Achgos, tis ook wat die inentingen. Ik kan me mijn laatste zelfs nu nog herinneren! Rotprikken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:43 schreef senesta het volgende:
Eenmaal in de auto zei hij met een klein stemmetje: "Mamma, ik krijg door die prik ook zomaar ineens water in mijn ogen" .
wat wil je ervan weten dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef Sugar het volgende:
Heerlijke reactie, ladywrb, bedankt.Ik werk mijn statistieken even bij.
nou sorry hoor, ik dacht, als ik dat zeg krijg ik later wel een gerichtere vraagquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef Sugar het volgende:
Heerlijke reactie, ladywrb, bedankt.Ik werk mijn statistieken even bij.
had ze zelf niets?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn weer terug van vakantie. Heerlijke week gehad.
Priscil heeft 5 dagen skiles gehad, en dat ging heel goed. Aan het begin van de week had ik zoiets van "waar moet het heen?", maar achter de "meester" ging het heel erg goed. Op de vrijdag had ze een wedstrijd, en had ze de bronze medaille gewonnen. (Alle kinderen kregen sowieso brons, en ze was 3e van de drie, maar toch). Woensdag was er een snowboarder tegen haar aan geboard, helaas pindakaas voor haar skistok, we hadden gelukkig al reserve stokken. Priscil lijkt het ongeluk gewoon aan te trekken. Meestal is een ongeluk het gevolg van haar eigen onoplettendheid, maar in de andere gevallen kan ze er echt niets aan doen, maar het is wel altijd zij.
Maar goed, heerlijke week, veel sneeuw en volgend jaar is al geboekt.
Ja de stok was tegen dr neus gekomen, maar niets ernstigs. Vooral heel erg geschrokken. Ze heeft bij het skieen een helm op, voor de zekerheid. Nu weten we gelijk waarom dat ook al weer was.quote:
Ja, het zijn inderdaad ook rotdingen, al heb ik er nooit zo heftig op gereageerd als hij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Achgos, tis ook wat die inentingen. Ik kan me mijn laatste zelfs nu nog herinneren! Rotprikken.
Joey heeft in groep 3/4 nog extra aandacht gehad hiervoor, moest hij inderdaad ook weer golfjes e.d. tekenen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:46 schreef lady-wrb het volgende:
luca heeft overigens nooit schrijfdans gehad. daar begonnen ze met lijntjes trekken, golfjes tekenen kringeltjes tekenen. dus allemaal heel klein.
nou was zijn fijne motoriek al knudde, hier kreeg hij helemaal dikke frustratie van. daar had schrijfdans wel wat voor geweest
Ik snap je situatie heel goed, het is allemaal verdrietig. en hoe ironisch het lijkt inderdaad ook altijd zij..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn weer terug van vakantie. Heerlijke week gehad.
Priscil heeft 5 dagen skiles gehad, en dat ging heel goed. Aan het begin van de week had ik zoiets van "waar moet het heen?", maar achter de "meester" ging het heel erg goed. Op de vrijdag had ze een wedstrijd, en had ze de bronze medaille gewonnen. (Alle kinderen kregen sowieso brons, en ze was 3e van de drie, maar toch). Woensdag was er een snowboarder tegen haar aan geboard, helaas pindakaas voor haar skistok, we hadden gelukkig al reserve stokken. Priscil lijkt het ongeluk gewoon aan te trekken. Meestal is een ongeluk het gevolg van haar eigen onoplettendheid, maar in de andere gevallen kan ze er echt niets aan doen, maar het is wel altijd zij.
Maar goed, heerlijke week, veel sneeuw en volgend jaar is al geboekt.
Priscil zit echt een beetje in de kluns fase. Alles gaat stuk of raakt kwijt.. Vandaar dat ik het zei.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik snap je situatie heel goed, het is allemaal verdrietig. en hoe ironisch het lijkt inderdaad ook altijd zij..
Maar probeer daarom juist de leuke dingen te benadrukken. de goede dingen en de focus van de "pech" dingetjes af te halen. Voor haar, maar ook voor jullie.
Denk niet och arme ze trekt het ongeluk aan , of waarom zij, maar probeer het om te zetten naar , ze vinden je gewoon zo leuk dat ze tegen je aanbotsen per ongeluk. Dat maakt het al minder beladen en ook zeker voor priscilla dat ze mniet het idee gaat krijgen dat ze een "onbenul is want ze trek alleen ongeluk aan"
Kinderen voelen nl soms ook best goed "gedachten/gevoelens" van de ouder/verzorger aan.
( en neem de voorbeelden aub gewoon als simpele voorbeelden)
Ik zou toch zweren dat ik op je eerdere berichtje had gereageerd. ik was het echt van plan maar het is zeker niet gelukt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:27 schreef Grijs het volgende:
Daan vond het filosoferen gisteren wel leuk! Hij kwam enthousiast uit school, maar heeft verder niet zoveel verteld. Hij vertelt sowieso weinig over wat hij op school doet en wat hij daarvan vindt, maar ik kan het meestal wel merken aan hoe hij uit school komt.
nee, je doet er niets aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef Grijs het volgende:
Wat snel Leah! Maar je doet er weinig aan, he?
kinderland ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef lily het volgende:
We (papa van Damon en ik) gaan met 7 jongens naar een indoor speelparadijs.
Daarna thuis met de kinderen frieten bakken![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:39 schreef _evenstar_ het volgende:
kinderland ?
hmm, tja, grotere kinderen hebben er duidelijk meer aan maar dat is natuurlijk logisch.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:11 schreef _evenstar_ het volgende:
is dat kinderland ook een beetje geschikt voor een ukje van 14 maanden ?
ah okequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:37 schreef lily het volgende:
[..]
hmm, tja, grotere kinderen hebben er duidelijk meer aan maar dat is natuurlijk logisch.
Er zijn wel van die grote apekooien met ballenbakken erin. Die zijn wel erg leuk. Schoenen uit en samen met je kindje erin. Ook zijn er carrousels waar je samen in kunt.
Als je gaat zou ik wel een dag of ochtend uitkiezen waar het minder druk is zodat ze niet overhoop wordt gerend door grotere kinderen.
Het is gratis tot 2 jaar trouwens (jij moet dus wel betalen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |