Nee, ik doelde meer op de tekenen van het niet naar moeder toe willen en denken dat ze alleen maar vanwege haar broertje naar haar moeder wil gaan. Het zou zomaar kunnen dat het zo is, maar het zou ook zomaar kunnen dat dat niet klopt. Snap je nog een beetje wat ik bedoelquote:Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zeg toch wat ik denk dat het isik zeg niet dat het zo is.
Ik weet het gewoon niet, gewoon puberen...
hem boeit het allemaal niet zo dus ik heb het gevoel dat ik zo'n zeikerd ben.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op de tekenen van het niet naar moeder toe willen en denken dat ze alleen maar vanwege haar broertje naar haar moeder wil gaan. Het zou zomaar kunnen dat het zo is, maar het zou ook zomaar kunnen dat dat niet klopt. Snap je nog een beetje wat ik bedoel![]()
En uiteindelijk moeten jullie allemaal wel met elkaar verder, dat probeer ik te zeggen. Maar het komt waarschijnlijk erg moraliserend over en dat is niet de bedoeling, sorry.
En ik denk dat je dochter verder volop aan het puberen is en ik heb nu nog geen idee hoe je daar mee om moet gaan. Ik hoop nog steeds dat iedereen gelijk heeft als ze zeggen dat je vanzelf meegroeit naar de pubertijd. En dat is voor jou natuurlijk wel lastig, want jij hebt niet met haar mee kunnen groeien van baby naar pubertijd.
Lady, het lijkt me ook echt heel vervelend als een vriendje van mijn dochter hier nog rond zou lopen als ik al naar bed zou gaan. Ik zou me ook niet meer helemaal op mijn gemak voelen in mijn eigen huis. Gelukkig allemaal nog een ver-van-mijn-bed show en ook hier dus geen goede raad. Wat vindt je vriend ervan?
Ow vermoeiend is dat he? Ik had vanmiddag strijd met Twan. En waarom? Omdat hij over een muurtje bij school wilde lopen en ik hem daar niet op wilde tillenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef Ticootje het volgende:
vandaag weer feest, haar lunch had ze weggegooit... ze ligt nu op bed...pfff strijd..
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef Ticootje het volgende:
oh ik zie het gewoon voor me. Allemaal mensen die omkijken...
vreselijk....
Gelukkig zijn het maar momenten...
Heb je haar al eens direct gevraagd waarom ze op school niet eet en waarom ze 's avonds zo met haar eten zit te miepen? Niet vragen als je boos bent, maar rustig en normaal vragen?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef Ticootje het volgende:
vandaag weer feest, haar lunch had ze weggegooit... ze ligt nu op bed...pfff strijd..
voelt ze zich misschien te dik?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef Ticootje het volgende:
Nee, waarom? Jullie gaan eten, zijn klaar en staan op. Afruimen, afwassen, op de bank zitten, whatever. Misschien wel een: "Kom je er gezellig bij als je klaar bent? Dan zet ik vast koffie/thee."quote:Op maandag 29 januari 2007 22:03 schreef Ticootje het volgende:
pff dat zal dan dus betekenen dat ik elke avond een uur aan tafel zit....
Ach, het is het proberen waard.
Ik vind dit een erg goed voorstel van MUUS en zeker het proberen waard, lijkt me.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, waarom? Jullie gaan eten, zijn klaar en staan op. Afruimen, afwassen, op de bank zitten, whatever. Misschien wel een: "Kom je er gezellig bij als je klaar bent? Dan zet ik vast koffie/thee."
Als je er bij blijft zitten, geef je haar ook aandacht en 'wint' ze dat weer. Dat lange zitten van haar is ook iets wat deel uitmaakt van dat eetgedoe, dus ook daar moet je niet aan meedoen.
dat bedoelde ik idd te zeggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 06:20 schreef Stout het volgende:
Ik geef les op het vmbo en daar zie ik veel meisjes die ongezond mager zijn (bmi van 17 en lager), die dus ook ruiterlijk er voor uit komen dat ze niets willen eten (of zo min mogelijk) want stel je voor dat je 1 gram vet krijgt. Ze zien elk rilltje huid als vet etc.
Negeren is niet het devies hier op school, we hebben speciale docenten die zich hier mee bezig houden. Zodra wij als mentoren of docenten zorg en welzijn (of een andere docent) iets opvallends zien, nemen we contact op met deze docenten en wordt de leerlinge voor een gesprek gevraagd. Soms is dat voldoende, vaak ook niet en wordt er deskundige hulp ingeroepen.
De ouders worden er door de mentor van af dag 1 (gesprek met zorgdocecnt) bij betrokken.
ik hoop dat ze snel weer normaler gaat eten.
Nou ja! Da's heel fijn voor je zenuwen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:15 schreef Angel22 het volgende:
Heb net het ziekenhuis gebeld voor de tijd wanneer damien morgen in het ziekenhuis moet zijn maar ik moet na 10 uur even bellen weer want dan pas weten ze wat meer. Nu staan de tijden nog niet gepland![]()
Als ik straks te horen krijg dat het niet doorgaat ga ik flippen denk ik......
Ow okay... ik hoop dat er snel een tijdstip bekend is en veel succes/sterkte bij de operatie/herstel!! Die keelpijn is echt erg.. heeft Twan ook gehad. Niet zo vaak, maar toch.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:24 schreef Angel22 het volgende:
Bij Damien is bijna twee jaar terug zijn neusamandel verwijderd maar die is weer terug gegroeid waardoor hij doorlopend verkouden is en zijn keelamandelen moeten eruit omdat hij afgelopen jaar 8!!! keer een keelontsteking ( echte angina) heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |