first blood als keeper
Maakte een sliding en de straps van m'n legget breken af. Gevolg een sliding maken op de blote knie'tjes over het hockey veld = een knie die helemaal open ligt en mn hele outfit onder het bloed.
Goed middel om de tegenstander mee af te schrikken.
Heerlijke motor, had afgelopen zomer bijna zo'n ding gekocht. Zijn nieteens duur, iets van ¤6500 ofzo.quote:
tsssk tsssk beetje rustig aan eh, tis zondagavondquote:Op zondag 28 januari 2007 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik typ toch geen Spaans lullo?
Denk je dat ik lekker snel ben dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
tsssk tsssk beetje rustig aan eh, tis zondagavond
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. BBC2 om 21:00 uur.![]()
Mijn tv-guide deed gek, zag ff niks.![]()
Gewoon beginnen, en anders morgen bij de fietsenmaker brengen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef ook_gek het volgende:
ik heb alle onderdelen liggen dus het moet in elkaar kunnen als ik de volgorde maar weet
Ik weet hetquote:Op zondag 28 januari 2007 22:19 schreef ook_gek het volgende:
nou ja dom noem het eerder aan iets beginnen waar je geen verstand van hebt om vervolgens geweldig op je bek te gaan.
Lekker inpulsief zijn. Heb ik wel vaker last van
Deze week klussen en verhuizenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
Huug, woon je al op't graaagie?
Naisquote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Deze week klussen en verhuizen
Zin an!
Foto's? 190FBG welkomst borrel.quote:
We kunnen wel koffie drinken aan de eettafelquote:
Mên, je gaat toch niet werken hèquote:Op zondag 28 januari 2007 23:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
We kunnen wel koffie drinken aan de eettafel
We hebben geen bankstellen in huis, om chillen te demotiveren![]()
Ik moet een R34 GT-Rquote:Op zondag 28 januari 2007 23:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mên, je gaat toch niet werken hè
jawel maar het is mijn stap fiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |