it better!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef dvdfreak het volgende:
nieuw op komt er aan
quote:
niets mis mee, als die grijze massa van je maar de doorslag geeftquote:
quote:
Emel sympathieker?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Slayage het volgende:
trouwens scorp
nieuwe ava uitzoeken, weet je nog![]()
emel staat het echt goed, ze oogt veel sympathieker![]()
dat krijg je ervan inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef dvdfreak het volgende:
Ik ken iemand die is 3 jaar getrouwd en heeft een kind.Heeft er nu veel spijt.Nu wilt hij scheiden en weer en een releatie beginnen met een marokaans meisje waar mee hij eerder een hele lange relatie heeft gehad
uithuwelijken![]()
wel goed lezen hehquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Emel sympathieker?![]()
Ik neem geen nieuwe ava, dat hoort niet.![]()
wat dat betreft overheerst mijn grijze massaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
niets mis mee, als die grijze massa van je maar de doorslag geeft![]()
Je kunt je emoties volgen. Of je kan volgen wat logisch is.quote:
bedankt voor de wijze woordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je kunt je emoties volgen. Of je kan volgen wat logisch is.
wie beweert dat dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Emel het volgende:
hey ik ben sympathiek!
genoeg mensen irlquote:
een van mn charmesquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Emel het volgende:
hey ik ben sympathiek!
schuilt achter dvdquote:
haha boeit me nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het niet best is dat je ons daarvan nog van moet overtuigen met ferme taal en het gebruik van uitroeptekens?
![]()
ik heb niets tegen jouquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
schuilt achter dvd
wtf geen uitbarsting. Its my lucky day!
nog meer kritiek op mij?quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Slayage het volgende:
scorp! ava tip
http://newsimg.bbc.co.uk/(...)4729_pigs_ap6666.jpg
![]()
nee, hoorquote:
Yesch!quote:
sure jongenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
je roept het over je zelf af![]()
komt eraan@!!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef Slayage het volgende:
wat duurt die op lang zeg...
*Eenschquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef Slayage het volgende:
wat duurt die op lang zeg...
quote:
die banner moet er ook opquote:
http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopic.php?t=2757&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: daten zorgt voor zina en is haram. Je kent haar wel want je leert er kennen. Dan pas ga je zeggen ja ik trouw of niet.
En niets symbolisch. Respect voor je ouders. Je ouders moeten het goedkeuren. De ouders moet vragen in naam van Allah.
die gasten zijn altijd heel creatief bezigquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef dvdfreak het volgende:
die sword of doom avater is mooi
voel je niet aangesproken uiteraardquote:
heb je filmooit gezien?top filmquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
die gasten zijn altijd heel creatief bezig![]()
nee man, ken ik nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
heb je filmooit gezien?top film![]()
boooringquote:
We zijn een centraal topicquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef LadyXochi het volgende:
Nee serieus, wat betekent dat?
heeft ie het gedaan dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef LadyXochi het volgende:
Wilde even op die manier laten weten dat ik het er niet mee eens was
Allah heeft mij een leuke, knappe, lekkere blonde adonis gestuurd. Ik houd van hem, hij houdt van mij en mijn ouders zijn ook gek op hem
Maar ik heb hem uitgekozen en ik heb ook besloten om met hem te trouwen. Ben wel blij dat mijn ouders het er mee eens zijn, maar goedkeuring heb ik niet nodig. Ik heb wel aan mijn vriend gevraagd om symbolisch om mijn hand te vragen. Alleen omdat ik denk dat mijn vader dat heel leuk zal vinden. Maar hij heeft em toch allang met beide armen in de familie ontvangen
dat we niet elke keer als gepost wordt bovenaan de GC lijst zitten, maar ergens onderinquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef LadyXochi het volgende:
Nee serieus, wat betekent dat?
Nee, hij moet wel mij eerst vragenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
heeft ie het gedaan dan?![]()
waar komt je pa vandaan trouwens?
Snap ik niet...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat we niet elke keer als gepost wordt bovenaan de GC lijst zitten, maar ergens onderin![]()
ja niet specifiek, maar ik vond ran en rashomon echt vet, maar dat zijn niet echt samurai filmsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Top film als je van samurai films houdt
Op nu wel goed?
doet er ook niet al te veel toequote:
Ran vond ik wel oké.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja niet specifiek, maar ik vond ran en rashomon echt vet, maar dat zijn niet echt samurai films![]()
jij hebt besloten om met hem te trouwen, maar hij nog niet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Nee, hij moet wel mij eerst vragen
Pap komt uit Istanbul
ran was een verfilming van hamlet, als ik me niet vergis, tja shakespearquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ran vond ik wel oké.
Maar issie niet een beetje langdradig?
Hahahahahaha, nee geen voetbalava, moet ik niet hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze is ook leuk
http://forum.antu.com/ima(...)85860_2037641303.jpg
![]()
verander je username danquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hahahahahaha, nee geen voetbalava, moet ik niet hebben.
Ik zou het niet weten, ik vind die ik nu heb niet eens zo slecht![]()
Hij is uniek, niet supermooi, past bij mijn username (die weer niet bij mij past), dus beter kan niet
![]()
Ja, ik weet dat het zo overkomtquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij hebt besloten om met hem te trouwen, maar hij nog niet?
en daarvoor, want istanbul is echt een migranten stad, er zijn weinig mensen, die generaties istanbullu zijn
Ja ik heb hem dan ook voor het vak Engels gekeken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ran was een vervilming van hamlet, als ik me niet vergis, tja shakespear![]()
geef mij maar langdradige films![]()
Ja, daar heb ik ook al over gedachtquote:
jullie hebben besloten om e trouwen, maar nog geen officiele aanzoek gekregen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het zo overkomtMAar nee, we hebben allebei al wel besloten dat we willen trouwen (en ook al dit jaar nog), maar ik ben ouderwets en wil een officieel aanzoek
Mijn vader is echt in Istanbul geboren, maar zijn ouders kwamen uit Rize. Mijn oma kwam ook echt daar vandaan en mijn opa was Kazach. Geen idee waar die geboren is![]()
waarom is dat in Godsnaam ouderwets. Dat is gewoon hoe het moet. sjee ben ik de enige die hier zo over denkt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het zo overkomtMaar nee, we hebben allebei al wel besloten dat we willen trouwen (en ook al dit jaar nog), maar ik ben ouderwets en wil een officieel aanzoek
Mijn vader is echt in Istanbul geboren, maar zijn ouders kwamen uit Rize. Mijn oma kwam ook echt daar vandaan en mijn opa was Kazach. Geen idee waar die geboren is![]()
das derdaad niet logisch neequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik heb hem dan ook voor het vak Engels gekeken.
Beetje onlogisch maar goed.
Het originele verhaal is trouwens een koning en zijn drie dochters in plaats van drie zonen.![]()
Oh ja, dat weet ie zekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
jullie hebben besloten om e trouwen, maar nog geen officiele aanzoek gekregen?weet je vriend dat je dat wel verwacht dan? meot ie dan ook op zijn knieen enzo?
![]()
ok, rizeli dus, net als tarkan en tayyip erdogan![]()
Niet dus. Ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
waarom is dat in Godsnaam ouderwets. Dat is gewoon hoe het moet. sjee ben ik de enige die hier zo over denkt?
taaik1doh!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook al over gedachtMaar dan heb ik al dat geouwehoer van inloggen en aanmelden weer
En dan moet ik ook nog een nieuwe naam verzinnen
![]()
rizeli is iemand uit rizequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ie zeker
Enneuh, ik weet niet wat rizeli is en wat er was met tarkan en tayyip???
latersquote:
Oh god, laat je je eerst wegpesten en dan nog wel even een snauw nageven ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Emel het volgende:
bedtijd alweer
me wegpesten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh god, laat je je eerst wegpesten en dan nog wel even een snauw nageven ook![]()
En ja het is bedtijd, morgen weer half zes![]()
ik mag morgen lekker opstaan wanneer ik wilquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh god, laat je je eerst wegpesten en dan nog wel even een snauw nageven ook![]()
En ja het is bedtijd, morgen weer half zes![]()
Geniet er vanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik mag morgen lekker opstaan wanneer ik wil
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
[Emel logica] Ik ben aardig[Emel logica]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
[Emel logica] Ik ben aardig[Emel logica]
doe ikquote:
Oh! Ik had em niet als samenstelling gelezen (rize+li). Ik snap em jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
rizeli is iemand uit rize![]()
amsterdamli
hollandali
je pa is dus hemseri met tarkan en tayyip erdogan![]()
vinden turken belangrijk, uit welke regio je komt
veel plezier!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Oh! Ik had em niet als samenstelling gelezen (rize+li). Ik snap em ja
Zo, nu ga ik even Da Vinci Code kijken en dan ook pitten. Morgen lekker shoppen met mam!!
Iyi geceler!!!
turkquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat krijg je ervan inderdaad
die vriend van je, turk of mocro btw
old schoolquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:14 schreef saban het volgende:
Stel je eens voor, mijn vader komt ineens met een meisje uit ons dorp. Hier saban, dit is je vrouw![]()
die combo moet ik persoonlijk nog tegenkomenquote:
Marokkaanse vrouwen kunnen best leuk zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
die combo moet ik persoonlijk nog tegenkomen![]()
vice versa zal dat ook wel het zelfde zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:19 schreef saban het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen kunnen best leuk zijndaar in tegen zou haar vader nooit een turkse vent willen
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
vice versa zal dat ook wel het zelfde zijn
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:20 schreef dvdfreak het volgende:
when once you go turk you never go back
Nee joh, de film duurde twee en een half uur of zo... Ik ben maar tot 1 uur 9 gekomen, want toen ging mijn vriend ook naar bedquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef saban het volgende:
Nu al slapen?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:19 schreef saban het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen kunnen best leuk zijndaar in tegen zou haar vader nooit een turkse vent willen
![]()
En daarom slaat uithuwelijk ook nergens op, want de jongen kan best wel heel goed voor hun dochter zijn, haar veel liefde (en kinderen!) geven, financieel goed voorzien en respectvol met haar en haar ouders omgaan. En dan is de enige reden dat ze niet zouden mogen trouwen dat ie uit een ander land komt? Belachelijk!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
vice versa zal dat ook wel het zelfde zijn
nopequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:54 schreef UnclePhil het volgende:
Ik ben geen turk, maar ik heet wel Henk .... Telt dat ook ?
Turken vinden Fresh prince of bel air ook leuk. Dus je hoort er bijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:54 schreef UnclePhil het volgende:
Ik ben geen turk, maar ik heet wel Henk .... Telt dat ook ?
En toch ga ik de film ook nog kijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:44 schreef Slayage het volgende:
hayirli cumalar![]()
had je het boek al gelezen, lady x?
schijnt dat je de film dan weinig toevoegt
Tuurlijk, ik ga 'em zelf ook nog even kijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:21 schreef LadyXochi het volgende:
Nee, niet gezien die film. Denk je dat ik dat zou moeten doen?
quote:
quote:
Ligt niet aan mij, maar aan Fok... Deze is sowieso leuker, maar zit hier niet in het assortimentquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij, maar aan Fok... Deze is sowieso leuker, maar zit hier niet in het assortiment [afbeelding]
hoi puberquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:50 schreef dvdfreak het volgende:
avond
Daarom moet je morgen gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:55 schreef stukovich het volgende:
Jagshemash, hoe gaat het met iedereen...
PS: Rotterdam en koopavond![]()
Nog erger man op een zaterdag. Wat lopen er toch een hoop jokers en paupersr rond zeg. Kansloos die gastenquote:
Afschietenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:59 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nog erger man op een zaterdag. Wat lopen er toch een hoop jokers en paupersr rond zeg. Kansloos die gasten
de straat is gelukkig voor iedereenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:59 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nog erger man op een zaterdag. Wat lopen er toch een hoop jokers en paupersr rond zeg. Kansloos die gasten
gunaydinquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:14 schreef Emel het volgende:
goedemorgen
ik heb Turkse theequote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
gunaydin
lekker zonnetje
earl grey met citroen![]()
ook goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:20 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb Turkse thee
ik zie geen zonnetje hoor
zometeen even mijn belastinaangifte invullen
ik wil ook zon!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ook goed
ikkuh lekker weeeel, vol in mijn gezicht![]()
als je terug krijgt is het wel prettig anders![]()
bak nazar degdirdin! simdi gitti iste!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:51 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wil ook zon!
ach ik krijg maar een beetje..300 euro ofzo..als ik alles goed berekend heb.
hahaha nou sorryquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
bak nazar degdirdin! simdi gitti iste!![]()
kan je 2 broeken van halen![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
gunaydin
lekker zonnetje
earl grey met citroen![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:37 schreef Burakius het volgende:
Salaam Aleykum kardesler
Vanavond ga ik na 6 maanden niet uit te zijn geweest weer eens uit. Ik wil me geheugen weer opfrissen waarom uitgaan ook alweer triest is en waarom alchohol zo slecht is. Verder ben ik opgepomd van het fitness dus ik wil de mensen zien die eerst stoer deden tegen me.
Vea victis
. Laatste keer dat ik uit was gegaan besefte ik me hoe dom uitgaan was. Ik ga dit gevoel weer eens versterken. En wat ik doe is mijn probleem. Maar je heb gelijk uitgaan(als in .. normal uitgaan met vrienden en iets eten ofzo..) mag wel, maar de muziek niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
En dan loop jij te zeuren over dit mag niet en dat mag niet.
Maar goed, veel plezier dan maar.
Ik vind het best hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
. Laatste keer dat ik uit was gegaan besefte ik me hoe dom uitgaan was. Ik ga dit gevoel weer eens versterken. En wat ik doe is mijn probleem. Maar je heb gelijk uitgaan(als in .. normal uitgaan met vrienden en iets eten ofzo..) mag wel, maar de muziek niet.
mooi zo Yugiquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
. Laatste keer dat ik uit was gegaan besefte ik me hoe dom uitgaan was. Ik ga dit gevoel weer eens versterken. En wat ik doe is mijn probleem. Maar je heb gelijk uitgaan(als in .. normal uitgaan met vrienden en iets eten ofzo..) mag wel, maar de muziek niet.
Je weet dat dat ook niet mag, he ?quote:Verder ben ik opgepomd van het fitness dus ik wil de mensen zien die eerst stoer deden tegen me.
yes..... soms moet je laten zien dat er niet meer met je gesold kan worden. Dialoogvoering is dan mogelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:14 schreef saban het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat dat ook niet mag, he ?
Je moet niet iets doen wat niet toegestaan is. Gurur ve kin seytandan gelir.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
yes..... soms moet je laten zien dat er niet meer met je gesold kan worden. Dialoogvoering is dan mogelijk.
Waar wou je uitgaan dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:53 schreef Burakius het volgende:
laat maar ik ga toch niet meer.. het voelde niet goed..
seri? ik zou zeggen bulusalim.. eindelijk een mede tatarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:54 schreef saban het volgende:
[..]
Waar wou je uitgaan dan?
Ik ben volgende week in Zaandam![]()
Jij woont toch niet in Zaandam?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
seri? ik zou zeggen bulusalim.. eindelijk een mede tatar.. en idd in Zaandam
ik woon in Zaandam hoor ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:55 schreef saban het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in Zaandam?
Bulusalim, is goed, maar niet volgende week![]()
hoiquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:02 schreef Burakius het volgende:
Emel (k)
ghallo ma cherie... how are youdoingg...quote:
goedgoedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
ghallo ma cherie... how are youdoingg...
superrrrquote:
nou mooi zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
superrrrhehe.. strax lekker slapen.. morge naar de Kerk voor Islam en Dialoog.. sen nasilsin abla?
nasilsin?quote:
's Ochtends erg druk gehad, ik wou rotterdam stad inquote:
je salaris is laat dan joh, minder..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:13 schreef saban het volgende:
[..]
's Ochtends erg druk gehad, ik wou rotterdam stad in![]()
Dus dat wordt morgen shoppen, maar kijk ik mijn rekening na, geen salaris![]()
Dus ja, het gaat wel![]()
Sen nasilsin![]()
Gewerkt??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:14 schreef Emel het volgende:
[..]
je salaris is laat dan joh, minder..
met mij wel ok
nee vrije dag, morgen werkenquote:
Leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:16 schreef Emel het volgende:
[..]
nee vrije dag, morgen werken
geluierd, uiteten geweest vanavond..verder weinig bijzonders
nee Hollandsquote:
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:19 schreef Emel het volgende:
[..]
nee Hollands
jij nog wat leuks gedaan?
Hollandse tent maar ik at lekker kipsatequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:21 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Hmm, Hollands, nooit gegeten![]()
Jep, 30 januari he =)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:24 schreef Emel het volgende:
[..]
Hollandse tent maar ik at lekker kipsate
dinsdag Sezen![]()
Ismail heb ik maar laten gaan...2 concerts in een weekquote:
Ach ben al eens eerder naar Ismail geweest, dit keer weer, met bepaalde redenenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Ismail heb ik maar laten gaan...2 concerts in een week
oh wat dan joh?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:28 schreef saban het volgende:
[..]
Ach ben al eens eerder naar Ismail geweest, dit keer weer, met bepaalde redenen![]()
Hey stukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:35 schreef Jero het volgende:
kip sate..
gezellig toch?quote:
logisch dat het eng isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:38 schreef saban het volgende:
[..]
Jawel, beetje eng.
Voor het eerste keer ga ik uit met haar zus erbij![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef Emel het volgende:
[..]
logisch dat het eng is
maar zal wel goed komen joh, maak je niet te druk![]()
wel vrije dagen maar druk met werken..ook thuis werken enzoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:47 schreef saban het volgende:
[..]
Wanneer heb je nou eens een vrije dag?
Je houd me gewoon aan het lijntjequote:Op zondag 28 januari 2007 00:05 schreef Emel het volgende:
[..]
wel vrije dagen maar druk met werken..ook thuis werken enzo
maar inderdaad, we moeten gauw iets regelenik zal mijn best doen
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef saban het volgende:
[..]
Je houd me gewoon aan het lijntjeJe bent bang mij leuk te vinden
![]()
alsof je het kan controlerenquote:
Ah daar komt de aap uit de mouwquote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef Emel het volgende:
[..]
alsof je het kan controleren![]()
ms moet je niet afspreken met mij![]()
ik heb niets te vrezenquote:
ho hoquote:
gaat wel.. 600 man moet erin kunne.. zoiets.. dus je heb bruiloft?quote:
hij gaat snel trouwenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
gaat wel.. 600 man moet erin kunne.. zoiets.. dus je heb bruiloft?
met jou toch?quote:
hij is mn broertjequote:
bu jero kim ya.. öyle pis pis konusiyorsun onlan :Squote:
hij is een van mn beste vrienden in real lifequote:Op zondag 28 januari 2007 00:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
bu jero kim ya.. öyle pis pis konusiyorsun onlan :S
Konserquote:Op zondag 28 januari 2007 00:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
gaat wel.. 600 man moet erin kunne.. zoiets.. dus je heb bruiloft?
vriendenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:38 schreef Emel het volgende:
[..]
hij is een van mn beste vrienden in real life
kimin konseri? iets met mustafa nog wat?quote:
Iets met Ismail en met YKquote:Op zondag 28 januari 2007 00:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
kimin konseri? iets met mustafa nog wat?
helemaal mee eensquote:Op zondag 28 januari 2007 00:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
vrienden....
ik geloof neit in vriendschap tussen jongen en meisje.. één van de twee wil ALTIJD meer. thats a fact.
ik ben te oud voor jequote:
ik date niet met jonge knullenquote:
wtf.. die verwachtte ik nietquote:
weet ikquote:
Je liegt jaquote:Op zondag 28 januari 2007 00:53 schreef Emel het volgende:
[..]
ik date niet met jonge knullen![]()
ok ik lieg haha
jonge jongens vinden me leukquote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 01:03 schreef saban het volgende:
[..]
Ehum
Je bent mijn zus, hoe durf je mij leuk te vinden![]()
Dag ..hollander?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:09 schreef Jero het volgende:
ik ga slapen, dag turken
ja kaaskop is hijquote:
volgend weekend?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:13 schreef saban het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we langs je ouders komen om je hand te vragen?
is goedquote:Op zondag 28 januari 2007 01:23 schreef saban het volgende:
[..]
Zet je deklaar.
Ik ga slapen abla![]()
Iyi geceler![]()
quote:
ohhhhhhhhhhhquote:Op zondag 28 januari 2007 01:56 schreef -Angelus- het volgende:
Het zijn allemaal net niet Nederlanders.
oenquote:Op zondag 28 januari 2007 02:02 schreef Emel het volgende:
Edit: Reactie op edit.
helemaal mee eensquote:Op zondag 28 januari 2007 02:05 schreef -Angelus- het volgende:
Turken het zijn geen Nederlanders.
omdat wij ons kont wel wassen met waterquote:Op zondag 28 januari 2007 02:09 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen dan blij zijn?
er zijn uitzonderingenquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 09:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
omdat wij ons kont wel wassen met water![]()
omdat wij altijd een hand geven met rechts
omdat ons eten 10x beter is
omdat wij wel respect hebben
omdat wij vaak sterker zijn
omdat wij Nederlands én Turks kunnen
En de Nederlanders hebben dat liever niet. Nou iedereen blij?
quote:
jawel, over een uurquote:
Relaxedquote:Op zondag 28 januari 2007 12:32 schreef Emel het volgende:
ik zit nog koffie te drinken en muziek te luisteren.
gezellig! rustig zondagje zo.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Relaxed![]()
Ik ga zo lekker eerst lunchen en dan krijg ik visite![]()
gelijk heb jequote:Op zondag 28 januari 2007 12:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Mag ook wel, want het was een drukke week![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:44 schreef Emel het volgende:
[..]
gelijk heb je
was voor mij ook zware week. Komende week nog zwaarder. Als jullie niets van me horen, ben ik ingestort![]()
dat compenseert wel danquote:Op zondag 28 januari 2007 12:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
kom op, kop d'r veur
![]()
Komende week heb ik ook weer genoeg te doen trouwens, maar ook een aantal leuke dingen dus dan valt het mee![]()
voorspelbaar ben jequote:Op zondag 28 januari 2007 12:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
die wil ik wel even van d'r hoofdpijn afhelpen.
![]()
Etentje op woensdag en trainen op donderdagquote:Op zondag 28 januari 2007 12:49 schreef Emel het volgende:
[..]
dat compenseert wel dan![]()
wat voor leuke dingen?
ik moet vandaag werken, morgen vrij...en dan werken op di, woe, do, vrij en zaterdag![]()
dat zijn wel leuke dingen tussendoor!! geniet ervanquote:Op zondag 28 januari 2007 12:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Etentje op woensdag en trainen op donderdag![]()
Zaterdags werken is niet leukIk moet ook weer trainen op zaterdag
![]()
je bent een manquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:55 schreef Emel het volgende:
[..]
dat zijn wel leuke dingen tussendoor!! geniet ervan
ik vind op zondag werken niet leuk. Zaterdagen vind ik niet erg.
aanstaande dinsdag heb ik zelf concert van Sezen Aksueen flitsdate tussendoor op die dag
en woensdagavond effe met collega's borrelen. Vrijdagavond misschien naar een vrijgezellenfeest.
Het is gewoon volgepropt johquote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ga je de boel forceren?
Geduld is een schone zaak
![]()
Sezen ken ik niet![]()
hahaha dacht al..quote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef -scorpione- het volgende:
OK, dat klinkt wel aardig![]()
Met forceren doelde ik op dat vrijgezellengfeestje![]()
Werk zequote:Op zondag 28 januari 2007 13:06 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha dacht al..
ik forceren?
![]()
damn over 40 min naar werk![]()
thanks!!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Werk ze![]()
Ik ga nog even wat muziek luisteren![]()
goedemorgenquote:
iyilik, senden ne haber?quote:
goedemorgenquote:
vroeg zegquote:
succes he!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:04 schreef saban het volgende:
[..]
Ik moest wel, is konusmam var az sonra
In tegenstelling tot de Nederlanders, die wassen hun kont met azijn?quote:Op zondag 28 januari 2007 09:29 schreef Burakius het volgende:
omdat wij ons kont wel wassen met water![]()
In tegenstelling tot de Nederlanders, die geven altijd een hand met rechts? Enneuh, d'r zijn ook genoeg van die suffe moslima's in Nederland die géén hand geven, ook niet met rechts...quote:Op zondag 28 januari 2007 09:29 schreef Burakius het volgende:
omdat wij altijd een hand geven met rechts
Beter weet ik niet. Lekkerder zeker!quote:Op zondag 28 januari 2007 09:29 schreef Burakius het volgende:
omdat ons eten 10x beter is
omdat wij wel respect hebben
Grote onzin.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:29 schreef Burakius het volgende:
omdat wij vaak sterker zijn
omdat wij Nederlands én Turks kunnen
Die snap ik niet... Wat hebben de Nederlanders liever niet? Dat wij beide talen kunnen? Waar haal je dát vandaan?quote:Op zondag 28 januari 2007 09:29 schreef Burakius het volgende:
En de Nederlanders hebben dat liever niet.
En je bent hoelaat weer thuis?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ik ga er elke dag om 5.30 uit
nou ja, 5.35 dan
![]()
Heyquote:Op maandag 29 januari 2007 18:14 schreef Emel het volgende:
hey!
eet schammkkelijk abiquote:Op maandag 29 januari 2007 18:21 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ga nu eerst even eten, daarna ga ik turfen wie er zwarte en wie er witte Turken zijn hier
![]()
Witte of zwarte Turken? wat houdt dat nou weer in?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:21 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ga nu eerst even eten, daarna ga ik turfen wie er zwarte en wie er witte Turken zijn hier
![]()
hoe ging het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |