In tien vragen je psyche ontleden is ook een beetje boel natte vinger dan wel van dik hout zaagt men planken werk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:20 schreef Nosh het volgende:
Krijg zelf namelijk nogal een naar gevoel van dit soort tests, mijn vrienden zien me hopelijk gewoon als een prettig persoon, en anders zijn het nogal assertiviteitsloze figuren.
Toch wel grappig gedaan,..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tien vragen je psyche ontleden is ook een beetje boel natte vinger dan wel van dik hout zaagt men planken werk.
das gek, ik had dezelfdequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:03 schreef Tha_Flash het volgende:
Others see you as fresh, lively, charming, amusing and always
interesting; someone who is constantly the center of attention,
but sufficiently well-balanced not to let it go to your head.
They see you also as kind, considerate and understanding;
someone who will cheer them up and help them out.
![]()
Het lijkt idd wel een horoscoop!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:30 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Toch wel grappig gedaan,..
En bij een hoop mensen blijkt er wel hetzelfde uit te komen.
Zeer waarschijnlijk door het zeer brede verhaaltje,.. waar je altijd wel wat in ziet.
Nogal.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tien vragen je psyche ontleden is ook een beetje boel natte vinger dan wel van dik hout zaagt men planken werk.
Niet als je naar je sig kijkt nee!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:37 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is dit veel te positief.
Optie 2, gok ik, mag ik verder voor de koelkast?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef Slarioux het volgende:
Aan de hand van je lieferlingskleur en de manier waarop je in slaap sukkelt wordt voorspeld, aan de hand van jouw antwoorden, hoe andere mensen over jou denken!
De psychologie staat voor niets tegenwoordig! Nog even, en we genezen zelfs de hardnekkigste depressies met twee woorden!
Of is dit geen serieuze test? Is het dan niet meer iets voor ONZ?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef Slarioux het volgende:
Aan de hand van je lieferlingskleur en de manier waarop je in slaap sukkelt wordt voorspeld, aan de hand van jouw antwoorden, hoe andere mensen over jou denken!
da's inderdaad een goed idee, vooral omdat snel blijkt dat hetzelfde verhaal voor veel mensen wordt uitgespuugd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:20 schreef Nosh het volgende:
Om een zinloos opsomniveau te vermijden: misschien een idee om aan te geven hoe het met je overkomt, en waar hem dat in zit? Wat wel en niet voor jou ter zake doet, en of je dit überhaupt serieus kan nemen?
een diepgravend onderzoek is het niet nee, daar zijn we het snel over eens. Maar ik geloof best dat er wat algemeens is te zeggen over iemands gedrag a.d.h.v. een bepaalde gewoonte. Dat straal je dus uit, zo ben je, en hier wordt dat verwoord als 'je vrienden zien je als iemand die...' wat dus gewoon betekent 'jij bent zo-en-zo'.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef Slarioux het volgende:
De psychologie staat voor niets tegenwoordig! Nog even, en we genezen zelfs de hardnekkigste depressies met twee woorden!
Of is dit geen serieuze test? Is het dan niet meer iets voor ONZ?
Kleuren zeggen geen kont. Wij hebben vrij algemene associaties bij kleuren maar dat zegt niks over de persoon met die lieverlingskleur. Dat geldt ook voor de slaaphouding.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
een diepgravend onderzoek is het niet nee, daar zijn we het snel over eens. Maar ik geloof best dat er wat algemeens is te zeggen over iemands gedrag a.d.h.v. een bepaalde gewoonte. Dat straal je dus uit, zo ben je, en hier wordt dat verwoord als 'je vrienden zien je als iemand die...' wat dus gewoon betekent 'jij bent zo-en-zo'.
serieuze test? nee vast niet, meer iets om even om te lachen maar toch te denken: hmmm, tis eigenlijk ook wel een beetje waar... typisch dat dat eruit komt...
Sommige dingen zijn soms ook erg logisch - wat voor iemand denk jij dat je voor je hebt als rood en geel zijn lievelingskleuren zijn, of grijs en donkergroen? introvert of extravert?![]()
Als iemand opgekruld in slaap valt, zoektie bescherming en veiligheid - beetje wantrouwig in het leven misschien.
Open op je rug in slaap vallen - je ziet geen vuiltje aan de lucht, geen problemen, geen zorgen.
Dat denk ik er dan bij.
Zullen we een clupje oprichten van fresh, lively, charming, amusing and alwaysquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:10 schreef Lucille het volgende:
Het is maar even dat je het weet.
Jij en 12 anderen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:10 schreef Lucille het volgende:
Het is maar even dat je het weet.
Other people see you as sensible, cautious, careful and practical.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we een clupje oprichten van fresh, lively, charming, amusing and always
interesting people?
With kind, considerate and understanding regards
Cc
Cheers!
Je hebt zeker ook geen vrienden?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef Nosh het volgende:
Zelfs met doorsnee, 12-in-een-dozijn tests vind ik geen aansluiting.
Ja leukquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we een clupje oprichten van fresh, lively, charming, amusing and always
interesting people?
With kind, considerate and understanding regards
Cc
Cheers!
Ja, maar nee, maar ja, maar dat ligt aan het feit dat ik alleen 'quiet chuckle' en snel wandel.quote:
Dat komt omdat veel van die leuke en amusante mensen op FOK! zitten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij en 12 anderen!
Dit is veruit de meest gevonden uitslag...![]()
Ik denk dat het eerder aan je lievelingskleur ligt en de manier waarop je gaat slapen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, maar nee, maar ja, maar dat ligt aan het feit dat ik alleen 'quiet chuckle' en snel wandel.
Hoor.
Dat zal het zijn.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat komt omdat veel van die leuke en amusante mensen op FOK! zitten.
Ow, gezellie en zo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.....![]()
Maar we horen wel bij dezelfde club!![]()
Doe jij ook eens die test.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet dat het niet de beste test aller tijden is (tests) maar kan compleet verzanden in slowchat is ook niet de bedoeling.
Ja!quote:
Het viel kéihard te verwachten dat ik bij de losergroep hoor natuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Kijk eens of jij ook in ons frisse clupje past. Of bij de losers zoals Nosh!
()
Nu wel! Ook nog iemand met hetzelfde kleurtje!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Other people see you as sensible, cautious, careful and practical.
They see you as clever, gifted or talented, but modest. Not a person
who makes friends too quickly or too easily, but someone who is
extremely loyal to the friends you do make and who expects the same
loyalty in return. Those who really get to know you realize that it
takes a lot to shake your trust in your friends, but, equally, that
it takes you a long time to get over it if that trust is shaken.
Zelfs met doorsnee, 12-in-een-dozijn tests vind ik geen aansluiting.
Nee, er klopt geen reet van bij jou.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Uiteraard klopt alles wel trouwens.
Nou vooruit, ik moet toegeven dat ik nooit onder stoelen of banken steek hoe gevoelig, aardig, getalenteerd praktisch, betrouwbaar, loyaal, lief en leuk ik ben, dus misschien moeten we modest maar wegstrepen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, er klopt geen reet van bij jou.
Ja, klopt wel eigenlijk.quote:Others see you as fresh, lively, charming, amusing and always
O, ik had verwacht dat t heel erg representatief zou zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
De test is echt gebaseerd op 'blijft in een hoekje staan en lacht verlegen -> gevoelig', 'maakt grappen en komt luid binnen -> center of attention' en er dan maar bijzetten dat je verder niet arrogant bent omdat het positief moet blijven.
quote:Others see you as fresh, lively, charming, amusing and always
Hoe ik hem ook invult, iedere keer hetzelfde antwoord.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:59 schreef Sport_Life het volgende:
goh
Was mij ook al opgevallen ja..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:02 schreef klipper het volgende:
[..]
Hoe ik hem ook invult, iedere keer hetzelfde antwoord.....
hee die had ik nog niet. Wat heb je ingevuld?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef tong_poh het volgende:
Your friends see you as an exciting, highly volatile, rather
impulsive personality; a natural leader, quick to make decisions
(though not always the right ones). They see you as a bold and
venturesome; someone who will try anything-well almost
anything-once; someone who takes a chance and enjoys an
adventure. They enjoy being in your company because of the
excitement you radiate.
Ik vind dit niet echt een goede beschrijving van mezelf. Ik ben niet verschrikkelijk impulsief en ik ben niet overdreven avontuurlijk. De rest klopt wel ongeveer. Of mensen het leuk vinden in mijn gezelschap weet ik niet echt. Ik word in ieder geval vaak geneog uitgenodigd om leuke doingen te doen, dus dat zal wel meevalllen.
vraag 1: optie 3quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hee die had ik nog niet. Wat heb je ingevuld?
Ik had het zelfde.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:03 schreef Tha_Flash het volgende:
![]()
Dacht ik even origineel te zijn...quote:Others see you as fresh, lively, charming, amusing and always
Hm. Nee.quote:Your friends see you as an exciting, highly volatile, rather
impulsive personality; a natural leader, quick to make decisions
(though not always the right ones). They see you as a bold and
venturesome; someone who will try anything-well almost
anything-once; someone who takes a chance and enjoys an
adventure. They enjoy being in your company because of the
excitement you radiate.
Die had ik dus ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef ruud.nl het volgende:
Klopt precies!![]()
Die dus.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef ruud.nl het volgende:
Maar helaas wel allemaal constantly the center of attention...dat werkt niet hè, als iedereen dat wil.quote:
klopt wel redelijk geloof ikquote:Others see you as fresh, lively, charming, amusing and always
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |