Je moet gewoon doen wat je moet doen en niet zeiken!quote:
Dit bedoel ik dus,quote:
Kijk, zonder Googlequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Maiden
Daar staat http://i14.tinypic.com/3zjiao7.jpg... kan ik niet zoveel mee...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:58 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus,het is dus verboden om in de props van een plaatje te kijken om hier de naam uit te hengelen. Speel fair of doe anders niet mee.
ik kan natuurlijk niet in jouw OP gaan zitten prutsen, je zult het echt ff zelf moeten doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef Yestuuur het volgende:
ik doe men best jong..had tegelijk een vraag lopen dus moest ff snel (en dus onnauwkeurig helaas) wou et fiksen maar fijn dat jij dat wil doen nu..
nee hoor, kijk maar 's goed in de OP (voor de zoveelste keer....)quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:01 schreef Ticootje het volgende:
nee sorry, mijn man zei whitesnake...
En mn man is ook een fokker, dus als het goed was had hij de punten gekregen
Ok, Mark +1quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:04 schreef Mark het volgende:
Michael Moore
heb je mij horen beweren dat dat niet zo wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef Yestuuur het volgende:
etcetera de punten had ik net dus wel eindelijk goed![]()
Cagney and Lacey, maar goed genoegquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Cackney and Lacey
quote:Saw you flying by
Flash of Turquoise Blue
I just had to try
To keep your life in view
maar ik weet er zo weinig van..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
vragen over metal bands zijn helemaal niet rot en stom
quote:Wish that I could fly
I'd be beside you now
But I can only sigh
And watch you circle round
oh ja, was het ding al vergetenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef Yestuuur het volgende:
etcetera je kunt je nutteloze OP weghalen nu...
Het hielp toch. De afgebeelde band is Thin Lizzy, duidelijk herkenbaar aan Phil Lynott, de gitarist links van hem is Snowy White, inderdaad bekend van Bird Of Paradise.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
die tekst is van snowy white toch?
Soms gaat het allemaal zó snel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
bird of paradise, maar de hint ontgaat me even
je weet het zonder te wetenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
bird of paradise, maar de hint ontgaat me even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |