quote:Rare bijna zielige mensen
Lauwert is een meisje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:10 schreef Lariekoek het volgende:
En nu opent die zelfde persoon zeker topics op Fok onder de naam lauwert?
Z'n neus moest verdomme niet op die gast z'n vuist afgaan!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:29 schreef cerror het volgende:
Wat een maatschappij waar we in leven. Huil huil, jank jank.
Volgens mij verdiende die nerd gewoon de beat-down.
We zullen jou eens neerhoeken, omdat je een nerd bentquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:29 schreef cerror het volgende:
Wat een maatschappij waar we in leven. Huil huil, jank jank.
Volgens mij verdiende die nerd gewoon de beat-down.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:25 schreef spijkerbroek het volgende:
1) wat is "vorige aar"?
2) je avatar getuigt ook niet echt van een hoog IQ
Er zijn ook gasten die het echt dan ook doen he. Op mijn school werden er een aantal nerds geforceerd om in de les eten te gaan halen uit de kantine en dan doen ze dat ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:05 schreef Borkydude het volgende:
Lauwertje is tof.
Bij mij op school zit zo'n homo die elke week 20 euro aan zo'n stel gangsters moet geven anders klappen ze hem
Je bedoelt TS?quote:
Tuurlijk niet! Hij ging onder hun rokjes kijken!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:29 schreef Gokhan03 het volgende:
Of zo n andere gozer die in de pauze altijd onder de tafels ging om al die flippo s die uit chipszakjes komen op te rapen.
Zitten er een groep chicks en hij daar onder de tafel flippo s s zoeke![]()
Kom op zeg.. Mierenneukerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:25 schreef spijkerbroek het volgende:
1) wat is "vorige aar"?
2) je avatar getuigt ook niet echt van een hoog IQ
Constantinquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:48 schreef ooge het volgende:
hoe heet die
Jaa ik hoop het maar voor hem. En ookvoor de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Het is toch pimp ?Ach ja, ze komen zichzelf wel een keer tegen
![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:07 schreef mysteri-Girl het volgende:
haha dat had ik ook een keer
Een random meisje bij de borsten pakken en iemand niet aanspreken is een groot verschil. Daarbij blijkt uit het verhaal dat de meisjes het ook niet op prijs stellen, dus wat is daar nou stoer aan? Blijkbaar kan hij niet normaal een meisje regelen en gaat hij ze maar aanranden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:50 schreef P8 het volgende:
die jongen waar de TS het over heeft klinkt als een toffe peer 14.gif
Zou me niks verbazen dat de TS jaloers is, omdat hij die dingen niet durft en geen meisjes durft aan te spreken.
jij bent ook jaloersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:43 schreef ssebass het volgende:
Sneu dat zo'n gastje het verschil tussen MTV en het ware leven niet ziet.
[..]
Een random meisje bij de borsten pakken en iemand niet aanspreken is een groot verschil. Daarbij blijkt uit het verhaal dat de meisjes het ook niet op prijs stellen, dus wat is daar nou stoer aan? Blijkbaar kan hij niet normaal een meisje regelen en gaat hij ze maar aanranden.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:02 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik had op de middelbare school een jongen in de klas die nam af en toe een bakje met levende kevers en andere insecten mee naar school, en at die op.
Dan kan je beter aan de borsten van een onbekend meisje zitten
Jij vind het normaal om ongewenst aan iemands borsten te zitten?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, borstenvoelen van een onbekende is niet zo erg hoor.
Mits het geen kakkers zijn die meteen gaan lopen schreeuwen
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:19 schreef Ipho het volgende:
[..]
Jij vind het normaal om ongewenst aan iemands borsten te zitten?
Over het algemeen mannen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:48 schreef Borkydude het volgende:
Ik zit altijd gewenst aan mensen hun borsten.
Bruggers moeten sowieso opdrogen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:57 schreef Coastertommm het volgende:
Ja, rare types heb je overal. Ik heb op mn school zo'n jongen die echt lomp is, hij zit in de 2e en is 1.95 ofzo, heeft een monobrau en stinkt echt
. Hij praat ook in zichzelf, best sneu. En hij had laatst zn haar aan de ene kant zwart en aan de andere kant rood geverfd. En in een hanekam gedaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |