quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vreemde kop, die bewering blijkt namelijk helemaal niet uit het artikel.
quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:18 schreef jna het volgende:
Wachten tot de fokke en sukke cartoon vandaan online komt, die doen er vast en zeker ook iets mee
Hoorde het ook in de autoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:27 schreef m-kay het volgende:
Nu ook als tweespraak op radio2:
http://tijdvoortwee.kro.nl/ts-vandaag.aspx
Stand.Cafequote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:26 schreef SCH het volgende:
Heb de uitzending van gisteravond even teruggeluisterd, leuk!!!
De Pers had ik vannacht al bekeken. Zie pagina 6 onderaan (gepost eerder in dit topic).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:17 schreef Crazy-M het volgende:
hmm metro: niks
Spits, 2de pagina inclusief foto :d
de pers nog niet bekeken, maar zal is naar pagina 11 gaan ... (niks te lezen
is de economie sector in de pers blad 11)
Dat was wel een hele korte compilatie (30 seconden ongeveer) of schakelde ik te laat in?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:36 schreef SCH het volgende:
Over 3 minuten op radio 1 een kleine compilatie van al het Joker nieuws van gisteren.
Precies 20 secondenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was wel een hele korte compilatie (30 seconden ongeveer) of schakelde ik te laat in?
ik vond hem erg leukquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was wel een hele korte compilatie (30 seconden ongeveer) of schakelde ik te laat in?
Dan zie ik jullie zometeen wel verschijnenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik vond hem erg leuk
"flash-back"
ik lees hier en daar wat verklaringen.. ja nu pas.. we zijn nog niet zo lang terug in het land der levenden.. Os nog helemaal niet trouwens
damn, er moet hier echt ff iemand flink genueckt wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:51 schreef Meh7 het volgende:
<knip>
Het is nogal een dag geweest gisterenquote:
Op mijn paspoort heb ik kort donker haar (mislukt verfexperimentquote:Mijn idkaart wijkt vaker meer af van mijn uiterlijk dan dat die van de joker doet.
En bij mij is de uiterlijke verandering niet te verminderen, bij de Joker wel.
Hij hoeft zich alleen te sminken op het moment dat hij zich moet identificeren en niet gesminkt is.
Ben HEEL benieuwd hoe hij reageert als hij wakker wordt en alle reactie's zietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:55 schreef Mirage het volgende:
we zijn nog niet zo lang terug in het land der levenden.. Os nog helemaal niet trouwens
Heel andere vraag, vind je het niet vervelend dat zo ongeveer al jullie persoonlijke gegevens nu feitelijk door iedere fokker gevonden kunnen worden?quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
damn, er moet hier echt ff iemand flink genueckt worden
Dat is in dit geval niet mogelijk; de paspoortwet rept nergens over het instellen van bestuursdwang dan wel het opleggen van een dwangsom indien de houder weigert een van rechtswege vervallen reisdocument weigert in te leveren. Dat is ook niet noodzakelijk, aangezien ath the very moment dat de gemeente waarin de betreffende persoon woonachtig is, besluit dat diens paspoort/identiteitskaart van rechtswege vervalt, de identiteitskaart verwordt tot een nutteloos stukje plastic. Het dient simpelweg niet meer als identiteitsbewijs, en daardoor zal de houder vroeg of laat wel genoodzaakt zijn een nieuwe aan te vragen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:51 schreef Meh7 het volgende:
Omdat achteraf is gebleken dat op het moment van de aanvraag jij de gemeente opzettelijk onjuiste informatie hebt verleend zie ik genoeg mogelijkheden om de kaart terug te eisen, desnoods met een sanctie welke een boete kan zijn die per dag oploopt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:03 schreef Daniel.J het volgende:
Het is nog lang niet afgelopen!
Een held van het volk, gezicht van het verzet.
Is het niet zo dat wanneer een bijzondere wet geen regeling kent dat je terug mag vallen op de algemenere bepalingen? Zoals in dit geval bijvoorbeeld 125 gemeentewet, die het gemeentebestuur de bevoegdheid van bestuursdwang wel toekent.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:53 schreef Reya het volgende:
Dat is in dit geval niet mogelijk; de paspoortwet rept nergens over het instellen van bestuursdwang dan wel het opleggen van een dwangsom indien de houder weigert een van rechtswege vervallen reisdocument weigert in te leveren. Dat is ook niet noodzakelijk, aangezien ath the very moment dat de gemeente waarin de betreffende persoon woonachtig is, besluit dat diens paspoort/identiteitskaart van rechtswege vervalt, de identiteitskaart verwordt tot een nutteloos stukje plastic. Het dient simpelweg niet meer als identiteitsbewijs, en daardoor zal de houder vroeg of laat wel genoodzaakt zijn een nieuwe aan te vragen.
Mijn fout, het klopt inderdaad dat het gemeentebestuur (en de burgemeester alleen) sowieso bevoegd zijn tot het instellen van bestuursdwang. Overigens denk ik niet dat in dit geval een lastsom opgelegd gaat worden; wanneer het document van rechtswege vervalt is er voor de gemeente geen enkele noodzaak meer toe.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat wanneer een bijzondere wet geen regeling kent dat je terug mag vallen op de algemenere bepalingen? Zoals in dit geval bijvoorbeeld 125 gemeentewet, die het gemeentebestuur de bevoegdheid van bestuursdwang wel toekent.
Ik dit schrijnende geval zal een controlerende agent (ervan uitgaande dat die het nieuws een beetje volgt) opmerken dat het ID-bewijs niet meer geldig is omdat dit in de publiciteit is geweest. Het zou mij verbazen dat het document niet moet worden ingeleverd omdat in andere gevallen de agent in kwestie niet op de hoogte is van de ongeldigheid. In veel situaties wordt niet meer gedaan dan slechts de foto en vervaldatum te controleren. Hierdoor zou de houder dus niet genoodzaakt zijn om een nieuw ID aan te vragen.
alsof iemand het dan nog weetquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:31 schreef Lynx666 het volgende:
Hier gaan grappen over komen tijdens de oudejaarsconference 2007
We'll seequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:33 schreef Lynx666 het volgende:
OS is het lekker aan het rekken. Waarom niet?
Denk dat dit niet snel vergeten wordt - tis zelfs op het nieuws geweest, dus zal nog wel ff ter sprake komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |