Wel waar, alleen is youtube wat traag met verwerken momenteel, over een paar minuten doet ie het welquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, hier mijn filmster:
http://www.youtube.com/watch?v=wBiAWq24DI0!!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel waar, alleen is youtube wat traag met verwerken momenteel, over een paar minuten doet ie het wel
Jup, het linkje werkt inmiddels
Ooh wat een prachtbeesten, en dat ze zo samen zijn vind ik ook helemaal te gek!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:14 schreef toetsel het volgende:
goed ik kom nu pas achter dit topic.. schandalig
et worden veel te veel foto's ik weet et maar ik kon echt niet kiezen en zelfs dit is maar een klein stuk van alles wat we hebben!
we hadden tot een maand geleden 4 katten; 2 burmezen en 2 abbesijnen. 1 van de sijntjes Suki zijn we nu kwijt waar ik nog steeds heel erg van baaldan hebben we nog zn broertje Indi en de grijze Nemo en de bruine Jamo
[afbeelding]
met z'n allen!
[afbeelding]
ff laten schrikken
[afbeelding]
ik heb em ik heb em... bijna?
[afbeelding]
dan mn eigen staart maar..
[afbeelding]
de ene hond was enigzins bang voor de katten
[afbeelding]
de andere hond speelde juist graag met de katten waar de katten t soms niet mee eens waren..
[afbeelding]
ik ga niet aan de kant
[afbeelding]
stilte voor de storm
[afbeelding]
echt alles moet samen
[afbeelding]
mijn vader samen met Indi kijken naar de muis die door het rooster gevallen was
[afbeelding]
lekker zonnen
Ok ben uitgespamt sorry kattengek![]()
Xeentje vindt het broeikas effect wel okequote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Prachtige katten
In die boom en dat bespringen, geweldig
Xena aan het zonnen, net in de tuin
[afbeelding]
Prachtige kat, en prachtige foto. Dat ie roze kussentjes heeft had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Rumortje lag vandaag lekker in de zon.
En ze zeggen dat katten nooit wat omgooien. wat een lomperik!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, hier mijn filmster:
http://www.youtube.com/watch?v=wBiAWq24DI0!!
Wel knap eigenlijk dat zo'n kat geheel zelfreinigend is. Het lijkt me best een klus om het zo wit te houden allemaal.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Spelen, slapen, wat zal ik eens gaan doen
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekkere dikkertquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Bellefleur speelt met propje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |