quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:29 schreef Megumi het volgende:
Me nieuwe huisgenoot voelt zich nu echt thuis denk ik.
Afbeelding
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:03 schreef Raiko het volgende:
Mooie foto's allemaal
Hier zijn nog wat crappy kwaliteit shots van Cosmo.
Luchtgitaar :
Nieuwsgierig :
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:26 schreef bigbird het volgende:
Afbeelding
1 van de 4 katten van mijn vriend
De twee foto's waar afbeelding staat, kwamen bij mij heel groot in beeld wanneer ik ze gewoon liet zien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:23 schreef Marty het volgende:
Nog een paar foto's van wat Zara de afgelopen week allemaal uitgehaald heeft.
Hier heeft mevrouw een klamboe die op plank boven ons bed lag naar beneden gescheurd... inclusief twee flessen met saharazand en nepbloemen..![]()
En deze twee zijn van gisteravond nadat ze in donkerblauwe muurverf was gesprongen en ik haar onder de douche heb moeten zetten![]()
![]()
Ja maar het is al een verbetering. Ze was eerst donkerblauwquote:
Gaaf dier!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:41 schreef komkommertje het volgende:
Hier weer wat fotootjes van mijn Maine Coon, Sam genaamd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie katquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:41 schreef komkommertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooie kat![]()
Dekentje van Ikeadie witte... ik heb hem ook
Ik heb een lichtblauwe in de kattenmand. Ook erg geliefd. Vooral omdat de mand voor de kachel staatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook
¤ 1,75Een van Zoë's favoriete hide-outs
FF Loes aftroevenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:50 schreef tonja het volgende:
Een oude foto van Loes om een tvp op te leuken
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Als ik nu thuis was kwam er een foto van een kat met een MegaWup op zijn kop
Shuw? Maine Coon's zijn van nature helemaal niet schuw, ze zijn juist erg mensgericht.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:36 schreef SCH het volgende:
Wat zijn Maine Coones toch mooi? Is het een schuwe?
okquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Lief
Zou je 'm een pietsje kunnen verkleinen? Mijn pc heeft er wat moeite mee![]()
Die zit goed in het wintervet Borisquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:58 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Bellefleur geniet van de zon![]()
ze heeft genoeg velquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die zit goed in het wintervet Boris
Wat is Sam een mooie katquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:41 schreef komkommertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
O.P.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Aah wat een lieve poezels allemaal
Onze kat is (zoals jullie misschien herinneren uit het topic) een paar weken geleden doodgegaan.
We zijn nu aan het overleggen met huisgenoot of hij een nieuwe kat wil, nu nog niet maar over een half jaar o.i.d. Hij staat nog niet te springen bij het idee.. jammergenoeg.
Ik vind het nu al vervelend en stil in huis dus ik ben een beetje aan het proberen of ik de zielige buurtpoes tam krijg, maar hij vindt me nog niet zo aardig. Hij heet Prins Garibaldi, is Groot en best wel gemeen en als ik de kans krijg zet ik wel een foto van hem neer
Ik wil een volwassen asielkatquote:Op maandag 29 januari 2007 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
O.P.![]()
Ach...als huisgenoot een kitten ziet, gaat hij vast overstag![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik wil een volwassen asielkatIk zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen een dier in het asiel te laten zitten en een jonge kitten uit een nestje te halen. Als ik de asielsites zo eens afstruin dan zie ik er wel 20 die ik zo in huis zou nemen. Die kittens krijgen tòch wel een huisje, van asielkatten is dat nog maar te betwijfelen.
Wij zijn net gaan kijken in het dierenhuis in Zandvoort(zie pensiontopic) maar ik wilde dus NIET naar het asielgedeelte, om deze reden....quote:Op maandag 29 januari 2007 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Daarom kom ik ook niet in een asiel...ik kom volgens mij met alle katten thuis![]()
Jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:50 schreef Stormqueen het volgende:! Die tweede! Ligt -ie daar echt te slapen?
Ha ha ha, wat zal die een zere nek hebben als hij wakker wordquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja
Als je dan zo tegen z'n koppie aanduwt schomelt dat zo op en neer
Hier blijft ook niks heelquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef Rewimo het volgende:
Die doos is een huisje dat we bij kattenvoer kregenDe laatste tijd slopen ze hem steeds
En een heel grappig snuitjequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:38 schreef Lips het volgende:
Wat heeft Muis een mooie vacht!
ow, wat een lekker zacht pluizig kroelbuikje zie ik daar weerquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:27 schreef Gripper het volgende:
Muis ligt ongelooflijkte chillen
![]()
[afbeelding]
Effe lekker uitrekken....
[afbeelding]
Wel waar, alleen is youtube wat traag met verwerken momenteel, over een paar minuten doet ie het welquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, hier mijn filmster:
http://www.youtube.com/watch?v=wBiAWq24DI0!!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel waar, alleen is youtube wat traag met verwerken momenteel, over een paar minuten doet ie het wel
Jup, het linkje werkt inmiddels
Ooh wat een prachtbeesten, en dat ze zo samen zijn vind ik ook helemaal te gek!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:14 schreef toetsel het volgende:
goed ik kom nu pas achter dit topic.. schandalig
et worden veel te veel foto's ik weet et maar ik kon echt niet kiezen en zelfs dit is maar een klein stuk van alles wat we hebben!
we hadden tot een maand geleden 4 katten; 2 burmezen en 2 abbesijnen. 1 van de sijntjes Suki zijn we nu kwijt waar ik nog steeds heel erg van baaldan hebben we nog zn broertje Indi en de grijze Nemo en de bruine Jamo
[afbeelding]
met z'n allen!
[afbeelding]
ff laten schrikken
[afbeelding]
ik heb em ik heb em... bijna?
[afbeelding]
dan mn eigen staart maar..
[afbeelding]
de ene hond was enigzins bang voor de katten
[afbeelding]
de andere hond speelde juist graag met de katten waar de katten t soms niet mee eens waren..
[afbeelding]
ik ga niet aan de kant
[afbeelding]
stilte voor de storm
[afbeelding]
echt alles moet samen
[afbeelding]
mijn vader samen met Indi kijken naar de muis die door het rooster gevallen was
[afbeelding]
lekker zonnen
Ok ben uitgespamt sorry kattengek![]()
Xeentje vindt het broeikas effect wel okequote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Prachtige katten
In die boom en dat bespringen, geweldig
Xena aan het zonnen, net in de tuin
[afbeelding]
Prachtige kat, en prachtige foto. Dat ie roze kussentjes heeft had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Rumortje lag vandaag lekker in de zon.
En ze zeggen dat katten nooit wat omgooien. wat een lomperik!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Wel knap eigenlijk dat zo'n kat geheel zelfreinigend is. Het lijkt me best een klus om het zo wit te houden allemaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Spelen, slapen, wat zal ik eens gaan doen
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekkere dikkertquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Bellefleur speelt met propje![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef D.Rose het volgende:
een oudere foto, maar niet eerder hier gepost
[afbeelding]
ze heeft vel over, dik is ze niet echt meerquote:Lekkere dikkert
Die foto ook fullscreen op je beeldscherm, kat op monitor, foto maken..die foto ook fullscreen op je beeldscherm, kat op monitor, foto maken..die foto ook fullscreen op je beeldscherm, kat op monitor, foto maken..etc. Leuk project!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[afbeelding]
Oh, sorry Bellefleurquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
[..]
ze heeft vel over, dik is ze niet echt meer![]()
vroeger is ze flink bijgevoerd door een oud vrouwtje die ging toen dood, ze is op dieet gezet en is niet zo dik meer. het hangt af en toe welquote:
Go Bellefleur go! Goed dat je haar op dieet heb gezet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
vroeger is ze flink bijgevoerd door een oud vrouwtje die ging toen dood, ze is op dieet gezet en is niet zo dik meer. het hangt af en toe wel
Het droste-effectquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[afbeelding]
Was ik destijds van plan, maar heb het niet uitgewerktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Die foto ook fullscreen op je beeldscherm, kat op monitor, foto maken..die foto ook fullscreen op je beeldscherm, kat op monitor, foto maken..die foto ook fullscreen op je beeldscherm, kat op monitor, foto maken..etc. Leuk project!
Leuke koe-kat ook trouwens
Een nieuw TFT scherm is een fijnere reden tot stopzetting van het project dan dat de kat er niet meer zou zijn. Dat was nl wat ik dacht toen ik je 2e zin las.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Was ik destijds van plan, maar heb het niet uitgewerkt
Nu kan het niet meer
Heb nu een TFT
Nieuwe TFT is fijn, en dat Poes er nog is ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Een nieuw TFT scherm is een fijnere reden tot stopzetting van het project dan dat de kat er niet meer zou zijn. Dat was nl wat ik dacht toen ik je 2e zin las.
Onze poes is wel eens aan een lijntje naar buiten geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Hier een van Snuggles met een echte muis die hij gevangen had. (filmpje is 10MB groot).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Diddle is een echte spetter
Leuk filmpje
Hihihi. Arme Zoë! Hoop niet dat ze meteen een trauma heeft opgelopen nuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:40 schreef Bluezz het volgende:
Dat filmpje met die muis, erg herkenbaar, en Zito? met zijn grote neus erbij
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Awwwquote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef Ezri het volgende:
Hier 2 foto's van Flipje, mijn kat (of eigenlijk poes, want het is een vrouwtje, Flipje is een afkorting van Philipine):
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, ik ben zo blij! Ik heb net groen licht gekregen van huisgenoot en we gaan deze week een kat uit het asiel halen!
Het wordt waarschijnlijk deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is 3 en zo mooien volgens de asielmensen heel lief. We gaan woensdag even kennismaken en als het klikt mag hij mee!
Ik vind het een Bob. Maar als iemand een betere naam weet... tell me!
Geen idee, hij komt van een boerderij af. Zijn overoveroverovergrootmoeder of vader was waarschijnlijk een karthuizerquote:Op maandag 5 februari 2007 13:09 schreef Robertje het volgende:
Stormqueen...dank je wel
@Ijsmeis...is dat een blauwe rus?
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Dan is ie dus geen Blauwe RusWelke kleur ogen heeft hij?
Geen Rus dus, die hebben groene ogen. Dit is Brit of Karthuizer (aan het postuur te zien het laatste)quote:
Ze is lief maar uiteraard ook ondeugend (jong en onbezonnenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lief mooi koppie Lily.
Zijn karakter zegt ook het laatstequote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen Rus dus, die hebben groene ogen. Dit is Brit of Karthuizer (aan het postuur te zien het laatste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |