Dit de mijnequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef AminBen het volgende:
Dit is mijn Ääritalo sjimz:
[afbeelding]
![]()
Mag ik er een van je steraanvaller (degene die het meest scoort)quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef sjimz het volgende:
Game on
[afbeelding]
Individuele screens op verzoek
Ik heb niet echt een topscoorder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag ik er een van je steraanvaller (degene die het meest scoort)
Individuele screens ook op verzoek![]()
Ajax juni 2007 [Huntelaar, Defoe & Babel waren goed voor 78/101 doelpunten]
[afbeelding]
Ik denk dat ik Jose Sosa er maar vantussen laat gaan... doet geen ene hond op het veldquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een topscoorder.
Mijn topscoorder is Hleb met 8 doelpunten.
Mido valt tegen
Had ik Kisliy maar nooit laten gaan.
Welk seizoen en welke positie en welk budgetquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Jose Sosa er maar vantussen laat gaan... doet geen ene hond op het veld... en weet je misschien nog een aanwinst voor mijn team..? Soldado staat er nog niet bij, maar die komt ook nog..
![]()
Voorbereiding seizoen 2.. budget: 17,5 miljoen (ongeveer).. weet niet echt wat ik nog nodig heb op welke positie...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welk seizoen en welke positie en welk budget
Ja, daarom moet ik hem er maar eens uitkicken en een echte pinchhitter halen. Suggesties, anyone?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef BobbyHill het volgende:
Jose Sosa was tijdens mijn AZ game ook waardeloosHeb hem 2 jaar lang de tijd gegeven en heeft eigenlijk nooit wat laten zien.
Speelt bij Real Madrid Castilla als ik me niet vergis, en wil absoluut niet komen... toch tnxquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef andre347 het volgende:
Frack, speelde heel goed bij de wedstrijden die ik speelde met Real Madrid..maar is mss nog wat te jong in jou game
Dacht dat je de screen wel meteen zou plaatsenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef jna het volgende:
Zonet een goede linksback weggeplukt bij vitesse voor gratis, ook inter en man united hadden hem een contract aangeboden. Screen op verzoek
Nice statsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef jna het volgende:
Was Nac trouwens, geen Vitesse. Zal waarschijnlijk geen basisspeler worden maar anders verkoop ik hem gewoon, was toch gratis
[afbeelding]
mag ik tim krul even want heb hem nu met Forest voor 300k (toptransfer) overgenomenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag ik er een van je steraanvaller (degene die het meest scoort)
Individuele screens ook op verzoek![]()
Ajax juni 2007 [Huntelaar, Defoe & Babel waren goed voor 78/101 doelpunten]
[afbeelding]
Tim Krul (op vakantie, dus stats zijn lager):quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:04 schreef numero_uno het volgende:
[..]
mag ik tim krul even want heb hem nu met Forest voor 300k (toptransfer) overgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |