Nope, alleen de namen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:48 schreef lady-wrb het volgende:
zitten er dan niet van die symbooltjes bij de namen op de stoeltjes?
ik heb zitten kijken bij de installatie van oudste zoon.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:24 schreef livelink het volgende:
Ach weet je, Lady-wrb. Ik heb ook altijd een hekel gehad aan de scouting, maar hele goede vrienden van ons waren er heel actief in en op een gegeven moment werd ik gegrepen door hun orientatietochten. Er worden dan wandelingen uitgezet en de route is dan helemaal op basis van scoutingtechnieken. Ik heb heel veel meegelopen met hun trails (ook nachtelijke tochten) en daardoor heb ik er ook wel waardering voor gekregen. Er zitten wel hele leuke dingen bij die ze daar leren.
ik snap dr ook geen bal van hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef livelink het volgende:
Hoe komt het dat het rapportentijd is? Er is toch geen vakantie in aantocht?
Maar wel knap hoor, al die goed rapporten hier.
hier niet hoor, hier is gymkleding verplicht.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:46 schreef Leah het volgende:
Hier gymmen ze in hun ondergoed, ik geloof de meeste kleuters.
had dat nou eerder gezegd. ik heb net gisteren alle kleding die te klein was weggebracht en daar zat een voetbalbroekje bijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:43 schreef Karin het volgende:
Wat fijn al die goede rapporten!
Aggos Katja, omdat papa er was durfde ze niet meer.
Hoe zat het met jullie kindjes met wennen op de basisschool?
Bram wordt over 4 weken 4. De week voordat hij 4 wordt is het vakantie. Ik ga ze maandag maar even bellen wat gebruikelijk is daar met wennen maarja ik moet ook nog werken en dan zit Bram op het kdv, kan erg moeilijk vrij nemen voor het wennen. Heb wel 2 weken vrij genomen vanaf zijn verjaardag, dan kan hij eventueel een middagje thuisblijven en hoeft hij niet meteen 2 x per week over te blijven.
En bedenk me ook opeens dat ik helemaal geen gymkleding voor hem heb en waar vind je dat nou weer? Korte broeken hangen niet echt bij de Hema nu. En wat voor beker is handig om mee te nemen? Ik heb 2 soorten Cars bekers gezien, een met schroefdop en 1 met zo'n drinktuitje. Hij is helemaal leip van Cars dus dat moet op zijn beker.
Pffff ik geloof dat het voor mij allemaal moeilijker wordt dan voor hem, hij heeft er nu al zin in.
Oh, ik heb nog wel het oude gympak van mini-MUUS en dat mag Bram best hebben. Hier moesten er stoere gympen, een korte broek en shirt komen namelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
had dat nou eerder gezegd. ik heb net gisteren alle kleding die te klein was weggebracht en daar zat een voetbalbroekje bij
Ja dat klopt poemojn, maar dat kan Twan ook al redelijk goed. Hij kan de cijfers tot 12 ook al "lezen" en sommige kan hij ook schrijven.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:43 schreef poemojn het volgende:
Diaan, bij dat tellen in groep 1 leren ze toch ook de cijfers? Dat is toch meer dan alleen het rijtje kunnen opzeggen of tellen hoeveel voorwerpen bijv je kunt zien?
Bij Daan net zo: 2x per jaar een rapport. En omdat de eerste periode vrij lang is, komt er nog een 'tussendoortje' waar vooral naar het sociale en emotionele gedeelte gekeken wordt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
Idd knap hoor al die goede rapporten hier.we hebben slimme kindjes.
Op Twans school krijgen ze maar 2x per jaar een rapport. In januari/februari en juni/juli. Waarom weet ik niet, maar ze doen het iig zo en niet zoals ik ook vroeger 3x per jaar. En er komt wel vakantie aan: voorjaarsvakantie of heet dat crocusvakantie? In ieder geval Twan heeft 26 februari a.s. een week vakantie.
weet ik en wij hebben aangepaste tabellen voor kinderenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:08 schreef poemojn het volgende:
Een bmi van 17 of lager is niet per definitie verkeerd als ze nog in de groei zijn. Dan gelden andere waarden dan bij volwassenen. * poemojn was ook graatmager, maar dan zonder eetprobleem.
Dat herken ik wel met Timo ,die leest nu eind niveau 3 groep (terwijl ie daar dus volgend schooljaar officieel heen gaat) rekent ook op dat niveau. Alleen schrijven niet (dat doen we bewust niet ivm aan elkaar schrijven). Ik maak me ook erg zorgen over volgend schooljaar... ze zijn wel van plan hem in een 3-4 combi te doen dus ik hoop dat dat gaat lukken !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef Grijs het volgende:
Fijn zeg, al die goede rapporten!
Ook Daan heeft een goed rapport. Voor mij reden om weer eens met de juf te praten... Hij krijgt aangepast werk en ik hoop dat het nog uitdagend genoeg is. Ik denk van wel, want hij is thuis een stuk handelbaarder dan vorig jaar, maar ik wil het toch even navragen. Ik was trouwens wel verbaasd dat zijn rapport zo goed was. Op alle fronten scoort hij minimaal voldoende, maar over het algemeen goed en uitstekend. Ik had gehoopt dat groep 3 voor hem op sommige onderdelen nog lastig voor hem zou zijn.
Heeft 'ie een goed rapport, maak ik er nog een probleem van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |