Net als de ongekroonde Mr PUB hier.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:28 schreef ArendBarend het volgende:
Hij voelt gewoon aan lekkere tieten... geef em es ongelijk
jamaar dat komt omdat je snowboarder bent, dat is normaal.. altijd ff voelen oftie echt zo groot is als het lijktquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ben in de discotheek welleens door een meisje in me piemel geknepen
dat zou het idd welleens kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:50 schreef Rnej het volgende:
[..]
jamaar dat komt omdat je snowboarder bent, dat is normaal.. altijd ff voelen oftie echt zo groot is als het lijkt![]()
hij is 16..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:56 schreef P8 het volgende:
ow ik zie net dat de TS vrouwelijk is
neemt niet weg dat mijn vorige post op waarheid berust![]()
Hoe oud is die Constantin?
Geef maar toe, je vond het wel lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ben in de discotheek welleens door een meisje in me piemel geknepen
Tevens mishandeling.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat eerste is gewoon aanranding, en het tweede is vrij kansloos.
present!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef lauwert het volgende:
Op mijn school zit een jongen die echt heel erg apart is.
Hij doet de raarste dingen, omdat hij denkt dat hij dan stoer is.
Gister heeft hij bijvoorbeeld aan de borsten van onbekende meisjes gezeten. De week ervoor heeft hij een 'nerd' geslagen en vorig jaar gebeurde er ook al de vreemdste dingen met die jongen.
Dit allemaal omdat hij erbij wilt horen. Bij de 'Gangsters'.
Toen ik vandaag naar hem toe ging om te vragen waarom hij zulke dingen doet was het enige wat ik eruit kon krijgen ; Het is toch pimp ?
Bij jullie ook zulke aparte mensen op school ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |