capicequote:Op vrijdag 26 januari 2007 03:58 schreef Blivox het volgende:
[..]
Relkloontje: http://wiki.fok.nl/index.php/Relkloon
Soms zijn er nou eenmaal tijden dat je serieus moet zijn. Oui?![]()
Als je de funky chicken doet herkennen ze je misschien wel..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 03:59 schreef funkyskunkie het volgende:
Ok, geef me is één reden om je anders voor te doen op een begrafenis.....
Ik persoonlijk zie geen reden om een pak te kopen, tuurlijk kom ik netjes gekleed, maar een pak?
Niemand heeft me ooit gezien in een pak, dus ik denk dat de persoon die is overleden dan denkt "Is dat Funky?"
Leg uit..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:15 schreef funkyskunkie het volgende:
Je begrijpt me best wel hé?
![]()
Alleen wil je het niet toegeven![]()
In sommige situaties zal het vast nut hebben, maar omdat het anderen het willen terwijl het niet nodig is is inderdaad onzin.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:25 schreef funkyskunkie het volgende:
Nou, een korte samenvatting,
Waarom zou je je anders voordoen zoals je bent?
Helemaal mee eens..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:33 schreef funkyskunkie het volgende:
Idd, en daarom kom ik gewoon zoals "mezelf". maar dan wel netjes gekleed.
Ik denk dat je er niet veel van zult merkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:54 schreef Blivox het volgende:
Sorry heur, maar ik zou me doodschamen als iemand op mijn begrafenis in een slobbertrui en zijn jeans komt aankakken!
Hier ben ik het volledig mee eens. Ik zie liever alleen mensen die het echt menen..quote:
Dus jij wenst alle nabestaande dood?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:16 schreef Sloavink het volgende:
R.I.P aan de nabestaande.
Precies! Om gepast gekleed te gaan toont respect toe naar de overleden en familie/vrienden. Op een begravenis is het van belang dat je juist niet opvalt en daarom dat iedereen er ongeveer hetzelfde gekleed is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:47 schreef Overlast het volgende:
Helaas denken mensen tegenwoordig dat ze eeuwig en altoos zichzelf moeten zijn.
Een begrafenis is al erg genoeg. Een kledingvoorschrift maakt het geheel in ieder geval een stukje makkelijker. Iedereen is hetzelfde, niemand valt uit de toon, iedereen voelt zich op zijn gemak.
Daarnaast is het natuurlijk ook een stuk symboliek. Iedereen hetzelfde verdriet, iedereen dezelfde kleding. De uniformiteit is een symbool voor het feit dat je nog steeds een groep bent, ook al is er iemand weggetrokken.
Alsof je daar dan nog wakker van ligt, dan heeft de arts toch wel een foutje gemaakt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:54 schreef Blivox het volgende:
Sorry heur, maar ik zou me doodschamen als iemand op mijn begrafenis in een slobbertrui en zijn jeans komt aankakken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |