officieel valt dat onder opzoeken! Ja mag niet aan anderen vragen. Als het goed is krijgt je man dus een puntquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef Ticootje het volgende:
mijn man denk een lieveheersbeestje
hij keek stiekum meequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
officieel valt dat onder opzoeken! Ja mag niet aan anderen vragen. Als het goed is krijgt je man dus een punt![]()
waarom denk je dat de SC zo goed loopt tegenwoordig? ik zit hier ook niet meer zo vaakquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Sjees, allemaal nieuwe mensen en telkens de OP naar de klote. Waar zijn Nem, Lien enz gebleven.
Die zitten in het SCquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Sjees, allemaal nieuwe mensen en telkens de OP naar de klote. Waar zijn Nem, Lien enz gebleven.
waarom denk je dat? Ik heb niet veel meer verdachte gevallen gezien dan vroeger (dwz heel weinig).quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik vind er iig niet veel meer aan zou, googelen is volgens mij ook aan de orde van de dag.
De lol is er een beetje af idd...maar misschien verbetert het nog weer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik vind er iig niet veel meer aan zou, googelen is volgens mij ook aan de orde van de dag. Wat is dat trouwens voor onzin om alleen in de SC te zitten en niet meer in de AKQ![]()
Nou ik zie er genoeg, maar meld ze niet altijd. Lees het einde van het vorige topic maar eens terug.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
waarom denk je dat? Ik heb niet veel meer verdachte gevallen gezien dan vroeger (dwz heel weinig).
dudequote:
Je moet gewoon doen wat je moet doen en niet zeiken!quote:
Dit bedoel ik dus,quote:
Kijk, zonder Googlequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Maiden
Daar staat http://i14.tinypic.com/3zjiao7.jpg... kan ik niet zoveel mee...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:58 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus,het is dus verboden om in de props van een plaatje te kijken om hier de naam uit te hengelen. Speel fair of doe anders niet mee.
ik kan natuurlijk niet in jouw OP gaan zitten prutsen, je zult het echt ff zelf moeten doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef Yestuuur het volgende:
ik doe men best jong..had tegelijk een vraag lopen dus moest ff snel (en dus onnauwkeurig helaas) wou et fiksen maar fijn dat jij dat wil doen nu..
nee hoor, kijk maar 's goed in de OP (voor de zoveelste keer....)quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:01 schreef Ticootje het volgende:
nee sorry, mijn man zei whitesnake...
En mn man is ook een fokker, dus als het goed was had hij de punten gekregen
Ok, Mark +1quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:04 schreef Mark het volgende:
Michael Moore
heb je mij horen beweren dat dat niet zo wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef Yestuuur het volgende:
etcetera de punten had ik net dus wel eindelijk goed![]()
Cagney and Lacey, maar goed genoegquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Cackney and Lacey
quote:Saw you flying by
Flash of Turquoise Blue
I just had to try
To keep your life in view
maar ik weet er zo weinig van..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
vragen over metal bands zijn helemaal niet rot en stom
quote:Wish that I could fly
I'd be beside you now
But I can only sigh
And watch you circle round
oh ja, was het ding al vergetenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef Yestuuur het volgende:
etcetera je kunt je nutteloze OP weghalen nu...
Het hielp toch. De afgebeelde band is Thin Lizzy, duidelijk herkenbaar aan Phil Lynott, de gitarist links van hem is Snowy White, inderdaad bekend van Bird Of Paradise.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
die tekst is van snowy white toch?
Soms gaat het allemaal zó snel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
bird of paradise, maar de hint ontgaat me even
je weet het zonder te wetenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
bird of paradise, maar de hint ontgaat me even
Het juiste antwoord, natriumhydroxide (ontstopper) met aluminiumfolie of een ander onedel metaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:35 schreef Etcetera het volgende:
gootsteenontstopper
water
stukje aluminiumfolie
dop erop
schudden
done
van nederlandquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Etcetera het volgende:
revolutie is idd goed![]()
maar ik wil iets gedetailleerdere info![]()
de revolutie . . .
dit woord zocht ik!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Yestuuur het volgende:
mislukte....daardoor gingie weg?
kwou eigenlijk die eerste grap van Jos vragen maar is zo'n lang verhaalquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Homdeck het volgende:
meesterlijke aflevering trouwens
die van die jägermeisterquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
kwou eigenlijk die eerste grap van Jos vragen maar is zo'n lang verhaal
Valt mee, hoor: Mel Smith weet ik zeker, die andere is lastiger (qua spelling iig) Griff Rhys-Jones oidquote:
Zeker!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Neleos het volgende:
Datsun?
De Thales Groep is een wereldwijde elektronicaonderneming die actief is op het gebied van luchtvaart, defensie en informatietechnologie. De onderneming is meer dan een eeuw geleden opgericht in Frankrijk als Thomson-CSF. Tegenwoordig heeft de onderneming meer dan 65.000 werknemers, is ze gevestigd in meer dan 30 landen, en heeft ze een omzet van 11,1 miljard euro in 2002. In december 2000 werd de naam veranderd in Thales om zo duidelijk te maken dat Thales geen Frans maar een internationaal bedrijf is. Meer dan 75% van de medewerkers werkt buiten Frankrijk.quote:
misschien google proberen want ik heb geen ideequote:
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Baan?
daar had ik nog aandelen vanquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Baan?
dat was een grapje anusquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:04 schreef Mikkie het volgende:
En dat is dus net níet de bedoeling.
Googlen kan elke mongool.
RoofingBurner + 1quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Frank Beard
daarom zo makkelijk te onthoudenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Whehe, nooit geweten maar wel ironisch
Yurithemaster +1quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
westerkerk
Dat ook een citaat maar kan het helaas nog niet goed rekenenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Gekke_Belg het volgende:
I am the Borg.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:41 schreef Gekke_Belg het volgende:
Borg queen dan...
Alleen rook gekke_Belg wat beterquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik rook toch echt aan een puntje.
Hmm.. vooruit dan maar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef Gekke_Belg het volgende:
Zwitserland is een vierkant, wat in principe ook een rechthoek is. Maar Nepal is wel helemaal juist!
Heb ik al van meerdere mensen gehoord...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen rook gekke_Belg wat beter![]()
Jeejquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:45 schreef Gekke_Belg het volgende:
Zwitserland is een vierkant, wat in principe ook een rechthoek is. Maar Nepal is wel helemaal juist!
Yurithemaster +1
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
De gevangenis waar Hess gevangen zat heet Spandau.
Ik reken het goed. Ze is bij Wham! begonnen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Shirley van Pepsi en Shirley?
Je wílt haar niet kennen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:19 schreef Neleos het volgende:
Een achtergrondzangeresje van Wham? Die ken ik echt niet hoor.
Of triviaalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Je wílt haar niet kennen.
Dit is toch ook een beetje trivia
Jawel hoor. Ik vond het wel een goede vraag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wílt haar niet kennen.
Dit is toch ook een beetje trivia
Kijkquote:
Volgens mij is dat hetquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:25 schreef Neleos het volgende:
Miami Sound Machine?
Dat is volgens mij Holland Signaalquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef Neleos het volgende:
Hoe heette Thales vroeger?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Mogûh.
Er stond nog een vraag open
[..]
Dat is volgens mij Holland Signaal
Goedemorgenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goeiemorgen ik-wordt-binnenkort-papa
![]()
Heette dat ding vroeger anders? Wist ik niet eens!
Hoezo??quote:
Gecheckt en gevonden:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Mogûh.
Er stond nog een vraag open
[..]
Dat is volgens mij Holland Signaal
ik vind haar superveel lijken op gloria estefield ofzo.quote:
nee youssou was veel zwarter..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:54 schreef Homdeck het volgende:
dat is 7 seconds van youssou 'ndour en neneh cherry, maar dat zijn ze zeker niet.
Een half uur geleden welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:52 schreef Ticootje het volgende:
physics is nog niet online volgens mij
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:31 schreef PhysicsRules het volgende:
De minister van Staat,
hoiquote:
quote:
Bij wapens denk ik eerder aan moord en doodslagquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo??
Mijn man werkt ook met wapens, hij vindt het echt superleuk werk hoor. Schieten met groot en klein kalliber. Dingen kapot maken..
of bescherming van personen of voertuigenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Bij wapens denk ik eerder aan moord en doodslag. Nee, dank je
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:53 schreef Gekke_Belg het volgende:
Merkava...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |