it better!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef dvdfreak het volgende:
nieuw op komt er aan
quote:
niets mis mee, als die grijze massa van je maar de doorslag geeftquote:
quote:
Emel sympathieker?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Slayage het volgende:
trouwens scorp
nieuwe ava uitzoeken, weet je nog![]()
emel staat het echt goed, ze oogt veel sympathieker![]()
dat krijg je ervan inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef dvdfreak het volgende:
Ik ken iemand die is 3 jaar getrouwd en heeft een kind.Heeft er nu veel spijt.Nu wilt hij scheiden en weer en een releatie beginnen met een marokaans meisje waar mee hij eerder een hele lange relatie heeft gehad
uithuwelijken![]()
wel goed lezen hehquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Emel sympathieker?![]()
Ik neem geen nieuwe ava, dat hoort niet.![]()
wat dat betreft overheerst mijn grijze massaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
niets mis mee, als die grijze massa van je maar de doorslag geeft![]()
Je kunt je emoties volgen. Of je kan volgen wat logisch is.quote:
bedankt voor de wijze woordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je kunt je emoties volgen. Of je kan volgen wat logisch is.
wie beweert dat dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Emel het volgende:
hey ik ben sympathiek!
genoeg mensen irlquote:
een van mn charmesquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Emel het volgende:
hey ik ben sympathiek!
schuilt achter dvdquote:
haha boeit me nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het niet best is dat je ons daarvan nog van moet overtuigen met ferme taal en het gebruik van uitroeptekens?
![]()
ik heb niets tegen jouquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
schuilt achter dvd
wtf geen uitbarsting. Its my lucky day!
nog meer kritiek op mij?quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef Slayage het volgende:
scorp! ava tip
http://newsimg.bbc.co.uk/(...)4729_pigs_ap6666.jpg
![]()
nee, hoorquote:
Yesch!quote:
sure jongenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
je roept het over je zelf af![]()
komt eraan@!!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef Slayage het volgende:
wat duurt die op lang zeg...
*Eenschquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef Slayage het volgende:
wat duurt die op lang zeg...
quote:
die banner moet er ook opquote:
http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopic.php?t=2757&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: daten zorgt voor zina en is haram. Je kent haar wel want je leert er kennen. Dan pas ga je zeggen ja ik trouw of niet.
En niets symbolisch. Respect voor je ouders. Je ouders moeten het goedkeuren. De ouders moet vragen in naam van Allah.
die gasten zijn altijd heel creatief bezigquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef dvdfreak het volgende:
die sword of doom avater is mooi
voel je niet aangesproken uiteraardquote:
heb je filmooit gezien?top filmquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
die gasten zijn altijd heel creatief bezig![]()
nee man, ken ik nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
heb je filmooit gezien?top film![]()
boooringquote:
We zijn een centraal topicquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef LadyXochi het volgende:
Nee serieus, wat betekent dat?
heeft ie het gedaan dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef LadyXochi het volgende:
Wilde even op die manier laten weten dat ik het er niet mee eens was
Allah heeft mij een leuke, knappe, lekkere blonde adonis gestuurd. Ik houd van hem, hij houdt van mij en mijn ouders zijn ook gek op hem
Maar ik heb hem uitgekozen en ik heb ook besloten om met hem te trouwen. Ben wel blij dat mijn ouders het er mee eens zijn, maar goedkeuring heb ik niet nodig. Ik heb wel aan mijn vriend gevraagd om symbolisch om mijn hand te vragen. Alleen omdat ik denk dat mijn vader dat heel leuk zal vinden. Maar hij heeft em toch allang met beide armen in de familie ontvangen
dat we niet elke keer als gepost wordt bovenaan de GC lijst zitten, maar ergens onderinquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef LadyXochi het volgende:
Nee serieus, wat betekent dat?
Nee, hij moet wel mij eerst vragenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
heeft ie het gedaan dan?![]()
waar komt je pa vandaan trouwens?
Snap ik niet...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat we niet elke keer als gepost wordt bovenaan de GC lijst zitten, maar ergens onderin![]()
ja niet specifiek, maar ik vond ran en rashomon echt vet, maar dat zijn niet echt samurai filmsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:02 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Top film als je van samurai films houdt
Op nu wel goed?
doet er ook niet al te veel toequote:
Ran vond ik wel oké.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja niet specifiek, maar ik vond ran en rashomon echt vet, maar dat zijn niet echt samurai films![]()
jij hebt besloten om met hem te trouwen, maar hij nog niet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Nee, hij moet wel mij eerst vragen
Pap komt uit Istanbul
ran was een verfilming van hamlet, als ik me niet vergis, tja shakespearquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ran vond ik wel oké.
Maar issie niet een beetje langdradig?
Hahahahahaha, nee geen voetbalava, moet ik niet hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
deze is ook leuk
http://forum.antu.com/ima(...)85860_2037641303.jpg
![]()
verander je username danquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hahahahahaha, nee geen voetbalava, moet ik niet hebben.
Ik zou het niet weten, ik vind die ik nu heb niet eens zo slecht![]()
Hij is uniek, niet supermooi, past bij mijn username (die weer niet bij mij past), dus beter kan niet
![]()
Ja, ik weet dat het zo overkomtquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij hebt besloten om met hem te trouwen, maar hij nog niet?
en daarvoor, want istanbul is echt een migranten stad, er zijn weinig mensen, die generaties istanbullu zijn
Ja ik heb hem dan ook voor het vak Engels gekeken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ran was een vervilming van hamlet, als ik me niet vergis, tja shakespear![]()
geef mij maar langdradige films![]()
Ja, daar heb ik ook al over gedachtquote:
jullie hebben besloten om e trouwen, maar nog geen officiele aanzoek gekregen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het zo overkomtMAar nee, we hebben allebei al wel besloten dat we willen trouwen (en ook al dit jaar nog), maar ik ben ouderwets en wil een officieel aanzoek
Mijn vader is echt in Istanbul geboren, maar zijn ouders kwamen uit Rize. Mijn oma kwam ook echt daar vandaan en mijn opa was Kazach. Geen idee waar die geboren is![]()
waarom is dat in Godsnaam ouderwets. Dat is gewoon hoe het moet. sjee ben ik de enige die hier zo over denkt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het zo overkomtMaar nee, we hebben allebei al wel besloten dat we willen trouwen (en ook al dit jaar nog), maar ik ben ouderwets en wil een officieel aanzoek
Mijn vader is echt in Istanbul geboren, maar zijn ouders kwamen uit Rize. Mijn oma kwam ook echt daar vandaan en mijn opa was Kazach. Geen idee waar die geboren is![]()
das derdaad niet logisch neequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik heb hem dan ook voor het vak Engels gekeken.
Beetje onlogisch maar goed.
Het originele verhaal is trouwens een koning en zijn drie dochters in plaats van drie zonen.![]()
Oh ja, dat weet ie zekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
jullie hebben besloten om e trouwen, maar nog geen officiele aanzoek gekregen?weet je vriend dat je dat wel verwacht dan? meot ie dan ook op zijn knieen enzo?
![]()
ok, rizeli dus, net als tarkan en tayyip erdogan![]()
Niet dus. Ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
waarom is dat in Godsnaam ouderwets. Dat is gewoon hoe het moet. sjee ben ik de enige die hier zo over denkt?
taaik1doh!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook al over gedachtMaar dan heb ik al dat geouwehoer van inloggen en aanmelden weer
En dan moet ik ook nog een nieuwe naam verzinnen
![]()
rizeli is iemand uit rizequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ie zeker
Enneuh, ik weet niet wat rizeli is en wat er was met tarkan en tayyip???
latersquote:
Oh god, laat je je eerst wegpesten en dan nog wel even een snauw nageven ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Emel het volgende:
bedtijd alweer
me wegpesten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh god, laat je je eerst wegpesten en dan nog wel even een snauw nageven ook![]()
En ja het is bedtijd, morgen weer half zes![]()
ik mag morgen lekker opstaan wanneer ik wilquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh god, laat je je eerst wegpesten en dan nog wel even een snauw nageven ook![]()
En ja het is bedtijd, morgen weer half zes![]()
Geniet er vanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik mag morgen lekker opstaan wanneer ik wil
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
[Emel logica] Ik ben aardig[Emel logica]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
[Emel logica] Ik ben aardig[Emel logica]
doe ikquote:
Oh! Ik had em niet als samenstelling gelezen (rize+li). Ik snap em jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
rizeli is iemand uit rize![]()
amsterdamli
hollandali
je pa is dus hemseri met tarkan en tayyip erdogan![]()
vinden turken belangrijk, uit welke regio je komt
veel plezier!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Oh! Ik had em niet als samenstelling gelezen (rize+li). Ik snap em ja
Zo, nu ga ik even Da Vinci Code kijken en dan ook pitten. Morgen lekker shoppen met mam!!
Iyi geceler!!!
turkquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat krijg je ervan inderdaad
die vriend van je, turk of mocro btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |